REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-11-07 15:39 | Rynek | t-mobile | rynek
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 3

T-Mobile - łatwiej i szybciej połączycie się z konsultantem

T-Mobile od miesięcy intensywnie pracuje nad zwiększeniem zadowolenia klientów z obsługi telefonicznej i teraz chwali się z poprawą kilku kluczowych wskaźników.


Czyli szybciej, prościej, łatwiej połączysz się z konsultantem T-Mobile.

    - średnia odebranych połączeń jest o 12 punktów procentowych większa niż rok temu

    - czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jest o 10% krótszy niż przed rokiem, a aż o blisko 30% krótszy niż w okresie wakacyjnym

    - wskaźnik ICCA (badający satysfakcję klienta po kontakcie z siłami obsługi i sprzedaży) poprawiliśmy dla Biura Obsługi

- Abonenta od okresu wakacyjnego o 10% a w październiku zanotowaliśmy najlepszy wynik w roku. Przed weekendem uruchomiliśmy w naszym telefonicznym biurze obsługi nowy IVR, który przygotowywaliśmy wraz z grupą klientów. Mieli oni wpływ nie tylko na treść komunikatów, ale też decydowali o funkcjonalnościach, a także wybrali głos nowej lektorki :). Mocno uprościliśmy drzewo wyboru, które teraz składa się tylko z 5 opcji. Zlikwidowaliśmy też wszystkie dodatkowe komunikaty głosowe. Czas potrzebny na wybór właściwego tematu rozmowy poprzednio wynosił średnio prawie 2,5 minuty. Teraz wystarczy nieco ponad 20 sekund - podaje T-Mobile.

Pierwsze dni pokazują, że nowy system bardzo spodobał się klientom, którzy zauważyli zmiany i docenili zwłaszcza prostotę nowego systemu. Zgodnie z przekazanymi nam sugestiami, rozbudujemy część samoobsługową o najczęściej wybierane elementy.

Mamy też w planach na najbliższe tygodnie uruchomienie wyjątkowo wygodnej funkcjonalności. Choć nam też bardzo podobają się melodyjki, które odgrywane są w czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem uznaliśmy, że można ten czas wykorzystać lepiej :). Dlatego, jeśli dzwoniących do naszego Biura Obsługi Abonenta będzie nieco więcej niż zwykle, system przekaże informację o wydłużonym czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem i zaproponuje, że skorzystanie z opcji oddzwonienia.

Systematycznie rozwijamy także naszą aplikację Mój T‑Mobile, która wzbogaciła się w ostatnich miesiącach o całą listę funkcjonalności. Dodaliśmy, m.in., płatności on-line, listę faktur z 12 miesięcy wstecz, mapę salonów itd. Z dużą satysfakcją zaobserwowaliśmy, że na przestrzeni ostatniego roku liczba użytkowników którzy korzystają z naszej aplikacji wzrosła dwukrotnie - dodaje Piotr Żaczko, Starszy Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.

- Pod hasłem „frontline first”, które oznacza naszą strategiczną koncentrację na siłach obsługi klienta, zrealizowaliśmy już mnóstwo większych i mniejszych pomysłów i inicjatyw. Otworzyliśmy kilkadziesiąt nowych sklepów, do pierwszej linii obsługi zatrudniliśmy kilkaset osób. Wiele wysiłku włożyliśmy, by najlepsza sieć oznaczała nie tylko infrastrukturę i ofertę, ale także najlepsze doświadczenie klienta - podkreśla Przedstawiciel T-Mobile Polska.

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | t-mobile | rynek Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 3
Komentarze: 3 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

rallyrychurallyrychu
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 182
Zarejestrowany:
2011-01-18 19:49:27
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.11.07 22:16 Odpowiedz
Może i człowiek się połączy z konsultantem, ale i tak nie wiadomo czy się sprawę załatwi. Naliczyli mi niesłusznie abonament w początkowych 6 darmowych miesiącach. Jedna interwencja nie pomogła. Druga coś tam podziałała, ale za kolejny miesiąc znowu naliczają opłatę... A najlepsze było jak dostałem pocztą fakturę korygującą na 33 grosze
Anonimstryj wlo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.11.08 00:23
Nie ma darmowych , są po 1 zł. Reszta to pewnie raty za sprzęt.
rallyrychurallyrychu
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 182
Zarejestrowany:
2011-01-18 19:49:27
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.11.08 02:17
W rozpisce w regulaminie mam abonament 0zł i ratę 1zł. A oni sobie liczą 1zł teraz za abonament. W rozmowie telefonicznej przyznali mi rację, że ma być 0zł, a potem naliczają i tak złotówkę. Na razie ich dręczę tak dla sportu o te grosze Wydali już więcej na listy, a i praca konsultantów też kosztuje. Niech się uczą dotrzymywać własnych umów. Jakbym ja zalegał o kilka groszy, to by nie podarowali

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
mObywatel - z jakim prawdopodobieństwem zainstalujecie aplikację

100 %
75 %
50 %
25 %
0 %
A co to jest?


WynikiAnkiety

Głosów 213

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)