REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-07-06 09:17 | Rynek | rynek | t-mobile
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 3612

Strajk włoski w T-Mobile?

To żart?

źródło: demotywatory.pl

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4.675 (głosy: 230)
Tagi: | rynek | t-mobile Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 3612
Komentarze: 3612 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

Anonimzwolniony pracownik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.21 09:20 Odpowiedz
Hej poszukuje osób ktore zwolnione zostaly przez TM chodzi mi o pracownikow HL
Anonimhuawei y5
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.20 00:00 Odpowiedz
na HL całkiem nieźle to idzie , przynajmniej aneksy bo ga to różnie spina jest żeby mieć te 70% , ale ch..uj strzela że jeszcze w marcu jako konsul miałem z 45 k do zrobienia planu a teraz 75 tys. starsi za to 105 , co niektórzy się zniechęcą jako wykonają 80% z aneksów ale GA na 50 proc i wyjdzie im średnia 69 .... boje się tego co będzie w sierpniu , pachnie mi L4
AnonimKapusta
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.20 19:48
Wszystkie te zmiany to pomysł Sałaty, który w poprzednich firmach robił za nieroba a tu chce sie wykazać i wymyśla sposoby do zniechęcenia ludzi do pracy.
Anonim70
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.21 09:49
na hl niezle idzie hehe a to dobre gdyby nie nadgodziny i dni wolne to wiekszosc by celu nawet na to 70% nie zrobila i nie dostal nic z tego co wyrobila Cele sa mega wysokie starsi maja po około 110 tysięcy mlodsi 65 tysiecy i co ciekawe mimo ze to sie robi to i tak jakos premie z miesiaca na miesiac sa coraz mniejsze
AnonimZielony
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.21 22:27
Sałata daj zarobić kapustę...
Anonimabc
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.19 17:06 Odpowiedz
a jak plany? ktoś już ma 70%?
Anonimdymka
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.19 21:50
Dobrzy sprzedawcy już niedługo będą zamykać plany i dostaną prowizje !
AnonimDymek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.19 22:25
dymka proszę o definicje dobrego sprzedawcy! Uwaga centrala troluje!
AnonimEhhh
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.19 22:28
A niedobrzy, których jest 3/4 się zwolnià i dymka zostanie wydymana bo nie będzie komu pracować...
Anonimkazimierz79
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.14 11:14 Odpowiedz
Nie macie jaj :-) Gadacie o strajku od 4 lat i gówno żeście zrobili, nawet nie macie odwagi się zwolnić
AnonimArdk
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.14 17:02
Echhhhh Tercia -nie powinnas sklepw spamować ?
Anonimbrud
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.12 23:57 Odpowiedz
a ja już za burtą, na własne życzenie. Doświadczenie kosztuje, teraz będe budował inną markę. Tak wiec bye TM. 10 lat pracy, szkolenia - oh... nowy pracodawca sie cieszy.
Anonimtimotej
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.12 23:09 Odpowiedz
moim zdaniem pensja od września wszystko wyjaśni jak się przydarzy 69%kilka razy to nawet najwięksi zwolennicy korpo niestety wymiękną, niestety eldorado się skończyło ale play rekrutuję non stop i bierze pracowników sklepów z otwartymi ramionami a timobajl bierze ostatnio ludzi bez doświadczenia po jakiś pseudo infoliniach to jest hit u mnie w sklepie jest non stop rekrutacja ludzie przychodzą i tylko kręcą nosem co taki grafik i w weekendy to podziękuję
Anonimfee
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.20 23:29
nie trzeba czekać do września, już w sierpniu będzie widać efekt... kto jest czarną owcą lub komu nóżka się powinęła na MS i pogrąży cały sklep o - 50 % chore jak nic... zwięźle mówiąc to mobbing przerzucony na konsultanta, a efekty zatrudniana młodego narybku już widać/słychać o zapachu już nie wspomnę... tak mówisz play rekrutuje i cała reszta również, w końcu nie ma nic lepszego jak baza zaufanych klientów T-Mobile będzie musiało stworzyć własny excel bo ten z Microsoft pokaże tylko jedno - masowe odejścia z T-Mobile :-)) Gratuluje zarządowi tylko jednego, że w tak niedługim czasie tak pogrążyli firmę.. Mam nadzieje że premia będzie za to owocna, proponuje także ujebać - 50 % za regiony, wtedy może starczy na odprawy :-) REASUMUJĄC: ŻAŁOSNE SZUKAM INNEJ PRACY I MOI WSPÓŁPRACOWNICY KOLEŻANKI I KOLEDZY TEŻ/
AnonimPuk
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.12 22:27 Odpowiedz
Ludzie pokażcie wreszcie jedność. Jak strajk to strajk. Jest teraz okazja żeby operator umoczył kilka baniek. Akcja jest taka: aby zarejestrować TT trzeba miec zawsze kod PUK. Jak nie masz to bye bye. Tym sposobem za kilka miesięcy T-Mobile będzie musial wyłączyć kilkaset tysięcy TT bez rejestracji. Upraszczamy. Chcesz miec lepiej? Przejdz do konkurencji!
AnonimSzczery do bolu
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 23:03 Odpowiedz
Nikt nigdy nie napisze tej bolesnej prawdy, że wysokość prowizji zależy od wysokości planu jaki ma się do wykonania. Jak masz do zrobienia 20-40tys to prowizja będzie w granicach tysiąca. Ale faktycznie jak jedna osoba ma zrobić 70-80 tys to może dostać 4 czy 5 tysięcy prowizji. Pomijam już to jakim kosztem to zrobi i do czego posuwa się kierownik takiego punktu. Ale nie można tak ludziom kitów wciskać. Ktoś kto ma zrobić 20 tys nigdy nie dostanie 4 koła prowizji, bo to po prostu wynika z matematyki. Więc fajnie, że ktoś poruszył ten temat, bo uzmyslowi to nowym pracownikom ile faktycznie mogą zarobić. A to co mówią przy rekrutacji trzeba między bajki włożyć,bo tak wysokie plany mają bardzo nieliczne sklepy.
AnonimArkadabra
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.12 08:11
Tylko widzisz odpowiednik planu dzisiaj 35 tys to ok 70 tys planu liczonego 1,5 roku teu ,a takich nie mielsimy -teraz do planu nie wchodza raty -wtedy tak -a co nagle prezestaliśmy gówno sprzedawać ? -nie tylko firma zrobia manewr księgowy -idąc tym tokiem co piszesz -niech liczą słabiej jeszcze onaczej plan to z kiedyś 70-35- zrobi się równowartość 20 ,a my dostaniemy np 25 tyś ,czyli realnie znów pozdyższony jak co chwilę zresztą ,a argument że nie może być 3 tyś prowizji bo zarobiłeś dla dirmy tylko 25 -tutaj nas dymają -liczą inaczej i tyle -u nas w sklepie zwolniła się następna osoba -pracuje jeszcze 2 msc - jej opinia na temat sposobu zarządzania sklepem -i niedouczonych i nic nie umiejących przełożonch bezcenna -zróbcie ankietę tych coi z jakiego powodu odeszli to się przkonacie -a na rozmowach opowiadacie bajki -dlatego ludzie odchodzą
Anonimwybr
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 22:41 Odpowiedz
A za mnie mają opłaconych dwóch nowych, ale jak ktoś chce w tym syfie robić za 2600 brutto to jego sprawa.Ja bym du...y z łóżka nie ruszył.
Anonimto chyba 6 prezes
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 22:32 Odpowiedz
18 rok 4000 brutto.Jak tyle przpracujecie to możemy porozmawiac.Mają 8000 i więcej razem z premią w Elb. ale tam konsultant ma plan na głowę jak u was cały sklep i go robią.Nie zazdroszczę im tych pieniędzy.Ile będą mieli teraz? Połowę?
AnonimTo chyba art
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 22:31 Odpowiedz
Dodam jeszcze tylko ,że oczywiście gros z tych 4 tys to pensja, bo jako bardzo długoletni pracownik mam wysoką pensję. Co bardzo boli moją kierowniczke, która nie może zrozumieć jak konsultant może zarabiać więcej niż kierownik. A może bo budował szlachetną markę ERA. To jakich się teraz zatrudnia kierowników to uwłacza temu stanowisku. Są to ludzie, którzy nie mają żadnych osiągnięć na tym stanowisku a wręcz mają same porażki. Ale są jajogłowi którzy zatrudniają takie marionetki.
Anonimtm
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 22:26 Odpowiedz
ja od bardzo długiego czasu pracuje i nie mam nawet 4k brutto - oczywiscie cały czas piszemy o podstawkach. z tym ze nie o to chodzi kto ile zarabia.
AnonimTo chyba art
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 22:17 Odpowiedz
Ja jestem starszym i to od wielu lat. 7 -8 tys to było za Ery. Ale teraz to od chyba już 5 lat nie mam takich wpływów. To dobry żart. Nawet jak robię 100% to wyciągam góra cztery i to oczywiście z pensja. Więc to bardzo duża przesada.
AnonimKrzychu
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 22:14 Odpowiedz
Ja mam 4500 brutto (starszy).
AnonimWkwiony
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 21:34 Odpowiedz
Brawo centrala! Niedziela przed meczem i walicie posty o tym, jak cudownie jest w tej firmie i jak dużo się zarabia. Kilka pochwalnych postów przeciągu paru godzin. Kto w to uwierzy? Bo myślicie, że nikt tu już nie siedzi i nie napisze prawdy. Otóż jestem starszym kons. od wielu lat i nie mam 5000 brutto podstawy. Z prowizją i premiami nigdy nie miałem 7 klocków. Straszycie też "namierzaniem" bo boicie się tego forum i wiecie, że to ostatnie miejsce, gdzie można się czegoś dowiedzieć.
AnonimPracownik sklepu
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 20:52 Odpowiedz
Ciągle narzekacie , jak macie tak źle to czas zmienić pracę .Ja pracuje w sklepie od 3 lat ,pracowałem wcześniej w innych firmach i nigdy nie zarobiłem tyle co mam teraz.A jeszcze można dodatkową kasa za konkursy zdobyć. Tylko trzeba chcieć i sprzedawać a nie marudzić.
AnonimRyba
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 22:16
Kochana juz przestan spamować. Wiem, że życie rodzinne to rzecz Ci obca ale jest niedziela daj innym odetchnàć!
Anonimtm
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 19:51 Odpowiedz
dobre... pokaż mi konsultanta z 5k brutto pomyliłes/aś chyba z regionalnymi
AnonimBollo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 17:36 Odpowiedz
Ciągle narzekacie... Nie macie źle - zwłaszcza starsi konsultanci z podstawami po 5000 zł brutto...
Anonimkto
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 19:29
To fakt... niektórym się poprzewracało i chyba nie wiedzą jakie są wynagrodzenia u konkurencyjnych firm ...
Anonimsfrustrowany
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 09:13 Odpowiedz
Zarządzie obudź się. Wyjdźcie z Warszawy, pojedźcie na prowincje i zobaczcie na własne oczy co się dzieje. To ostatni dzwonek na przetrwanie tej firmy. Kwartał w kwartał ucieka nam 70-100 tyś ludzi. Może do kogoś w końcu dotrze że to nie tylko wy dajcie pracę. Wy wynajmujecie nasze umiejętności i wiedzę, to my jesteśmy wizerunkiem tej firmy i to wizerunkiem nadszarpniętym, sfrustrowanym, przemęczonym i wkurzonym na wieczne dokładnie nam pracy, wieczne obniżanie prowizji i wypłat. Umowa jest obustronna i chyba ktoś o tym zapomniał. Nie jest prawdą że to nasza wina, my robimy wszystko aby zarobić godnie na nasze życie, dzieci i kredyty. Nie jest prawdą, że klient jest przywiązany do marki on jest przywiązany do człowieka który tą usługę mu sprzedaje. Mam wielu ludzi którzy mówią że odchodzą bo T-Mobile nie jest im w stanie nic zaproponować i przychodzą do mnie się pożegnać, do mnie jako człowieka - Konsultanta X i przeprosić że muszą a nie do firmy!!! Niech ktoś to w końcu zrozumie. Wiecie co to szeptomarketing? To my w sklepach już sami naszą postawą pokazujemy że nie jest dobrze. Wiecznie słyszę dlaczego Pan już się nie uśmiecha albo dlaczego Pan jest znów zmęczony. I parę spraw które chyba w życiu już się nie poprawią. Czemu wiecznie nie działają splity. Wymaga się od nas sprzedaży czegoś co wiecznie jest rozpieprzone. Czy tak naprawdę nie można czegoś zrobić raz a dobrze albo przetestować zanim się wprowadzi do sklepu? I kto wpadł na ten durny pomysł żeby w sklepach w nowej wizualizacji nie było siedzeń dla klientów. Po raz kolejny powtarzamy- słuchajcie naszych uwag, wyjdźcie za biurek i zobaczcie realnie nasze problemy. Mam dość słuchania żalu i rozpoczynania rozmowy od każdego, powtarzam każdego klienta klienta. Myślicie że po czymś takim on weźmie ode mnie coś ekstra. Dziadki kurwią nas na prawo i lewo. Kobiety w ciąży nie mają gdzie usiąść. Niech ktoś również zajmie się pakietami 3 w 1 których nikt nie chce. Myślicie że fajnie się rozpoczyna współpracę od tego że klientowi od razu na start ktoś zabiera pieniądze. Pierwsze wrażenie super. A zaraz zobaczymy ile prepaidów odejdzie bo nie zarejestruje do stycznia numerów i co znowu my w sklepach będziemy musieli ponieść tego koszt poprzez kolejną obniżkę prowizji? Młodzi konsultanci nas nie zastąpią bo już są zasypani tak robotą że od razu włącza im się frustracja. I co dalej ? Przyjdą kolejni? A czas, szkolenie, zdobycie doświadczenia? Na to potrzeba czasu a ta firma tego czasu już nie ma!!! Przez siedem lat w moim sklepie była pięcioosobowa załoga i nic się nie zmieniło. W ostatnim roku zostałem ja i zdążyło się przewinąć 9 świeżych osób. To coś znaczy!! Jeszcze raz powtarzam to ostatni dzwonek. Nie pozdrawiam- Sfrustrowany
AnonimZadowolony
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 20:23
Starszy ma w sumie jakieś 7-8 tysi. Tochyba nie złe jak na taką prace Ja tam sie nie ruszam a wy robta co chceta
Anonimjaja
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.08 20:16 Odpowiedz
niezłe jaja a pytanie z innej beczki czy padają pytania waszych kiero czy jesteście aktywni na w/w forum, bo podobno kochana siedzi i namierza i to już od kilku osób słyszałem ale jej się nudzi, nie se kobita rzuci okiem na raport przenoszalności pierwszy i drugi kwartał i wyciągnie wnioski
AnonimMeloman
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.08 23:21
Firma uważa, że zamordyzm w postaci nowego systemu prowizyjnego i SOK coś poprawi? Nie poprawi, bo ludzie w sklepach to nie roboty i za darmo pracować nie będà! Pozdrowienia dla naszej kochanej co tak uwielbia na pianinie grać czy tam innych cymbałkach.
AnonimNamierza
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.10 20:13
Potwierdzam Namierza Na początek komputery w sklepach. Piszecie w pracy z kompów i ze służbowych telefonów. Gratulacje. Ale należy sie. Za plucie na swoich. Bójcie sie kary. Ktoś bulnie pierwszy. Hahahah
AnonimRuby Girl
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.08 07:38 Odpowiedz
Spędzilam w firmie ładnych parę lat, odeszłam w 2012 roku,ale z ciekawości zaglądam tutaj, szczególnie gdy telepolis publikuje kolejne raporty dot przeniesienia numerów i ciągle, niezmiennie od wielu kwartałów Tmobile na minusie. I nic się nie zmienia, mimo modyfikacji oferty i gigantycznej kasy na durne reklamy z Lewandowskim. Czytanie tego forum i rozmawianie z garstką moich znajomych, którzy jeszcze siedzą w firmie( boją się zmian, liczą, że coś sie na lepsze zmieni, sama nie wiem) nie napawa optymizmem. Tak jak ktoś wcześniej tu napisał, dobry sprzedawca, niedoceniany, coraz gorzej wynagradzany przy coraz wiekszej presji sprzedazowej, jeśli odejdzie pracować do innego telekomu, zabierze ze sobą tez wszystkich klientow, z ktorymi stale wspolpracowal, przeniesie całą rodzinę do nowej sieci itd. Więc utrata takiego sprzedawcy to strata kolejnych klientów dla Tmobile. Efekt domina po prostu. Gratulacje dla autorów nowego systemu prowizyjnego,pewnie wpadła im za to tłusta premia..
Anonimale jaja
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.07 23:00 Odpowiedz
ale jaja
Anonimkolejne zmiany
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.07 20:25 Odpowiedz
Zapowiadają się kolejne zmiany koleżanki i koledzy. Specjalista od optymalizacji kosztów już niebawem! Podobno przychodzi dostanie najniższą krajową:-) http://gsmonline.pl/newsy/srini-gopalan-tmobile-deutsche-telekom-europe
AnonimNie dziwne
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.07 13:49 Odpowiedz
-62,9 !Wcale mnie to nie dziwi.Jak firma traktuje swoich pracownikow przeklada sie na obsluge.Kiedys naprawde pracownik obslugi byl Ambasadorem marki,polecal produkty itd A teraz sie odradza T. A jeszcze "lepszy" system premiowy zalatwi jeszcze wieksza flustracje. :-/
AnonimTmobileeeee
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.07 10:06 Odpowiedz
I jak znow system nie dziala, a gora sie bawi...
AnonimAnnusz
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.07 09:16 Odpowiedz
Porzygam się od pisania o "szczupłej". To nie jest forum poświęcone Twojej nienawiści do konkretnej osoby. Sprawa jest bardzo poważna, zagrożona jest nasza kariera w firmie - odbierają nam połowę kasy, a Ty wypisujesz swoje brednie o jakiejś "szczupłej". Możesz zabrać wreszcie swoje wiaderko, łopatkę, grabki i iść do domu? Nikt nie będzie tęsknił.
AnonimAntykorpo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.07 16:59
Rzygaj, ktoś mówi co go gryzie i o to chodzi, kariera???? kilka lat temu skończyłem drugi kierunek, dwa języki i przyszedłem bo fajni ludzie i pieniądze, to się skończyło, a Ty o karierze??? Albo jesteś.... Zresztą rób dalej karierę -tylko za kilka lat zobaczysz co osiągnąles lub osiągnęłas -skup się lepiej na rodzinne, dzieciach bo tam przyszłośc -tu tylko chodzisz po pieniądze, a z tych Cie okradaja
Anonimark
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.15 14:07
Ale tu ktoś miał rację -ona faktycznie na każde nowe horyzonty na urlop żeby przypadkiem nie być jak ktoś wpadnie z centrali -faktycznie przed każdym urlope długie l4 -pózniej kilka dni pracy i znów nie ma -nie ma się co dziwić że ludzi to boli i widzą -z góry ma być przykład ,a nie kombinowanie ,co do planów są kosmiczne i boli to co firma wyprawia -ludzie będą odchodzić -ja na całe szczęscie teraz urlop , pózniej coś co mi się należy i żegnam się -pracę mam nową bez stresu i ciesze się że nie będę już do końca mojej pracy oglądał w/w kierownika -zresztą ludzie też się cieszą jak jej nie ma i uwaga do góry -jak to jest że gdy nie mam jej -wyniki są lepsze ???? -coś w tym jest -motywacja to danie ludzią pracować ,a nie stać nad głową i demotywować
AnonimTmobilek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.07 08:51 Odpowiedz
Ułatwia im prace by byli po ich stronie my tacy źli i be be. Zły konsultant
Anonimkonsultant
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.07 08:35 Odpowiedz
Może chociaż centrala pomyśli o kierowniku dyżurującym w mieście (jak już tak im ułatwia prace), aby zapewnić dla klienta możliwość załatwienia paru spraw wymagających udziału kierownika? Ile razy dziennie będziemy informować, że kierownika nie ma od 17 w pracy. Klienci uważają, że ich zlewamy i nie chcemy pomóc, a tak naprawdę to kolejny świetny pomysł centrali...
AnonimARKADIUSZ
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.07 08:53
U nas jak zawsze szczupła w tym okresie symuluje l4 , i nie ma kierownika -ale coż urlopik trzeba przedłużyć -tego regionalna nie widzi ,a co roku to samo ,za to konsultant moze schodzić pod komputerem ,a sugestia lekarza -z jej strony -naprawdę musisz ??? -kup sobie jakieś leki -co to jest ?!??!!?!?
AnonimUzytkownik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.07 08:16 Odpowiedz
Jak Ja odejdę tez pożałują, przez lata wyrobiłem sobie tutaj tylu klientow , ze nie chodzą do nikogo innego a umowy brali tylko ze względu na mnie. No to teraz t-mobile zobaczycie o ile wiecej bedzie odejść a wtedy to mozecie ta zasługę przypisać sobie i swojemu durnemu systemowi premiowemu. Ja sie pytam czy Wy myślicie , ze My w sklepach jestesmy deb.... I nie ogarniamy tego nowego systemu?! Siedzicie w tej centrali i piszecie jak nam sie podoba reklama ale My w sklepach nie odpisujemy a wiecie dlaczego? Bo nie mamy na to czasu , bo klient wlasnie sie na nas drze , bo wyzywa , ze faktura mu wyszła nie taka jak powinna, ze ta firma to złodzieje. Do tej pory próbowałem to tłumaczyć ale teraz to nawet im przytakuje , ze ta firma to zlodzieje w koncu jestem tego samego zdania. A Wam, ktore siedzą i spamują nam skrzynki swietnie sie bawiąc przy reklamie życze żebyście zaczęły w koncu cos robić. A i jeszcze jedno to 10 zł brutto to chyba jakis żart. Moje przelejcie dla Pani Dyrektor niech sobie kupi cos ładnego.
Anonimkazimierz79
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.07 11:18
Tak Wam się tylko wydaje :-) Macie "swoich" klientów a siedzicie i narzekacie :-)
AnonimChytry traci 2 razy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.07.06 22:48 Odpowiedz
Co do poprzedniego postu o rekordowych odejściach - to było do przewidzenia. Kiedy wprowadzili "VBI" jako karę dla konsultanta za obniżanie abonamentu, każdy starał się nie zrobić aneksu w taryfie niższej niż dotychczasowa, żeby nie być ukaranym niższą prowizją. Zamiast przyjąć na klatę, że sa takie czasy, że niestety trzeba obniżać (kablówki tak robią, dostawcy netu itd...) to pazerne ziomki z Marynarskiej przerzuciły odpowiedzialność za to klasyczne, rynkowe zjawisko na swoich robotników, czyli nas. Ja, wy - po prostu każdy zlewał klienta aneksowego, bo bał się jak diabeł święconej wody VBI poniżej 1. Cieszyliśmmy się wręcz, jak obrażony jegomość wychodził z salonu i mówił, że odchodzi do Orange. Ciekawe, jak teraz zlejemy aneksy i umowy, więdząc jak łatwo nie dostać pie.....ej nawet złotówki za miesiąc pracy :-D Teoretycznie wyobraźmy sobie coś takiego: ziomek, albo ziomalka mają już tylko tydzień do końca miesiąca. Wiedzą, że marża nie zamknie sie na 70% i nie będzie żadnej kasy (o co teraz łatwo, bo jest lipiec, a plany podnieśli do największych w historii) Co robią? Robią jeden wielki WY........EB :-D
+3612 komentarzy. Przeczytaj wszystkie na forum

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Podobne artykuły t-mobile
Ankieta
Czy jesteś za obowiązkiem rejestracji prepaid w Polsce?

Tak
Nie
Nie ma to dla mnie znaczenia


WynikiAnkiety

Głosów 1427
TAGI


Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)