REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Nie jesteś zalogowany.
  << Ostatni wątek   Następny wątek >>
Strony 2 z 2: <<12>>
Nowy temat  Odpowiedź

Autor:

Temat: Sagem my511X


Niezarejestrowany



  Wysłano: 13-09-2008 11:17
Mam ten telefon dopiero od wczoraj, więc za jakiś czas napiszę o nim bardziej szczegółowo. Na razie pierwsze odczucia: 1) Telefon dobrze się trzyma w dłoni, ale minusem jest to, że na powierzchni zostają ślady - będę go musiała regularnie przecierać szmatką do iPoda lub okularów. Ogólnie jednak obudowa sprawia dobre wrażenie 2) Klawiatura nie jest dotykowa (to nie iPod, czy iPhone), ale sprawia wrażenie dotykowej (na pewno niejedna osoba się nabierze). Poprzednio miałam Sagema, więc jestem przyzwyczajona do niezbyt wygodnej klawiatury, ale ktoś, kto nie miał do czynienia z Sagemem może przeżyć spore rozczarowanie - klawiatura nie jest zbyt wygodna, jest bardzo sztywna i na pewno nie dla osób z grubymi palcami. Przyciski są takie sobie, z daleka wyglądają fajnie, ale z bliska widać pewne niedoróbki (ja mam na jednym z przycisków takie jakby zadrapanie - nie na powierzchni, ale pod spodem). 3) Uboga lista dzwonków i tapet. Oczywiście bluetooth załatwi sprawę, ale w poprzednim Sagemie miałam dużo więcej wgranych melodyjek, tapet. 4) Aparat bardzo fajny - piękne czarno-białe zdjęcia, z kolorowymi i sepią nieco gorzej, ale ogólnie jest bardzo dobrze (nawet przy ubogim oświetleniu); świetny mikrofon - pliki wideo z dźwiękiem wychodzą naprawdę dobrze (dźwięk lepiej, niż obraz, ale to w końcu nie kamera, czy cyfrówka). 5) Wyświetlacz - spodziewałam się czegoś więcej. Wprawdzie zdjęcia wyglądają ładnie, ale graficzki od producenta i tapety - hmm, niezbyt (kolory OK, ale kontur, szczegóły - do poprawki). 6) Menu - miejscami intuicyjne, a miejscami trzeba jednak zajrzeć do instrukcji. Ogólnie nie jest źle, ale kilka rozwiązań drażni (nazwy niektórych opcji, umiejscowienie ich). 7) Zaślepka zasłaniająca wejście ładowarki - troszkę niewygodne rozwiązanie. Zaślepka jest bardzo delikatna (kupując nie zauważyłam tego), ciężko się ją odciąga. Za jakiś czas pewnie się z nią pożegnam (urwie się lub ułamie). Szkoda, że producent nie rozwiązał tego inaczej - np. przesuwanie, zamiast otwierania i odciągania. Chociaż nie przesądzam sprawy - może sprawia wrażenie delikatnej, a wytrzyma przez cały czas użytkowania telefonu? Któż to wie... Ogólnie nie żałuję zakupu, chociaż może jeszcze bym się zastanowiła, gdybym miała szansę ponownego przemyślenia sprawy (znowu mam telefon z niewygodną klawiaturą well...). W RTV Euro AGD dałam za niego 299 zł (w zestawie instrukcja, ładowarka i zestaw słuchawkowy).
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 08-10-2008 21:39
Mam ten telefon op ponad pół roku i chce go zmienić! Klawiatura, nawet chińczycy mogli by się bardzej wysilić. Wyświetlacz, spodziewałem się min. 256 tys. kolorów ale dla Sagema to chyba przesada! Soft, nie spotkałem się jeszcze z tak okorpnym soft'em! Wyszukiwanie czegoś, lub zmiana 'Tematu'(gdy by był) jest prze wstrętna. Do dyspozycji są 3 kompozycje: czerwona, fioletowa, turkusowa. To o wiele za mało! Aparat robi dosyć dobre fotki, szczerze nie spodziewałem się tego, może na ekranie telefonu wyglądają źle ale na kompie to Cuda! Może teraz o pamięci, normalnie jest 10Mb ale jest możliwość włożenia karty MicroSD do 2Gb. To w szczególności wam wystarczy. Telefon nie jest multimedialny ale słucha się na nim przyjemnie MP3 ale o filmach lepiej nie wspominać! Jeśli miał bym wybierać pomiędzy tym Sagem'em a choćby Nokia 3100 wolał bym Nokie.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 15-11-2008 23:29
Zania =* xD Jezeli ściągniesz simloka tam gdzie kupiłaś telefon to nadal bedziesz miec gwarancje
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 20-11-2008 15:16
ja myśle że cena fona jest adekfatna do jego funkcjonalnosci xD
 
Cytuj Odpowiedz

Reklama

Google
 

 
 

Niezarejestrowany



  Wysłano: 25-12-2008 17:55
mam ten fon i klawiatóra nie jest na dotyk
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 23-01-2009 10:23
mama tene fon i jakoś niema lamki błyskowej ŻAL:<
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 28-01-2009 09:37
fajny telefon i wytrzymaly
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 03-02-2009 12:03
ja go mam dobry telefon tylko rze nie ma lampy mialem film na telefonie po trzech urzyciach tego filmu telefon mi sie zaciol i to fszystko.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 10-02-2009 00:09
Naprawdę jestem baardzo zawiedziony tym telefonem. Nie będę się tu rozwodził nad wadami lecz chciałbym ogólnie przestrzec kupujących. Mam go ponad rok. Może jest wyposażony w wszystko co potrzeba, jednak jest tak zawodny, że sam lepiej bym go wykonał nawet z drewna. Niestety.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 19-02-2009 22:48
ja PIer*** ale tez macie problemy.. ja tez mam ten telefon i dobrze mi dziala nic sie nie dzieje... a jak wam zle to se kupcie nowy a nie wymyslajcie !
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 28-02-2009 22:33
tragedia! nie polecam totalnie nikomu.. tel jest strasznie wolny, wiesza sie, ma tragiczne menu, jest potwornie niefunkcjonalny, chyba ze ktos szuka telefonu tylko do dzwonienia(tutaj tez jest problem bo osoba z ktora sie rozmawia ledwo cie slyszy i trzeba powtarzac slowa po kilka razy zeby sie dogadac), i smsow. ja smsy pisze szybko i ten telefon nie nadarza za mna ;/ TRAGEDIA! nigdy wiecej sagema, motoroli, LG, siemensa!
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 28-03-2009 13:33
JANKES to sa plaskie klawisze a nie na dodtyk
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 01-04-2009 19:52
Mam ten telefon już bardzo długo i znam wiele jego zalet. Bardzo ładny i funkcjonalny. Aparat 1.3 MX (zdjęcia ok. ale po zrobieniu zdjęcia trzeba potrzymać telefon żeby się obraz nie rozmazał) bluetooth, internet OPEN WAVE 2.0 (bardzo dobry i szybki) MP3, java (dostępnych bardzo dużo gier i aplikacji) wytrzymała bateria ( do 220h po naładowaniu) wejście na MICRO SD (do 2GB) wejście na ładowarkę, słuchawki i kabel USB. Do kupienia na allegro za ok. 200zł (+ przesyłka). Ogólnie gorąco polecam
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-04-2009 20:27
Telefon wykonany z niskiej jakości materiałów, klawisze szybko sie przecierają. Badziewiasta klawiatura, gubi sygnał ogólnie do niczego nie polecam NIKOMU. Chyba że ktoś lubi chuja warte telefony które nadają sie tylko na śmietnik:] Pozdro...
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 05-05-2009 17:06
Ja pierdziu.! Kupiłam pamięć 4GB tylko nie uprzedzono mnie ,że mogę tylko do 2GB.;((( Dopiero tutaj przeczytałam. Czy to jest prawda ,że ten telefon może mieć tylko do 2GB czy ktoś sobie tylko tak napisał?? Ogólnie telefonik Lux, wszyscy tylko klawiature dotykają i pytają się: Dotykowa??!! HEhe
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 14-05-2009 21:46
Ten telefon jest do dupy nic nie jest wytrzymałe spadł mi z 2 stopnia schodów obudowa mi się połamała i niedziała + kratka i z boku przycisk się zcina kupiłem kartę 2 gb i mi się zwiesza z wyglądu ładny zaślepka nie wygodna i delikatna , zaślepka od karty micro sd ułamała się
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 23-05-2009 14:04
karta tylko 2gb wszystcy sie pyt. czy klawiatura dotykowa a ja im ze nie
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 18-06-2009 17:57
mam pytanie. nie wiem dlaczego ale w skrzynce w wiadomościach w odebrane mam cały czas w tym nawiasie zero (0), a dostaje normalnie wiadomości...czy musze cos ustawic, zmienic?
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 31-07-2009 12:25
fajna komórka super dżwięk fajny aparat fajna obudowa żartowałem
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 16-09-2009 20:45
mam ten telefon i wcale nie narzekam upadl mi duzo razy i nadal dziala a karta moze byc 4 gb bo ja mam i tez działa ludzie opanujcie sie
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 05-10-2009 16:20
POMOCY!! kto wie gdzie moge dostać obudowe do tego tel.najlepiej nową....
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 16-11-2009 20:48
Mam ten telefon od niedawna i jestem bardzo zadowolona :-) na poczatku bylam przerazona zlymi opiniami innych uzytkownikow tego telefonu ale nie dalam wiary,kupilam go i jestem zadowolona na 100% Zalezalo mi na prostym telefonie wiec jak najbardziej mi odpowiada a telefon mzyczny to sluzy moja (juz drugi z kolei telefon ) motorola Mam tylko zastrzezenia co do obudowy (latwo mozna porysowac) i czasami ma dluga zwloke ale to wybacam, jest super telefonikiem
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 27-12-2009 23:03
Witam. Mam pytanie. Kupiłem fona tydz temu od kumpla używany, ale dobry. Dzis wstaje rano i mi miga wyświetlacz na biało nie idzie wyłączyć ani nic. Poszedłem do serwisów dowiedzieć sie co z nim jest myślałem że soft i tak samo mi gosciu powiedział ale nie jestem tego pewnien miał moze ktos kiedys tak samo ?
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 02-02-2010 20:05
sprzedam sagema 511X w bardzo dobrym stanie + ładowarka+ słuchawki+ pudełko i instrukcja obsługi
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 02-02-2010 20:06
jak ktos jest zainteresowany niech dzwoni 509753013
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-03-2010 19:27
do:pakk białyu kolor pojawia sie kidy telefon jest zablokowany i naciśnie się boczne przyciski nalezy tylko wcisnąć środek i po kłopocie. a co do telefonu to nie jestm zadowolona klawiatura nie do pisania, zdj ładne są ale to jegojedyna zaleta często się zawiesza strasznie się rysuje ...
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 17-09-2010 19:29
****... Czemu mi MicrosSd nie działa. Mam 2GB i nic blagaaam prosze o odpowiedź na gg 24217412 niewidoczny
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 23-10-2010 16:39
wez karte microSD i ja delikatnie nawilz i wloz bedzie chodzilo
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 31-01-2011 20:27
jak się ustaiw memesy w sagem my 511x pomoze ktoś
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 12-02-2013 19:40
Jest ok tylko klawiatura nie jest dotykowa.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 06-06-2013 12:40
BARDZO PROSZĘ O POMOC. CHCIALABYM W JAKIŚ SPOSÓB ZABLOKOWAĆ PEWIEN NUMER... MOŻE WIE KTOŚ JAK ?
 
Cytuj Odpowiedz
Strony 2 z 2: <<12>> Nowy temat    Odpowiedź



Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne