REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-07-06 09:17 | Rynek | rynek | t-mobile
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 968

Strajk włoski w T-Mobile?

To żart?

źródło: demotywatory.pl

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4.82 (głosy: 101)
Tagi: | rynek | t-mobile Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 968
Komentarze: 968 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimManiek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.21 22:52 Odpowiedz
A ja tam lubie te rozowe polowki przynajmniej sie nie brudza tak jak te biale worki
Anonimsp
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.21 20:27 Odpowiedz
co wy mówicie? kolor ok ale dla kobiet, współczuje chłopakom a tak na poważnie to trochę przesadzili
AnonimPracownik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.20 20:45 Odpowiedz
Dlaczego takie beznadziejne teksty piszecie?! - jeśli komuś się nie podoba - np stroj służbowy to co jeszcze tam robicie? Poszukajcie pracodawcy który zapewni Wam ubranie jakie chcecie!!!! Nie pokazujcie Wszystkim - kolegom, klientom, znajomym, rodzinie - jakimi jesteście prożnymi, rozkapryszonymi, .................... osobnikami. Większość, zdecydowana większość koleżanek/kolegów z Którymi pracuję to są mądrzy, zaangażowani ludzie - Wstydzę się za takie teksty :-(
Anonimjeszcze sprzedawca
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.20 19:10 Odpowiedz
czy tylko ja mam takie obiekcje do noszenie tego różowego ścierwa ? czy ktoś ma podobnie, ewentualnie jakieś podpowiedzi jak sobie radzicie może ?
AnonimSprzedawca
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.21 08:17
Ciesz się, że w ogóle dali...
Anonimdniowka
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.19 09:11 Odpowiedz
Ech.... mogli by w centrach handlowych wrocic całe dniowki niz pracowac polowki. konsultant bylby bardziej wydajny bo bylby czas na prace i odpoczynek. co mi po 6h pracy kiedy pracuje 6 dni od 14 do 20ej.. albo 10-16. zazwyczaj te poranne zmiany to nic sie nie dzieje ludzi brak to i sprzedazy brak. kiedys kazdy po rowno pracowal cale dniowki i problemu nie bylo. wiecej wolnego a w pracy czlowiek sie nakrecal pracując nawet 3 dni pod rzad caly i wiedzial ze kolejne dwa dni odpocznie zrelaskuje sie bo bedzie czas na to. i wiem ze tak wiele osob uwaza i chcialoby przywrocenia takiego systemu zmianowego. Bo oprócz sprzedazy kazdy ma tez inne obowiazki! I dalby rade z wszsystkiego sie wywiazac. A jak taka poloweczka i wchodzi do tego obsluga klienta to konsyltant sie rozdwaja i na szybko wszystko ci*l ci*l....... pozdrawima
Anonimo ja pierdole
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.08 17:06 Odpowiedz
/czy was pojebało z tym ABAKUSEM, ile jeszcze tabelek mamy wypełniać. Jaki jest tego sens , klepiemy jak durnie z tabelki do tabelki te same dane zamiast zająć się obsługą. Znowu jakiś baran musiał w centrali się wykazać? Wszystkie dane w Callidusie ale nie przepiszmy je ponownie w inna tabelkę. Czy wy myślicie że mamy czas to robić. Niech ktoś przejrzy na oczy w końcu
Anonimt
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.11 12:36
A jak nie uzupełnienie to mnie zwolnicie? Nie mam czasu na wasze tabelki. Zajmuje się obsługą bo po to tu jestem. Wraz ze wzrostem ilości raportów nie rośnie sprzedaż.
AnonimPracek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.03 01:20 Odpowiedz
... ja tam jestem zadowolony i co najważniejsze na teraz na już dla mnie również najedzony. Można? a oczywiście, że można! Pozdrawiam z centrali.
AnonimHihi
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.03 09:37
Ciekawe jak długo bedziesz taki zadowolony...
AnonimPracek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.03 13:11
Dopóki mnie mój najukochańszy kierownik nie wyrzuci.
AnonimSracek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.03 20:53
Jak będziesz sie tak tu rozpisywał to kariery długiej nie wróże
Anonimlypa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.02 22:56 Odpowiedz
same ciekawostki ostatnio-podobn owywalili wielu doradcow którzy byli na "samozatrudnieniu" info ponoc dostali...smsem, aktywacje okolo50 osob DON następne, HR przeniesiony do rumunii itd. itd... dalsze obniżki podstaw wynagrodzen.szkoda gadac. ERA! mogłeś więcej!
AnonimTojestsmieszne
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.03 22:01
Jeszce HL przeniosą do Albanii, Sklepy do Kosowa, Biznes na Ukraine i kochany topmenedżment sam zostanie
AnonimPytanko
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.19 20:37 Odpowiedz
Ciekawostka mała. Firma znowu upomina sie o zwrócenie tej nienalezycie wypłaconej premii od pracownikow już nie pracujących w firmie.Kierownicy maja sprawdzać realizacje planów za tamten okres.
AnonimPracek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.15 02:08 Odpowiedz
Anglia - Włochy - 1:2!
AnonimProcek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.12 07:36 Odpowiedz
Plany czerwcowe są niskie, bo już nie ma Samsungów. Koniec 10" a 7" ostatnie sztuki. Trzeba będzie chinole sprzedawać aby było 30%. Pozamiatane.
Anonimmywallet
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.09 07:46 Odpowiedz
Jak dla mnie totalnym nieporozumieniem jest robienie gwiazdy z konsultanta, który pracuje w dużym mieście w galerii handlowej i nieudacznika , któremu przypadła praca w jakiejś zapiździałej dziurze na prowincji. Przecież wszyscy dobrze wiedzą , że po galeriach w dużych miastach biedota się nie pałęta. Niechby zamienić tak na jeden kwartał miejscami "gwiazdę" z galerii z " nieudacznikiem" z małej mieściny. Zobaczylibyśmy wtedy o co tak naprawdę biega. Są placówki, które z racji sytuacji demograficznej i statusu finansowego mieszkańców skazane są na niepowodzenie w sprzedaży. Niestety matolstwo średniego i wyższego szczebla tego nie zauważa bo zostało wykastrowane z racjonalnego myślenia i wszczepiono mu korporacyjne.
AnonimJanina
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.10 07:55
Bezapelacyjnie racja.
AnonimMlkonsultant
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.06 22:33 Odpowiedz
W poblizu sklepu jest klub afrodyta , wiec moze kondony w kolorze magenty ?
Anonimtimobajlek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.06 22:31 Odpowiedz
Taryfy fajne ale Jump ? Kto to do ... wymyślił ? ? ? ? Sami nie wiedzą w czym się mają taplać, pierw rodzina, nowa rodzina, era itd pózniej było po Byku wyskoczyli z tym jak pajac z konopii a teraz Jump. Nieważne. Taryfy same w sobie fajne. Nie ma nic dla najbiedniejszych czyli "abonamencik taki za 25 i jak da radę to i telefonik ja dużo nie dzwonię". Widać firma nastawia się na arpu i ok, na takich też planu się nie zrobi. Ror'y są najlepsze nie nie, nie będzie narzekań, oferta dobra jak u większości kasa też bardzo dobra za rorka ale ludzie ... Zaczynamy sprzedawać i po tygodniu pierwszy komunikat jak sie należy podpisywać )) po kolejnym tygodniu kolejno info, że jednak inaczej )) nie no żart. Ktoś tam się cisnie, że zmień pracę, oczyiście racja, tylko nikt nie chce zmieniać ale wywalczyć by tych w sklepach nie traktować jako zło konieczne. Ludzie nie przychodzą do sklepów bo z reklamy się śmieją czyja wina ? konsultanci. Nie sprzedają bo nie ma klientów ale wejść dużo przecież fv trzeba drukować bo dosyłka do domu aż 5 zł , czyja wina ? konsultanci. Żeby się zamienić na jeden dzień z konsultantami z innej sieci to by była sprzedaż ))
AnonimK
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.08 23:00
Wymyśl w takim razie coś lepszego no dawaj podpowiedz coś a nie tylko kręcisz nosem...
AnonimKonkurs
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.06 22:28 Odpowiedz
Zrobmy konkurs co ci debile z centrali mogli by jeszcze wprowdzic do sprzedazy by znalezc nam zajecie . Najlepsze propozycje wyslemy do centrali jako nasza propozycje moze wypali ....
AnonimKonkurs
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.06 22:26 Odpowiedz
Zrobmy konkurs co ci debile z centrali mogli by jeszcze wprowdzic do sprzedazy by znalezc nam zajecie . Najlepsze propozycje wyslemy do centrali jako nasza propozycje moze wypali ....
Anonimkrakw
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.05 22:10 Odpowiedz
Jesteś!!! Słowo przeciwko słowu. Reszta oceni
AnonimPracek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.04 20:17 Odpowiedz
... a ja sprzedałem dzisiaj 5 rachunków ROR i wcale ich nie podłożyłem do podpisania klientom.
AnonimDopracka
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.04 22:39
Przestań już spamować trollu centralny
AnonimPracek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.05 21:56
Pudło nieudaczniku - nie jestem z centrali.
AnonimJarek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.05 23:40
Być może i nie ale wiarygodny rownież...
AnonimPracek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.06 19:28
... a dlaczego nie wiarygodny? Bo co sprzedaje? Nie marudze tylko wyciskam ile sie da z tego co mi korop daje? Prosze was. Nie mowie ze jest idealnie ale bez przesady!!!! Rynek pracy jest wolny jak sie komus robota nie podoba zawsze moze znalezc sobie inna - lepiej platna - jak jest taki super a TM S.A. go nie docenia . Ja nie narzekam. Najpierw PF+ i kilka tysi teraz Ror'y. Tylko trzeba umiec sie w tym odnalezc i robic to z glowa a nie na zywiol nie informujac o pewnych rzeczach klientow. Moim zdaniem wogole tylko kilku konsultantow powinno na sklep miec uprawnienia do zakladania kont - wtedy sytuacja bylaby jasna. Ci co chca zarabiac by to robili a ci co nie sprawa zalatwiona.
Anonimprawda
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.03 23:44 Odpowiedz
Czytam te wpisy i po części to tak jest jak szanowni koledzy piszą. Ja pracują w przyzwoitym sklepie staram się sprzedawać wszystko co jest i wali mnie to co sprzedaje przychodzę zarabiać kasę i już. Patrzę na swoich kolegów i widzę jak robią wszystko aby zrobić to samo, dzwonią jak porąbani do klientów proponują, laptopa, tableta, rachunek, ubezpieczenie, nowy telefon a klienci mają to gdzieś bo albo już to mają i po co im 3 tablet albo konkurencja daje im lepsze oferty. Tych co słabi byli już dawno nasz ukochany kier się pozbył i powiem, że miał rację bo to słabizna była i tylko plątali się po sklepie. Same oferty są nieważne czy będzie lte czy nie to nie ma znaczenia, ale cena telefonu jest dla klienta wszystkim jak dostanie coś dobrego za 1 zł to kupi wszystko , jak na razie wszyscy maja wełbie, że jest tanio w play i tam idą. Dopóki tego firma nie wyczai to będziemy mieli kiszkę w sprzedaży. Nie wiem jak u Was ale czerwiec jest słaby mamy plany niższe i g……o się sprzedaje. Mój kierownik mikro dostał sraczki od latania i gadania, aż mi go szkoda bo wiem, że lekko z kier regionalnym nie ma, a sam z gościem gadałem i wiem co mówię. Mój kiero po rozmowie z nim z tydzień chodził do tyłu udowodnił mu, że nie za bardzo coś kumał, zresztą jak był u nas to gadał z klientami tak jakby sprzedawał cały czas sam i co niektórym szczenna opadła. Jak to mówi sam – Szacun. Kier mikro wie, że na niego powoli przyjdzie czas i wymyśla cuda na kiju aby do wartości wpadło 2 zyla. My też mamy sraczkę robimy wszystko aby wreszcie zrobić ten zakichany plan i zarobić kasę inaczej szkoda do pracy przychodzić. Centrala myśli że jak nam plany obniżyli to sam się będzie robiło i że będziemy tablety dosprzedawali jak w maju 2013. Może by tak centrala sama zaczęła sprzedawać niech nam pokażą jak to się robi mają sklep niżej, jak widzę po nazwiskach to może ze 3 osoby coś tam może pokazać reszta w życiu nie gadała klientem i pojęcia nie ma o tym. HL rąbie nas jak może dostają spasionych klientów nam pozostaje obsługa bidoty i wciskanie im abonamentów za 29 zyli bo nic innego nie chcą brać. Gadałem z kolegą i mówi, że mieli ostatnio 30 klientów przez cały dzień a kier mikro rozliczył ich z każdego twierdząc, że z taka ilością klientów to mogli i mogą plany robić cały czas, pewnie tak jakby połowa z tych dziadków nie przyszłą po wydruk faktury. Cyrk- dajemy zniżkę za e-fakturę potem taki człenio przychodzi do sklepu miesiąc w miesiąc i my mu ja drukujemy za darmo jeszcze ma do nas pretensję, tracimy czas, toner i papier czyli wszystko to na czym chcieliśmy oszczędzić. Nic nowego nie kupi bo i tak wżeniliśmy mu już wszysko. Cyrk. To będzie kupa a nie dobry czerwiec a dopiero się zacznie jak dyrektorzy dostaną po głowie za wyniki tak jeszcze z tydzień. Dajcie nam tanie telefony oferty SUK tak abyśmy mogli je sami wprowadzać i będzie sprzedaż. To takie proste.
AnonimPytanie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.04 19:49
Piszesz o tym samym kier mikro?swoim i kolegi
AnonimUj
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.02 08:56 Odpowiedz
Ror sie nalezyy, tablet sie nalezy i to auto co stoi za szyba za 500 tys tez sie nalezy !
AnonimBazownik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.03 00:05
Najpierw się nalezy a potem sie nie nalezy Poczatek miesiaca dobry - ciekawe co gora wymysli aby umowy posly przez HL lub WWW a nie przez punkty - czyzby sie machneli w obliczeniach i dali niskie plany przy skierowaniu duzego ruchu do punktow? Moze to jest tak ze najpierw skrolili biednych konsultantow bo malo kto robil plany w marcu, kwietniu, maju a teraz daja okruch w postaci czerwca . Suma sumarum i tak sa zarobieni nawet jak ludki zaczna sprzedawac. P.S. ... a moze by tak ten odtwarzacz BlueRay co dajecie w promocji przez WWW dawac w punktach? Panowie decydenci z gory pokazcie jaja i zrobcie w koncu jakas normalna promocje.
AnonimBazownik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.03 00:09
... aaaa bylbym zapomnial. Czy do was trafiaja tez klienci, ktorym umowa konczy sie powyzej 6 miesiecy a maja oferte na przedluzenie z HL?
AnonimBazownik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.01 20:10 Odpowiedz
Czy u was tez ciagle nie dziala KOT w ostatnim czasie? Jak czesto macie awarie? Widac nie tylko menagerowie sa oderwani od realiow ale takze dzial IT nie potrafi zrobic wdrozenia. Moze powinni przejsc jakies szkolenie z zakresu wdrazania updatow w systemach IT?
AnonimTsrobajl
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.02 20:36
Wiecznie nic nie działa w sieci "wielkich możliwości" ale sprzedawaj robolu i nie marudz.
Anonimjanek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.31 06:45 Odpowiedz
Ciekawe jak się regulamin tablicy i ochrony ich danych oraz ich przetwarzania w naszych systemach bez zgody klienta? U nas pracują przygłupy na wyższych stanowiskach.
Anonimroro
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.30 12:28 Odpowiedz
A czytaliście maila od kogoś tam "ważnego" odnośnie sprzedaży rorów, co to niby klienci nic nie wiedzieli? A to ci niespodzianka Jak konsultant jest naciskany z każdej strony aż do bólu to jakoś próbuje sprzedawać. A teraz wychodzi że konsultanci sprzedają to na siłę i nie do końca mówią wszystko klientom. No naprawdę trzeba być wielkim geniuszem żeby tego nie przewidzieć. Może najpierw trzeba się zastanowić zanim zacznie się wywierać taką gigantyczną presję? W sumie po co, zawsze wszystko można zrzucić na konsultanta, zawsze...
AnonimMisiek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.30 19:51
ROR należy się panu - jak wszystko Plany w koncu realne choc przy tej realizacji w tym miesiacu to i te na czerwiec moga byc nie do zrealizowania! Dobrze ze jest cudowny konkurs na Regon
AnonimSror
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.30 21:46
Mistrzowie...
AnonimTrajan
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.29 11:31 Odpowiedz
W biznesie też jest kolorowo. Klienci, których obsługiwałem kilkanaście lat chcą KUPIĆ nowe umowy, ale ja nie mogę im ich SPRZEDAĆ, gdyż dyrektor SPRZEDAŻY nie wyraża zgody na przypisanie SPRZEDAWCY do podmiotu. Klient kupuje u konkurencji. Jeżeli znajdzie się ktoś, kto poda mi jakiekolwiek logiczne wytłumaczenie tego, że departament SPRZEDAŻY blokuje SPRZEDAWANIE nowych umów, stawiam skrzynkę wina. Szalom...
AnonimSFDFSD
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.29 11:27 Odpowiedz
Mikroregion Katowice i R. to już istna tragedia...
Anonimnick
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.29 10:11 Odpowiedz
swoją drogą, przydałoby sie żeby jakiś klient zgłosił taką sprawę do GIODO..
AnonimDomiii
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.29 09:45 Odpowiedz
Ciekawe jak długo damy się dymać w tyłek , bo inaczej tego teraz nie da się nazwać.
Anonimhappy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.28 22:05 Odpowiedz
https://www.youtube.com/watch?v=GBaHPND2QJg&list=FLoCqCGK7itEEenLDcfl_EEA&index=9 Kiedy byłem małym chłopcem, hej! - zawsze zastanawiałem sie i jednocześnie podziwiałem orkiestrę w filharmonii. Jak oni to robią, przecież to wymaga pracy, pasji, wspólnego zgrania. Efekt końcowy jest przepiękny. Każdy wie gdzie ma swoje partie do zagrania, gdzie trzeba ciszej, gdzie głośniej. Każdy kto słyszał IX Symfonie B. wie o czym pisze. A dyrygent? Słyszy każdego, wyłapie błąd i poprawi, pomoże. Ile radości daje takie wspólne granie. Efekt? Efekt widać na twarzach widzów. Jak wracam do pracy w naszej firmie, zawsze zastanawia mnie jedno... gdzie jest różnica pomiędzy sprawną organizacją a orkiestrą? Dlaczego - chociażby na tym filmie - widzę radość z gry w zespole? Dlaczego tak odmiennie jest w naszej korporacji? Czy tak trudno naszym "menadżerom" uwierzyć w stare i sprawdzone prawdy - zadowolony pracownik to dobry pracownik? Jak można w naszych warunkach efektywnie pracować, skoro zrobiło się wewnętrzną konkurencje pomiędzy działami sprzedaży? Konkurencje oparta na nierównych warunkach. Sam osobiście znam odpowiedź na te pytania. Szkoda tylko że te odpowiedzi błądzą po telixie, w głowach konsultantów, że brakuje nam ujścia. Szkoda że tak naprawdę - mimo frazesów - my liczymy się najmniej. Szkoda że sukces firmy ( jakikolwiek był czy jest ) mierzony jest tylko i wyłącznie miarą EURO czy $, a nie miarą zadowolenia z pracy. Moje osobiste jedno pytanie do zarządu było by takie: Kiedy - jako pracownik grupy DT - będę zarabiać jak pracownik na zachodzie Europy?
AnonimUffff
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.28 23:05
Ankieta i tak wyjdzie pozytywnie i będą się cieszyć że zadowolenie wzrasta wśród pracowników. Na tym forum wszyscy narzekają a i tak nic nie robią ... To jest najbardziej smutne. "..to ludzie, ludziom zgotowali ten los ... "
AnonimSw brak
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.28 20:54 Odpowiedz
Nie obowiązkowa ankieta ,która jest obowiązkową.olx.pl obdzwaniamy do skutku Proszę Państwa ,do 5 zainteresowanych czyli ze 100 przed tymi pięcioma-nie licząc baz ,które wyciągają kier i wprowadza pani do Crm .Mamy olx.pl w karcie stanowiska pracy?A ochrona danych przy wpisywaniu do Crm ? Trzeba zaznaczyć zgodę,czy klient na to wyraził zgodę,gdzie potwierdzenie.Kary i kary ale dla osób wymyślających takie wspaniałe strategie i przełożonych którzy akceptują coś takiego u siebie w regionie. olx.pl to jest dopiero na skale kier wyższego szczebla ,który tak naprawdę ma to wyższe wpisane w umowie i na pieczątce,bo nie wynika to ze sposobu zarządzania i pomysłów .
Anonimtablica
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.28 17:13 Odpowiedz
Teraz mamy jeszcze obdzwaniac ludzi którzy wystawiaja swoje stare graty na tablica.pl vel olx.pl i zapraszać do sklepu. Qwa akwizycji byłaby bardziej humanitarna. Dyrektorzy błagam występujące tych kierownikow mikro i regio. Oni już nie wiedzą co z nami robić żeby zrobić te chore plany
+968 komentarzy. Przeczytaj wszystkie na forum


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test HTC Desire 816: efektowny phablet ze średniej półki
Na myśl o HTC Desire każdy fan nowych technologii wspomni o bardzo udanym modelu z 2010 roku, który w tamtym czasie istotnie stał się obiektem pożądania. Tajwański producent postanowił wykorzystać znaną markę i stworzyć kolejne smartfony z linii Desire, a jednym z nich jest nowy phablet Desire 816. Czy duży ekran za rozsądne pieniądze to przepis na sukces?
REKLAMA
Plantronics - słuchawki Bluetooth
Samsung S5570 Galaxy Mini
694
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
390
SonyEricsson Xperia neo V
389
Samsung GT-S5620 Monte
357
Samsung GT-C3530
276
Samsung GALAXY Y GT-S5360
255
Samsung Star II (S5260)
244
Więcej telefonów

Podobne artykuły t-mobile
Ankieta
Który rodzaj spamu w komórkach najbardziej Cię denerwuje ?

Powiadomienia z aplikacji
Niechciane reklamy w aplikacjach
Rozmowa telefoniczna z ofertą
SMS reklamowy
e-mail
Inne


WynikiAnkiety

Głosów 188
TAGI


Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)