REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-09-24 08:02 | Rynek | avaya | rynek
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Zarządzanie kryzysowe z rozwiązaniem Avaya

  • Rozwiązanie Avaya Notification Solution (ANS) 2.0 dostarcza szybkie, wielokanałowe powiadomienia do dowolnego punktu – biura, urządzeń BYOD, domu, stron WWW lub mediów społecznościowych
  • Wiadomości można jednocześnie wysyłać przez SMS, pocztę elektroniczną, komunikatory internetowe i w formatach dźwiękowych
  • Integracja z rozwiązaniami Avaya Aura Conferencing 7.0, Radvision Scopia (wideo) oraz otwartymi interfejsami API Web Services zapewnia natychmiastową komunikację i współpracę w zarządzaniu kryzysowym

Avaya zapowiedziała nowe rozwiązanie do współpracy w zarządzaniu kryzysowym w czasie rzeczywistym, które pomaga organizacjom i firmom ograniczyć negatywny wpływ nieplanowanych zdarzeń, zapewniając szybką, skoordynowaną komunikację i współpracę między dowolnymi punktami końcowymi. Rozwiązanie Avaya do zarządzania kryzysowego opracowano z myślą o środowiskach BYOD, mobilnych i zdalnych zespołach wewnątrz oraz na zewnątrz organizacji, dużym rozproszeniu geograficznym oraz izolowanych jednostkach w jednej lokalizacji.

Kluczowym elementem rozwiązania jest najnowsza wersja Avaya Notification Solution (ANS), która zapewnia zintegrowane i zautomatyzowane powiadomienia, odpowiedzi oraz współpracę, umożliwiając przekazywanie krytycznych informacji i instrukcji w wielu różnych formatach. Łącząc ANS z rozwiązaniami konferencyjnymi Avaya – Avaya Aura Conferencing 7.0, Radvision Scopia Videoconferencing lub Avaya Meeting Exchange – organizacje i firmy mogą koordynować pracę rozproszonych zespołów, aby zachować ciągłość biznesową i bezpieczeństwo publiczne. Skalowalne i elastyczne rozwiązanie Avaya Notification Solution obsługuje zarówno małe, wyspecjalizowane zespoły, jak i duże grupy oraz spełnia wymagania niemal każdej firmy i środowiska komunikacyjnego. Za pomocą ANS organizacje mogą:

  • przygotować się zawczasu na wiele różnych scenariuszy, tworząc odpowiednie wiadomości, listy, instrukcje oraz łańcuchy przewidywanych zdarzeń.
  • Wysyłać wiadomości do praktycznie dowolnego punktu końcowego: alarmy dźwiękowe przez telefon lub zintegrowany system nadawczy, a tekstowe przez SMS, pocztę elektroniczną, komunikatory internetowe lub znaki cyfrowe.
  • Wysyłać automatycznie wiadomości przez serwis WWW, połączenie telefoniczne, pocztę elektroniczną albo system firmy trzeciej.
  • Aktualizować serwisy społecznościowe, takie jak Facebook i Twitter oraz witryny internetowe i intranetowe.
  • „Nakazać” telefonom IP Avaya, aby działały jako głośniki, i w razie potrzeby przerywać bieżące konserwacje w celu przekazania wiadomości.
  • Prosić odbiorców o odpowiedź, na przykład określenie ich stanu lub dostępności.
  • Kierować specjalne wiadomości do większych grup i korzystać z możliwości natychmiastowej komunikacji.

Natychmiastowa współpraca może odbywać się za pośrednictwem „wbudowanych” mechanizmów konferencji i współpracy Meet-me albo poprzez integrację z Avaya Aura Conferencing 7.0, Avaya Meeting Exchange i (lub) Radvision Scopia. Avaya Aura Conferencing 7.0 oferuje użytkownikom stacjonarnych komputerów Mac lub PC, tabletów i smartfonów zabezpieczone sesje współpracy internetowej zintegrowanej z dźwiękiem. Avaya Meeting Exchange łączy tradycyjne systemy komunikacyjne ze środowiskami SIP, zapewniając współpracę internetową i konferencje dźwiękowe na użytek średnich i dużych przedsiębiorstw oraz dostawców usług. Radvision Scopia oferuje standardowe wideokonferencje i udostępnianie pulpitu z wykorzystaniem szerokiej gamy urządzeń obsługujących wideo, takich jak: smartfony, tablety, komputery PC i Mac, dedykowane urządzenia wideo i systemy teleobecności.

Otwarte interfejsy API Web Services pozwalają na integrację z aplikacjami firm trzecich, które mogą automatycznie powiadamiać i dostarczać dodatkowe informacje. Na przykład firma GeoComm, członek programu Avaya DevConnect, dostarcza informacje geograficzne, które można osadzać w powiadomieniach ANS dla wybranych grup. Można też powiadamiać jednego lub wielu użytkowników o przekroczeniu pewnej granicy geograficznej. Przedsiębiorstwa mogą integrować ANS z systemami do zarządzania łańcuchem dostaw, kontroli zapasów lub bezpieczeństwa, aby ograniczyć ryzyko związane ze zdarzeniami, które mogą wpłynąć na działalność biznesową.

źródło: Avaya

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 5 (głosy: 1)
Tagi: | avaya | rynek Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
HMD Global - Twoim zdaniem kontynuuje tradycje marki Nokia?

Tak
Tak, ale tylko trochę
Nie
Nie znam telefonów tej firmy


WynikiAnkiety

Głosów 55

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)