REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Nie jesteś zalogowany.
  << Ostatni wątek   Następny wątek >>
Nowy temat  Odpowiedź

Autor:

Temat: Avaya wprowadza w Polsce rozwiązanie Contact Center do obsługi omnichannel

Kan
Administrator




Posty 3082
Zarejestrowany:
2008-04-01 19:27:29

  Wysłano: 05-10-2017 07:41
Avaya wprowadziła do sprzedaży w Polsce innowacyjne rozwiązanie Oceana Contact Center do obsługi komunikacji omnichannel. Rozwiązanie to umożliwia w pełni wielokanałową obsługę klientów w pełni integrując wszystkie kanały komunikacji z firmą: email, telefon, czat, SMS, kiosk internetowy, platformę mobilną, usługi WWW czy profile społecznościowe.

Przeczytaj pełny artykuł: Avaya wprowadza w Polsce rozwiązanie Contact Center do obsługi omnichannel
Cytuj
Nowy temat    Odpowiedź



Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne