REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2016-11-07 13:11 | Rynek | t-mobile | mnp | uke | raport
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 6

T-Mobile liderem przeniesionych numerów stacjonarnych w III kw.2016

T-Mobile systematycznie umacnia swoją pozycję na rynku usług stacjonarnych. W trzecim kwartale br. do operatora zostało przeniesionych ponad 80 000 numerów stacjonarnych - wynika z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Jest to największa liczba przeniesień spośród wszystkich operatorów w tym czasie.

W październiku br. Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował wyniki przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych w trzecim kwartale br. Z danych podanych przez Urząd wynika, że T mobile nie tylko przyjął najwięcej nowych numerów stacjonarnych, a było ich ponad 80 000, ale również liczba oddanych numerów nie zagroziła jego pozycji lidera wśród wszystkich operatorów. Bilans przenoszalności numerów na poziomie 64 400 był również najwyższy w całym raporcie UKE dotyczącym telefonii stacjonarnej.

Nasza oferta to nie tylko kompleksowe usługi ale również najwyższa jakość sieci i obsługi, które leżą u podstaw sukcesu rynkowego. Stworzyliśmy na rynku usług ICT zupełnie nową jakość. Jesteśmy operatorem posiadającym wysokie kompetencje w całym zakresie oferty zintegrowanej dla biznesu. Ostatni raport UKE jest kolejnym tego potwierdzenie” – powiedziała Marta Szwakopf, Dyrektor Departamentu Marketingu Segmentu Usług Biznesowych T-Mobile Polska.

Taka oferta jest szczególnie atrakcyjna dla firm o rozbudowanej strukturze, dla których łączność z centralą, a także między pracownikami i oddziałami jest kluczowa. Klienci, którzy przenieśli numery stacjonarne do T-Mobile reprezentują m.in. segment administracji publicznej, w tym samorządy terytorialne, a także finansów i bankowości, produkcji, transportu oraz handlu. Telefonia stacjonarna oferowana w ramach usług T-Mobile oparta jest na profesjonalnej, zaawansowanej platformie głosowej dostarczającej wysoką jakość połączeń bez zakłóceń, przy wykorzystaniu i unowocześnieniu infrastruktury posiadanej przez klienta, a także pozwalającej na integrację platformy z aplikacjami firmowymi.

Bardzo atrakcyjna okazała się również nowa oferta T-Mobile, która daje abonentom większe możliwości negocjacyjne i bardzo dużą elastyczność w doborze usług i pakietów w ramach jednej umowy. Jest to szczególnie ważne w przypadku klientów, którzy dynamicznie się rozwijają lub takich, których potrzeby biznesowe zmieniają się np. ze względu na sezonowość. Klienci mają możliwość aktywowania kolejnych usług lub pakietów, czy przeznaczenia odpowiedniej kwoty np. na nowe urządzenia w ramach przyjętego budżetu. Tego typu zmiany nie wymagają podpisywania dodatkowych umów czy aneksów i mogą być dokonywane w systemie samoobsługowym 24h na dobę przez 365 dni w roku.

Raport UKE przedstawia statystyki przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych z wykorzystaniem systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLI CBD). Pełen raport można znaleźć w artykule: UKE - w III kwartale 2016 r. przeniesionych zostało 455 771 numerów i na stronie:http://uke.gov.pl/files/?id_plik=24532.

źródło: T-Mobile Polska

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | t-mobile | mnp | uke | raport Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 6
Komentarze: 6 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

Anonimkoszka
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.11.11 15:09 Odpowiedz
Jak skończy mi się umowa to też tam przejdę do tego A2, przetestować nie zawadzi, a jak nie podpasuje to przejdę gdzieś na kartę.
Anonimtoko
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.11.08 15:36 Odpowiedz
Przeniosłem się od nich do A2 Mobile, sprawdzić co to, bo mozna tylko na miesiąc. Podejrzewam ze to trochę zamiesza w branży.
PetroPetro
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 966
Zarejestrowany:
2012-04-16 12:40:28
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.11.07 20:32 Odpowiedz
Komu oni próbują mydlić oczy? Czy ktoś jeszcze wierzy w ich sukces i uczciwość? Chyba sami naiwni, bądź Ci co piszą nadal komentarze na zamówienie T-mobile, to jest żenujące...
Anonimlistopaddeszczopadl
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.11.07 17:34 Odpowiedz
w T-Mobile ostatnio kilka kroków w nieco bardziej proklienckim kierunku. grono niedowiarków niech zajrzy choćby do ostatnich rankingów lte
BlomBlom
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 3224
Zarejestrowany:
2010-08-18 12:07:44
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.11.07 15:29 Odpowiedz
Ani słowa o GTS. Sam T-Mobile miał ujemną przenośność(przyjął 1409, oddał 1721), to GTS wypracował plus. Niech już przestaną zaklinać rzeczywistość. Ciekawe czy będą dalej tworzyć te peany jak pozmieniają ofertę na swoją modłę?
Anonimdzikiry
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.11.07 14:38 Odpowiedz
w tmobile obiecywali zmiany i jak widac działają. czyżby szykował się w końcu jakiś sukces?

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 779

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)