REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Nie jesteś zalogowany.
  << Ostatni wątek   Następny wątek >>
Nowy temat  Odpowiedź

Autor:

Temat: T-Mobile chce rozwijać pełne portfolio usług i poprawę jakości obsługi klienta

Kan
Administrator




Posty 3074
Zarejestrowany:
2008-04-01 19:27:29

  Wysłano: 09-11-2017 14:05
Andreas Maierhofer - Prezes Zarządu T-Mobile PolskaCelami T-Mobile Polska na kolejne kwartały są m. in. poprawa jakości obsługi, pozyskiwanie nowych klientów, a także rozwój sieci sklepów własnych - powiedział na konferencji prasowej prezes Andreas Maierhofer. Wśród interesujących obszarów Maierhofer wymienił m. in. cyberbezpieczeństwo, inteligentne miasta czy inteligentne rozwiązania energetyczne.

Przeczytaj pełny artykuł: T-Mobile chce rozwijać pełne portfolio usług i poprawę jakości obsługi klienta
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-11-2017 16:03
Czekamy na zmiany
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-11-2017 16:15
A to chyba nie w Polsce? T-mobile niech zacznie stosować normalne regulaminy i zaprzestanie ograniczeń dla prepaidów, bo jak narazie pokazują że pieniądze tych klientów im śmierdzą, więc nie będą ich mieli dopóki w T-łbach nie zmieni się myślenie, samą nowoczesną siecią interesu nie zrobicie T-łby, jeszcze trzeba szanować klientów, a z tym macie największy problem.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-11-2017 18:08
Dobrze takie rzeczy sie czyta
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-11-2017 19:47
No poprzednik ma rację, klient prepaid to gorszy klient dla nich a pan Andreas o tym nie wspomniał Np limity sztuczne w prędkościach(nie duza różnica ale niesmak zostaje). Dużo się płaci takim garniaczkom, żeby barwili rzeczywistość.
 
Cytuj Odpowiedz
Nowy temat    Odpowiedź



Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne