REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Nie jesteś zalogowany.
  << Ostatni wątek   Następny wątek >>
Nowy temat  Odpowiedź

Autor:

Temat: Fun Pack HD w promocji pakietowej z Extra TV

JarKen
Administrator




Posty 372
Zarejestrowany:
2011-05-28 21:50:06

  Wysłano: 10-11-2011 07:40
logo tpTP walcząc o pozycję na rynku telewizji, co jakiś czas odświeża swoją ofertę. Ostatnie zmiany przyniosły ze sobą „zaszycie” opłaty za łącze w abonamencie za pakiet usług.

Przeczytaj pełny artykuł: Fun Pack HD w promocji pakietowej z Extra TV
Cytuj Strona www

Zarejestrowany użytkownik



Posty 499
Zarejestrowany:
2011-06-13 20:10:44

  Wysłano: 10-11-2011 07:50
129zł .... nic dodać nic ująć ;]
 
E-Mail Cytuj Odwiedź stronę usera Odpowiedz

Zarejestrowany użytkownik



Posty 488
Zarejestrowany:
2010-08-23 14:57:59

  Wysłano: 10-11-2011 08:57
tylko 129 zł - może na święta będzie jakaś promocja
 
Cytuj Odpowiedz

Zarejestrowany użytkownik



Posty 2053
Zarejestrowany:
2009-04-06 19:08:44

  Wysłano: 10-11-2011 09:36
Trochę drogo.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 10-11-2011 21:05
z tym że za tą cenę dostajemy stały dostęp do sieci + ponad 67 kanałów tv w tym 8 HD do tego + dekoder z nagrywaniem za darmo + router wifi N bez opłat + telefon o wysokiej jakości dźwięku HD + nielimitowane rozmowy na stacjonarne = uważam że 129 zł za tyle usług nie to nie jest dużo...
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 11-11-2011 00:26
Cena za tak wypasiony pakiet jest atrakcyjna. Chyba się skuszę :-) Lepiej iść do salonu czy zadzwonić?
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 11-11-2011 00:56
Najlepiej zadzwonić na 801505505, załatwisz szybciej niż w salonie, kurier dowiezie sprzęt, ja tak zamawiałem i bardzo szybko miałem uruchomionego neta
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 15-11-2011 21:51
No też jestem zdania jak i edek, w tej cenie to ciężko znaleźć coś lepszego na rynku
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 18-11-2011 21:36
telewizja cyfrowa, internet i telefon (VOIP) to chyba jest obecnie podstawa rozsądnej oferty, co widać nawet po ostatnich promocjachNeostray.Konsumenci coraz częściej korzystają z takich pakietów łączonych, i raczej cały czas będą
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 27-11-2011 20:17
129 zł... i to ma być super oferta ,widzę ,że ta firma nigdy się nie zmieni.Trzymajcie się jak najdalej od TP ,albo już niedługo będziecie grubo żałować podpisania umowy z tą czerwoną firemką. Były klient tpsa.
 
Cytuj Odpowiedz

Zarejestrowany użytkownik



Posty 450
Zarejestrowany:
2010-10-05 16:35:35

  Wysłano: 04-12-2011 13:31
Jak zwykle serce i rozum są super a oferta też nie najgorsza
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-12-2011 20:36
Drogo a podobno promocja
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 07-01-2012 18:42
A do tego oferta ok, ale w moim przypadku umowę podpisałem 13.12.2011 co okazało się pechową 13-stką. Od tego czasu TP miało 10 dni na aktywacje czyli 23 grudnia przed Świętami miało działać, ok działa ale tylko TV i internet co do telefonu to od tego czasu mój numer stacjonarny przestał istnieć i nadany został tymczasowy. Ale co z tego powinien działać max do 48/h i powinien powrócić poprzedni numer stacjonarny, co za tym idzie rozczarowanie wielkiego grona znajomych gdy dzwonili z życzeniami świątecznymi, noworocznymi i na Trzech Króli i zapewne zwykłe rozmowy telefoniczne. Wszystkie połączenia przychodzące niestety nie zastały odebrane, gdyż usłyszeli komunikat "wybrany numer nie istnieje, sprawdź numer", "abonent jest nieosiągalny" czy "wybrany numer jest niedostępny". Od czasu podpisania było wykonane masę połączeń do TP na numer: 801505505 w sprawie zapytania co z tą usługą i interwencji kiedy zacznie działać, wysłali techników do domu i wszystko ok, ''problem po stronie centrali''. Co śmieszne 29 grudnia na koncie TP widnieje adnotacja w zakładce zgłoszenia ze w trakcie realizacji dopiero przeniesienie numeru po mojej kolejnej interwencji tego dnia. Ale od tego czasu dalej nic... i tak kolejny tydzień, weekend bez telefonu i tylko połączenia wychodzące ale co mi z nich. W tym czasie przychodzące i wychodzące były priorytetem. W tym czasie problemy z przyśpieszeniem internetu z 1 MB/s na 2 MB/s, nakładanie się na siebie 2 linii telefonicznych, telefonu stacjonarnego (jak jeszcze działa parę dni) z telefonią internetową to stwarzało ogromne echo podczas rozmów, nawet tych wychodzących. Jak zacznie to działać dam znać, ale pozostaje mi tylko reklamacja by nie płacić za coś z czego nie można korzystać i ewentualne zerwanie umowy, ale nie interesuje mnie okres wypowiedzenia po podpisaniu umowy jak i tak wcześniej nie dałoby rady bo zamówienie nie zostało do końca zrealizowane. Więc pozdrawiam niezadowolonych i tych zadowolonych klientów Funpack HD TP jak wam to działa. Ale czy aby wy też tyle musieliście czekać na aktywację bo ja dalej czekam. (czekam na wasze historie). Z reklamy pozostało tylko, "Siedzę sobie na mej sofie" i czekam, czekam, czekam Masę nerwów i niepotrzebnych problemów z tego wynikło i dalej się ciągnie.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 24-01-2012 20:26
Mnie się wydawało, że 12.12.2011 jest pechowy. Widzę tutaj innych "pechowców". Dzisiaj jest 24.01.2012 i nie udało się tp przeprowadzić migracji numeru telefonu. Kiedy znajomi dzwonią do mnie słyszą informację - nie ma takiego numeru. Interwencja na 19393 i 801 505 505 nic nie daje. Jestem informowana, że nadal trzeba czekać 24, lub 48 godzin - zależy od fantazji operatora. Zastanawiam się czy w ogóle kiedykolwiek telefon zacznie działać. Totalna klapa.
 
Cytuj

Member



Posty 1
Zarejestrowany: 2012-02-24 16:25:28

  Wysłano: 24-02-2012 16:50
Mieliśmy ten sam problem , podpisaliśmy umowę 5 grudnia a telefon zaczął działać dopiero na początku lutego, dopiero po kilkudziesięciu telefonach na BL i 801505505 oraz stwierdzeniu,że nie składamy reklamacji tylko skargę i wystosujemy też skarg do UKE i UOKIK . W tej chwili właśnie piszę skargę do UKE , bo okazało się że nie nalezy mi się kamera.Zostałam po prostu , oszukana, albo wciśnięto mi coś innego, nazywając to FAn Packiem z kamerą HD, albo dostałam nie taki regulamin jak trzeba, bo otrzymałam pismo od TP z wyciagiem z regulaminu, który mówi właśnie,że mi sie nie nalez nie tylko kamera, ale w ogóle ta promocja, a ja mam zupełnie inny regulamin. Ale co najlepsze kamery nie daja, ale reszte zostawiaja , no ale co sie dziwic maja jeleni na kolejne 24 miesiace i do tego płace wiecej niz mi na poczatku powiedziano, bo ktoś bez mojej zgody podpiął mi pakiet Witaj HD. jaja sobie robia z ludzi ale nie zamierzam tego tak zostawić.
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-01-2012 20:24
Robią z nas takie kozły ofiarne...!!
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-01-2012 20:38
Ostrzegam przed funpackiem. Skusiłam sie na ta ofertę to od kilku dni nie mam telefonu stacjonarnego.Tyle razy dzwoniłam do tp.i nie umią rozwiązać tego problemu.Można odesłać im funpacka ale numer telefonu przywrócą dopiero za 21 dni.To kpina co robią z nami.Już nigdy nie dam się nabrać na te chore reklamy!!
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 20-01-2012 16:38
mam pytanie, zamówiłam pakiet "pakietowa z ekstra tv" 1mb i tel stacjonarny za 94 z groszami... zadzwonił do mnie konsultant z netii między czasie i postraszył że to całe tv telekomunikacji to wielka bujda... dają niby 250 kanałów (swoją drogą konsultantka tp wymieniała niektóre kanaly..) a na prawdę jest ich kilka około 5-7... czy to prawda? chciałam zapytać tych co już wdepneli w to bagno bo ja jestem w trakcie;/ pozdr
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 26-02-2012 13:05
jakie kilka kanalow??? u mnie jest ponad 40. dobrze zainstalowalas sprzet??? jak chcesz to idz do netii. w tepsie jest zle ale to co sie dzieje w netii to k...stwo. pozdrawiam
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 24-01-2012 16:20
Ta promocja to wielka bujda. Doświadczyliśmy i doświadczamy tego samego co moi przedmówcy. Miało być 48 godz. na ,,przepięcie " telefonu i tak czekamy już...ponad 2 tygodnie - ludzie to paranoja. Na nic się zdają nasze informacje do TP nr 801505505- głucho w telefonie - miałam umierającą siostrę w szpitalu- nie mogłam dzwonić ze stacjonarnego ( a miało być tak pięknie) ps.NIE PODOBA MI SIĘ TO W OGÓLE - to wielkie oszustwo
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 27-01-2012 20:43
Promocja Funpack w wykonaniu TP zamieniła się w koszmar. Od 20 grudnia 2011 fafofcy z TP nie są w stanie sprawić, żeby usługa VDSL u mnie zaczęła działać na akceptowalnym poziomie. Mieszkam 400m od centrali i są problemy z jej świadczeniem, co świadczy jedynie o tym, jakimi TP dysponuje łączami. Śmieszne, niedorzeczne i zadziwiające w XXI wieku. Osobną sprawą jest mega-bałagan, jaki panuje w tej firmie. Firma PORAŻKA !!!!
 
Cytuj Odpowiedz




  Wysłano: 27-01-2012 21:48
W TP to tylko im się udały reklamy z sercem i rozumem .
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 29-01-2012 11:27
a mi wszystko działa po 48h
 
Cytuj Odpowiedz

Reklama

Google
 

 
 

Niezarejestrowany



  Wysłano: 15-02-2012 15:24
podpisałam umowę na FunPack 9 lutego. 10 dostałam wiadomość że pakiet telewizyjny jest aktywny do dnia dzisiejszego jednak jest nie aktywny. Po kilku telefonach na 801505505 dopiero dziś dowiedział się że owszem będzie wszystko aktywne ale dopiero od 1 marca. A w umowie mają 7 dni. Totalna klapa.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 20-02-2012 01:50
Moj Ojciec podpisal nowa umowe za 94 zl. abonamentu jest tv cyfrowa (raptem kilka kanalow, tvp 1, tvp2, polsat, tvn, i jeden w HD - tvn hd, tv regionalna, tvp seriale, national geographic, tvn turbo, tv Puls, TV 4), internet 1 Mb i telefon z nieograniczona iloscia rozmow na telefony stacjonarne. Internet i TV dziala bez zarzutu. Jednak telefon to DNO... Mimo, iz posiadam nowy aparat wysokiej klasy rozmowy sie zawieszaja jakbym rozmwial przez skajpa majac bardzo slabe łącze. Często muszę się rozłączać i nawiązywac połączenie od nowa, bo nic nie słychać w słuchawce. Trzeba tez wspomniec o bardzo niskiej jakości urządzeń do neostrady i dekodera do tv, zawieszają się, trzeba je często resetować a pilot do dokedora wygląda ładnie - to jedyna jego zaleta, wszystkie przyciski sa takie same, nie ma mowy o obsługiwaniu dekodera w ciemnym pokoju "z pamięci".
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 19-03-2012 16:17
Po wielu latach z Neostradą i telefonem w TP ( z którego chciałam zrezygnować) dałam się namówić w grudniu na Fan Paka z telewizją HD. Wszystko zadziałało po 3-4 dniach, ale trochę rozczarował obraz wąski na niektórych kanałach - przyzwyczaiłam się. Po 3 miesiącach - z kwotą na fakturze zgodną z umową - do zapłaty dodatkowo 3x po 29,90 za utrzymanie łącza. W BOK wciskają mi w niemiły zresztą sposób że tak to ma wyglądać. Jak zawierałam umowę nie było o tym mowy.O co tu chodzi?
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-05-2012 12:11
Dzięki kochani za informacje ja dopiero zaczynam pracę na stanowisku doradca klienta więc teraz będę wiedziała w jakim syfie pracuję, gdyby nie pieniądze ty bym nie podejmowała pracy w tej branży!
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 20-06-2012 08:24
Witam. Ja byłam przez kilka lat w Netii i bywało różnie. Z dniem 30.06.2012 chcę zrezygnować i zamówić pakiet FunPack HD. Czytając te wszystkie poprzednie wypowiedzi zaczęłam sie zastanawiać czy aby dobrze robię??? Napiszcie proszę czy to takie wielkie oszustwo i masę utrudnień jak w komentarzach??? czy powinnam poszukać czegoś innego???
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 21-06-2012 15:59
Witam , bylem dzis w salonie orange , (konczy mi sie umowa z netia na tel i internet) dosyc sympatyczny pan doradzil mi jak zrobic (ponoc tak robia nie ktorzy) kupic np neostrade z telefonem na najtanszy abonamet to jest chyba cos kolo 38 pl plus internet 20Mb 70 pln i po miesiacu uzywania tel. zawiesic usluge telefonu na rok i zostaje tylko oplata za tel 20 pl no i za net 70 czyli razem 90 w tej chwili place 123 pln .Czy ktos slyszal o tym ??
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 25-08-2012 10:01
Czy macie talerz, czy macie ten fan pack na kablu telefonicznym ??? Bo może tu leży przyczyna, że z telefonem coś nie ok ? WYBRAĆ TALERZ CZY NA KABLU TELEFONICZNYM ?
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 16-09-2012 21:46
ja wzialem funpaka tv+net40MB+nielimitowany stacjonarny i co ?? telewizja odbiera fatalnie przerywa skacze wyskakuja jakies bledy, zglaszalem dwa razy, raz naprawili niby to jeden dzien dzialalo ok, net tez mial byc stabilny a tu du*a. wszystko mam w sagemcomie lipa straszna jutro znow dzwonie zeby mi cos Z ta telewizja zrobili
 
Cytuj Odpowiedz
Nowy temat    Odpowiedź



Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne