REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-07-06 09:17 | Rynek | rynek | t-mobile
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1140

Strajk włoski w T-Mobile?

To żart?

źródło: demotywatory.pl

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4.82 (głosy: 110)
Tagi: | rynek | t-mobile Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1140
Komentarze: 1140 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

Anonimkkkk
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.23 11:00 Odpowiedz
ludzie po to podpisują umowę na abonament żeby jakis fajny telefon wziac do 100 zl a nie doplacac po 400 poj… was z tymi cenami , a przez neta tez nie kazdy lubi zamawiac … chore chcieliscie zaoszczedzic i dorobic sie kasy ale cos jednak nie wyszlo ..bo ludzie zawijają kiecke i podpisuja szybko umowe u konkurencji
Anonimmmm
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.21 22:59 Odpowiedz
najgorsze sa te zalosne oferty up … i cenki za aparaty klienci jak to uslysza to wychodza i nie interesuje ich nic wiecej i tego samego dnia podpisuja umowe u konkurencji w salonie ...
AnonimTtodno
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.22 00:36
I bardzo dobrze! Niech wszyscy klienci przejdą, skoro "centralce" na tym nie zależy, to tym bardziej nam "szarym myszkom" nie powinno zależeć. Jeśli nie potrafią dobrze zarządzać firmą, to może w końcu ktoś to zauważy i podejmie stosowne decyzję na jeszcze wyższym szczeblu!!! Naprawdę lubiłem te pracę, ale przez to co się dzieje przez te parę ostatnich miesięcy, to jest nie do zniesienia. Ciągle tylko mało i mało. Tabelka goni tabelkę, a z tabelki można wyczytać, że osoba która ma realizację planu na 100% i tak jest słaba bo nie ma odpowiedniego nasycenia tymi przereklamowanymi laptopami i tabletami, ofertami UP i innymi pierdołami. Kiedyś liczyła się jakość i sprzedaż, a teraz.... wszyscy łącznie z "górą" mają gdzieś jakość!!! Sprzedaż, przez oszukiwanie i okłamywanie klientów nie jest chyba tym, czego firma oczekuje od swoich pracowników przytaczając "Kodeks Etyki Biznesu"- Kodeks sobie, a menagerowie sobie ;-) Mam nadzieję, że ktoś to w końcu zrozumie i podejmie odpowiednie kroki ku temu by ta firma stanęła na nogi. Tak naprawdę jako T jesteśmy na dnie, więc mamy nie wiele do stracenia.
AnonimPytanie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 17:40 Odpowiedz
Czy uważacie że oklamywanie klientów że dostają tu i teraz 50 zł rabatu na laptopa bo on niby kosztuje 160-170zl na miesiąc a dzisiaj dla Pana Pani tylko 109 jest etyczne. Takie techniki sprzedaży narzuca nam kierownik mikro, jako najlepsze praktyki z jednego z marketów na śląsku. Może wreszcie czas zmienić promocje na nowe, niż kłamać w żywe oczy, że klient oszczędza kupując dzisiaj, skoro robimy go w wała. Kiedyś szkolili nas ze mamy być doradcami, autorytetem w oczach klientów a teraz ze mamy im tu i teraz wcisnąć cokolwiek. To już jest niesmaczne. Ror też jest przecież obowiązkowy i Bezpieczny telefon też w pakiecie. Wszystko w cenie i za darmo. Tere fere.
AnonimtAKA PRAWDA
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 18:05
Nie mozesz oczekiwac od tych ludzi wyuzdanych technik sprzedazowych. Oni nie maja pomyslu na sprzedaz. Kaza szukac klientow w panoramach, w google. Sprzedawac pakietowo, na promocje, na nalezy sie panu, dochodzi wlasnie do tego ze oszukujemy klientow. Oni sa slabi - nie maja pomyslow na sprzedaz a ze firma wymaga od nich aby cisneli dol to robia to w taki a nie inny sposob.
AnonimPytanie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 11:47 Odpowiedz
... a mnie od zawsze zastanawialo pytanie czy pracodawca czyt. kierownik lub jego guru moze nas zmusic do wydzwaniania po klientach z Panoramy Firmy i pseudo"pozyskiwaniu ich". Czy my mamy cos takiego w zakresie obowiazkow? Czy zajmujemy sie tylko obsluga klientow w sklepie i obdzwonka bazy z centrali. Czy u was tez trwa akcja Panorama firm lub inne debilne zrodlo? Debilizm na potege. U nas nikt nie dzwoni a daja namiary na obecnych klientow ktorych znaja - bo przeciez dzwoniac z takiej panoramy to nikt nie chce rozmawiac i albo sie rozlacza, albo mowi ze nei ma czasu albo ze nie jest zainteresowany. Najwiekszy ubaw jest jak potem takie maile sa wysylane jako przyklad skutecznosci - ubaw w zespole jest na prawde duzy ale tak to dziala - nie skupiasz sie na swojej pracy tylko robisz co ci kaza aby sie odepierd..olili.
Anonimmobbing
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 11:44 Odpowiedz
Jak czujesz się mobbingowany to polecam iść od razu do PIP, zgłaszanie to do "góry" w naszej firmie nie ma sensu, usłyszysz że masz za małe argumenty... wiem z doświadczenia...
AnonimT
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.21 12:47
PIP ma cie w Pipie tyle ci napisze......... Przypomniałem sobie rekalkulacje i wizyte w Pip. To jest Polska będzie tylko gorzej!!!
AnonimRanking MCDS
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.19 23:02 Odpowiedz
Oto fragmenty Kodeksu Pracy obowiązujące od początku 2004 roku, dotyczące mobbingu (Dz. U. 2003 nr 213, poz. 2081): „Art. 943. § 1. Pracodawca jest obowiązany przeciwdziałać mobbingowi. § 2. Mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników. http://www.mobbing.most.orpl/porada_prawna.htm http://www.pip.gov.pl/pl/f/v/97338/12%20mobbing%20pracown.pdf Zostałam przypisana do przegranych i moje kierownictwo nie chce ze mną pracować, SMUTNE. CHYBA SIĘ POWIESZĘ! Pisane było do Was wiele razy o tym jak istotne jest by koncentrować uwagę na sprzedaży dużych urządzeń . Pisałem maile CO NALEŻY ZROBIĆ pisałem maile JAK NALEŻY ZROBIĆ Pisałem jak bardzo sprzedaż laptopów wpływa na wynik Wasz ale i mój !!! Minęło 17 dni listopada i każdy z Was pokazał się w tym obszarze z jak najgorszej strony grupowej rywalizacji i wali o wspólny cel … Tym samym wpadacie do grupy „ PRZEGRANYCH” Od dzisiaj na bieżąco będziecie otrzymywać maila ode mnie z aktualizacją tej tabeli. Dzisiaj piszę do WAS wszystkich, natomiast jeśli ktoś z Was sprzeda w końcu te urządzenie pisze do całej grupy, a ja przepinam jego osobę do „DW”…. I wpada do grupy wygranych…. To inny mail i inna lepsza „BAJKA” W tym mailu nie oczekujcie poklasku i ukłonów w Waszą stronę, handlowiec który nie potrafi sprzedać nawet jednej sztuki to handlowiec z którym chyba nie chcę pracować. Nakładam na Was minimalny plan w postaci 2 sztuk laptopów do końca miesiąca, brak realizacji tego celu będzie maił kolejne konsekwencje, ale nie będę teraz o tym pisał, bo naprawdę wierzę w to, że złapiecie BYKA za ROGI. Zaczynamy od teraz…. Czekam na każdego maila od Was w ramach tej grupy dyskusyjnej ( nie wysyłajcie tego maila do wszystkich, bo to nie jest informacja dla osób która sprzedaje laptopy ). Poruszamy się tylko w ramach tego maila do końca miesiąca.
AnonimNikt
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 00:08
Znam ten ton mikro Katowice
AnonimHEHE
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 10:30
Znam doskonale tego spamera z mikro Katowice. Na całe szczęście nie pracuję już w tej firmie i wreszcie moje życie jest spokojne. Wam współczuję takiego kierownika mikro.
AnonimSpamerka
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 11:29
Spamer czy spamerka - oto jest pytanie.
AnonimNikt
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 11:41
Mobber 😜
AnonimLaptop
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 17:43
A Ci WYGRANI to są tacy extra bo 1 szt. sprzedali toż to niesamowity wyczyn. Widać że promocja sama się sprzedaje.
Anonimlaptop
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 20:12
... a propo laptopow - Orange ma super reklame w TV - nie nachalna, informacyjna odnosnie laptopa i uslug dodatkowych. Bardzo mi sie podoba - dlaczego nasza firma nie potrafi robic ntakich reklam?
AnonimNikt
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 22:16
Bo w niej pracują ludzie pokroju RP
Anonim102014
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.19 01:54 Odpowiedz
Jak P. P obiecał to tak bedzie jego jedynego mozna skuchać z calej paplaniny jaka do nas płynie. Fakakt sprzedaży nie ma jak mam zrobic UP i BU skoro jeśli nawet do każdego aneksu sprzedam UP to nie mam tylu aneksów aby cel zrobić to samo z BU. Kier mikro rozlicza nas z cyfry dnia od początku miesiąca tak wysokiej że jak to śledziliśmy to tylko 4 razy zrobil ja w tym roku a on chce ją robic dzień w dzień. Powodzenia wszyscy położyli na to laskę przeciez to jest niemożliwe. Oni nadal nas walą za sprzedaż. Czy ktos nad tym panuje przeciez sa jacyś dyrektorzy jeszcze chyba nie pozbyli sie wszystkich.
AnonimCRM
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.19 00:09 Odpowiedz
Obdzwaniajcie, dzwońcie, czary mary i plan się zrobi! Durnia od CRM w pysk trzeba lać. Skoro jest taki mądry, to niech sam dzwoni i jednocześnie usiłuje coś sprzedać i serwis zrobić i konto doładować i pakiet w TT wyłączyć (bo ktoś z HL bez zgody klienta włączył) i jeszcze jęczenia klienta wysłuchiwać (bo ktoś na HL mu bzdur naobiecywał). Jak szaleć, to szaleć!
Anonimoferta
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.18 20:28 Odpowiedz
sytuacja jest tragiczna! mamy najgorsza oferte w sklepach T na rynku! awarie?! przeciez sa one robione specjalnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tyle w temacie! aa i wazne! juz nawet nie przejmuje sie planami, gdyz to co sie dzieje obecnie jest kpiną!
Anonimjjjj
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.18 10:18 Odpowiedz
jestem waszym stalym klientem ale jak usyszalem jaka macie dla mnie oferte w punkcie to dziekuje wam przenosze sie do innej sieci
AnonimWWWTMOBILEPL
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.18 15:00
WEJDZ NA WWW.T-MOBILE.PL - TAM NALEZY ZAWIERAC ANEKSY/UMOWY. PUNKTY NIE MAJA NIC DO ZAOFEROWANIA. MAJA ZAKAZ JAKICHKOLWIEK RABATOW NIE MOWIAC JUZ O OFERCIE KTORA JEST DROZSZA.
Anonimkoniec firmy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.16 23:13 Odpowiedz
A temat awarii systemu z października już w warszafce (tfu) upadł. Prawie 10 dni awarii i co. My nie możemy pracować ale sprzedawać trzeba. Ja się pytam jak? Ale to i tak wina sprzedawców że firma nam nie daje narzędzi do wykonywania naszej pracy. Oferta świąteczna to rzeczywiście porażka. Opaski dla dzieci spoko tyle że promocja od 14 .10 a do tej pory w Elacie nie działa no bo po co? Konsultant zaproponuje klient powie fajnie a na koniec wie Pan co nie zrobimy bo mi system nie znajduje. Żenada. Nie wspomnę że znowu przez pół dnia w sobotę system nie działa.
AnonimZnajacy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.16 23:44
... a wiesz ile przez te awarie firma zarobila (czyt. nie stracila) przez to ze w punktach nie zrobili aneksu, nie wlaczyli BU, nie sprzedali tableta? Rachunek jest prosty - to ze w punktach sie nie sprzeda to dla firmy duzy plus. Klient pojdzie do APS lub zrobi to przez WWW - a jak juz wejdzie na WWW to na pewno nie wroci do punktu . Najlepiej dla nich aby to zrobic przez WWW lub w APS. Przez WWW nie wyplacaja prowizji a w APS tez nie doplacaja konsultantom. Suma sumarum wszelkie podbicia, premie ZUS'y w skali kraju to gigantyczne pieniadze.
AnonimAwaria102014
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.18 23:53
Pamiętam jak dziś, jak P.P wysłał email (jeszcze w październiku) o tym, że "będziemy mieli obniżone, zrekalkulowane plany z października z powodu awarii itd". Miesiąc minął, zaraz będzie grudzień i prowizja, a tu zero info, czy nawet "przepraszam za obiecanki i pomyliłem się". Porażka - bo jak inaczej można to wytłumaczyć, że słowo, w tym wypadku email, od człowieka odpowiedzialnego za 1/2 sprzedaży w kraju jest nic nie wart? Teraz też jest wesoło np. z PF+, umowa generuje się wieki, a próbnego wydruku oczywiście nie ma - bo po co? Lepiej ręcznie j3bać się i pisać (przecież XXI wiek mamy), a gnidy w centrali już tylko czekają, kartkują i liczą kropki, żeby znaleźć błąd na umowie - firma zarobi, klient ma, a ty nie masz nic.
Anonimprac
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.16 18:59 Odpowiedz
Panie p.o. prezesa moja wina, moja wina moja bardzo wielka wina............. Wcześniej się samo sprzedawało a teraz już się dorobiłem i mi się nie chce.. Czy tą firmą to ktoś zarządza, czy tylko chce wycisnąć ile się da a potem na sprzedaż!?
AnonimHe He He
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.16 01:06 Odpowiedz
Mam żonę i dwie córeczki, obecnie ja w Orange, żona w Mix Plus a dziewczyny na kartę: Formuła rodzina 4.0+ w Play to dla 4 osób koszt 139,99zł a routerem 149,99zł i mamy do podziału 25GB bo dziewczyny chcą YouTuba. Poszedłem, zapytałem i się uśmiałem (dlatego o tym piszę): Nielimitowane w Polsce wraz ze stacjonarnymi, SMS, MMS oraz porównywalnie 24GB do podziału to w TM 296zł na miesiąc a jeśli chciałbym z telefonami (Core Plus w Play za 1zł w abo 50zł) to tylko z ubezpieczeniem w abonamencie 50zł za jedyne 339zł za sztuke!!! O co chodzi? Zapytałem co będzie na święta bo w Pley kuszą Xboxem a w Plusie i Orange telewizorami więc otrzymałem informację, że jak dopłacę do abonamentu 10zł na m-c to dostanę ramkę do zdjęć… Super to ja sobie dopłacę i kupię sobie prezent. Powariowali. No ale żarty żartami – pokazuję ulotkę Orange – abonament 70zł na 2 lata, aktywacja 29zł i Samsung Tab 4 10.1 za 149zł z nielimitowanym LTE na 2 lata! Riposta T-Mobile: abonament 105zł na 3 lata, aktywacja 50zł i Samsung Tab 4 10.1 za 249zł z limitowanym LTE na 3 lata 10GB na m-c! Czyście oszaleli? I tu znowu jakiś pakiet ubezpieczeniowy?! Przecież jak nie przyszedłem do PZU! Powodzenia! Pa! Pa!
AnonimZnajacy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.16 23:37
Zobacz na promocje przez WWW - nikt normalny nie kupuje w punkcie. Przez WWW asz nawet umowy na 12 -m-cy no limit za 29 zl.
AnonimMam do
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.15 01:41 Odpowiedz
Dzwonimy, dzwonimy dzwonimy. Klient jest wszędzie. Nie dzwonisz nie zależy ci na sprzedaży.
Anonimmniejnizero
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.14 00:42 Odpowiedz
Klient jest tylko sprzętu brak (IPady,IPhone) ale to wina konsultanta, że się nie sprzedaje przecież...Biedronka jest lepiej zarządzana bo przynajmniej asortymentu nie brakuje
AnonimBlaBlaBla
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.13 22:38 Odpowiedz
Te ramki to rzeczywiście dopiero pójdą jak wejdą do CUPów i znowu trzeba będzie coś sprzedawać w pakiecie tak, aby klient się nie zorientował i znowu okłamywanie i okradanie. Jakość marna, aplikacja się zawiesza, ramka się sama wyłącza, nie włącza się jak powinna i po kilku restartach jakoś działa. Natomiast ostatnim gadżetem pobili te babeczki z pleśnią co kiedyś były - bierzesz takie chińskie cudo i rozpier... rozwala się w rękach na drobne części. Czy ktoś to w ogóle sprawdzał przed zakupem. Nawet jeśli ktoś to dał za darmo to przecież wstyd dawać klientowi. Ja tam wyrzuciłem wszystkie do kosza - żal mi, naprawdę żal. A co do opasek dla dzieci to rzeczywiście mogą być użyteczne, ciekawe tylko czy ten abonament za 4,99 to UP? Fajnie by było, bo słyszałem, że w grudniu najtańszy telefon w UPie będzie za 299zł tak abyśmy nie dostawali tyle prowizji za CUPy.
Anonimxxx
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.13 20:43 Odpowiedz
te zegarki dla dzieci moga byc strzalem w 10, moze cos sie ruszy
AnonimTralala
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.15 18:34
Będą się elegancko nadawały do zamontowania w aucie. Masz wtedy namierzanie fury. Za grosze :-)
AnonimMisiu
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.11 20:37 Odpowiedz
Z innej beczki. Jak sprzedaja wam sie ramki na zdjecia? Reklama w TV juz leci a w punktach? U nas sprzedaz 0. Czy tego oczekuje klient na swieta? Chyba nie. Jakie sa wasze zdania. Pzdr.
AnonimDo Misia
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.12 09:27
Kolejne 0 dodam.Nikt nie pyta.Tak czy tak 70% sprzedanych umów to zaproponowane przez konsultanta,od tyle aż umiemy nikt nie pyta o umowy voice ,metka drogich telefonów przypięta na dobre,więc nawet jak się ktoś trafi to bez zoom.me.Na reklamie to jeszcze wygląda ta ramka a rzeczywistość-o zgrozo
AnonimDo Misia i Od Misia
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.12 09:49
No to jak sie nie sprzedaje to pewnie zaraz do planu wpadnie
AnonimApel
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.08 21:16 Odpowiedz
To co dobre to już było, każdy kto był coś wart albo sam odszedł albo został zwolniony. Pozostały same lizusy i włazid..y. Bojący się mieć własne zdanie. Region Zachodni pod widzą Pani BK i mikro Katowice pod wodzą Pana RP, DNO wykończy sie za chwilę sam. Powodzenia ludziom bez ambicji ... Zastraszonym i upokarzanym na każdym kroku. Dopóki sie nie odwarzycie doputy się nic nie zmieni. Pan RP nie jest nietykalny, podnieście głowy dacie radę !!!!!
AnonimByo i ju nie bdzie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.08 21:14 Odpowiedz
To co dobre to już było, każdy kto był coś wart albo sam odszedł albo został zwolniony. Pozostały same lizusy i włazid..y. Bojący się mieć własne zdanie. Region Zachodni pod widzą Pani BK i mikro Katowice pod wodzą Pana RP, DNO wykończy sie za chwilę sam. Powodzenia ludziom bez ambicji ... Zastraszonym i upokarzanym na każdym kroku. Dopóki sie nie odwarzycie doputy się nic nie zmieni. Pan RP nie jest nietykalny, podnieście głowy dacie radę !!!!!
AnonimNikt nie znany
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.05 13:43 Odpowiedz
TKA PRYWATNIE ;-) No i zmiany w drodze..... już za trzy miesiące.... a ogłoszeń coraz więcej ;-) NOWY system PROWIZYJNY RULEZ
AnonimKumaty
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.25 16:52 Odpowiedz
... a ja wam cos powiem. Moim zdaniem kierunek firma obrala dobry. Era punktow wlasnych sie konczy. Patrz przyklad Netii - jakos dzialaja bez. Filozofia lepszych ofert przez WWW ma jakis sens. Prawda jest taka ze na teraz jest wyniszczajaca dla punktow. W tej chwili klient ma 3 oferty WWW, hotline i punkt. Kazdy z kanalow oczernia inny. Klient widzi ze jest cos nie tak ale... ... moim zdaniem firma powinna nie podnosic cen telefonow ale wprowadzic np. wiekszy abo o kilka zl np. 10 za obsluge klienta w punkcie. Przez WWW klient wybiera tanszy telefon ale przychodzac do punktu nie powinien po prostu miec pelnej obslugi a jedynie informacje ze zalatwia temat przez sluchawke. To powinno byc zawarte w umowie. Cena powinna za aparat byc stala tu i tu. Drozszy abo o 10 zl nie dziala na kleinta tak jak np. 300 zl wplaty jednorazowej za telefon. Ilu to klientow ucieklo bo telefon kosztuje 500 zl a gdyby abo bylo drozsze o 20 zl a telefon za 199 mysle ze wielu by sie zdecydowalo. Era WWW ma jeszcze jeden plus - brak darmozjadow w postaci wszelkiej masci pseudo managerow wysylajacych 100 tabelek i piszacych bzdury. Czyta to co 10 konsultant - a pieniadze zarabiaja i moim zdaniem nie male, a za samochod sluzbowy tez trzeba placic. Moim zdaniem na sprzedaz wplyw maja zerowy no dobrze 0.5%. Za to powinien byc opowiedzialny kierownik salonu/sklepu. Teraz siedza na zapleczu i graja w karty udajac prace lub szukaja ofert na wyjazd na narty zima latem szukaja wczasow w cieplych krajach. Sytuacja bylaby jasna. Kupujesz przez WWW - obsluga przez WWW. Kupujesz w punkcie masz All Inclusive - face to face ale abo ciut drozsze.
AnonimKumaty2
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.25 20:02
Pomysł dobry tylko problem tu z klientami.Nie mam nic do konsultantów hotline ,inna zasada działania ,jednakże większości klientów kupujący tą drogą lub przez www uważa,że przecierz sklep firmowy to to samo,ta sama firma i mają rację po części.Problem w tym,że nie potrafią ustawić router-ów kupionych przez hotline lub cały CS to wyłącznie sklep firmowy.Nie dziwie sie konsultantom mówiącym kupił Pan przez www to niech sobie Pan ustawi.W tym firma nie ma żadnego rozwiązania bo dlaczego sklepy stacjonarne mają robić ciągle CS z hotline,www czy franczyz-to jest dobijające i niestety klient CS to może 2% tego ,że może coś kupi dodatkowo?Powinni klienci wyłącznie oddawać sprzęt do serwisu wyłącznie w punktach gdzie kupili a jak przez www lub hotline to do autoryzowanych serwisów i napewno nie byli by konsultanci tacy poirytowani.Jedna firma a kanały sprzedaży sobie wrogami i niestety sami konsultanci sobie tego nie zrobili.Nie równa sytuacja w firmie powoduje,że klienci przez nie chęć konsultantów do obsługi również odchodzą.A klient płaci za obsługę np.opłata CS czy naniesienie opłaty za realizacje aneksu przy papierowej fakturze.Pożyjemy,zobaczymy co przyniesie czas.Mam nadzieje ,że wygram te 12baniek dziś to się z miłą chęcią podzielę i życzę innym wygranych
Anonimmywallet
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.25 00:36 Odpowiedz
Nowy prezes będzie chciał się wykazać. A to zwiastuje nieprzewidziane na razie ruchy. Rakowski jedzie do Rumunii
Anonimasdfghj
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.24 17:07 Odpowiedz
a co takiego będzie ogłoszone? jak coś wiesz to pisz, a nie bajasz jak dziadek przed drzemką
AnonimDRKK
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.25 14:50
A który operator w sklepach własnych płaci tyle ludziom tyle co T-Mobile? Dla mnie kwestią czasu jest, że firma która tnie wszelkie możliwe koszty - utnie i te personalne w sklepach. Da się ludziom zarobić 30% mniej a i tak zdecydowana większość dalej będzie pracowała. A dla firmy oszczędności na 1000 pracowników w sklepach ogromne.
AnonimPracownik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.24 13:54 Odpowiedz
Nic już nie poradzimy , dobre czasy się skończyły. Zarząd się zmienia, zmienią się stawki i system premiowy. Wszystkie te działania mają nas stopniowo przyzwyczajać do tego co będzie ogłoszone z początkiem nowego roku za kadencji nowego prezesa. Kto miał zarobić to zarobił.
Anonimaaa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.21 09:34 Odpowiedz
cytat:
i znowu te DZIADY podnoszą ceny tabletów od jutra, ale to ja nie potrafię sprzedawać i mam sie tłumaczyć. Takiego wała, nie pisze żadnych przeprosin i tłumaczeń, nie pisze na forum, że sprzedałem laptop, tablet, pokrowiec czy karte pamięci. Nie gram jak mi każą. Ile mogę to sprzedam, a jak nie sprzedam to trudno. Czas wyrzutów sumienia się skończył. Teraz to już nie moja wina, że się nie sprzedaje tylko wina POLITYKI. Bo polityka jest taka żeby wydymać konsultanta.

Anonimzzaswiatow
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.20 12:36 Odpowiedz
Ostatnio dużo ogłoszeń do sklepów T-Mobile na pracuj.pl. Wymiana personelu, redukcje czy może planowane macierzyństwa?
AnonimHejo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.21 07:26
Pozbywanie sie ludzi którzy długo pracują, nowa strategia na oszczędności
AnonimGupoty
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.16 10:27 Odpowiedz
najgorsze jest to, że co DZIENNIE masz klientów (nawet znajomych) którzy przychodzą do ciebie coś podpisać ale oczywiście coś na stronie już sprawdzili,żeby mniej więcej wiedzieć co chcą. I co ? Kupa! Jedna wielka kupa ! Bo się okazuje, ze u nas inna cena i odchodzą i jeszcze proszą żeby podpowiedzieć jak to zrobić na stronie a ja zgrzytam zębami i te głupie teksty " to co chcą was pozamykać ze tam taniej". Po chwili przecież jest wszystko wporzadku bo przychodzi mail od naszego kierownika, ze tak naprawdę www to nic nam nie zabiera. Ojej odrazu ulga nastała bo już przez chwile pomyślałam ze od września nie zrobiłam z 7 umów przez www bo klient przychodził rozmawiał i wspomina ale wie Pani co w internecie to było inaczej ... I znowu kupa ! Bo żeby to było 50-100 zł ale nie 500!!!!!!!! Nie wspomnę ile aneksów się przez to nie robi. Ale to nic czytam maila po raz drugi i znowu się uspokajam bo przecież nam www nie zabiera. Bardzo dobrze. Mam propozycje : niech wkoncu pozamykają te sklepy i będzie spokój albo niech poznosza plany skoro sami dołki pod nami kopią i uniemożliwiają robić plany. Wejść do sklepów pełno bo klient nie umie karty zaaktywowac która przyszła kurierem, bo przyszedł pierwszy rachunek i ma stare usługi nie powylaczene i jak konsultant ma być miły dla niego ? Jak odraz pu na dzień dobry wk***** go to ze klient nie kupił w sklepie i co lepsze to już jest 5 klient tego samego dnia. Jeszcze do ciebie pretensje bo coś się nie zgadza. WYPAD na www pisać reklamacje
AnonimTakatam
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.16 19:18
Przeciez na WWW to zadnego telefonu nie ma na stanie a tak na prawde u nas jest wszystko taniej w sklepach - tabelek nie dostajecie z porownaniem cen telefonow - od zaklinacza rzeczywistosci? Czerwone, zolte, zielone - niby jest a go nie ma. Miszcz analiz stanow na centralnym. Aaaaa a jak cos jest to na bank po zwrotach - zapomniala bym
Anonimkoniec firmy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.15 11:40 Odpowiedz
Do Pani o nicku Halo Dalej robisz plan czy awaria jaką nam serwują od 9 dni Ci w żaden sposób nie przeszkadza?
AnonimHalo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.15 21:47
No cóż awaria jest wpieniająca ale ze względu tłumaczenia klientom ,bo i tak nie rozumieją .Głowa do góry ,przecierz w jednej firmie pracujemy.Optymizm i dystans wpływają pozytywnie.Nie wypalaj się ,T-Mobile to tylko praca,potrzebna ale nie najważniejsza.Ale utrzymuje robotem nie jestem ,wbrew wszystkiemu i tak lubię tą pracę więc pewnie coś ze mną nie halopowodzenia.
AnonimChe
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.15 09:34 Odpowiedz
Nie działa i nie ma umowy ale to twoja wina ze klient nie chce podpisać umowy in blanco do wprowadzenia później . Parodia.
+1140 komentarzy. Przeczytaj wszystkie na forum

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?





Podobne artykuły t-mobile
Ankieta
Jaki rozmiar ekranu Smartfona jest Twoim zdaniem najwygodniejszy?

do 3,5 cali
od 3,5 do 4 cali
od 4 do 4,7 cali
od 4,7 do 5 cali
od 5 do 5,5 cali
powyżej 5,5 cali


WynikiAnkiety

Głosów 708
TAGI


Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)