Począwszy od 17 sierpnia usługi abonamentowe Virgin mobile Polska będzie można nabyć również w punktach stacjonarnych. Oferty będą dostępne w salonach sieci Telakces.com oraz w punktach partnerskich GSM. W pierwszej kolejności obsługa stacjonarna zostanie udostępniona w ponad 50 lokalizacjach w największych miastach Polski.


Od początku działalności w Polsce Virgin Mobile współpracuje z siecią punktów Telakces.com oraz niezależnymi punktami GSM, których salony zlokalizowane są w największych galeriach handlowych w kraju. Poza szeroką gamą telefonów i akcesoriów GSM, punkty te oferują również usługi Virgin Mobile.

Dotychczas w salonach partnerskich można było zakupić startery Virgin Mobile, przenieść numer do oferty na kartę lub doładować konto. Od 17 sierpnia, oferta stacjonarna zostanie poszerzona o usługi abonamentowe. Na początek wirtualny operator zaprosi klientów do ponad 50 punktów, z czego 30 lokalizacji należeć będzie do sieci salonów Telakces.com. Finalnie usługi abonamentowe Virgin Mobile będą sprzedawane w ponad 100 placówkach tej sieci.

Mapa punktów dostępna jest pod adresem: https://virginmobile.pl/gdzie-nas-znajdziesz

Punkty Telakces.com dotychczas stanowiły dla nas ważny kanał sprzedaży i obsługi klienta prepaid – mówi Grzegorz Mierzwiński, Dyrektor Sprzedaży Virgin Mobile Polska. Poszerzenie oferty o możliwość podpisania umowy abonamentowej w punkcie stacjonarnym to nowy rozdział naszej współpracy z Telakces.com i innymi punktami partnerskimi. To także ukłon w stronę klientów, którzy preferują bardziej osobisty kontakt z operatorem.

W sieci Telakces.com oraz najlepszych punktach GSM będzie można zakupić wszystkie usługi abonamentowe Virgin Mobile, w tym:

  • Plany za 19/29/39 zł – oferty w wygodny sposób łączące pakiety minut, SMS i internetu.
  • Abonament elastyczny – możliwość skonfigurowania oferty abonamentowej usług według własnych potrzeb.

źródło: Virgin Mobile Polska

Kan