REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-09-29 09:37 | PDA & Navi | aplikacja | software
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Wsparcie dla umów SLA w Axence nVision 9.3

Nowa wersja popularnego oprogramowania do monitorowania i zarządzania zasobami IT wprowadza obsługę umów o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA).


Axence – producent oprogramowania do monitorowania i zarządzania IT – udostępnił wersję 9.3 programu Axence nVision, w której do modułu HelpDesk wprowadzono m.in. metryki i raporty SLA oraz zarządzanie dniami wolnymi od pracy. W module Users pojawiła się nowa funkcja uzupełniająca wiedzę administratora o oprogramowaniu zainstalowanym na stacjach roboczych. Ponadto w aplikacji wprowadzono szereg innych, drobniejszych usprawnień. Pełną listę zmian można znaleźć na stronie http://axence.net.

Oszczędność czasu, lepsza organizacja zadań, szybsza reakcja na incydenty, krótsze przestoje – to tylko kilka z wielu zalet rozliczania pracowników pomocy technicznej w oparciu o umowy SLA. Dla wielu większych organizacji możliwość obsługi tego typu kontraktów była priorytetem przy wyborze systemu typu helpdesk, dlatego też w odpowiedzi na te potrzeby wdrożyliśmy zarządzanie metrykami SLA oraz raporty do Axence nVision. Chcemy być tym samym jeszcze bliżej biznesu – mówi Grzegorz Oleksy, Prezes Zarządu Axence.

Więcej o nowościach

Nowa wersja Axence nVision to przede wszystkim obsługa umów SLA, które mogą zostać zawarte na przykład między działem IT w spółce matce, a jednostką świadczącą usługę pomocy technicznej w spółce córce lub konkretnym departamencie. Funkcję można także wykorzystywać do podniesienia jakości pracy działów wsparcia w mniejszych organizacjach. Moduł HelpDesk umożliwia od teraz szczegółową konfigurację (metryki), a następnie rozliczenie (raporty) zapisów zawartych w umowach SLA.

Zarządzanie dniami wolnymi od pracy

Do dyspozycji administratora oddany został kalendarz, w którym można skonfigurować święta i inne dni wolne od pracy. Bieg metryk SLA w tych dniach będzie automatycznie wstrzymywany.

Informacja o procesach z podwyższonymi uprawnieniami

Przydatna funkcja modułu Users dla administratorów chcących ograniczyć liczbę incydentów bezpieczeństwa w swoich sieciach. Dzięki niej można sprawdzić, którzy użytkownicy pracują na aplikacjach z podwyższonymi uprawnieniami, a następnie podjąć decyzję o ich utrzymaniu bądź odebraniu. Jeśli użytkownik nie potrzebuje podwyższonych uprawnień, ich zmniejszenie nie wpłynie na jego pracę, a pozwoli zabezpieczyć sieć przed malwarem wykorzystującym uprzywilejowany dostęp przez aplikacje.

Powiadomienia przeglądarkowe w czacie

Wygoda z perspektywy użytkownika, ponieważ już nie musi opuszczać przestrzeni roboczej, aby zapoznać się z nowymi wiadomościami od współpracowników.

źródło: Axence

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4 (głosy: 1)
Tagi: | aplikacja | software Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 783

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)