REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-09-20 11:23 | Rynek | rynek | finanse
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

T-Bull - plan rozwoju na lata 2017-2022, strategia spółki

7 lat doświadczenia, 60-osobowy zespół pasjonatów gier i nowych technologii, ponad 170 wyprodukowanych gier i ponad 260 milionów pobrań na liczniku. Wrocławskie studio T-Bull posiada ugruntowaną pozycję na globalnym rynku gier mobilnych. Do 2022 roku Spółka planuje rozszerzenie kanałów dystrybucyjnych o platformy stacjonarne takie jak PC i konsole.

Wrocławski T-Bull specjalizuje się w produkcji gier wyścigowych – wygenerowały one w sumie aż 65 proc. całkowitej liczby pobrań. Na kolejnych miejscach znalazły się strzelanki – 20 proc., gry sportowe/piłkarskie – 10 proc. oraz gry bilardowe – 5 proc. Najpopularniejsza gra studia – Moto Rider GO została już pobrana przez prawie 30 milionów graczy na całym świecie. 65 proc. wszystkich pobrań pochodzi z internetowego sklepu Google Play. 10 proc. to klienci posiadający urządzenia z systemem iOS. 24 proc. ściągnięć należy do użytkowników Windows. Pobrania na Blackberry stanowią z kolei 7 proc. Pozostali użytkownicy instalowali aplikacje studia T-Bull na swoich urządzeniach za pośrednictwem małych sklepów. Jeśli chodzi o podział na poszczególne kontynenty to najwięcej użytkowników pochodzi z Azji – 37,5 proc., Europy – 22 proc., Ameryki Południowej i Północnej – po 16 proc., Afryki – 7,5 proc. oraz Australii i Oceanii – 1 proc.

Do 2022 roku spółka planuje wejście na rynek gier pecetowych i konsolowych

W związku z planowanym rozwojem technologicznym Spółki, w latach 2017–2018 zwiększone zostaną nakłady na rozwój autorskich technologii z zakresu multiplayer oraz architektury serwerowej. Rozwiązania te będą miały na celu poprawę parametrów monetyzacji z użytkownika pojedynczego tytułu, a w konsekwencji zwiększenie przychodów ze sprzedaży publikowanych przez Spółkę gier w kolejnych latach.

Do 2022 roku Spółka planuje także rozszerzenie kanałów dystrybucyjnych o platformy stacjonarne (PC i konsole). Wraz z otworzeniem się na nowe kanały dystrybucyjne Spółka rozpocznie budowanie spójnego portfolio pomiędzy platformami mobilnymi i stacjonarnymi. Dywersyfikacja kanałów pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo rosnącego biznesu, a spójne portfolio wspomagać będzie dodatkowo promocję tytułów.

- Realizacja strategii T-Bull S.A. pozwoli na zbudowanie i ugruntowanie jej pozycji w światowej czołówce producentów gier nie tylko w segmencie gier mobilnych, ale także pecetowych i konsolowych. Podjęcie strategicznej decyzji polegającej na wydawaniu gier o znacznie większej wartości sprzedaży pozwoli w dużo większym stopniu dostosować realizowane projekty do obecnych oczekiwań graczy i rynku. Decyzja ta przełoży się na pojawienie się większych tytułów w roku 2018 oraz realizowanie wyższych przychodów w kolejnych latach - mówi Damian Fijałkowski współzałożyciel i członek Zarządu studia T-Bull S.A.

Co ważne spółka planuje przeprowadzić Ofertę Publiczną. Dzięki tym środkom będzie mogła zwiększyć zespół, rozpocząć produkcję gier z nowych segmentów rynku F2P, a przede wszystkim szybciej się rozwijać.

źródło: T-Bull

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | rynek | finanse Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 9

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)