REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-07-06 09:17 | Rynek | rynek | t-mobile
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1096

Strajk włoski w T-Mobile?

To żart?

źródło: demotywatory.pl

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4.82 (głosy: 110)
Tagi: | rynek | t-mobile Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1096
Komentarze: 1096 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

Anonimaaa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.21 09:34 Odpowiedz
cytat:
i znowu te DZIADY podnoszą ceny tabletów od jutra, ale to ja nie potrafię sprzedawać i mam sie tłumaczyć. Takiego wała, nie pisze żadnych przeprosin i tłumaczeń, nie pisze na forum, że sprzedałem laptop, tablet, pokrowiec czy karte pamięci. Nie gram jak mi każą. Ile mogę to sprzedam, a jak nie sprzedam to trudno. Czas wyrzutów sumienia się skończył. Teraz to już nie moja wina, że się nie sprzedaje tylko wina POLITYKI. Bo polityka jest taka żeby wydymać konsultanta.

Anonimzzaswiatow
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.20 12:36 Odpowiedz
Ostatnio dużo ogłoszeń do sklepów T-Mobile na pracuj.pl. Wymiana personelu, redukcje czy może planowane macierzyństwa?
AnonimHejo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.21 07:26
Pozbywanie sie ludzi którzy długo pracują, nowa strategia na oszczędności
AnonimGupoty
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.16 10:27 Odpowiedz
najgorsze jest to, że co DZIENNIE masz klientów (nawet znajomych) którzy przychodzą do ciebie coś podpisać ale oczywiście coś na stronie już sprawdzili,żeby mniej więcej wiedzieć co chcą. I co ? Kupa! Jedna wielka kupa ! Bo się okazuje, ze u nas inna cena i odchodzą i jeszcze proszą żeby podpowiedzieć jak to zrobić na stronie a ja zgrzytam zębami i te głupie teksty " to co chcą was pozamykać ze tam taniej". Po chwili przecież jest wszystko wporzadku bo przychodzi mail od naszego kierownika, ze tak naprawdę www to nic nam nie zabiera. Ojej odrazu ulga nastała bo już przez chwile pomyślałam ze od września nie zrobiłam z 7 umów przez www bo klient przychodził rozmawiał i wspomina ale wie Pani co w internecie to było inaczej ... I znowu kupa ! Bo żeby to było 50-100 zł ale nie 500!!!!!!!! Nie wspomnę ile aneksów się przez to nie robi. Ale to nic czytam maila po raz drugi i znowu się uspokajam bo przecież nam www nie zabiera. Bardzo dobrze. Mam propozycje : niech wkoncu pozamykają te sklepy i będzie spokój albo niech poznosza plany skoro sami dołki pod nami kopią i uniemożliwiają robić plany. Wejść do sklepów pełno bo klient nie umie karty zaaktywowac która przyszła kurierem, bo przyszedł pierwszy rachunek i ma stare usługi nie powylaczene i jak konsultant ma być miły dla niego ? Jak odraz pu na dzień dobry wk***** go to ze klient nie kupił w sklepie i co lepsze to już jest 5 klient tego samego dnia. Jeszcze do ciebie pretensje bo coś się nie zgadza. WYPAD na www pisać reklamacje
AnonimTakatam
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.16 19:18
Przeciez na WWW to zadnego telefonu nie ma na stanie a tak na prawde u nas jest wszystko taniej w sklepach - tabelek nie dostajecie z porownaniem cen telefonow - od zaklinacza rzeczywistosci? Czerwone, zolte, zielone - niby jest a go nie ma. Miszcz analiz stanow na centralnym. Aaaaa a jak cos jest to na bank po zwrotach - zapomniala bym
Anonimkoniec firmy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.15 11:40 Odpowiedz
Do Pani o nicku Halo Dalej robisz plan czy awaria jaką nam serwują od 9 dni Ci w żaden sposób nie przeszkadza?
AnonimHalo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.15 21:47
No cóż awaria jest wpieniająca ale ze względu tłumaczenia klientom ,bo i tak nie rozumieją .Głowa do góry ,przecierz w jednej firmie pracujemy.Optymizm i dystans wpływają pozytywnie.Nie wypalaj się ,T-Mobile to tylko praca,potrzebna ale nie najważniejsza.Ale utrzymuje robotem nie jestem ,wbrew wszystkiemu i tak lubię tą pracę więc pewnie coś ze mną nie halopowodzenia.
AnonimChe
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.15 09:34 Odpowiedz
Nie działa i nie ma umowy ale to twoja wina ze klient nie chce podpisać umowy in blanco do wprowadzenia później . Parodia.
AnonimKupanapatyku
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.14 23:47 Odpowiedz
Nic nie dziala, albo udaje, ze dziala... Az tu nagle email "wpiszcie wyniki" - jakie wyniki? Cos, co jest na kartce, to nie jest w systemie, wiec w kasztan to mozna sobie wsadzic. Ktos chyba zapomnial pstryczka w deklu na pozycje "wlacz" sobie przestawic - na glowe trzeba sie leczyc (czas najwyzszy).
AnonimPorazka
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.14 17:47 Odpowiedz
Porazka na calej linii. 1. WWW - jest taniej i nie ma co gadac bzdur. 2. Ciagle awarie systemow 3. Szukanie i wmawianie konsultantom, iz maja sobie radzic w tych trudnych chwilach bo nie jest zle - przeciez systemy moga nie dzialac 4. Analizy ofert przez WWW i wmawianie ze wcale te oferty nie sa takie dobre a telefonow z promocji przez www i tak dla klienta nie ma a oferty sa wirtualne. Czy wy myslicie jak takie bzdury wygadujecie? Czy sami to wynyslacie czy jakis pseudo manager wam tak kaze mowic? 5.Sprzedaz ofert UP dla PRIV - pytam sie komu i za ile??!!! 6. Brak jakichkolwiek rabatow w punktach doslownie 0! aaaa i jeszcze mam sie prosic o cokolwiek no bo przeciez Regon do Regonu. 7. Ciagle durne tabelki i porownania ze gdzies jest lepiej. Siadz jedna z druga lub jedny z drugim i pokaz jak sprzedawac. Sklep sklepowi nie rowny. Te tabele nic nie wnosza aaaa pzepraszam wnosza dla tych co lubia tabele - maja co robic jak siedza na zapleczu. Zawsze jest co przesylac dalej. No i ruch sieciowy jest generowany - czyli menagerowie pracuja. 8. Debilne konkursy z warunkiem realizacji planow. Czyli jak tu wydymac gdyby nie daj boze konsultant zrobil sprzedaz ROR a nie zrobil planu. Co ma Ror do planow wartosciowych ja sie pytam. 9. No i na koniec 0 obnizki planow bo przeciez mozna pisac umowy na kartkach wiec sprzedaz moze byc. Czy to jest normalne?
Anonimkatastrofa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.14 20:24
i znowu te DZIADY podnoszą ceny tabletów od jutra, ale to ja nie potrafię sprzedawać i mam sie tłumaczyć. Takiego wała, nie pisze żadnych przeprosin i tłumaczeń, nie pisze na forum, że sprzedałem laptop, tablet, pokrowiec czy karte pamięci. Nie gram jak mi każą. Ile mogę to sprzedam, a jak nie sprzedam to trudno. Czas wyrzutów sumienia się skończył. Teraz to już nie moja wina, że się nie sprzedaje tylko wina POLITYKI. Bo polityka jest taka żeby wydymać konsultanta.
Anonimkkkapa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.14 22:55
nie wiem jak wam ale mi sie coraz bardziej odechciewa chodzic do tej pracy kiedys robilam plany miesiac w miesiac a teraz rzucaja nam klody pod nogi i po cichu obcinaja prowizję … teraz do salonu przychodza tylko klienci zeby wyjasniac faktury z telefonami do reklamacji itp … zygac mi sie chce .. najlepiej pracowac za podstawe i siedziec cichutko jak mysz pod miotla i godzic sie na wszystkie pomysly centrali
Anonimawdupiezciulami
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.14 23:05
Odbieram to wszystko nie inaczej jak celowe utrudnianie nam pracy i obwinianie również nas za wszystko...
AnonimMys
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.15 08:12
ej a ja myslalem ze ta gadka dot. " promocji wirtualnej" i porownanie ofert z www to kierownik nam to mowil od siebie indywidualnie a okazuje sie ze kazdemu z nas musieli te bajki wcisnac z polecenia odgornego ... Ale zalosne ...
AnonimHeheheh
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.15 09:38
Prowadzą propagandową akcje, niczym w Korei Północnej. Tam też wmawia się ludziom że np zdobyli mistrza świata w piłce nożnej, a nam chcą wmówić że w sklepie internetowym jest gorzej i drożej.
Anonimkocik ze skorpionkiem i kiwi
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.13 10:44 Odpowiedz
SYSTEMY! To juz kpina! W ogole czasem mam wrazenie.ze to specjalnie! zebysmy planow nie zrobili.. a w necie wszystko dziala hula i idzie to tak samo przez takie systemy jak kot elact.! wylaczaja tylko uprawnienia konsultanta? Tak samo wielce firma ma nacisk na UP!!! To dlaczego na WWW nie ma nacisku na UP skoro taki nacisk jest na to i jest to w celach firmy? zebysmy nie zralizowali celow i nie bylo premii. A na dodatek przy okazji kogos uwalic. Proste prawda?
AnonimMasakra
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.13 20:51
Ciekawe co się zepsuje jutro? Od 8 dni przez pół dnia nie działają systemy niezbędne do obsługi. Jeżeli obniżą plany o 25% to będzie to zagranie Fair. Ale czy Nasza korporacja jest fair gdy chodzi o pieniądze? Nie sądzę!
AnonimPitupitu
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.13 22:02
Jak nie dziala SFE to CRM obdzwaniajcie
AnonimSabota
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.13 23:00
Co u nie których 6 dzień nie działa i to po całym dniu.Rano przychodzisz i co....to samo.Brak komunikatu odgórnego, zero reakcji od przełożonych przez 5 dni. Crm? nawet się nie podejży czy coś klient zrealizował skoro kot nie działa.Dzień jak codzień obecnie.Co się święci?Na infolinii też nie działa.
Anonimazorek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.14 17:04
plan jest taki zeby pozwlaniac pracownikow i wmowic im ze sa beznadziejnymi sprzedawcami bo nie realizuja ich kosmicznych planow i zatrudnic nowych mlodziakow za mniejsza kase, to juz bylo w polkomtelu teraz przyszedl czas na t-mobile
AnonimBXT
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.09 18:40 Odpowiedz
Nie trzeba być mocno inteligentnym, aby domyślić się dlaczego WWW ma teraz takie preferencje. Firma robi juz grunt pod kasację sklepów. Będziemy wirtualni, tak jak kiedyś Heyah. Przepraszam, nas już wtedy nie bedzie w T. Serwis ? Cesja, zmiana danych? Zostaną sklepy w kluczowych miastach i klient albo tam dojedzie, jezeli bedzie chciał załatwić od ręki , albo wysle poczta do centrali i jego reklamacja bedzie załatwiana zdalnie. Tak jak to robią serwisy sklepów internetowych. Cała obsługa posprzedażna jest zdalna. Wzmocnią Hotline o kilkudziesięciu młodych i pełnych werwy. A reszta z SW? No coz rynek pracy potrzebuje ludzi kreatywnych. Moze znajdziemy w nim swoją niszę.
AnonimJachim
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.16 17:58
Kolego, czarno to widzę. Czarno, bo możesz mieć rację, a ja kredyt spłacam. Przyszły prezes pewnie popiera zdalne rozwiązania i ktoś w cyntrali wiedząc o tym, już "dziobie" aby dobrze wypaść w nowym rozdaniu stanowisk po nowym roku.
AnonimHalo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.08 21:16 Odpowiedz
Ludzie co wy piszecie.Jakie teksty,przekleństwa .My dajemy wizerunek tej firmie.Załatwili nas tym co się obecnie dzieje ale skąd w Was tyle nienawiści ,wulgaryzmów.Czy praca to tylko Wasze jedyne życie?Puszczają nerwy ,zgadza się za wieczny serwis,starsze osoby,www gdzie wszystko taniej ale gdzie Wasza godność i proszę nie zganiajcie na T-Mobile ,każdy z nas ma swoją głowę,osobowośč i kulturę.Pracuje 8 lat,wiele rzeczy widziałam ale to jak wpływa na Was działania tej firmy jest straszne,że nie potraficie do tego podejś z głową i własną godnością.Możecie się wpieniać za to co tu piszę ale powiem,że "jaja" ma ten kto nie pozwala z siebie robić robota.
AnonimKoniec firmy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.09 16:10
To zobacz czy nie dałeś z siebie zrobić robota sprzedawałeś rory zgodnie z instrukcją z centrali a dzisiaj Ci piszą że nie ma Twojego podpisu na każdej stronie nawet tej gdzie jest Twój pełen podpis i klienta po co to jest żeby Ci nie zapłacić za Twoją ciężka pracę. Jeżeli same osoby tworzące procedury nie wiedzą co i gdzie podpisać to skąd mają to wiedzieć konsultanci. Więc nie pierdol i dalej rób za darmo
AnonimHalo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.09 21:19
I tu wyższło Twoje ja "Nie pierdol"Tylko,że ja nie mam problemów z realizacją planów a skoro Ty robisz swoje lub nie to męcz sie dalej.Narzekać to potrafisz i tylko tyle Ci pozostało bo na resztę nie masz "jaj"
Anonimkoniec firmy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.08 18:06 Odpowiedz
I następny spier... z tonącego okrętu. OdSzedł Grześ i zostawił wieś w rynku prywatnym
AnonimTojestjuzkoniecniemajuznic
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.07 21:18 Odpowiedz
Dobry chłopak był i mało pił... Z tonącego okrętu nawet top ucieka... http://www.telepolis.pl/wiadomosci/bors-tez-odejdzie-z-zarzadu-t-mobile,2,3,31714.html
Anonimi dobrze
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.07 21:45
to poniekąd jego zasługa, że został roz...jebany rynek prywatny w sklepach. Niech idzie w pi..du.
AnonimTAnonymous
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.07 13:29 Odpowiedz
cytat:
Czy to stało się teraz normą, że na decyzję adn czeka się 40min. Siedź ku... wa z klientem i czekaj tyle klikając nerwowo odśwież. Przecież to jest Monty Python. I ta lista promocji, czemu tam nie zaszyjecie wyszukiwarki, to jest jakaś masakra.
Tez uwazam to za bzdure - praktycznie trzeba cala umowe, do formatki ADN/PDRK wprowadzic. Nie wiem jaki to ma dokladnie cel - wczesniej, stary system byl szybki, dzialal i bylo ok, a teraz trzeba sie z tym bawic ok 3x dluzej. Najlepsze jest to, ze mamy tez obowiazek zrobic zapytanie, jak na wstepnej weryfikacji wyskoczy nam FRAUD - po co? Zeby stracic 30min. i uslyszesc "kaucja xxx" - przeciez i tak nie kupi (tak jest w 99% przypadkow). Ty sie maglujesz z FRAUDEM, za darmo, a ktos inny w tym czasie trzepie umowe...
AnonimAdn
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.07 07:55 Odpowiedz
Czy to stało się teraz normą, że na decyzję adn czeka się 40min. Siedź ku... wa z klientem i czekaj tyle klikając nerwowo odśwież. Przecież to jest Monty Python. I ta lista promocji, czemu tam nie zaszyjecie wyszukiwarki, to jest jakaś masakra.
AnonimNicjuzniewiem
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.07 21:13
Pewnie towarzysto bazy crm wydzwania to i czasu nie maja na rozpatrywanie wniosków
AnonimGracePerido
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.06 20:44 Odpowiedz
To już jest złodziejstwo.Kara ,kara i jeszcze raz kara kilkudziesięcio milionowa.
AnonimTmobilek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.04 16:19 Odpowiedz
Gdzie te czasy kiedy dumą było pracować dla tej firmy. Dzisiaj pracownicy, którzy pracują już długo są niepotrzebni, zwalniani nie pasują do magenty Firma nie szanuje najcenniejszej rzeczy jaką posiada, potencjału wiernych pracowników. W firmie pozostają tylko wazeliniarze i włazidupy Nie ważne ze klient jest mega zadowolony z Twojej obsługi, ważne że przełożony Cię nie lubi i szuka haka. TAK DALEJ PRACODAWCO ROKU, tak dalej )
AnonimLaki
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.06 14:26
Ojej przecież to logiczne , po co płacić wyższe podstawy , wypracowane jeszcze za czasów mateczki Ery. Lepiej zwolnić , wziąć swieżaka za 1/2 podstawy starego pracownika i bilans sie domknie, a młody i tak bedzie zasuwał. W koncu prestiż pracy w magentowym T, już obrósł legendą. Sami wiecie jak wyglada proces podwyzkowy. Kiedyś można było liczyć na cykliczne podwyżki. Teraz od kilku lat p. G. P. Komunikuje ze i tak dobrze nam płaca, wiec wg obecnych płacowych trendów i tak powinnismy sie cieszyć. Yes, yes, yes. Tak trzymaj firmo.
AnonimTAnonymous
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.02 19:27 Odpowiedz
cytat:
Gratulacje za kolejny poraniony pomysł skrócenia możliwości zrobienia aneksu d 3 miesięcy wszystkim oprócz www i zabrania możliwości robienia umów up pomimo zostawienia ich w planach. Dorzućcie może jeszcze np dsli wlr a potem wyrzućcie wszystkie promocje bo dlaczego nie. Kazać coś sprzedawać w planach a potem zabrać wszelkie możliwości realizacji tych celów. Napiszcie wprost że sklep ma być punktem serwisowym aby konsultanci mieli czas albo na to przystać albo się zwolnić i pójść w swoją stronę do innej firmy i dalej być sprzedawcą zgodnie z nazwą naszego stanowiska. Gratulacje po raz kolejny. Co dalej?
Z aneksami UP i tak jest problem: jak klient ma srednia faktur np 60zl, to najnizszy UP 74 mozna mu sprzedac, a co ciekawe zwykle aneksy od 49zl w gore sa dostepne. Jest to bez sensu - zwykly tanszy moze byc, a UP tanszy niz srednia to nie moze byc. Brak slow normalnie. Ps: nadal polecam moj sposob na CS: nie bo nie dziala, nie bo nie zaplacona fv, nie bo nie mam wiedzy w konfiguracji telefonu / tabletu / laptopa, nie bo cos tam... Tylko sprzedaz i prowizja, reszta wynocha.
Anonimkoniec firmy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.01 22:28 Odpowiedz
Gratulacje za kolejny poraniony pomysł skrócenia możliwości zrobienia aneksu d 3 miesięcy wszystkim oprócz www i zabrania możliwości robienia umów up pomimo zostawienia ich w planach. Dorzućcie może jeszcze np dsli wlr a potem wyrzućcie wszystkie promocje bo dlaczego nie. Kazać coś sprzedawać w planach a potem zabrać wszelkie możliwości realizacji tych celów. Napiszcie wprost że sklep ma być punktem serwisowym aby konsultanci mieli czas albo na to przystać albo się zwolnić i pójść w swoją stronę do innej firmy i dalej być sprzedawcą zgodnie z nazwą naszego stanowiska. Gratulacje po raz kolejny. Co dalej?
AnonimBunio
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.30 08:44 Odpowiedz
Proponuje umieścić kilka postów po angielsku/ niemiecku i podlinkować do ludzi W DT, konsultantów/ dyrektorów itp.
Anonimkoniec firmy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.29 21:59 Odpowiedz
ślepaki z zarządu i cała warszafka się bawi, a firma krwawi. Co mamy sprzedawać? Zrozumcie że to konsultanci są twarzą tej firmy. A my tej twarzy już nie mamy, dość mam świecenia oczami przed ludźmi że drogie telefony, że nie ma żadnej alternatywy na drogie telefony w porównaniu do konkurencji, że znikają rabaty na internet. Brak telefonów na magazynach. Klienci mają dość, my mamy dość. Czara goryczy za chwilę się przeleje. Zabraliście nam wszystko a dostaliśmy większe plany i po batoniku. W dupie mam te dni wartości, zasad i innych pierdół. Magenty -srenty. Dla kogo to jest ? Tylko dla was w centrali, a ludzie zapierdalają w sklepach tylko na serwisie telefonów. Kto wogóle odpowiada za strategię tej firmy. Deutche Telekom wydoi tylko Polaczków i na was też przyjdzie pora drodzy prezesi. Mówię pewnie za większość - DAJCIE NAM SZANSĘ ODBUDOWAĆ ZAUFANIE KLIENTÓW!!!!!!! Czy widzicie inne takie jazdy w necie na innych operatorów? To forum będzie żyło jeszcze wiele lat przy takiej polityce firmy. Najlepsi sprzedawcy odejdą do konkurencji bo mają dość traktowania jak idiotów. Atmosfera w sklepach jest tragiczna. Dość!!!!!!!!!!!!
Anonimdosy tego
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.29 09:27 Odpowiedz
Dzień Wartości Firmowych - kupują nam karton słodyczy i myślą, że to coś zmieni. Centrala robi wszystko, żeby zlikwidować sklepy, wyciąć pracowników i najlepiej winę za brak sprzedaży przenieść na konsultantów. Podnosicie Nam co chwilę ceny telefonów i usług, zabieracie superzestawy w taryfach S i XS, zabieracie z cenników telefon, który jako jedyny sprzedawał się w taryfie S (Acer Z4). Zakazujecie rabatować aktywacji. Wprowadzacie opłatę za aktywację aneksu w BIZ 29zł netto, toż to jawne bandyctwo, a nie dzień wartości firmowych! Jak MY mamy tych klientów przekonać do czegokolwiek, jak oni już NAM wcale nie ufają. A no i podwyżka 5 zł abonamentu, ta akcja będzie się jeszcze przez 2 lata odbijała Wam czkawką, ludzie nie zapominają takiego świństwa! Po malutku zrezygnują i nawet przez zajefajną stronę t-mobile z dużymi rabatami nic nie kupią, tylko odejdą do konkurencji. Nasz Zarząd i dyrektorzy działają z perspektywą 2 m-cy do przodu, ma być "tu i teraz" wynik, a co będzie za rok, czy dwa, to niech się martwią następcy. Brawo, uczcijmy dzień wartości firmowych - BATONEM.
Anonimkrakw
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.29 20:17
To dobrze, że słodyczy. Ze 2 lata temu kupili ciastka, chyba w chinach - potem przyszedł mail aby odesłać spowrotem do warszawki.
AnonimAcer
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.29 07:47 Odpowiedz
Gdzie jest Acer Liquid Z4? Dlaczego zniknął z cennika skoro na magazynie leży po 20 szt. Zabierzcie nam wszystkie smartfony , wtedy na pewno planów nie zrobimy.
AnonimTAnonymous
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.28 23:55 Odpowiedz
cytat:
Ja się zastanawiam do czego to wszystko zmierza. Wiem, gdzie pracuje, jakie są moje obowiązki, czego firma ode mnie oczekuje. Nie rozumiem tylko dlaczego ktoś chce zrobić ze sklepu serwis i punkt reklamacyjny. Nie raz były takie czy inne wytyczne, takie czy inne głupoty przełożonych czy ich przełożonych, ale zawsze było czym walczyć. Teraz zostało to wszystko odebrane. Brak jakichkolwiek zniżek, ceny telefonów na www tańsze nawet o 600zł...I co jest smutne i przykre że kierownicy nadal maja SWOJE i to nas cisną bo przecież można. I nikt nie wstawi się, że tak nie że może być, że coś tu nie gra!!U nas w punkcie sprzedaż aneksów spadła o ok 40-50% i jak mamy cokolwiek z tym zrobić skoro ceny telefonów coraz droższe i nie ma czego ludziom proponować. Jeszcze niedawno weszło JUMP fajna oferta i dobrze się sprzedawało...ale to było kiedyś teraz wszędzie oferta podobna a u nas ceny z kosmosu. Czym sklepy i ich sprzedawcy sobie na to zasłużyli?!! Czemu nikt nie walczy o nas skoro tylu kierowników mamy.
My sprzedawcy, jestesmy traktowani przez firme jak (zacytuje, bo to naprawde swietne okreslenie) "zlo konieczne", ktore musi byc - ale byloby lepiej, jakby nas nie bylo. Chodzi o pieniadze, ktore trzeba nam zaplacic. Zostalo to wyjasnione w jednym z moich poprzednich postow, wiec nie ma sensu znow tego pisac. Nic innego nie przychodzi mi na mysl, bo nie ma innego racjonalnego wytlumaczenia na ta sytuacje. Wymaga sie od nas wiele (ambitne plany), a narzedzia do ich realizacji, sa nam odbierane (wcale ich nie mamy, tak naprawde). Zero rabatow na aktywacje, telefony, a "wiadomo gdzie" wszystko tanio i bez doplat. Wiec nasowa sie jedno pytanie: jak mamy te plany zrobic?
AnonimTAnonymous
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.28 23:37 Odpowiedz
cytat:
Jedni płaczą, że muszą wypełniać tabele, inni że muszą sprzedawać, ktoś się żali, ze CS za darmo robi... Kiedy czytam, od czasu do czasu, to "forum", odnoszę wrażenie, że nie szanujemy ani Klienta, ani Firmy, ani, co najbardziej, siebie. Jakaś część tych naszych "podstaw" bierze się ze składek abonamentowych KAŻDEGO Klienta i tego który kupił w lokalizacji, i tego od dealera, wreszcie z telesprzedaży. To dzięki tej Firmie, jak by nie była zarządzana, macie na bułkę z masłem, a robiąc uczciwie np. rachunki możecie zarobić tyle ile znaczna cześć obywateli naszego pięknego kraju w ciągu całego miesiąca. I wreszcie nie szanujecie siebie najbardziej. Praca jest trudna i wymagająca i faktycznie bardzo często to o nasze klaty rozbijają się różne problemy. Ale skoro aż tak tu źle, to co można zrobić by zmienić sytuację? Jaki jest plan? Pieprzenie po internetach i pokazywanie ludziom jak cieknie żółć z naszych poranionych duszyczek? Korporacja jest ślepym tworem, który jest w stanie zmacać tylko .xls, i nikt z nas nie jest tu wyjątkowym zjawiskiem, wszyscy jesteśmy tylko rekordami i tylko tym. Trzeba to zaakceptować i robić swoje. A tak przy okazji, poza sprzedawcami T-Mobile jest na świecie jeszcze sporo ludzi, którzy tu zaglądają, popatrzcie przez ich pryzmat na laurkę jaka jest tu stawiana i Firmie i sobie samym. I chociaż zaraz poleci wiadro hejtowin, piszę w te słowa, bo wierzę, że może wrócić dobre, ale cholernie zależy to od nas.
Nie wiem kim jestes, ale twoja wypowiedz sugeruje takie wyjscie: siedz i pracuj, albo zwolnij sie jak sie nie podoba. Typowe podejscie osoby, ktora jest wyrwana z rzeczywistosci, tzn moze nie masz kredytu, rodziny do utrzymania itd, albo jestes szyszka z centrali i trzeba cisnac konsultanta w sklepie. Prawda jest taka, ze praca jest trudna, wymagajaca, irytujaca, ale daje mozliwosc zarobienia (jeszcze) dobrych pieniedzy. Caly system wynagrodzenia, prowizji jest tak skonstrowany, aby dawal nadzieje i mozliwosci, ale coraz czesciej "jest marchewka na kiju przed nasym nosem". Z tego powodu, ciezko jest zostawic w diably ta prace i szukac czegos nowego. Mam na mysli to, ze teraz jest slabo na rynku pracy, a obecna marchewka, caly czas kusi... Moze to tez dziwnie zabrzmi, ale na swoj pokrecony sposob, to lubie ta prace i to nawet pomimo tego, co sie teraz wyprawia. Ps. Zadaniem tego forum, tematu, jest to, ze moze ktos w koncu "nas wyslucha". Nie chodzi o narzekanie, zeby narzekac, tylko o to, ze to nie sa wymyslone bzdury, a wiekszosc z nas chce pracowac w firmie, a nie brac pieniadze za lezenie (co jak ktos tu czasami sugeruje).
Anonimblack2
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.27 19:22 Odpowiedz
wszystko potrafię zrozumieć po za jednym, jak już firma chce jak najwięcej punktów zlikwidować aby przerzucić sprzedaż na www ok, tylko niech nie zapomną ze sobą zabrać serwisu, jak klient kupuje zdalnie to niech serwis załatwia również zdalnie przez magazyn centralny ... i znajdzie się czas by powalczyć z każdym klientem na dosprzedaż
AnonimBlack
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.27 08:55 Odpowiedz
Kolego ale zawsze sa w mikro sklepy, ktore robią 100%. Wiec zawsze bedzie koronny argument dla wyższego naczalstwa , ze inne zespoły potrafią, wiec dlaczego wy nie ? Macie złe zarządzanie ( w domyśle kierownicy za mało was cisną ) lub nie macie swoich patentów sprzedazowych i umiejętności sprzedaży. I polemizuj tutaj z takimi argumentami.
Anonimkonsultantka
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.26 23:20 Odpowiedz
Ja się zastanawiam do czego to wszystko zmierza. Wiem, gdzie pracuje, jakie są moje obowiązki, czego firma ode mnie oczekuje. Nie rozumiem tylko dlaczego ktoś chce zrobić ze sklepu serwis i punkt reklamacyjny. Nie raz były takie czy inne wytyczne, takie czy inne głupoty przełożonych czy ich przełożonych, ale zawsze było czym walczyć. Teraz zostało to wszystko odebrane. Brak jakichkolwiek zniżek, ceny telefonów na www tańsze nawet o 600zł...I co jest smutne i przykre że kierownicy nadal maja SWOJE i to nas cisną bo przecież można. I nikt nie wstawi się, że tak nie że może być, że coś tu nie gra!!U nas w punkcie sprzedaż aneksów spadła o ok 40-50% i jak mamy cokolwiek z tym zrobić skoro ceny telefonów coraz droższe i nie ma czego ludziom proponować. Jeszcze niedawno weszło JUMP fajna oferta i dobrze się sprzedawało...ale to było kiedyś teraz wszędzie oferta podobna a u nas ceny z kosmosu. Czym sklepy i ich sprzedawcy sobie na to zasłużyli?!! Czemu nikt nie walczy o nas skoro tylu kierowników mamy.
Anonimenada
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.26 22:50 Odpowiedz
Huj dupa i kamieni kupa z tej firmy zostanie
Anonimbanzaiii
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.26 21:44 Odpowiedz
A ja dzisiaj miałem bardzo przykrą sytuację... i dla mnie i chyba dla klienta jeszcze bardziej... Mój klient, znany już od kilku lat i obsługiwany przeze mnie kilka dni podpisał umowę + BU. Dzisiaj przyszedł do mnie z ogromnym żalem - sprawdził warunki umowy na naszej stronie. Podziękował mi za kilka lat współpracy, za to że go okłamałem. Pretensje miał głównie o to, że nie powiedziałem mu że za przez net telefon będzie miał dużo tańszy. Kilka dni temu zastanawiał się jeszcze nad tabletem... teraz na pewno eis zastanawiać nie będzie. A ja jestem przekonany że widziałem go w sklepie ostatni raz. Szkoda, bo jest osobą która przyprowadziła za sobą do t-mobila całą rodzinę i kilku znajomych. Fajna taka Polityka...
Anonimah
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.24 22:05 Odpowiedz
Włączyć się do tematu muszę a to dlatego, że prawdą jest jak ktoś pisał, że ton wypowiedz naszych szefów jest nie do zaakceptowania. Rodzona matka na mnie nie krzyczy a jakiś przyjeżdżający człowiek będzie ? Prawdą niestety jest, że firma jawnie drugi miesiąc kopie pod nami dołki. Znam wyniki z dużego obszaru, są naprawdę marnę. Nie wspomnę o podniesionych o dziesiąt % planach we wrześniu ?! Z jakiegusz powodu ? Bo sporo ludzi wypłukała się z kasy wysyłając dzieci do szkoły i dlatego mamy plan większy, że niby coś będą akurat w tym miesiącu kupowali ? No i nie szczęsne WWW, masa ale to masa klientów wychodzi, ze sklepu nie podpisując umowy i wiecie co ? Idę w zakład, że duża część tych klientów nie podpisze jej nigdy w T. Przenosi numer, chce nowy po to przychodzi do sklepu wcześniej sprawdzając www, że chce porozmawiać z miłym Panem/Panią któr wyjaśni jakie będą koszty, opowie o telefonie pokaże jak działa itd itp ale jakio jest szok na miejscu, że ten telefon jest 400 !!!! zł droższy w sklepie, klient jest zmieszany, Ty oczywiście zaczynasz proponować inny w mega kozackiej cenie ale gołem okiem widzi, że wciskasz gorszy model i ? no i wychodzi i kupi gdzie indziej albo przedłuży u obecnego operatora mimo, że za coś go wkurzył albo ma 100zł drożej ale wolę dopłacić tę stówę i kupić u człowieka a nie na www tym bardziej nową umowę … przecież nie będę czytać 8 stron umowy i 12 regulaminu … bo to chore. Klient nie kupił na www, nie kupił w sklepie i taki o to biznes. Często kupują na www i odsyłają bo przecież na dzień dobry zaczeli włączać granie na czekanie, prenumeraty itd i sobie myśli a co mi za miesiąc włączą ? rezygnuję. Skad różnica 400 zł ceny telefonu ? 50 zł to ogarniam, prowizja sprzedawcy ? gdzie reszta ?
+1096 komentarzy. Przeczytaj wszystkie na forum

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test myPhone Luna: przede wszystkim komfort użytkownika
myPhone przyzwyczaiło nas do niepowtarzalnego wzornictwa, w swojej klasie telefonów komórkowych. Także model Luna, pozytywnie wyróżnia się na tle konkurencji nie mniej niż testowane S-Line czy Cube. W tym roku myPhone rozpoczęło kolejną ofensywę, tym razem phabletową. Czy myPhone Luna ma szansę powtórzyć sukces ubiegłorocznych urządzeń?
REKLAMA
Plantronics - słuchawki Bluetooth
Samsung S5570 Galaxy Mini
696
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
391
SonyEricsson Xperia neo V
389
Samsung GT-S5620 Monte
358
Samsung GT-C3530
277
Samsung GALAXY Y GT-S5360
265
Samsung Star II (S5260)
244
Więcej telefonów

Podobne artykuły t-mobile
Ankieta
Który rodzaj spamu w komórkach najbardziej Cię denerwuje ?

Powiadomienia z aplikacji
Niechciane reklamy w aplikacjach
Rozmowa telefoniczna z ofertą
SMS reklamowy
e-mail
Inne


WynikiAnkiety

Głosów 1101
TAGI


Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)