| REKOMENDUJ | ULUBIONE | RSS | NEWSLETTER | Zaloguj |
| Zarejestruj |
![]() |
Wersja mobilna m.Telix.pl |
Wojna cenowa w pre-paidach | 2009-03-16 10:14 | 113
| |
| | Archiwum wiadomości |
Od dziś mamy wojnę cenwą w pre-paidach. Wywołał ją czwarty operator z "Play Fresh", przyłączył się Simplus z ofertą "Twój Profil", nie dał za wygraną Heyah w ramach Promocji „Przebieraj. Wybieraj".
Zrobiliśmy proste zestawienie cen usług. Oto ono:
| Oferta |
Play Fresh |
Simplus: Twój Profil |
Heyah: Multipakiet |
| Minuta połączenia do wszystkich
sieci |
0,29 zł |
Tanio do wszystkich: 0,29 zł Tanio do Plusa: 0,59 zł (do Play 0,72 zł) |
*0,25 zł (do Play 0,72 zł) |
| SMS |
0,09 zł | 0,18 zł | 0,15 zł |
| Minuta połączenia do sieci |
0,29 zł | 0,19
zł |
0,25 zł |
| MMS |
0,19 zł | 0,40 zł | 0,40 zł |
| Przesył danych |
0,12
zł / 100KB |
0,20 zł za 10KB | 0,20 zł za 50 kB |
| Promocje |
Pakiet
100 minut do sieci - (0,05 zł) 5 zł / 30 dni Pakiet Tani Internet w Play Fresh: 5 MB - 5 zł / 30 dni Darmowe SMS-y w Play Fresh po doładowaniu Darmowej minuty za połączenia przychodzące |
Pakiet
600 SMS-ów do sieci - cena pakietu 6 zł Swobodny Numer: nielimitowane rozmowy i SMS-y w Plusie - cena za numer 10 zł / 30 dni Pakiety internetowe: 25MB / 5zł - 60MB / 10 zł 30 dni |
Wybrany
Numer - do 180 minut dziennie z wybranym numerem w Heyah Wieczory i Łikendy - polegająca na możliwości wykonania połączeń na rozmowy do 300 minut do Heyah w dni robocze pomiędzy 21.00 a 9.00 i w weekendy (cała sobota i cała niedziela) 300 SMSów do wszystkich Nowy Pakiet Całodobowy: 3000 SMSów w godzinach 9.00-21.00 do wszystkich w Heyah lub wykonania dodatkowych połączeń na rozmowy do 300 minut rozmów w Heyah w godzinach 21.00-9.00 |
| Okres ważności |
ważność konta 1 rok na
połączenia wychodzące / 455 dni na połączenia przychodzące |
od 2 do 180 dni na połączenia wychodzące / 32 do 210 dni na połączenia przychodzące - zależnie od doładowania | od 5 do 19 zł - nie przedłuża
ważności konta od 20 do 49 zł - o 1 miesiąc za 50 zł - o 3 miesiące |
| * Warunkiem aktywacji jest zakup wybranej usługi za 5,90zł brutto lub jednorazowe doładowanie konta za minimum 50 zł brutto wraz z bezpłatną aktywacją w terminie 7 dni od doładowania w sposób opisany w niniejszym Regulaminie. Usługa jest aktywna 30 dni. | |||
Wojna cenowa, klienci zawsze wygrywają
- Dziś rozpoczęła się wojna cenowa i licytacja, kto da taniej połączenia poza swoją sieć. Play i Plus równocześnie wytoczyły działa kalibru 0,29 gr/min. Heyah przebiła w pakiecie na 0,25 gr/min. Klienci korzystający z prepaidów są zachwyceni, księgowi dużo mniej. Nasi marketingowcy byli przygotowani na taki scenariusz, analizowali rynek, zderzając pomysły z ekonomią i zdrowym rozsądkiem. Orange na pewno odpowie na ofertę konkurencji, ale wybór strategii nie jest łatwy. Co zrobić, aby dać klientom atrakcyjną ofertę, utrzymać ich w sieci i nie dopłacać do interesu? Matematyka jest prosta. Stawka MTR to niecałe 22 gr, jeśli dodamy VAT, to za każdą minutę połączenia Play i Plus zarabiają 2 gr. Działania Playa są dla mnie racjonalne. Dzięki regulatorowi mają wyższy MTR - 57 gr/min (taka asymetria to chyba rekord świata). Im więcej zdobędą klientów, do których będą dzwonić z innych sieci, tym więcej zarobią i staną się cenniejsi dla inwestorów. Opłaca się im windować ceny w dół, licząc na przejęcie klientów wielkiej trójki i rosnący ruch do ich sieci. Plus zdecydował się nie popuścić i od razu zaproponował 0,29 gr na (prócz Play), aczkolwiek nie bez marketingowych pułapek, jak zbadali to już wnikliwi internauci. Jeszcze dalej poszła Era. Zobaczymy, jak potoczy się walka. Zwłaszcza, że to dopiero jej pierwszy akt, bo od lipca 2009 stawki MTR spadną do niecałych 17 gr. Jednak bez względu na wynik rywalizacji, na wojnie cenowej zawsze wygrywają klienci - napisał na swoim blogu Rzecznik Grupy TP Wojciech Jabczyński.
- Naszą misją jest potrząsanie rynkiem, m.in. za pomocą cen - odpowiada w Gazecie Prawnej Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu w sieci Play.
Twój Profil Plusa został przygotowany w odpowiedzi na potrzeby użytkowników Simplusa, którzy mają szerokie grono znajomych w największej w Polsce sieci Plus, czytamy w informacji Prasowej Plusa.
Filmy reklamowe Play Fresh: Tutaj
Na prośbę Czytelników link do komunikatu P4, operatora sieci Play na temat stawek MTR: Tutaj
Kan
Skanując fotokod telefonem połączysz się z serwisem mobilnym m.telix.pl bez potrzeby ręcznego wpisywania adresu |
| Tagi: | plus | simplus | heyah | play | pre-paid | promocje | Google Gwar Spis |
| Liczba komentarzy do tego artykułu: 113 | Napisz komentarz |
![]()
lee [Odpowiedz] 2009-03-16 10:29:36 co lepsze to chyba komentarz zbędny :D |
![]()
Rem 2009-03-16 10:29:56 No to tylko czekać, aż Orange puści farbę i uszczęśliwi swoich użytkowników. Jedno jest najbardziej pewne to promocyjne minuty za doładowania w Orange, ulubiona promocjha pomarańczowej sieci. A kolejne już zapewne za tydziń. |
![]()
era [Odpowiedz] 2009-03-16 10:43:43 Tatyfa Multi Tak Tak minuta 0,36 Play 0,72 sms 0,16 mms 0,26 od 23 marca 2009 pakiet 100 min do Ery stacj 10zł |
![]()
Lucek 2009-03-16 10:44:06 Teraz widac juz wyraźnie , że TYLKO dzięki "łaskawości" regulatora (wyższy MTR - 57 gr/min) stać Playa na takie gesty . Jednak bezrozumna wiara neofitów we wrodzoną szczodrobliwośc swojego operatora jest poza racjonalnym pojmowaniem rzeczywistości . Oczywiście - cieszy mnie fakt obniżania cen , jednak śmieszy tak emocjonalne reagowanie na zabiegi marketingowe . |
![]()
lee 2009-03-16 10:53:31 mtry mtrami ale gdyby nie play to WY wszyscy bylibyście w zimnej dupie i dalej ze stawkami dwa trzy razy wyższymi ;( nieważne czy wybierzesz play czy nie ciesz się że przez play masz tańsze połączenia u siebie |
![]()
Lucek 2009-03-16 11:19:07 ~lee Zrozumienie prostego tekstu to dla Ciebie zbyt duży wysiłek ? Dal Ciebie MTR jest nieważny , dla opów to jeden z podstawowych skladników kosztowych . A co innego jest ważne dla operatora - jak nie zarobek ? Jak widać - Play ma komfort wyższego MTR i STAĆ go na taką "wspaniałomyślność" obliczoną na przyciągnięcie nowych klientów . Tylko za tę "wspaniałomyślnosc " regulatora państwowego płaci ZDECYDOWANA WIĘKSZOŚĆ klientów sieci komorkowych w Polsce . Ale co tam - na kolana prze Playem , opluć ok 40 mln"niewiernych" z innych sieci (-: |
![]()
Tom 2009-03-16 11:31:04 Dokładnie. Playowcy niech się tak bardzo nie cieszą bo nikt do nich nie będzie dzwonił mając do zapłaty ponad 2 albo i 3x więcej niż na inne numery. Co więcej, ta kasa idzie własnie na utrzymania playa. Kosztem innych abonentów. |
|
sebi997 2009-03-16 12:26:02 to niech nikt do mnie nie dzwoni mam to gdzies wazne ze wiekszosc moich znajomych ma juz play i dzwonimy do siebie po 5gr a reszta no coz nie chcesz to nie dzwon laski nie robisz |
|
luv 2009-03-16 23:45:43 lutek - g... mnie obchodzi DLACZEGO play ma najtaniej, mnie jako konsumenta obchodzi tylko to że ja dzwonie ze swojego play fresh bardzo tanio, a ty sobie licz MTR i dzwoń drogo LOL :D |
|
luv 2009-03-16 23:55:38 tom - do mnie dzwonią cały czas :D a poza tym rybka mnie to ile ktoś do mnie płaci, ważne że ja płacę mało :D a już mam 30 minut DO WSZYSTKICH SIECI za odebrane rozmowy z ostatnich kilku dni, a cały czas dzwonię, ale ty płać jakieś kosmiczne stawki za połączenia, za to ciesz się ze obcy ludzie którzy do ciebie dzwonią mają taniej - BUHAHAHAH |
![]()
guzik12 2009-03-24 20:03:40 i gdzie ta nowa taryfa Multi TT... juz mamy 24 marca 2009 |
![]()
Bambetl [Odpowiedz] 2009-03-16 10:43:59 jako że doładowuję i tak powyżej 50 zł, do Play nie dzwonię i smsy piszę sporadycznie to oferta Heyah byłaby dla mnie najlepsza :) tylko że i tak jestem w Równej Taryfie ;) choć teraz przyznaję, że rozważam kupno drugiej karty, specjalnie do multipakietu :) |
![]()
lee [Odpowiedz] 2009-03-16 10:54:44 nieprzesadzasz czasem? dolicz opłate aktywacyjną to Ci wyjdzie że musisz ponad 140minut wygadać żeby faktcznie zaczęło sie opłacać... pakieciarsto sucks :P |
![]()
Bambetl 2009-03-16 12:15:54 czytanie ze zrozumieniem się kłania - przy doładowaniu za ponad 50 zł nie płacisz nic za aktywację |
![]()
Kolec 2009-03-17 02:50:46 A w Play przy 30PLN masz dodatkowo gratis SMSy |
![]()
Kolec 2009-03-17 02:52:22 Bambetl - a co się stanie jak nie doładujesz, albo zapomnisz? Gilotyna 0,59PLN się kłania. Oszustwo pakietowe i tyle, a nie stawka podstawowa. |
![]()
wiklef [Odpowiedz] 2009-03-16 11:02:57 ej, Wy kurde chyba nie lubicie play! jak piszecie ceny to piszcie konkretnie. W simplus jest 29 do wszystkich ALBO 19 w sieci i 59 do wszystkich, natomiast w Play jest 29 do wszystkich I 5 groszy w sieci, bo nei problem kupić pakiet za 5 złotych, więc jak piszecie, to piszcie rzetelnie. A najlepiej wcale :D |
![]()
Nika 2009-03-16 12:06:52 Widać jakieś zdenerwowanie wśród zachwyconych playem, bo czepiają się już każdej literki. Moim zdaniem tabelka przedstawia wszystko. A każdy może sobie dopasować ofertę do swoich potrzeb. Chyba jednak Play zbyt optymistycznie założył informując - po prawej stronie w Top Newsach: najtańsza oferta na rynku pre-paid. Ciekawie, że wtedy nikt nie pisał - nie lubicie innych sieci, a nierzetelnie mówicie o Play:) |
![]()
wiklef 2009-03-16 14:24:05 no bo to jest najlepsza oferta, przynajmniej nie trzeba nic płacić za włączenie oferty, a co do plusa to chodzi mi o to, że stawki 19 groszy i 29 groszy to dwie oferty a nie jedna, więc nie można korzystać z dwóch na raz czyli jeśli już to powinno to być w oddzielnych tabelkach, to tak jakby porównać najniższą stawkę z plusa i najniższą z ery i powiedzieć że tyle kosztuje minuta w Polsce ;P Więc albo robimy że w Play można mieć pakiet i minutę po 5 groszy, albo nie piszemy że w Simplusie w pakiecie do wszystkich, minuta w sieci kosztuje 19 groszy bo to nie prawda. Tyle kosztuje w drugiej wersji, gdzie stawka do innych to 59 groszy! Mam nadzieje, że ktoś to wreszcie zrozumie :P |
|
luv 2009-03-16 23:58:41 nika - przecież oferta play jest najtańsza więc o co chodzi ??? |
![]()
Kolec 2009-03-17 02:55:20 Nika - Nie interesuje mnie w jakiej jesteś sieci, ale jak rzetelnie to rzetelnie. Pakiet to pakiet, a stawka podstawowa 0,29PLN to stawka podstawowa. I TAK MA BYĆ, a nie durne kombinacje na klawiszach i pamiętanie terminów. To jest dojenie klientów na "spalonym" |
![]()
lol [Odpowiedz] 2009-03-16 11:06:07 Jasne, tylko po 1. W heyah pakiety się wykluczają, więc albo mozna mieć darmowy numer albo 25 groszy(które wynosi tak naprawdę więcej),albo smsy itd. Po drugie w simplusie można wybrać albo 29 gr(nie do play) albo 19 w sieci/59gr do innych plus play 79. Jedna wielka ściema |
![]()
wiklef 2009-03-16 14:25:32 dokładnie, popieram wypowiedź :) Jedna wielka ściama z tymi ofertami i tak na prawdę realna stawka jest tylko we freshu, nie ma podzielonej oferty, nie trzeba płacić za aktywację :) itp ;) same plusy :) |
|
noved [Odpowiedz] 2009-03-16 11:27:34 WJ zauważył nierówność na rynku, co wyraźnie promuje Play, a na czym zyskuje klient. Tylko ciekawe co zacznie robić, gdy MTR się zrówna (2011?), a klientów nadal będzie dużo mniej niż w W3? |
![]()
Kolec 2009-03-17 02:58:51 Ale w taryfach biznesowych W3 stawki do Play są TAKIE same jak do innych. Na ciebie indywidualnego żuczka banda W3 przenosi koszty MTR. Podoba ci się to? I czego narzekasz. Masz drożej czy taniej jak jest Play? ZMOWA cenowa bandy W3 i przystawek została złamana. :) z korzyścią dla NAS. Więc o co ten lament. A Play INWESTUJE. |
![]()
dodek [Odpowiedz] 2009-03-16 11:36:40 od dawna o tym piszę, że jak wreszcie skończy się promowanie Play to ta zadłużona firma będzie miała problem. i wtedy ponzacie jej prawdziwe możliwości ofertowe |
![]()
Eee 2009-03-16 11:48:51 A co z Tak Tak-iem? Przecież teraz on jest najdroższy. Mam nadzieję, że zrobią coś ze stawkami za Internet. |
![]()
bula 2009-03-16 17:40:57 to korzystaj poki mozesz a nie dramatyzujesz |
|
luv 2009-03-17 00:01:15 a co to kogo obchodzi ?! na razie oferta play jest ZDECYDOWANIE najtańsza, a co kiedyś tam będzie to się okaże... |
![]()
Kolec 2009-03-17 03:03:01 @dodek Nie rozśmieszaj mnie. Co to za argumenty? Dla mnie liczy się CENA, a nie operator. W3 dość już nas nadoiła. A kradzież pieniędzy (tak to nazywam) z kont prepaid przez W3, też została pokazana. W Play mnie to nie SPOTKA przy tych doładowaniach i ważności. Trzeba być ciężo zaślepionym żeby nie widzieć korzyśći dla NAS klientów. Ty z W3 jesteś, żę takie krokodyle łzy lejesz? |
![]()
Wojtek Jabczynski [Odpowiedz] 2009-03-16 11:38:49 Noved, MTR mają się zrównać dopiero w 2014 r. |
![]()
Lucek 2009-03-16 12:11:52 Dzięki za info - choc to lekki szok . Rozumiem intencje regulatora - próba pomocy nowo wchodzącemu na rynek operatorowi , chęć rozbicia dotychczasowego oligopolu . Jednak ta ochrona - w tak długim okresie - staje się de facto niezasadnym promowaniem . Narusza do reguły wolnej gry rynkowej - państwo polskie może być o to oskarżone . Powtarzam - cieszą mnie WSZYSTKIE obniżki cen , zwłaszcza te prowadzące do obniżek u konkurencji . Jednak jak widać - niewielu z bezrozumnych "chwalców" rozumie ,ze TAŃSZE ceny Play Fresch możliwe są TYLKO dzięki DOPŁATOM użytkowników INNYCH sieci dzwoniących do Play . |
![]()
wiklef 2009-03-16 14:28:08 już nie czepiajcie się MTR, bo wszyscy to robią od pewnego czasu, a to nie ma sensu, Play na starcie ma kilka razy mniejszy MTR niż kiedyś Plus czy Era, więc nie ma co narzekać. Mniej zarabia niż inne sieci przed laty a i tak dale najlepsza ofertę. Czemu nie widzicie tego że kiedyś też klienci dopłacali za interkonekt i to dużo więcej i przez wiele lat. Od początku gsm w Polsce tak było a nawet jeszcze gorzej. A teraz dzięki Play jest przynajmniej taniej ;) |
|
noved 2009-03-16 15:20:57 Tylko że Orange, Era i Plus startowały w trochę innych warunkach ekonomicznych niz to miało miejsce z Play. Same musiały tworzyć infrastrukturę, a Play zaczął działac na tej już dostępnej (od Plusa). Poza tym kiedy startowały te 3 sieci rynek był kilkakrotnie mniejszy, dopiero się rozwijał. tylko wysokimi cenami mozna było mu zapewnić rentownosć. teraz gdy jest nasycenie ponad 100% zupełnie inaczej to wyglaada |
![]()
bla 2009-03-16 17:43:16 a ty myslisz ze play za frajer uzywa infrastruktury plusa ? |
|
luv 2009-03-17 00:08:35 lucek - to ty nie rozumiesz, ja wiem że to dzięki asymetrycznemu MTR ale GÓ...O mnie to obchodzi, niech się tym martwią właściciele/akcjonariusze orange/plusa/ery !!! mało tego to jest właśnie wolnorynkowe postępowanie, bo jak wchodziła era i plus to miały przez 5 lat MTR na poziomie bodaj 80gr za to mogli zbudować sieć, a to co ma teraz play TO MNIEJ NIŻ MIELI OPERATORZY Z W3 JAK ZACZYNALI, więc to nie są PREFERENCJE tylko WYRÓWNYWANIE SZANS. No i na koniec - co innego by było gdyby play miał wysokie ceny i czerpał wysokie zyski z tej asymetrii, ale play naprawia zoligopolizowany rynek, JA mam z tego korzyść bo tanio dzwonię i inni klienci play mają z tego korzyść !!! więc o co ci chodzi gościu ?! jak ci przeszkadza że klienci innych sieci dopłacają (dzięki frajerzy tak BTW :DDD) to przejdź sobie do play fresh i to DO CIEBIE będą dopłacać ! |
![]()
Kolec 2009-03-17 03:08:21 @ Lucek Kolejny oszołomz W3. Zmowa trwała tyle lat i starczy, a teraz trzeba walczyć albo zabrać swoje zabawki. KLINT wygrał i ma głęboko w d.. Wasze narzekania. Play dla mnie uczciwie podchodzi do mnie i nie muszę płacić 200PLN haraczu na rok. Na kryzys oferta trafiona w dychę i rozbijająca trójcę wzajemnej adoracji. Krótka piłka. Jak mam dopłacać to przechodzę do Play. A do taryf biznesowych kto dopłaca? Indywidualni. Kolejna ZMOWA W3. |
|
noved [Odpowiedz] 2009-03-16 11:47:15 thx, po prostu nie byłem pewien daty |
![]() 2009-03-16 12:20:01 tak na poważnie-Play swoje zrobił i robi nadal, tak więc nie rozumiem ataków na tą sieć-bulwersujecie bo jesteście w innej sieci,zwolennicy swietej trojcy-ja tez bylem kiedys w innej sieci,plus,era a potem orange a teraz obecnie play-a to dlatego ze maja jak dla mnie najbardziej kunkurencyjna oferte i tyle, masz problem-przejdz do play albo odpusc sobie zbedne glupie komentarze... |
|
sebi997 [Odpowiedz] 2009-03-16 12:23:03 LUDZIE fakt play ma inne stawki MTR ale dzieki ich obnizce inne sieci tez obnizaja ceny i jakos daja rade to zrobic a wiec wychodzi na to ze wszyscy powinni podziekowac playfresh za to ze wprowadzil taka oferte |
![]()
Lucek [Odpowiedz] 2009-03-16 12:32:40 Szkoda nowej argumentacji - pozostaje tylko powtarzanie : "bezrozumna wiara neofitów we wrodzoną szczodrobliwośc swojego operatora jest poza racjonalnym pojmowaniem rzeczywistości . Oczywiście - cieszy mnie fakt obniżania cen , jednak śmieszy tak emocjonalne reagowanie na zabiegi marketingowe ." |
![]()
M 2009-03-16 12:47:50 zmądrzej człowieku, chyba piszesz nie o tym o czym myslisz:) racja zawsze jest po obu stronach-ja jako klient-interesuje ile zaplace do innych itd.. -a nie ile biora, jak wszyscy sie zrownaja to tych samych cen za 1min,to i stawki MTR beda zblizone do siebie... |
![]()
Lucek 2009-03-16 13:07:22 ~M Zauważam brak logiki w Twojej napaści :"ja jako klient-interesuje ile zaplace do innych itd." I właśnie to mnie interesuje ! Przecież co najmniej 50mln użytkowników (w TYM stacjonarni) placi do Playa WIĘCEJ - TYLKO po to , aby 2 mln użytkowników Playa (w tym tacy nielogiczni "wyznawcy" tej sieci jak TY) mogło sobie "uzywać" na innych . Psychologia nauczania twierdzi , ze powtarzanie to jedyny sposób zrozumienia dla niezbyt lotnych umysłow . Dlatego powtarzam :"TAŃSZE ceny Play Fresch możliwe są TYLKO dzięki DOPŁATOM użytkowników INNYCH sieci dzwoniących do Play ." Czyli FAKTYCZNIE Play jest DOTOWANY !!!!!!!! A ""bezrozumna wiara neofitów we wrodzoną szczodrobliwośc swojego operatora jest poza racjonalnym pojmowaniem rzeczywistości ." "Zmądrzej człowieku" - tego samego Tobie życzę (-: |
![]()
M 2009-03-16 14:13:03 tak na poważnie-Play swoje zrobił i robi nadal, tak więc nie rozumiem ataków na tą sieć-bulwersujecie bo jesteście w innej sieci,zwolennicy swietej trojcy-ja tez bylem kiedys w innej sieci,plus,era a potem orange a teraz obecnie play-a to dlatego ze maja jak dla mnie najbardziej kunkurencyjna oferte i tyle, masz problem-przejdz do play albo odpusc sobie zbedne glupie komentarze... dodatkowo dodam ze i play za kilka lat bedzie mial inna polityke-ale na ta chwile musi zdobywac klientow... |
|
luv 2009-03-17 00:13:37 bredzisz gościu, miałem wątpliwości, ale teraz jestem pewien na 100% - jesteś opłaconym konsultantem internetowym wynajętym przez któregoś z operatorów zasiedziałych (orange/plus/era) do oczerniania playa, co żadnemu normalnemu człowiekowi do głowy nie przyjdzie, bo i w plusie i w erze i nawet w orange będzie taniej DZIĘKI PLAY, więc każdy się powinien cieszyć, a jakie ma znaczenie w tym kontekście niesymetryczne MTR ?! - żadne dla konsumentów |
![]()
Kolec 2009-03-17 03:14:18 Lucek kto ci płaci za te brednie, albo ty masz kmpleks na punkcie Play. Każdy może kupić Play, więc martw się o swoją kieszeń, a nie o miliony. Jak ktoś durny niech płaci więcej, ale u mnie będzie TANIO. Taniej niż w stacjonarkach i w W3. Chyba że W3 się opamięta i da b.korzystne warunki. To takie proste jest :). |
|
sebi997 [Odpowiedz] 2009-03-16 12:43:22 http://www.rybnik.com.pl/ogloszenia,rozne,sprzedam ,odstapie-nerke,ogl7-36-1-26950.html tak na dobry poczatek dnia ciekawe ile za nia chce :) |
|
sebi997 [Odpowiedz] 2009-03-16 12:45:59 http://www.rybnik.com.pl/ogloszenia,rozne,sprzedam ,odstapie-nerke,ogl7-36-1-26950.html |
![]()
Ricki [Odpowiedz] 2009-03-16 13:00:55 Błagam poprawcie słowo łikendy w tabelce z Heyah |
![]()
timur [Odpowiedz] 2009-03-16 13:05:10 proste, że klienci chcą najtaniej, ale skoro Play chwali się, że rewloucję rynku robi, to warto pamiętać, co mu na to pozwala. to nie są altruiści ! |
![]()
Lucek 2009-03-16 13:23:57 Dokladnie o to chodzi . W tym także o to by ok 50ml uzytkowników telefonii nie dotowalo zbyt długo ok 2 mln uzytkownikow Playa . To śmierdzi minionymi (oby) praktykami . |
![]()
tl111 2009-03-16 14:19:59 Szanowny Lucku i inni czytający telixa. MTR to narzędzie służące równoważeniu zapłaty za CAŁOSC wymiany połączeń między sieciami i jako takie powinno być rozpatrywane. Dlaczego? Dlatego, że jesli w sieciach o podobnej ilości abonentów występuje wymiana połączeń między nimi to z rachunku prawdopodobieństwa i statystyki suma połączeń z sieci (+) i (-) da po pewnym czasie wynik zbliżony do zera. Operatorzy nie zapłacą sobie NIC. Co się jednak stanie gdy do zabawy wlączy się maluch mający u którego na 1 telefon przypada 25 telefonów pozostałej trójki? Jak zmieni to statystykę połączeń między nimi? Ano ten jeden telefon ma większą szansę wykonania rozmów z tymi 25-cioma niż jednen z tych 25-ciu z nim. Z tego tytułu powstaje nierównowaga wzajemnych połączeń co niwelowane jest wyższą stawką MTR. Najlepiej byłoby gdyby mtr =0 . Wtedy ustałyby nieuzasadnione oskarżenia o dotowanie klientów playa. To właśnie niedawno zaproponował play (Andrzeju przypomnisz tą wiadomość linkiem?) Oferta została odrzucona przez wielką trójkę. Ciekawe dlaczego skoro tak tracą na niby zawyżonym MTR? |
![]()
Lucek 2009-03-16 15:14:30 ~tl111 Masz sporo racji . Ale tylko pozornie . Sam pisałem , że rozumiem intencje regulatora - jednak podany TUTAJ termin 2014 jako czas zrównoważenia MTR jest szokujący . 6 lat DOTOWANIA jednego operatora - to przesada . W tym czasie powstają od O fortuny - lub upadają !!!! Poza tym - czy wszyscy mali przedsiębiorcy(choćby tylko w telekomunikacyjnej branży) - debiutujący na rynku - mają takie preferencje ? Sam pisałeś o komunistycznych praktykach - czy te nic Ci nie przypominają ? Twoje dywagacje przypominają mi obronę jeszcze państwowej Telekomunikacji - nie pozwalano na konkurencję , a sama ona nie była w stanie zapewnić odpowiedniego stanu usług . Podobnie pamiętam odpowiedź jakiegoś wiceministra na interpelację w sprawie wyższych w Polsce cen połączeń komórkowych - że jest to usługa elitarna i nie każdy musi z niej korzystać . Wszyscy obrońcy Playa pisza ,ze chcą rozmawiać taniej - słusznie . Play zmusza do konkurencji - słusznie .Tylko niech ta konkurencja będzie uczciwa - ok 50 mln obywateli też chce rozmawiac taniej z użytkownikami Playa . Pomijam juz najgłupsze wypowiedzi typu "mnie jest fajnie w Playu, a reszta to głąby" - ale nie rozumiem tego niewolniczego wręcz poddaństwa niektórych . |
![]()
tl111 2009-03-16 15:32:16 Odpowiadam : Tak, wszyscy debiutujący na rynku przedsiębiorcy telekomunikacyjni mieli takie same preferencje. Najpierw Era i Plus wobec TPSA co powodowało przez olbrzymi okres czasu szalone stawki w połączeniach ze "stacjonarnych na komórki", w drugą strone było tak jak teraz z playa na erę i tpsa. Potem ruszyła Idea i też była chroniona przez regulatora. Przypomnij sobie tamte czasy. Natomiast nie widzę analogii moich argumentów (nie dywagacji) z obroną TPSA przed konkurencją jeśliby takowa miała zaistnieć w przeszłości. Nie odpowiedziałeś na pytanie dlaczego , Twoim zdaniem, Trójca nie zgadza się na wyzerowanie MTR od zaraz. |
|
Kan 2009-03-16 15:42:35 Na prośbę tl111 pod newsem link do komunikatu Play o stawkach MTR. Andrzej |
![]()
Lucek 2009-03-16 16:14:29 ~tl111 Moje pytanie było bardziej ogólne i dotyczyło terażniejszości :"Poza tym - czy wszyscy mali przedsiębiorcy(choćby tylko w telekomunikacyjnej branży) - debiutujący na rynku - mają takie preferencje ? Czy takie preferencje mają dziś np nowi operatorzy stacjonarni ? Nie wiem - może . Czy takie preferencje mają przedsiębiorcy innych braż ? Choc sa oczywiście rózne inne formy dotacji (zwolnienia podatkowe itp) Jak zauważyłeś przyjąłem możliwośc dotacji nowego operatora -ale nie przez 6 lat !!!!!! Co do państwowej Telekomunikacji - przytoczyłem sposób jej obrony jako nieco podobny do sposobu argumentacji podnoszonego przez Ciebie . Starzy operatorzy startowali w całkowicie odmiennych warunkach rynkowych (stąd np przypomnienie przezemnie obrony ich zawyżonych stawek) . Nie jestem zwolennikiem ,czy przeciwnikiem jakiejkolwiek sieci - tylko pokazuję PRZYCZYNY ,dzięki którym Play jest w stanie przedstawić tak korzystną propozycję . W świetle tych faktów - ujadania bezmyślnych fanów Playa na klientów pozostalych opów sa bezzasadne . Który z opów zaproponuje połaczenia do Playa poniżej narzuconego MTR ? Również przypisywanie operatorowi (jakiemukolwiek) jakiś innych motywacji poza chęcią zarobienia - jest mocno infantylne . I tyle w tej sprawie . Pozdrowienia |
![]()
Lucek 2009-03-16 16:27:55 ~tl111 Sorry , dodaję : Na nieco pytanie :"...dlaczego , Twoim zdaniem, Trójca nie zgadza się na wyzerowanie MTR od zaraz."-mogę odpowiedzieć jedynie -nie wiem ,za mało mam danych o sposobach rozliczeń . Lub też mogę potraktowac to pytanie jako retoryczne i odpowiedzieć - zapewnie narusza to interesy oligopolu "wielkiej trójcy" . Doili oni nas bezkarnie tyle lat , a dzięki UE (a nie żadnym nowym opom) doja nieco mniej . A to boli . Tylko ,ze kazdy nowy operator nie powstaje ,aby dogodzic swoim klientom , tylko aby zarobić . A skoro jest "pod parasolem " może to robić skuteczniej . Czyż nie tak ? |
|
luv 2009-03-17 00:15:04 a co to kogo obchodzi ??? ja dzwonię taniej w play niż ty w innej sieci - I TYLKO TO JEST DLA MNIE WAŻNE |
|
luv 2009-03-17 00:20:06 i jeszcze jedno konsultancie internetowy wielkiej trójcy lucku - " ok 50 mln obywateli też chce rozmawiac taniej z użytkownikami Playa" a kto ci/im broni przejść do playa i płacić 5gr za minutę do playa ??? |
![]()
rogmaniek [Odpowiedz] 2009-03-16 13:07:39 Kan: co się dzieje z Wami? Wcześniej czytałem o tym tytule, który został poprawiony, że rzekomo Simplus przebija oferta Play. OK, może się każdemu zdarzyć, dlatego tamto już bez komentarza. Ale jak dobrze widzę, to w tabelce jest straszny błąd, oczywiście na korzyść syfplusa! Jakie 600 minut w pakiecie do Plusa za 6zł?! Chyba miało być 600 SMSów? Poprawcie to proszę. Gdyby była taka promocja przecież, to bym od razu zmigrował z taryfy Simplus. Mam nadzieję, że to tylko niezamierzony błąd he he! Pozdro! |
|
Kan [Odpowiedz] 2009-03-16 13:21:16 Oczywiście, że błąd. Już poprawiam, dziekuję za informację. Przepraszam Andrzej |
![]()
rogmaniek [Odpowiedz] 2009-03-16 13:33:54 Kan: Dzięki za szybką odpowiedź i reakcję. Dodam jeszcze, że najbardziej cenię sobie dwa portale, z tej tematyki, tzn. Telepolis, ale także Wasz Telix. Choć, jak już wcześniej pisałem, po tym potknięciu z tekstem trochę faworyzującym ofertę Polkomtela, to już "uważam", na to co czytam na "łamach" Telix.pl he he! |
|
Kan [Odpowiedz] 2009-03-16 13:42:18 Nie faworyzujemy nikogo, z tytułem tak jakoś wyszło. Po prostu chciałem wywołać dyskusję o nowej ofercie Simplusa, by nie przeszła bez echa i muszę powiedzieć, że odniosłem sukces - patrząc na tę ilość komentarzy. Szkoda tylko, że większość dotyczyła mnie, a nie bezpośrednio oferty, a liczyłem na dyskusję porównawczą i stąd ten tytuł.. Cóż uczy się człek na błędach. Pozdrawiam Andrzej |
![]()
Lucek 2009-03-16 14:20:00 ~Kan Formalnie nie masz za co się kajać ."przebija" a "przebił" to dwa różne tryby (co już przypominałem) . Ten pierwszy jeszcze o niczym nie przesądza ! Różnicę np między "kupuję" a "kupiłem" nie trzeba by było tłumaczyć ! Niestety -każda sieć ma swoich nawiedzonych fanów , którzy reagują - często bezrozumnie - na jakąkolwiek probę TRZEŹWEJ oceny . To sytuacja znana w psychologii - obrona przez niedowartościowanych osobników (niestety za wszelką cenę) SWOJEGO WYBORU . Życzę większego zdecydowania w obronie swoich poglądów . Pozdrawiam |
![]()
wiklef 2009-03-16 14:33:19 wywołałeś ale robiąc błedy i tyle ;P po pierwsze pakiet 600 minut a po drugie ceny! nie można łączyć dwóch cenników plusa, czyli stawek 29 i 19 groszy bo to dwie różne oferty. Cenię Wasz portal, ale ostatnio dziwną reklamę robicie sieci Plus i to mnie martwi... |
![]()
rogmaniek [Odpowiedz] 2009-03-16 13:52:40 Kan: Ok, tak wyszło z tym poprzednim tytułem. Jednak, wg mnie, chęć wywoływania dyskusji, przez taki tytuł, to też nie fair! Bo takie tytuły pasują raczej do portali plotkarskich, itp. he he! A nawet, gdyby taki tytuł był na Media2.pl czy GSM, a raczej PDFonline.pl, to bym się nie zdziwił. Ale już na tym portalu, to już było niemiłe zaskoczenie Jednak, tak czy siak, nadal do Waszego portalu mam duże zaufanie. A zdaję sobie sprawę, że praca w Telix.pl raczej do najłatwiejszych nie należy i okazuje się, że jest także odpowiedzialna;) To życzę Wielu "udanych" kolejnych news'ów! |
![]()
rogmaniek [Odpowiedz] 2009-03-16 13:57:37 Na koniec, dodam jeszcze, że na Telix.pl i Telepolis.pl, podoba mi się to, że redaktorzy, a zarazem autorzy danych artykułów, komentują wypowiedzi innych internautów, biorą udział w dyskusji, itp. To, moim zdaniem, bardzo dobrze świadczy, że czytelnik takiego portalu jest dla Was, w jakiś tam sposób, naprawdę ważny, itp.;) |
![]()
jotes [Odpowiedz] 2009-03-16 14:26:04 Osobom narzekającym na wyższe stawki MTR do Playa (które dają pewne uprzywilejowanie tej sieci) chciałbym zwrócić uwagę, że gdy startowali operatorzy mający już dziś ugruntowaną pozycję, to stawki były dużo wyższe, niż dziś (nie było zmiłuj), zaliczanie minutowe, bądź półminutowe. Opłaty za połączenia były tak kalkulowane, aby firmy te mogły spłacić kredyty wzięte na budowę sieci. Dziś, gdy Play buduje swoją sieć, nie mógłby zaproponować takich stawek, jak kiedyś pozostali operatorzy. Można powiedzieć trudno, nie ma kasy na budowę sieci, niech nie bierze się za biznes. Myśląc w ten sposób, utrwalilibyśmy tylko skostniałą sytuacją w sektorze, w którym operatorzy z W3 tak naprawdę nie konkurują ze sobą. Oczywiście, takie uprzywilejowanie Playa nie może trwać w nieskończoność |
![]()
wiklef 2009-03-16 14:35:20 hej ;) Dopiero to przeczytałem a niedawno skomentowałem jakąs wypowiedź w podobny sposób :) 100% racji, nie rozumiem czemu ludzie nie potrafią tego ogarnąć, niby prosta sprawa... :) |
![]()
Lucek 2009-03-16 15:32:52 ~jotes Masz rację TYLKO w jednej sprawie " Oczywiście, takie uprzywilejowanie Playa nie może trwać w nieskończoność" - a tu szykuje sie nam dotowanie do 2014 roku . "6 lat DOTOWANIA jednego operatora - to przesada . W tym czasie powstają od O fortuny - lub upadają !!!! Poza tym - czy wszyscy mali przedsiębiorcy(choćby tylko w telekomunikacyjnej branży) - debiutujący na rynku - mają takie preferencje ?" |
![]()
tl111 2009-03-16 16:29:05 Szanowny Lucku, ależ zgodnie z Twoim rozumieniem rynku "dotowanie" trwa od mometu startu Ery i Plusa w latach 90. To już ponad 10 lat?. MTR do tpsa dla komórkowców to maximum 3,25 grosza. w drugą strone to około 22groszy ?:) Nierówność jak 1/7. W przypadku playa i reszty to ok 1/2,5 ? No i kto płaci najczęściej rachunki za stacjonarki w tepsie? Emeryci ? Budżetowka czyli my wszyscy poprzez podatki? To Ciebie nie oburza w stopniu 3 razy większym choćby ze wzgledu na nierówność proporcji pominąwszy grupę socjalną która jest najbardziej zywotnie tym zainteresowana? |
![]()
Lucek 2009-03-16 19:23:35 ~tl111 Czy fakty wcześniejszych kradzieży czy też kradzieży na większą skalą maja usprawiedliwiać jakąkolwiek kradzież ? A tak wygląda Twoja argumentacja . Aktualnie nawet chcesz skierować dyskusję na współczucie dla niewątpliwie okradanych przez państwo emerytów . Fakt jest faktem - Play może sobie pozwolić na takie działania głównie poprzez przywilej wyższego MTR . Czy to nie jest PRAWDA ? Dyskutowac możemy czy tak być musi a nie argumentować , ze było -dla nas klientów jeszcze gorzej . Są zapowiedzi dalszych obniżek MTR i dobrze . Wywołał Play obnizki cen i dobrze . Tylko wytłumacz ten amok z jakim jestem atakowany za przedstawianie faktów . Całkiem jak gdybym nie złożył należnej czci jakiemuś bóstwu (-: |
![]()
tl111 2009-03-16 20:15:34 Szanowny Lucku, odpowiedziałem jedynie na Twoje pytanie"czy debiutanci na rynku telekomunikacyjnym otrzymują takie preferencje" - TAK i przytoczyłem na to dowody o których istnieniu nie miałeś pojęcia. Co do pojęcia "dotowanie" które teraz zmieniłeś na silniejsze w swojej wymowie "kradzież" - czy możesz rozwinąć swoją myśl i podać kto , co i komu coś ukradł? Jeśli chodzi o "państwo okradające emerytów" w kontekście działalności firm telekomunikacyjnych - również nie rozumiem toku Twoich rozmyślań. Napisałem, bez oceny, o trwającym nadal wyrównywaniu szans operatorów telekomunikacyjnych działających na naszym rynku. Zastanowiła mnie jedynie wybiórczość Twoich osądów działań regulatora i oskarżeń w stosunku do jednej firmy gdy tymczasem równolegle takie same działania są stosowane w rozliczeniach z firmami które bierzesz "w obronę" i tepsą której abonentami są przede wszystkim grupy szczególnej, naszego państwa, troski. Tam przelicznik jest jak 1 do 7 podczas gdy walkę wydajesz przelicznikowi 1 do 2,5. Jednak właśnie dzieki takim posunięciom playa wlaśnie każdy emeryt ma możliwość obniżenia miesięcznych rachunków za telefon. Po wyzerowaniu stawek MTR byłoby jeszcze lepiej ale jak wiesz nie ma na to zgody trójcy i tpsa. Wolą doić nas i emerytów. Jeśi chodzi o drugą część Twojej wypowiedzi - dzieki umiejętnemu równoważeniu przez UKE, przy pomocy stawek MTR , bilansu wymiany ruchu między wszystkimi sieciami telekomunikacyjnymi, play mógł zadziałać na korzyść wszystkich abonentów sieci telekomunikacyjnych bez strat dla playa ale ze stratami dla zagranicznych akcjonariuszy Orange, T-mobile, Vodafon. I wiesz ... Mam ich straty w dupie. :-) |
![]()
Lucek 2009-03-16 20:44:15 ~tl111 Niestety przekręcasz - nie wiem tylko czy świadomie . 1) Moje pytanie było bardziej ogólne i dotyczyło terażniejszości :"Poza tym - czy wszyscy mali przedsiębiorcy(choćby tylko w telekomunikacyjnej branży) - debiutujący na rynku - mają takie preferencje ? Nie podałeś też zadnych rewelacji , o ktorych bym nie wiedział . 2)Nie zamieniłem słowa "dotowanie: na "kradzież" Porownałem TYLKO Twoją argumentację do argumentacji np przestępcy rozgrzeszającego swoje występki podobnymi czy grożniejszymi przestępstwami . Nie wierzę abyś nie rozumiał dośc prostych porownań(-: 3) To ty wprowadziles temat emerytów , jak i wiele innych - bardzo luźno związanych z glownym tematem 4)"Play może sobie pozwolić na takie działania głównie poprzez przywilej wyższego MTR . Czy to nie jest PRAWDA ? " Powtarzam jeszcze raz - czy fakt dotowania innych podmiotów - bezposrednio z naszej kieszeni - ma być usprawiedliwiany innymi podobnymi zabiegami ? 5) "Wytłumacz ten amok z jakim jestem atakowany za przedstawianie faktów . Całkiem jak gdybym nie złożył należnej czci jakiemuś bóstwu (-: " |
![]()
tl111 2009-03-16 21:26:29 Ad. 2 Nie sądziłem, że tak niestosowne porównanie mojej aktywnosci w konwersacji z Tobą może wyjść spod Twojej ręki i zinterpretowałem je na Twoją korzyść. Cóż , przyznaję się do tego błędu. Rezygnuję z dalszej dyskusji z Tobą. EOT |
![]()
Lucek 2009-03-16 22:32:54 ~tl111 Kolejny raz źle interpretujesz moje wypowiedzi . Jako że nie wierzę , abyś nie rozumiał porównań - uznaję to za metodę wycofania się z dyskusji . Szkoda ,ze tak infantylną . Jednak -abyś nie mógl już "inerpretować" po swojemu : absolutnie nie uważam Cię za przestępcę . Jezeli jednak gruby tłumaczy się ,ze inni sa jeszcze grubsi i bardziej łakomi to jest to ten typ argumentacji jaką stosujesz . Myślę ,ze nie zechcesz znowu wmawiać ,ze wyzywam cię od grubasów (-: Na te pytania jakoś nie odpowiedziałes :Play może sobie pozwolić na takie działania głównie poprzez przywilej wyższego MTR . Czy to nie jest PRAWDA ? " Powtarzam jeszcze raz - czy fakt dotowania innych podmiotów - bezposrednio z naszej kieszeni - ma być usprawiedliwiany innymi podobnymi zabiegami ? Mam też tę samą prośbę :""Wytłumacz ten amok z jakim jestem atakowany za przedstawianie faktów . Całkiem jak gdybym nie złożył należnej czci jakiemuś bóstwu (-: "Pozostaję z szacunkiem . |
|
luv 2009-03-17 00:28:35 lucek - ja bym ci radził powiedzieć "tylko moja racja jest najmojsza" i tym zakończyć dyskusję :D bredzisz od rzeczy i nie przyjmujesz racjonalnych argumentów twoich oponentów w dyskusji, brniesz coraz głębiej w niedorzeczność jaką promujesz tutaj (zapewne za kasę któregoś z W3) ale twoi pracodawcy z W3 nie powinni ci płacić bo swoją głupotą, zacietrzewieniem i skrajnym fanatyzmem tylko zrażasz ludzi i robisz reklamę playowi... tyle w temacie... |
![]() 2009-03-16 14:29:24 Lucek jak jest taki madry-przecytaj i zastanow sie na chwile jesli to mozliwe nad tym co napisal "jotes" |
![]() 2009-03-16 14:31:00 "tl111"-też prawda... |
![]() 2009-03-16 14:36:58 "Niestety -każda sieć ma swoich nawiedzonych fanów , którzy reagują - często bezrozumnie - na jakąkolwiek probę TRZEŹWEJ oceny . To sytuacja znana w psychologii - obrona przez niedowartościowanych osobników (niestety za wszelką cenę) SWOJEGO WYBORU ." -i kto tu jest nawiedzony,reaguje bezrozumnie-moze Ci brak ktorejs klepki, kto broni swoich glupich pogladow-dla mnie czy ktos jest w play czy orange,plusie czy nawet erze-nie ma znaczenia,kazda siec jest dobra, ale nie piszcie i nie atakujcie bez sensu innych sieci-Lucek pomysl zanim napiszesz cos,ja nawet nie mam sil na takich jak Ty,zeby Ci tlumaczyc,bo nie mam sansy zeby co kolwiek do Ciebie dotarlo-masz racje i to dla Ciebie sie liczy:( |
![]()
Lucek 2009-03-16 15:27:34 ~M Aleś się "rozpieniaczył" (-: Niestey brak ci argumentów - stąd Twój "brak siły" Może UDOWODNISZ (CYTATAMI) swoje zarzuty - którą to sieć atakuję , a którą bronię ? Bo widać jak TY bezmyślnie atakujesz wszyskich , którzy nie padli na kolana przed nowa ofertą Playa . Czy atakiem na ową sieć jest pokazywanie przyczyn ich działań , pokazywanie FAKTU dotacji tej sieci przez ok 50 mln użytkowników innych sieci ? Czy obroną wielkiej trójcy - jest pisanie o ich oligopolu ????? Chcesz sie ośmieszać - Twoja wola . Ja nie zamierzam dyskutować z osobnikami zastępującymi argumenty chamstwem . |
![]()
Monster 2009-03-16 15:33:48 Dokładnie tak - każda sieć jest dobra i każda ma co innego do zaoferowania... Więc takie kłótnie są totalnie bez sensu. Ja rozumiem że komuś może odpowiadać play... Mi odpowiada Orange - ale nie będę walczył z kimś kto nie potrafi tego zrozumieć i uważa że jeżeli mam dużo znajomych to bardziej opłaca mi się dzwonić po 29 groszy do wszystkich niż po 20 do Orange... Jak bym miał rozróżnienie w książce telefonicznej to bym się zastanawiał nad tą ofertą bo jest ciekawa... |
![]()
M 2009-03-16 16:15:02 "którzy nie padli na kolana przed nowa ofertą Playa"-przykro mi, jestem w play'u od poczatku i zdziwie Cie,nie jestem zwolennikiem doladowywania, wole abonament/posiadam kilka-nie bede sie rozpisywal dlaczego/, argumenty tu nie pomoga,bo nawet jak inny probuja/wiklef,jotes,tl111 i inni/ to i tak na marne,szkoda wysilku... cytaty: "...Przecież co najmniej 50mln użytkowników (w TYM stacjonarni) placi do Playa WIĘCEJ..." "...Jednak jak widać - niewielu z bezrozumnych "chwalców" rozumie ,ze TAŃSZE ceny Play Fresch..." "...Teraz widac juz wyraźnie , że TYLKO dzięki "łaskawości" regulatora (wyższy MTR - 57 gr/min) stać Playa na takie gesty..." "o to by ok 50ml uzytkowników telefonii nie dotowalo zbyt długo ok 2 mln uzytkownikow Playa" caly czas masz jakies ale-ja Cie odbieram jak glupiego i bez myslnego obronce,tylko pytanie czego:( |
![]()
Lucek 2009-03-16 19:10:18 ~M Co prawda potrafisz wklejać cytaty , ale nadal nie rozumiesz czytanego tekstu . Czy jakakolwiek teza zawarta w tych cytatach jest NIEPRAWDZIWA ? Czy zarzucam Playowi jakąkolwiek nieuczciwość ? Czy chwalę gdziekolwiek , jakiegokolwiek innego operatora ? Czy pokazywanie mechanizmów dzięki ktorym stać Playa na takie rozwiązania obraża rozumnego człowieka ? Czy w jakikolwiek sposob dyskredytuje operatora jakiego bezmyślnie "wyznajesz? Co najwyżej dyskredytuje takich chamskich osobników jak TY "M" |
|
luv 2009-03-17 00:30:03 M - 10/10 :] |
![]()
Kolec 2009-03-17 03:21:08 @M 100/100 Z nawiedzonym nie wygrasz. Jka chce płacić wicej nie można mu tego zabronić. To wolny kraj jest. |
![]()
M 2009-03-17 09:47:48 luv i Kolec-dzięki za wsparcie, macie racje,pzdr... |
![]()
pisul [Odpowiedz] 2009-03-16 14:51:58 Kan dobra dziennikarska robota.Tak trzymac. |
![]()
nieeee 2009-03-16 17:44:30 nie obiektywne i tendencyjne strasznie |
![]()
Tyler [Odpowiedz] 2009-03-16 15:22:36 MTR byc moze dziala na korzysc play. Ale mimo to jasno widac, ze W3 nas doi.. chca, zebysmy placili duzo bo tak im wygodnie i zaden sie nie wylamie. Play nie uczestniczy w oligopolu. Taki maly operator mogl dac bardzo dobra oferte fresh - niska stawka, bonusy za doladowania, WAZNOSC konta.. A W3 udaje, ze wprowadza dobre ofert.. jakies pakiety, gwiazdki i inne pierdoly. Ludzie obudzcie sie.. !! |
![]()
mike278 [Odpowiedz] 2009-03-16 16:30:00 Lucek, 6 lat to duzo? To moze poszukaj okreslenia f2m, i sprawdz ile tam lat obowiazuje nierowny mtr. Dla ulatwienia dotyczy ptc, polkomtela i ptk. teraz tez play. I wtedy dopiero pien sie ze ma ktos dotowac play'a. Co wiecej wyjasnij w swej laskawosci, dlaczego ten asymetryczny mtr w f2m trwa do dzis, i dlaczego to uke narzucilo jego obnizenie. Jak sprawdzisz to wytlumacz nam dlaczego tyle trwa i dlaczego plus i era tak bardzo bronily sie przed tymi obnizkami, oraz dlaczego tak bardzo krzycza o tym ze sa poszkodowani przez mtr do play a nie chca zerowej stawki co proponowal play. Demagogia i manipulacja rodem pracownika tp bije z ciecie lucjanie. Wybiorcze traktowanie faktow. |
![]()
Lucek 2009-03-16 19:32:06 ~mike 298 Dodaj jeszcze do swojej argumentacji opóźnienie cywilizacyjne Polski z powodu zaborów , dwóch wojen światowych i rządów komuny ! Co mają ceny np ze stacjonarnych na komórki do aktualnej obniżki cen w Play? To dopiero jest demagogia ! Na dodatek z braku argumentów rzucając pomówienia rodem pracownika UB dyskredytujesz swoją uczciwość . |
![]()
Kolec 2009-03-17 03:23:41 @Lucek MIAŁEM kiedyś takiego kolegę jak Ty, ale już nie mam. Dlaczego? Pomyśl trochę nad tym. |
![]()
STFU [Odpowiedz] 2009-03-16 17:47:21 Liczę, że do tego porównania dołączone zostaną pozostałe oferty, o ile jeszcze ktoś zareaguje. |
![]()
krzynio [Odpowiedz] 2009-03-16 17:50:55 To zestawienie w stosunku do heyah jest troche bez sensu ponieważ ta cena 25gr za minute to jest promocja i automatucznie wyklucza inne promocje z tej tabelki wystarczy przeczytać regulamin na stronie hayah :/ a reklama na stronie heyah ze sms za 0gr to tez podpucha bo to bylo juz od dawna i tak samo ta promocja wyklucza się z innymi i chodzi tylko o 300 sms... robią ludzi w bambucho i myślą że im się uda :/ |
![]()
STFU [Odpowiedz] 2009-03-16 18:04:44 W zestawieniu jest błąd. Tanio do Plusa to 0,19 a 0,59 to stawka do pozostałych bez Play, oraz stawka podstawowa bez aktywacji "profilu". W dodatku, jeżeli w Heyah wymienia się stawkę promocyjną (pakiet/zasilenie) w miejsce standardowej stawki cennikowej, to i w Pleju i Srajplusie również powinno mieć to miejsce. |
![]()
Alcek [Odpowiedz] 2009-03-16 19:08:55 Play Fresh to pierwsza oferta prepaidowa na polskim rynku telekomunikacyjnym. Czy to, że u wielkiej trójki, chcąc mieć możliwość wykonywania połączeń jest się skazanym w ofertach na kartę na płacenie abonamentu w wysokości 50 PLN co najmniej raz na kwartał. Dzięki Freszowi to Ty możesz deycydować ile i kiedy potrzebujesz wykonywać połączeń. |
![]()
mike278 [Odpowiedz] 2009-03-16 20:28:45 Co maja ceny ze stacjonarnych na komorki? A to ze kazdy kto zadzwonil przez lata cale ze stacjonarnego na idee,plusa czy ere, dotowal je. Robi to do dzis. Czym innym wg ciebie jest gdy dotuje sie w3, ale dla playa to juz jest karygodne, ten asymetryczny mtr? Innymi slowy ganisz play'a za cos, co dla w3 jest juz ok, tak? Ciekawe zaiste. A ze play umie podzielic sie tym zyskiem z uzytkownikiem a w3 juz nie potrafila trzymajac ceny latami , to juz szczegol? niedobry, ten play, niedobry. Ludziom na telix czy innym portalu telekomunikacyjnym nie namieszasz. Probuj wsrod znajomych moze. Tu kazdy wie, ze play dostaje podobne zasady, do tych, ktore mialy zastosowanie dla ptk, ptc czy polkomtela. Jakos nie widze odniesienia rzeczowego do moich argumentow z twojej strony lucjanie. Ot taka argumentacja nijaka. |
![]()
Kolec 2009-03-17 03:25:26 Cała prawda o Lucku z W3. |
![]()
gr [Odpowiedz] 2009-03-16 22:56:33 Wojna w pre-paidach,a co z abonentami ? Kto dziś przy zdrowych zmysłach podpisze umowę z operatorem z obecnymi stawkami. |
![]()
draSka [Odpowiedz] 2009-03-17 07:59:12 Jak czytam wasze komentarze to piszecie o jednym w kółko. Nie ma co przekonywać widzę na papierze Play ma najlepszą ofertę i mi się opłaca kupić starter. Jeśli ktoś chce płacić drożej proszę bardzo jego kasa, niech płaci. |
![]()
stiop [Odpowiedz] 2009-03-17 12:26:42 uwazam ze tej oferty w 100% nie przebije nikt bo inne sieci beda mialy zawsze jakies gwiazdki, a tu wszystko czytelne, no smsy tylko gratis (w promocji-ktra kiedys sie skonczy), ale fajne jest doladowanie wazne przez rok, pozwoli to zmienic operatora nieco ubozszym ludziom. mam aktualnie oferte era tak tak i orange i ciagle jakies haczyki tam sa......ale od dzis wszystko sie zmieni, kupilem 5 starterow dla rodzinki i my bedziemy mieli tanio, a ze inne osoby nie chca przejsc na play to ich strata sorki ale nie mialem polskiej czcionki |
![]()
bruno [Odpowiedz] 2009-03-18 15:24:06 Tej oferty w 100% nikt nie przebije? Jeżeli W3 nie odpowie na tę zmianę, to zapewne taki scenariusz będzie mieć miejsce. Ale nie sądzę. W ofertach W3 jest wiele dodatkowych opcji, których w Play nie ma. Są tańsze rozmowy do określonego grona osób, jak np. w Popie czy TT od 3 gr/min. W TT można też mieć na zawsze darmowe połączenia z wybranym numerem. Myślę, że stawki za rozmowy do innych, OPRÓCZ PLAY, będą miały miejsce. Play Fresh musiałby mieć bardziej rozbudowaną ofertę, żeby w 100% przebić innych. Wielkim plusem W3 są tanie rozmowy wewnątrz sieci. W Play'u- stawki poszłyby w górę. Może jako równa taryfa- play jest dość nęcący. Ale nie zastąpi wielu wewnątrzsieciowych rozwiązań obecnych u innych operatorów. |
![]()
Lubelski 2009-03-23 14:22:30 Wewnątrzsieciowe oferty to bzdura. Jak świat światem, od dziesięciu lat odkąd mam komórkę - każdy ma inną sieć, z takim podziałem równym na PLUS, ORANGE I ERĘ. |
![]()
Lubelski [Odpowiedz] 2009-03-23 14:14:54 "Superoferta" ERY, czyli Heyaha, jak go zwał tak go zwał, zupełnie nie powinna być brana pod uwagę. Bo po opłaceniu 6 złotych w miesiącu minuta wynosi 36 groszy. Niech się gonią. |
![]()
Lubelski [Odpowiedz] 2009-03-23 14:19:39 Uwaga, Plejowcy, ja też mam Play i uważam że to OK, że obniżyli ceny. Ale wcale nie cieszę się tym pakietem 100 minut do Play i na stacjonarne, bo to tylko pakiet. A poza tym, ostrzegam, można go kupić tylko raz w miesiącu, wcale nie trzy razy! No i jeszcze uwaga Play: PROMOCYJNE pakiety do ODWOŁANIA. Także jak już będzie 5 milionów Playowców, to papa, Play zlikwiduje swoją wspaniałomyślną promocję. A jeśli chodzi o MTR, to czas najwyższy go zliwkwidować. Jeśli w sieciach stacjonarnych go nie ma? |
![]()
biotyt 2009-04-03 11:42:46 Można mieć jednocześnie aktywne 3 pakiety do Play i stacjonarnych więc nie pisz głupot, że tylko jeden miesięcznie. Przeczytaj sobie regulamin tej promocji. Zobacz sobie też jak wyglądają taryfy u innych operatorów, usługi z pozoru będące już standardem i wydające się stałą częścią taryf są nadal promocjami. Nawet w Simplusie Twój Profil te tytułowe profile są promocją a nie stałym elementem taryfy! Raczej wątpliwe by Play szybko zrezygnował z tej usługi bo utrzymuje ona klientów w pewnej zwartej grupie. Orange ma najgorszą ofertę ze wszystkich operatorów, ale trzyma właśnie ludzi w u siebie tanimi wewnątrzsieciówkami. |
![]()
mike777 [Odpowiedz] 2009-03-27 21:46:09 Jak widać ci co tak narzekają na Playa są to abonamentowcy W3, ja też mam iPlusa za 60PLN/mc i transfer 20--80 Kilobit i leży bezużyteczny(abonament darmo płacę) bo mam w Play 3,5 G tj.280 Kbit do 1,4 Mbita za 50 PLN/2 mce 4 GB. To wychodzi ponad 4 razy taniej w Play. Orange leży w odstawce-bo odbiór do 30,09,09r.Era też chyba pójdzie w odstawkę, bo kupiłem Playa. Życzę wszystkim z W3 jak najszybszego wyjścia z abonamentu i przejścia do Playa. Atakowanie w tym momencie Playa to tylko złośliwość, bo fakty mówią co innego.Pozdrawiam. |
![]()
grens [Odpowiedz] 2009-03-28 23:22:04 Nareszcie nie musze sie "cieszyć", że mam 5 gr za minutę, ale tylko w tej samej sieci, i pod warunkiem że jest piątkek i tylko od 20 do 21 w lata przestepne. Aha, i jeszcze aktywacja 10 zł - oczywiście co miesiąc. Tak mniej więcej wyglądają promocje w plusie erze i orange. Nikt nie pisze też o bardzo ważnej rzeczy. Doładowuję kiedy chcę bo połączenia mam ważne 365 dni !!!!!!!! nie musze kombinować do kogo by tu jeszcze zadzwonić, bo nie wycelowałem z doładowaniem. NARESZCIE NORMALNA OFERTA !!! |
![]()
bruno [Odpowiedz] 2009-03-29 17:51:26 grens, faktycznie, Play Fresh nie daje możliwości rozmów za 5 gr do swojej sieci :> Baaaardzo różni się od ofert W3. Oferty w w3 są znacznie bardziej rozbudowane: wybrane numery, numery za grosze. Ja mam teraz wybrany numer całkowicie za darmo w TakTaku i do tego usługę Godzina za grosze: godzina rozmowy w sieci/na stacjonarki kosztuje mnie 29gr. Konto ważne cały rok to tylko próba podbicia statystyk przez Playa. Jeśli ktoś używa telefonu- doładowuje. Jeśli Play chce zawyżać liczbę aktywnych kart- wprowadza tego typu promocje. BTW, w TT nigdy nie przepadły mi środki na koncie, bo mi się okresy ważności kumulują ;) |
![]()
fx [Odpowiedz] 2009-04-03 07:46:45 No kiedy ta Oranżenada zacznie walczyć o klienta. widocznie nic nie mają do powiedzenia i czekają na rozwiazanie tej marnej sieci. DZIADOSTWO |
![]()
krokodyl314 [Odpowiedz] 2009-04-03 08:19:51 Jak by nie play to byście nadal nadaj placiłiście te 60-72gr za min do W3 a jak któryś narzeka że ma drogo do play to niech kupi 2 sim w play i bedzie mial 29gr do play lub jak wykupi pakiet za 5 zł to bedzie mial 100 min do play i nastacjonarne |
![]()
anonim [Odpowiedz] 2009-04-03 10:39:37 Jedyny problem z Orange to właśnie to że długo trzeba czekać na nową ofertę. A wreszcie przydałany się nowa. @fx W tym "dziadostwie" jak to nazywaz jest nadala jakieś 1/3 użytkowników sieci komórkowych w Polsce.większość z nich chyba raczej nie chce zmieniać? |
Od poniedziałku (1.03.2010r) Play obniża ceny telefonu Nokia 6600i slide.(152)
Więcej tagów
Kilka dni temu pisaliśmy o bardzo dobrej wiadomości dla wszystkich klientów tzw. ofert przedpłaconych. Wkrótce, na mocy znowelizowanej ustawy Prawo telekomunikacyjne, wszyscy dotychczasowi i nowi klienci ofert pre-paid krajowych operatorów, zwani będą abonentami.
W artykule przedstawiliśmy zestawienie pakietów internetowych, które możemy wykorzystać do surfowania w Internecie za pomocą telefonu komórkowego w taryfach przedpłaconych (pre-paid). Mamy nadzieję, że zestawienie ułatwi naszym Czytelnikom wybór odpowiedniego pakietu.
Cyfrowy Polsat dołączył do grona operatorów udostępniających swoim klientom szybki dostęp do Internetu przy użyciu technologii HSDPA. Dzięki niej teoretyczna, maksymalna prędkość pobierania wynosi 21 Mbit/s a prędkość wysyłania – do 5.76 mbit/s. Zapraszamy do testu usługi.
Pośpiech dnia codziennego, zmiany organizacji ruchu drogowego, częste zmiany rozkładu jazdy wszystko to może przyprawić o ból głowy, szczególnie te osoby, które często korzystają z miejskiej komunikacji publicznej.
Zgodnie z nowelizacją Prawa telekomunikacyjnego od (06.07.2009 r.) można przenosić numer telefonu, bezpłatnie i co najważniejsze szybciej niż dotychczas. W związku z tym Redakcja Telix.pl i telewizja internetowa lookr.tv wspólnie organizują specjalny program poświęcony tej sprawie.
Zaczęły się wakacje dla wielu osób oznacza to wyjazdy krajowe lub zagraniczne. Podobnie jak w zeszłym roku znaczna część osób będzie wypoczywać za granicą. Dlatego też redakcja Telix.pl postanowiła przygotować raport dotyczący cen połączeń i smsów w roamingu w krajach należących do Wspólnoty Europejskiej objętych tzw. Eurotaryfą.
Mobilny Internet oferuje już całkiem dobre szybkości transferu i często jest w stanie prześcignąć nawet oferty stałych łączy. A ponieważ, jak sama nazwa wskazuje, jest to Internet mobilny, to postanowiliśmy sprawdzić jak tego typu usługi działają w trasie. Redakcja Telix.pl sprawdziła jak sprawują się dostępne na naszym rynku produkty i porównać je ze sobą. Pod lupę wzięliśmy zestawy iPlus z modemem Huawei E180, Orange z modemem Huawei E170, Era z modemem Qualcomm GT Express oraz Play z modemem Huawei E220.
Palringo jest darmowym klientem GG. W tym artykule znajduje się jego test. Opisane jest dokładnie skąd należy go pobrad i jak ustawid aby działał. Wersja testowana była na telefonie N73 z symbianem s60v3. Ściągnięta wersja Parlingo jest napisana w symbianie. Wersja Java ma ograniczone możliwości.