REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2016-12-30 12:50 | PDA & Navi | tp-link | gwarancja
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

TP-Link wydłuża gwarancję na wybrane produkty do trzech lat

Dwadzieścia lat działalności na światowych rynkach, ciągły wzrost i wytyczenie nowych kierunków rozwoju, skłoniły TP-Link do odświeżenia wizerunku. Wprowadzone zmiany to nie tylko nowe logo czy slogan, ale także cała identyfikacja marki, która coraz bardziej koncentruje się na potrzebach klientów. Potwierdzeniem tych zmian jest decyzja o wydłużeniu gwarancji na sprzedawane produkty.

Domowe urządzenia sieciowe sprzedawane w Polsce są zazwyczaj objęte dwuletnią gwarancją. To okres, podczas którego sprzęt ma działać bezbłędnie. Jeśli tak nie będzie, a szkoda nie powstała wskutek niewłaściwego użytkowania przez klienta, towar jest naprawiany na koszt producenta lub wymieniany na nowy. TP-Link wydłuża ten okres do trzech lat dla routerów, przełączników, anten oraz powerline’ów. Wydłużeniu podlegają również gwarancje na banki energii – z jednego roku na dwa lata – oraz wybrane biznesowe przełączniki i punkty dostępowe. W przypadku tych ostatnich mówimy o wydłużeniu okresu z trzech do pięciu lat, bądź z pięciu lat na dożywotnią gwarancję. Gwarancja to nie tylko wykonanie ewentualnych napraw sprzętowych, ale również wsparcie techniczne w rozwiązywaniu problemów konfiguracyjnych.

Zmiana długości okresu gwarancji to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Podejmując tę decyzję zależało nam na zapewnieniu możliwości konsultacji z wykwalifikowanymi inżynierami przez nawet trzy lata”, tłumaczy Michał Chodnicki, szef działu wsparcia technicznego TP-Link Polska. „Na wprowadzenie takiej zmiany pozwolił nam jeden z najniższych wskaźników RMA (liczba zwrotów gwarancyjnych) na rynku - poniżej 1%. Dzięki temu wynikowi możemy być pewni, że sprzęt będzie działał bezbłędnie przez lata. Gdy tak się nie stanie, podejmiemy odpowiednie kroki, by klient otrzymał produkt pozbawiony wad”.

Wydłużona gwarancja obowiązuje jedynie na produkty pochodzące z polskiej dystrybucji, zakupione po 1 października 2016 roku. Z niepoprawnie działającym produktem należy zgłosić się do sprzedawcy, u którego został on zakupiony. Pełna lista urządzeń objętych wydłużoną gwarancją znajduje się na stronie: http://www.tp-link.com.pl/support/rma.

źródło: TP-Link

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 5 (głosy: 1)
Tagi: | tp-link | gwarancja Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test NavRoad UNI - UNIwersalny asystent kierowcy pod choinkę
Gdyby pomyśleć o najlepszych prezentach dla kierowcy, koniecznie należałoby wymienić uniwersalnego asystenta kierowcy. Nawigacja, rejestrator, antyradar i kamera cofania bez kabli? Brzmi ciekawie. A co, jeśli dodamy, że to wszystko znajdziemy w jednym urządzeniu? - to idealny wybór dla kierowców. NavRoad UNI, bo o nim właśnie mowa, to pierwszy w Polsce asystent kierowcy.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 189

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)