REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Nie jesteś zalogowany.
  << Ostatni wątek   Następny wątek >>
Strony 1 z 3: <<123>>
Nowy temat  Odpowiedź

Autor:

Temat: Sagem my501X

maar
Administrator




Posty 118
Zarejestrowany:
2007-11-23 20:57:28

  Wysłano: 08-06-2006 14:01
Sagem my501X Sagem my501X to telefon, który łączy cechy funkcji multimedialnej komunikacji i łatwości obsługi. Producent opracował ten aparat z myślą o ludziach aktywnych, którzy poszukują dobrej jakości zdjęć i wiernego odzwierciedlenia kolorów na wyświetlaczu. Aparat 1,3 megapiksela i wyświetlacz TFT z 262 000 kolorów (176x220 pikseli) zadowolą nawet bardzo wymagających użytkowników. Odtwarzacz MP3 to podstawowe wyposażenie miłośników muzyki. Pamięć telefonu 32MB można rozszerzyć za pomocą miniSD, która umożliwia skompletowanie biblioteki nagrań entuzjastom muzyki. SAGEM my501X jest płaski (100x46x16,5 mm) i lśniący, o nowoczesnym wyglądzie. Jego waga to tylko 90g. Trójzakresowy my501X umożlwia prowadzenie rozmów na całym świecie.

Przeczytaj pełny opis tego modelu: Sagem my501X
Cytuj Strona www

Zarejestrowany użytkownik



Posty 43
Zarejestrowany:
2007-11-24 13:15:47

  Wysłano: 08-07-2006 14:01
zbyt prostacki ale wyświetlacz mnie zadziwił na dobre karty pamięci miniSD no comment.....
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 05-09-2006 23:44
skąd ta awersja do miniSD? Mini czy micro - i tak telefon wyglądałby tak, a nie inaczej, a różnica cen między mini a micro? zdecydowanie na korzyść miniSD.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 19-09-2006 23:02
Swietnie miniSD nareszcie jakas alternatywa mam juz dosc placenia za kawalek plytki 200zl ktora jest warta kilka centow. A tak minisd za rozsadna cene
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 24-01-2007 16:14
czy to prawda ze filmiki moga miec tylko 15 sec dlugosci ??
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 01-02-2007 19:23
kicha telefon bo video mozna krecić tylko 15 sekund
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 08-02-2007 17:47
heh...chciałabym sobie kupic ten telefon, ale narazie nie moge go znalezc w zadnym salonie. mam pytanie do urzytkowników tego telefonu. teraz mam tez sagem tylko ze model myx5-2 i strasznie denerwuja mnie klawisze w tym telefonie,bo sa bardzo "głosne"(pomimo ze nie mam dzwieku właczonego)... moja siostra tez ma sagema model myx5-2v tam juz klawisze nie sa takie "glosne".nie chciałabym miec znow takiego telefonu z "glosnymi"klawiszami...czy przy tym modelu klawisze tez sa takie?czy tym razem firma sagem lepiej wykonała swoje zadanie?prosze o szybko odpowiedz...
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-02-2007 11:19
Zadziwiła mnie firma sagem wprowadzając telefon z większą ilością "gadżetów". Ma nawet blootocha, co w strszych modelach nie zostało wprowadzone ze względów na obniżenie kosztów i przez to mniejszy popyt u ludzi. Firma Sagem ma szansę rozwinąć się jeśli telefony będą bardziej unowocześnione. P.S Ten telefon dostępny jest w PlusGSM i w Erze.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 15-02-2007 10:48
Mam ten telefon od 14-02-2007 i odrazu mi się spodobał ma świetny aparat i jak by miał irde (port podczerwieni) to był by idealny
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 15-02-2007 10:51
Do Monia.... -moim zdanie w tym sagemie usłyszysz klawisze jak sie wsłuchasz
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 16-02-2007 10:51
Uwazam ze ten telefonik jest bardzo dobry,sama go mam 5 dni i dla mnie jest super!To prawda ze moze nagrywac tylko 15 sekundowe filmiki ale mi to w niczym nieprzeszkadza
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 18-02-2007 11:25
mam ten telefonik w koncu dostalam go w ofercie mixa plusa.ogolnie jest super tylko troszke glupio ze pisali ze jest dyktafon a tak naprawde mozna nagrywac tyle minut ile w starszych modelach sagema (0:30-1:00) syf( z telefonem dstalam karte pamieci 128mb bardzo mi sie to podoba bo moge zgrywac na kom tapetki z kompa) jak zgrywa sie na ta komorke mp3, tapety itp to uzywam kabla od aparatu cyfrowego (takie samo wejscie hehe) ale mam takie pytanko czy jak wy podlaczacie kabelek usb do komorki to tez zaczyna sie komorka wam ładować?? to mi sie bardzi nie podoba( odp pilne...
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 01-03-2007 07:38
Monia.... jaki ty masz aparat? bo od kodaka kabel USB nie pasuje :/ Telefon ma dwa minusy. Za krótkie filmiki może nagrywa a drugi to to ,ze wejście USB i na ładowarkę jest połączone. Dlatego po podłączeniu koma do kompa tel sie ładuje. Ogólnie oceniam telefon na 5 z małym -- :] pzdr
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 01-03-2007 15:27
wie ktoś co zrobić aby tapeta była na cały ekran po wstawieniu danej tapety na pulpit jak ktoś wie niech napisz na emaila:alimistrz@wp.pl
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 12-03-2007 20:43
Czy ktoś wie czy on odtwarza pliki w formacie PDF??
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 16-03-2007 12:23
czy ktos wie jak ustawic tapete w tym telefonie na caly wyswietlacz? czy to wogle jest mozliwe?
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 18-03-2007 10:28
Do bukmacher i grzesiek. Ten telefon ma większy wyświetlacz pod względem rozdzielczości więc np. tapety 128x160 będzie wyświetlał tylko na pół ekranu... tapety muszą być w rozdzielczości 176x220 żeby były wyświetlane na całym ekranie....
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 26-03-2007 15:15
zeby tapeta byla na calym ekranie trzeba miec ja w formacie 176x220 pozdrawiam
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 26-03-2007 15:21
mam ten telefon juz ponad miecha z karta 1 MB ktora jest juz zapełniona ogolnie telefonik oktylko lipnie ze mp3 nieda sie przewijac:/:/:/fatalnie...ale obleci
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 05-04-2007 07:12
ja mam ten telefon pare dni wcześniej korzystałem z sagema my5-2v.sagem my501x jest o wiele lepszy więcej bajerów i wogóle jast ok.Ale przy podłączeniu go pod komputer przez usb i zgrywaniu mp3 zawiesza się zbyt często czy ktoś ma podobny problem.Pozdrowionka
 
Cytuj Odpowiedz

Reklama

Google
 

 
 

Niezarejestrowany



  Wysłano: 06-04-2007 14:08
Jest jedna rzecz ktora mnie denerwuje ... nie te wszystkie bajery ktore wy wypisujecie , ale bardzo słaby procesor i malo pamieci ...
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 12-04-2007 00:24
Do użytkowników my 501 x.Dyktafon który posiada tel. to notatnik głosowy,czy z nagrywaniem ciągłym jak np.siemens sl 45i.NIe mogę znaleźć odpowiedniego opisu.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 12-04-2007 20:06
Ja mam ten fonik i mam do niego nieco zastrzeżen. Po pierwsze wolny procesor, po drugie można nagrywać tylko 15 sekundowe filmiki no i to chyba tyle. Zdjęcia ma ładne, 37 MG pamieci to dosyc. Ja kupilem sobie kartę 512 no i procesor chodzi duzo szybciej!!!!!!
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 14-04-2007 22:28
pomozcie prosze mam tego fona i niewiem jak wylaczyc auto blok klawiatury pomozcie .prosze o odpowiedz
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 14-04-2007 22:28
gg 3899607
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 18-04-2007 21:22
Siema. mam ten tele w sumie fajny ale 1.15 sek nagrywania 2.wolny starsznie dlugo sie wszystko wczytuje 3.dziwne przyciski np . 1234567890 (hehe to juz wszystkie dziwne) 4.jest troszke gruby 5.moze to i dobre ale mi tonie odpowiada ma wejscie do ładowarki jak v360v motorola i roznej marki aparaty cyfrowe.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 24-04-2007 17:14
a ja potrzebuje pomocy szukam zestawu słuchawkowego do tego telefonu ale nigdzie nei moge znaleźć czy moze pasuję do niego słuchawki od jakiegoś innego, popularniejszego modelu?
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 01-05-2007 17:02
Czy naprawdę ten telefon moze nagrywac 15 sek? Bo w k750 tez na wewnetrznej pamieci da sie nagrywac tylko 10sek a po przestawieniu na karte pamieci da sie nagrywac dluzsze. Czy tutaj tez da sie nagrywac dluzsze filmy???
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 15-05-2007 21:33
co wy mowice da sie nagrywac tak dlugi film na ile ci pamiec pozwoli, wystarczy instrukcje przeczytac ;]
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 16-05-2007 18:31
Denerwuje mnie jak piszecie o tym nieszczęsnym nagrywaniu filmów na tym telefonie. LUDZIE TO TYLKO KOMÓRKA. JAK CHCECIE BAWIĆ SIĘ W FILMOWCÓW TO KUPCIE SOBIE KAMERE CYFROWĄ!!!
 
Cytuj Odpowiedz
Strony 1 z 3: <<123>> Nowy temat    Odpowiedź



Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne