REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Nie jesteś zalogowany.
  << Ostatni wątek   Następny wątek >>
Strony 1 z 2: <<12>>
Nowy temat  Odpowiedź

Autor:

Temat: Plus zamyka pocztę elektroniczną - Plusnet

Kan
Administrator




Posty 3095
Zarejestrowany:
2008-04-01 19:27:29

  Wysłano: 29-12-2017 15:38
Polkomtel, operator sieci Plus w SMSach do klientów informuje, że od dnia 31.03.2018r. przestaje świadczyć dodatkową usługę poczty elektronicznej - Plusnet - informują Czytelnicy Telix.pl

Przeczytaj pełny artykuł: Plus zamyka pocztę elektroniczną - Plusnet
Cytuj

Zarejestrowany użytkownik



Posty 1461
Zarejestrowany:
2008-02-09 16:06:28

  Wysłano: 29-12-2017 15:47
Powiem tak... Dawno mnie Plus nie wkurzył tak bardzo jak teraz ;-)
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 04-01-2018 19:55
Tak naprawdę jak innych plusowiczow mnie ostatnio trzymała usługa plusnet więc pod koniec roku się poważnie zastanowię nad zmianą operatora
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 29-12-2017 16:10
No ale przynajmniej z dużym uprzedzeniem Plus tę informację przekazał, tak że każdy ma możliwość się przystosować.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 29-12-2017 16:43
Ja już od lat nie korzystam z poczty głosowej i jak dla mnie nie jest ona potrzebna. Widać takich klientów jak ja jest wiele w Plusie, stąd taka decyzja.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 29-12-2017 16:54
Komunikat "plusa" nie dotyczy poczty głosowej a poczty elektronicznej "@"
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 29-12-2017 16:55
Miałem nadzieję że plus powie że sieć zamyka ze starości:-))))
 
Cytuj Odpowiedz

Reklama

Google
 

 
 

Niezarejestrowany



  Wysłano: 29-12-2017 17:57
wlo: widzę, że nadal używasz plusnet.pl Niestety, zrobiło się zamieszanie i siedzę od godziny już i przenoszę loginy na inne konto @. Nie wszędzie można to zrobić poprzez ustawienia, część stron nie ma takiej opcji zmiany. Pozdrawiam.
 
Cytuj Odpowiedz

Member



Posty 1461
Zarejestrowany: 2008-02-09 16:06:28

  Wysłano: 29-12-2017 18:19
Używam komercyjnych skrzynek - normalnie. Plusnet służył mi wyłącznie do kontaktów z operatorem, do faktur itp. rzeczy. W tej sytuacji tylko Orange zostanie z pocztą elektroniczną?
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 29-12-2017 18:02
Powiadomienie SMS o otrzymanej poczcie, to była jedyna funkcjonalność, która mnie jeszcze trzymała przy Plusie (od wielu lat). W sumie to myślałem, że tak będzie nadal i nawet zastanawiałem się na przeniesieniem tam drugiego telefony. Teraz już mnie nie będzie nic trzymało - będzie można się przenieść do dowolnego operatora. PS Z tego co widziałem, Orange ma jeszcze coś takiego jak Multi Box …http://www.orange.pl/portal/map/map/multi_box? - ewentualnie trzeba będzie rozważyć. Ale nie wiem, czy to działa podobnie.
 
Cytuj Odpowiedz

Member



Posty 1461
Zarejestrowany: 2008-02-09 16:06:28

  Wysłano: 29-12-2017 18:22
Skrzynka Plusnetu, mimo, że mniejsza (darmowa), chyba jednak więcej możliwości miała. Dodatkowe pytanie - co z sms->e-mail i vice versa, w związku z nową sytuacją? Teoretycznie to nie ma wpływu, ale biorąc pod uwagę ograniczenia serwera, znikają też i te usługi?
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 29-12-2017 19:15
To ładnie plus zagrał sobie z klientami na koniec roku.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 29-12-2017 19:56
Najlepsza poczta jaką mialem. Bez sensu. Powiadomienia SMS o poczcie..... Ludzie , co za głupi pomysł o zamknięciu. Najgorsze to , że mój bank , spółdzielnia i zakład pracy na mój mail, nie zaglądając wiedziałem smsem , że ktoś coś chce.... Plusie opamiętaj się.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 30-12-2017 12:34
Czy, wiecie gdzie najlepiej się teraz przenieść, aby dostawać powiadomienia sms o nowej poczcie? W home.pl znalazłem : ale jest napisane :dla uaktywnienia opcji konieczne jest aktywowanie usługi, np. PlusNet (dla sieci Plus) ? Będzie to działać ?
 
Cytuj

Zarejestrowany użytkownik



Posty 296
Zarejestrowany:
2012-06-02 05:53:38

  Wysłano: 29-12-2017 21:38
Plus od czasu jak kupił go pan S stał się skansenem całkowicie nieprzyjaznym klientowi . Ta sieć dla muminków robi wszystko ,żeby jak najszybciej zwrócił się koszt zakupu absolutnie nie zwracając uwagi na ogólnie przyjęte zasady postępowania z klientem . Target klientów w tej sieci jest taki sam jak klientów polsatu ,a zatem nie ma o czym dyskutować . Mnie plus wyłączył pocztę plusnet jakiś rok temu, z dnia na dzień i bez ostrzeżenia . Nie odpisał na list polecony. To normalna kaszana . Szkoda sobie zawracać głowy tą siecią jeśli jest się przy zdrowych zmysłach . Dodatkowo ta sieć ma najwięcej internetowych płatnych klakierów .Cechą ich jest to ,że zawsze piszą z niezarejestrowanych kont .
 
Cytuj Odwiedź stronę usera Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 29-12-2017 23:42
To była niestety kwestia czasu. Trudno obecnie konkurować z potentatami.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 30-12-2017 08:43
Dwadzieścia lat mam maila w pluset i to srebrnego za 5zl miesięcznie. Wszystkie najważniejsze logowania jak banki, instytucje, sklepy internetowe.... Załamka! Mam nadzieje ze poczują te kilka tysięcy potencjalnych rozwiązań umów bo teraz już nic przy nich nie trzyma i odstąpią od głupoty.
 
Cytuj Odpowiedz

Member



Posty 1461
Zarejestrowany: 2008-02-09 16:06:28

  Wysłano: 30-12-2017 12:13
Ciekawe, czy utrzymają własne konta firmowe - swoich konsultantów?
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 30-12-2017 12:55
Większość głosów jest podobna więć powiem krótko żegnaj poczto i żegnaj Plusie. Trzeba przenieść dwa numery do nowocześniejszego i bardziej wiarygodnego operatora po kilkunastu latach współpracy
 
Cytuj Odpowiedz

Member



Posty 1461
Zarejestrowany: 2008-02-09 16:06:28

  Wysłano: 30-12-2017 13:26
A oprócz Orange, który operator oferuje podobną usługę poczty elektronicznej?
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 30-12-2017 16:41
Czy, wiecie gdzie najlepiej się teraz przenieść, aby dostawać powiadomienia sms o nowej poczcie? W home.pl znalazłem : ale jest napisane :dla uaktywnienia opcji konieczne jest aktywowanie usługi, np. PlusNet (dla sieci Plus) ? Będzie to działać ?
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 31-12-2017 11:28
Konto T-Mobile i Orange też działa powiadomienie a płacisz 2 zł jedynie oferta na abonament i na kartę
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 31-12-2017 11:31
T-Mobile płatne 2 zł Orange nie wiem jak jest musisz popytać
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 31-12-2017 01:57
TOTALNY ABSURD! Utrzymanie tej usługi w skali sieci to pomijalne koszty, do tego wielu użytkowników placi 5 zł /mies za profil silver. Dla mnie to było najbardziej wiarygodne i pewne konto pocztowe. Wszystkie loginy, kontakty, usługi mam zarejestrowane na Plusnet. Jeśli nie jestem pewien jakiegoś loginu, podaję adres Plusnet i zawsze działa, bo tylko tego konta używam od 2000r. ( TAK, UŻYWAM I PŁACĘ 5ZL MIESIĘCZNIE JUŻ 18LAT! ) TAK SIĘ NIE ROBI, BARDZO ZŁA DECYZJA!
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 31-12-2017 12:33
Z jednej strony bezsensowny krok, likwidować usługę, za którą wielu klientów płaciło. Ale z drugiej strony w dobie smartfonów jaka jest różnica z powiadomienia SMS czy powiadomienia wyskakującego z programu do obsługi poczty?
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 31-12-2017 14:04
to prawda, że Plus nasrał Klientom w twarz... będzie trzeba się pożegnać.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 01-01-2018 16:46
Tak jak inni- konto pocztowe w plusnet.pl od ponad 20lat, wszystko połączone z tym adresem... To konto oprócz numeru to byla jedyna rzecz która mnie trzymała w sieci Plus. Absolutnie świństwo dla wieloletnich, lojalnych klientów
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 02-01-2018 00:06
To co zrobił Plus z kontami pocztowymi to zwykłe świństwo. dwadzieścia ponad lat z tą siecią. Adresy mail w bankach, firmach, wizytówkach, folderach itp a plus sobie zamyka konta. Krótko trzeba też znikać z tej sieci. \wierny bo głupi\. Kończę umowy i zakładam w Orange lub innej sieci a plus niech znika - podobnie zrobię z Polsatem. Hasło "dobre bo polskie"- koń by się uśmiał. panie S - strzał w stopę w przyszłości niedalekiej zaboli!
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 02-01-2018 15:34
Ja również z 20 letnim stażem i niestety żegnam się z kontem jak i z siecią. Szkoda, ale takie czasy, wszyscy biją się o klientów, a wszędzie lepsze ceny dla nowych klientów niż 20-letnich.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 02-01-2018 16:52
Bardzo dobra decyzja. Oczywiście w cudzysłowiu. Plus się zwija. Brak poszanowania dla klientów. nałapali jeleni na LTE, które pracuje w porywach z prędkością 1 Mb/s. Żadne reklamacje nie odnoszą skutku. U nich jest wszystko ok. Sieć ma prawo być przeciążona. Cyfrowy polsat już wypowiedziałem. Teraz czas na LTE. Noszę się z takim zamiarem pomimo, że muszę zapłacić karę w wysokości ponad 300 zł. Teraz z plusa odejdą kolejne setki a może i tysiące ludzi, którym w noworocznym prezencie zlikwiduje się skrzynki pocztowe. Plus - dno i błazenada.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 02-01-2018 17:34
No tak jak moi poprzednicy. Nie chceta to nie 3 drogie abonamenty i tel po 2 tsie pójdą się prać . sieci i etc nie liczę.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 02-01-2018 20:05
Potwierdzam to co piszą przedmówcy. Plus po nabyciu przez pana Solorza cofną się technologicznie. Praktycznie zero inwestycji w infrastrukturę (przynajmniej tu gdzie mieszkam - zachodnia Małopolska). jestem z nimi od 99 roku mam 2 abonamenty i 8 prepaidów. Całą rodzinę namawiałem aby zostali, w czasach kiedy Networks skasowało ich zasięgiem i jakością usług. Tutaj nie ma nic. Do dziś nie działa wifi calling (chociaż byli w testach pierwsi), w prepaidach nie ma połączenia oczekującego, przekazania rozmowy czy rozmów konferencyjnych. A na koniec odebrano coś co wielu ceniło i chyba to ich trzymało czyli poczty Plusnet. Poczty do rachunków, wyciągów z banków itd. Teraz panie zębaty i synku Tobias mówię papa, abonamenty przenoszę a pre paid po wykorzystaniu środków również. Brawo Wy.... żałosne......
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 03-01-2018 14:35
mógłbym napisać tak jak poprzednicy, Jestem użytkownikiem profilu srebrnego od wielu lat a poczty od samego początku. NAJLEPSZA poczta z jaką miałem do czynienia. zero reklam, działające i konfigurowalne filtry antyspamowe, aliasy i powiadomienia SMS. Na prawdę przy wielu rozmowach w sprawie przedłużenia umowy decydowałem się z uwago na tą pocztę ! Na prawdę! Czekam na kolejną rozmowę w sprawie przedłużenia umowy
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 03-01-2018 23:56
Plus strzela sobie w kolano tym wygaszeniem poczty. Dla mnie byl to duzy argument w utrzymywaniu telefonow u nich. Poczta swietna ztym powiadomieniem, praktcznie zero spamu a i ziinym konto dobrze sciagalo. Teraz czas sie rozejrzec za innym operatorem... niestety z przykroscia.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 04-01-2018 02:17
No i co panie Słoneczko? Znowu Dupa w pańskiej sieci. Jak nie kabaretowe rozmowy o PWA (program wymiany aparatów) gdzie wierny klient dostaje po tyłku i musi żebrać jak pies a świeżak który nigdy z plus gsm nie był dostaje na dzień dobry znacznie lepsze warunki. Jeszcze lepsze są rozmowy rezygnacyjne z utrzymaniówką gdzie klient jest przesłuchiwany czemu śmie rezygnować. Jak się złoży rezygnacje to dopiero są sensowne rozmowy. Opiekunowie biznesowi g300 interesują się klientem tylko gdy zbliża się termin przedłużania umowy, infolinia 2601 wieczne kolejki. Program lojalnościowy 5+ skasowany bo po co doceniać lojalność klientów, teraz jeszcze zamykacie plusNet, nosz tego już za wiele. Już wolę Niemcowi w ti-mobajlu płacić niż drobnemu ciułaczowi co robi słomiane oszczędności. Sprzedaj pan ten plus-gsm TeliiSonera i zostań przy puszczania świata wg Kiepskich w swoim polsacie bo to wychodzi najlepiej. Albo jeszcze więcej na reklamy z celebrytami.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 04-01-2018 19:10
Taką informację powinni podawać z dwuletnim wyprzeniem. Nie popisałbym przynajmniej nowej umowy.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 19-01-2018 14:43
Też tak pomyślałam. Teraz trzeba czekać dwa lata...
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 05-01-2018 13:30
Bezsensowna decyzja Plsa, chwaliłem się znajomym że mam takie dobre i szybkie konto pocztowe bez reklam, że nawet pocztę w starym aparacie mi przeczyta na głos, a teraz widzę że im szkoda im paru groszy na serwer. Potwierdzam też że oferują lepsze warunki dla nowych abonentów niż dla tych co tak jak ja kontynują latami. To wszystko nazawałbym programem nielojalnościowym. Używamy w domu kilka kart w plusie ale powoli będę się żegnał z tą firmą.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 07-01-2018 22:02
Hej też jestem BARDZO niezadowolony. To była jedyna poczta godna zaufania, a kilka razy odtwarzałem dostęp wyłącznie dla tego, że Plus mnie identyfikował jako Klienta abonamentowego. Ale jak powiada klasyk psy szczekają karawana jedzie dalej więc pytanie do szanowny wkurzonych. Jakie domeny wybierzecie ? Gdzie przenosicie pocztę?
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 07-01-2018 23:33
2 razy chciałem zmienić sieć, bo nie było atrakcyjnych warunków, jednak jak sobie pomyślałem, że mój adres mailowy jest podany wszędzie i w zasadzie nie wiem gdzie jeszcze, to przedłużałem umowę z Plusem, - teraz widzę: TO BYŁ BŁĄD !!!
 
Cytuj Odpowiedz
Strony 1 z 2: <<12>> Nowy temat    Odpowiedź



Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne