REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2015-10-09 11:14 | Telefony | t-mobile | promocje | taryfy | faktury
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 11

T-Mobile uruchamia elektroniczną gwarancję

W momencie objęcia sterów T-Mobile Polska zapowiadałem, że będziemy zmieniać się z myślą o naszych klientach – skupimy się na usuwaniu tych elementów oferty, które nie są zgodne z ich oczekiwaniami oraz będziemy starali się jak najbardziej ułatwić im korzystanie z naszych usług. Dziś wprowadzamy pierwsze zmiany.

Zaczynamy od opłaty 4 groszy za sprawdzenie stanu konta. Być może nie jest to znaczące obciążenie dla naszych klientów, ale wiem, że dla wielu z nich brak jakichkolwiek ograniczeń w sprawdzaniu stanu środków jest bardzo ważny. Wprawdzie wprowadzając opłatę daliśmy użytkownikom prepaid możliwość bezpłatnej kontroli środków na koncie i wiele osób chętnie korzysta z aplikacji i widżetów, to część klientów wciąż woli korzystać z tradycyjnych sposobów. Dziś wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom – cieszę się, że mogę wreszcie powiedzieć: od 20 października opłata 4 groszy za sprawdzanie stanu konta znika.

To tylko początek pozytywnych zmian. Zgodnie z filozofią T-Mobile nie tylko staramy się, by nasze usługi były jak najprostsze i najbardziej przystępne, ale także poszukujemy nowych sposobów, by jeszcze bardziej ułatwić naszym klientom korzystanie z telefonu i by uczynić ich życie prostszym. Właśnie dlatego postanowiliśmy uruchomić rozwiązanie, jakiego nie ma żaden inny polski operator: „elektroniczną gwarancję”. Oznacza ono, że w wypadku problemów technicznych z telefonem następujących producentów: Apple, HTC, Huawei, Microsoft, Nokia, RIM, Samsung oraz Sony, zakupionego w naszym salonie, klienci T-Mobile będę mogli oddać go do serwisu gwarancyjnego bez potrzeby poszukiwania faktury zakupu. Jeżeli telefon jest w naszej bazie danych, pracownik salonu wystawi wszystkie niezbędne dokumenty na podstawie danych z naszych systemów.

Już w tej chwili mogę obiecać, że w ciągu najbliższych miesięcy zaprezentujemy kolejne inicjatywy, które sprawią, że nasi klienci będą mogli korzystać z usług T-Mobile jeszcze łatwiej i przyjemniej. - informuje na stronie korporacyjnej Adam Sawicki Prezes T-Mobile Polska

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | t-mobile | promocje | taryfy | faktury Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 11
Komentarze: 11 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimGlowaboli
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.10.13 22:40 Odpowiedz
Myślał, myślał i wymyślił... Panie Sawicki z całym szacunkiem ale stać Pana na ambitniejsze projekty.
Anonimodradzam
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.10.09 22:04 Odpowiedz
To ta sam firma, która sprzedawała Lumię z Office 365, pomimo tego że promocja Microsoftu już wygasła a oni o tym nie informowali? To ta sam firma, której konsultanci w sklep[ie internetowym widzą prowizję a nie klienta? To ta sam firma, w której co miesiąc trzeba reklamować fakturę? To ta sama firma, która nie potrafi usunąć prostych błędów przy naliczaniu faktury, bo musi powołać "grupę ekspertów"? Można by dłużej i dosadniej pisać ,co się dzieje w T-Mobile. Najgłupsze, co można zrobić, to przedłużyć u nich umowę.
Anonimrew
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.10.09 20:55 Odpowiedz
nie bardzo wierzę że coś takiego było możliwe maskara. jacy oni dobrzy znieśli opłatę a mogli przecież ją podnieść
AnonimTmobilek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.10.09 16:14 Odpowiedz
KanKan
Administrator


Posty: 3086
Zarejestrowany:
2008-04-01 19:27:29
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.10.09 16:32
Jeżeli nie wiąże to się z ujawnianiem danych personalnych oraz tajemnic firmy, to nie chcemy się wtrącać do ich dyskusji. Odczepiliśmy to forum od strony Telixa. Andrzej
AnonimMaksik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.10.09 14:04 Odpowiedz
No no cały dzień dobre informacje o Tmobile. Zlikwidowanie tej opłaty to dobry gest. Wchodzą w nowy kwartał z silną ofertą. Chyba powrót na szczyt
AnonimAdi
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.10.09 11:52 Odpowiedz
Jakiś czas temu jak reklamowałem telefon już wtedy pracownik który mnie obsługiwał znalazł gwarancje w komputerze i ją wydrukował, wiec zmiany wprowadzane są wprowadzane i testowane cały czas i te najbardziej efektywne wprowadzane na stałe. Podoba mi się to podejście i takie wychodzenie do klienta, czyli to czego u innych operatorów brakuje.
AnonimKarol
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.10.09 22:45
Nie gwarancie tylko fakturę zakupu.
Anonimhaha
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.10.10 09:20
Wydrukowanie f-ry to nic skomplikowanego i robimy to od lat - wiec prosze cie ale to bzdura jakas = ahahaahhaahahah
frasagfrasag
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 26
Zarejestrowany:
2013-09-12 16:20:46
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.10.09 11:40 Odpowiedz
Obiecanki- cacanki- a głupi się cieszy.
AnonimNes
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.10.09 11:40 Odpowiedz
To już rewolucja w tbajlu. Ale kierunek dobry, czyli zaczyna się frontem do klienta.

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 26

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)