REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-07-06 09:17 | Rynek | rynek | t-mobile
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 2379

Strajk włoski w T-Mobile?

To żart?

źródło: demotywatory.pl

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4.79 (głosy: 187)
Tagi: | rynek | t-mobile Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 2379
Komentarze: 2379 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimCti
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.05 01:44 Odpowiedz
Mikro kat przekaz od naszego Reichsführer-SS dzwonić CTI nie ważny klient w sklepie jak nie będziesz dzwonić to komora gazowa Sie verstehen!
AnonimSreTI
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.05 00:30 Odpowiedz
cytat:
A piest to j... a prosiaczka w tą tłustą d...
Chodzi ci o pana crm, peperoniego, czy obu ? Do gazu tego, co wymyslil cti w sklepach, jakby malo juz bylo roboty
AnonimCham
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.05 00:25 Odpowiedz
A piest to j... a prosiaczka w tą tłustą d...
AnonimNarybek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.04 23:34 Odpowiedz
cytat:
Pali koło mnie dwóch łebków - takich z 18 może 19 lat, coś o szkoleniach mówili, słychać było, że dopiero zaczynają. W końcu mówi jeden do drugiego (cytat): Tak się właśnie zastanawiałem czy lepiej przyjść tu (do roboty) czy do McDonalda-)
Hehe, dobre - "oni jeszcze nie wiedzo". Przyjma ich do "duzego sklepu", zrobia pare dni po 12 godz, beda mieli nonstop cs + bezpieczniki + serwisy + zwalki, a zero umow... Narybek ucieknie szybciej, niz przyszedl - nikt normalny to teraz nie zniesie tego, co sie dzieje. Tzn mam na mysli nowych pracownikow. Ps. Niech ktos ogarnie tych nowych, z hl, czy sklepow, bo pieprza take glupoty klientom, ze juz nie mam sily tlumaczyc takim poinformowanym klientom, ze sie tak nie da, czy cos. Firma robi lapanke, zeby ktokolwiek pracowal, a wiedzy to maja zero.
AnonimCze
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.04 19:27 Odpowiedz
Na każdym portalu z ogłoszeniami o pracę 50 ogłoszeń do nich. Jak nie hl to suki, jak nie suki to reklamacje, e-szopy, fajfy. Chyba już nie ma sekcji w której by im ludzi nie brakowało. Jak człowiek chce odpowiedzieć na jakieś ogłoszenie to musi dobrze się zastanowić czy to znowu nie do nich. Bo już podstępnie piszą że BP jest w centrum-)
Anonimrower
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.04 21:57
tyle ogloszen a swoich zwalniaja o co tu chodzi ?
AnonimHehe
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.04 22:30
Pali koło mnie dwóch łebków - takich z 18 może 19 lat, coś o szkoleniach mówili, słychać było, że dopiero zaczynają. W końcu mówi jeden do drugiego (cytat): Tak się właśnie zastanawiałem czy lepiej przyjść tu (do roboty) czy do McDonalda-)
Anonimjonas
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.04 09:36 Odpowiedz
wziete z pracuj pl "T-Mobile gwarantuje niepowtarzalną atmosferę miejsca pracy, w którym możemy liczyć na siebie nawzajem i wszyscy walczymy o wspólny cel. Nasza firma to miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań." rzeczywiscie atmosfera jest zajebista zwlaszcza jak ojebaliscie premie o 50% i co miesiac coraz wyzsze plany sprzedazowe zeby tylko nie zarobic kasy , wypisywanie maili do pracownikow podchodzacych pod mobbing zwalszcza jak komus nie uda sie zrobic planu zenua atmosfera rzeczywiscie jest niepowtarzalna, jest tak zajebiscie ze starzy dobrzy sprzedawcy ktorzy zawsze robili plany siedza na l4
Anonim50na50
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.04 00:44 Odpowiedz
Po czesci kazdy z was ma racje. Dziwna sytuacja jest i dziwne podejscie jest - z centrali i ze sklepow. Kazdy na kazdego jedzie i opluwa drugiego. Bzdura jakas, bo wszyscy pracujemy w jednej firmie i przez takie podejscie nie szanujemy samych siebie. Klienci to widza, my tez to widzimy i wszystko sie nakreca na minus. Wg mnie sa dwa wyjscia: pierwsze - olac to i zwolnic sie, drugie - olac to i pracowac dalej, czyli robic swoje "od do", brac za to pieniadze i zobaczyc co bedzie dalej. Ja narazie wybieram druga opcje, mam wywalone na to wszystko, robie swoje i *ram na ta *ojebana sytuacje, a w przedostatni dzien roboczy miesiaca - zgarniam pieniadze i nara.
Anonimale jaja
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.03 22:36 Odpowiedz
Czytam te wypociny jako człowiek z zewnątrz i nie szkoda mi Was. Żalicie się na jakimś dziwnym forum ale nie robicie nic żeby zmienić coś w swoim życiu zawodowym. Dajecie d**y i macie pretensje że jesteście gwałceni. Kto z Was w ostanim czasie wysłał jakieś CV? Jeżeli jest tak źle to może trzeba ruszyć 4 litery i zacząć szukać pracy a nie czekać że może ktoś za Was to zrobi. Większość z Was jak widzę woli wyżalić się zamiast coś robić. Gratuluję bierności.
Anonimempty
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.03 22:21 Odpowiedz
Gamoniu nie mów co mam robic i gdzie srac bo juz dawno nasralem i sam sie zwolnilem i namawiam do tego wszystkich starych pracownikow
Anonimoszukany
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.03 18:18 Odpowiedz
A ja mam gdzies te firmę nie na widzę jej i nie będę w niej pracowal i wszystkim radze szkuac czegos nowego firma dyma nas na każdym kroku
AnonimZo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.03 21:08
Nie wiem czy można dzielić poziom nienawiści na mniej czy więcej ale wiem ,że nie nie nawidze firmy ale tok myślenia i strategii ludzi widmo.Wsadzcie sobie te podwyższenia w.....kasa to nie wszystko.Specjaliści z du....y wzięci.Zero szacunku dla niższego szczebla .SOK nowy....ocena z SMS ?Usiądź pajacu na sali ,obsłuż kilku dziesięciu dziennie roszczeniowych klientów ,wysiadziesz bo dniu pracy i wrócisz do swojej norki nie wiedząc w który kąt sie schować.
Anonimmarchewka
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.03 21:27
To sie zwolnij a nie strugasz bohatera jako anonim. Ale Ty sie nie zwolnisz i wiesz czemu?bo mimo iz jest gorzej niz bylo to jest lepiej niz gdzie indziej. Nie rozumiem tylko tego stwierdzenia o dymaniu. Co miesiac przecieZ dostajesz zalacznik premiowy i sie na niego godzisz, bo co bo musisz? Wcale nie musisz tylko ty wiesz jak wyglada rzeczywistosc. I skoro sie na niego zgadzasz to daruj sobie te wycieczki o dymaniu bo tracisz na wiarygodnosci i godnosci jednoczesnie. Nie musisz niczego akceptowac -wyjscia sa dwa albo siedzisz w gniezdzie albo wyfruwasz a skoro siedzisz to w nie nie sraj!
Anonim60220L4
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.03 02:23 Odpowiedz
W ogóle to ja się nie dziwię ludziom, że ciągle przychodzą i dzwonią wyjaśniać faktury. Przecież oferta jest najbardziej skomplikowana ze wszystkich opów. Czy osoba, która to wymyśliła chociaż raz przeanazlizowała co może o tym pomyśleć przeciętny klient i jak bardzo go to zniechęca do daleszej współpracy? Abonament rozbity na raty - no ok. Ale że pierwszy miesiąc to zwrot za starą taryfę i naliczony nowy abonament o złotówkę pomniejszony i dodana złotówka raty? Po co to? Do tego dochodzą nam upusty - za efakturę naliczany proporcjonalnie za miesiąc z góry, za płatności terminowe naliczany za miesiąc z dołu, w regulaminie jest zapis, że na pierwszej fakturze będzie za niego 5 zł ale tak nigdy nie jest więc i tak naliczany jest proporcjonalnie bo tak wygodniej:-) Rabat za zgody naliczany za miesiąc z góry proporcjonlanie. Dodatkowo opłata za internet conect naliczana za miesiąc z dołu bez rozliczania proporcjonalnego Połowa klienów ma niewłączone rabaty mimo, że im się one należą bo spełniają warunki. Do tego dochodzi od lat nierozwiązany problem z upustami na fakturze chwilę po aneksie. Dodatkowo ponaglenia osobno na abonament i osobno na raty wysyłane w różnych terminach jedne smsem, a drugie pisemnie co powoduje, że tak naprawdę klienci nie wiedzą ile zapłacić i z iboa się tego nie dowiedzą. Jak realizować plany skoro jakieś niecałe 10% swojego dnia w pracy poświęcam na sprzedaż oczywiście wliczając w to osoby, które przychodzą niegocjować oferty internetowe myśląc, że będą mieli coś taniej
AnonimL4
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.02 23:26 Odpowiedz
Cos mi mowi, ze sladem HL, pojda sklepy i fala dlugich L4 naplynie. Ciekawe, kto bedzie sie uzeral w sklepach z masa spadow? Same niedobitki z konsultantow zostana i "zgodnie z kodeksem pracy", beda po 12 godz. codziennie przez np tydzien tyrac. Juz sa cyrki w paru sklepach w stolicy, wiec ciekawe, co bedzie teraz? Cytujac popularna pioseneczke "...bedzie zabawa, bedzie sie dzialo..."
AnonimBU BU BU
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.01 09:26 Odpowiedz
A czy płacą wam za zrobienie umowy BIZ DLA PRIV ;} - bo mi sie zdaje ze wpada tylko marza - ale kasy z tego nie macie - przeczytajcie sobie dokładnie w prowizyjnych ahahahaha ;}}}}}}}}}}}}}}
AnonimMisia
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.01 08:15 Odpowiedz
Były jakieś zwolnienia w sklepach za wyniki?
AnonimFilipGolarz
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.01 23:06
Były i będą po to jest ten cały excellent czyli wyrzucone pieniądze...
Anonimoch
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.03 17:27
przy takich planach i takiej ilości roboty CSowej ludzie sami się zwolnią
AnonimPani Elena
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.01 00:31 Odpowiedz
[quote]Miroslaw i spółka realizuje plan podniesienia rentowności polskiego oddziały T-mebajla. Zapowiadał to w tamtym roku. Franczyzobiorcy i przedstawiciele w większości nie zarabiają. Ci którym zabrano premie czyli koordynatorzy Handlowi T-Mobajla powtarzają jak mantrę przecież my Wam daliśmy możliwość zarabiania większych pieniędzy tylko wy nie umiecie z tego skorzystać!!!! Tak więc drodzy K.H. PTC i grupo nie zadowolonych pracowników PTC odpowiedź na Wasz strajk włoski: Masz babo placek przecież możecie zmienić pracę i zacząć sprzedawać usługi TIMOBAJLA wówczas zobaczycie jakie to bajecznie proste i daje tyle kasy że w życiu Mirosław i Borsik Wam tyle nie dali zarobić!!!! Czas zdjąć różowe okularki i do roboty bez służbówki przy budowach autostrad potrzebują!!! Zapraszamy:)))) [/quote]
AnonimTdramat
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.31 23:49 Odpowiedz
Plany na sierpien - cel marzowy bardzo optymistyczny, bo inaczej nie da sie tego skomentowac. Jeszcze wiecej do zrobienia, niz w slabym lipcu. Czemu? A niech maja i tak niezrobia, znow beda gonic marchewke - takie podejscie centrali do nas. Coraz wiecej spadu z www i hl... Czyli ludzie nie wiedza, co im hl wcisnal, albo co sami sobie klikneli na www - debile, idioci? Nie wiedza, co robia? Gorzej od dzieci, ale dzieci to dzieci i im mozna wybaczyc z racji wieku, ale dorosli i dojzali ludzie nie wiedza co robia? Podsumowujac (sprzedaz, atmosfere, nastawienie i to co sie dzieje w firmie) jednym slowem: DRAMAT
AnonimPtaszek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.01 17:59
Słyszałem, że przez te kosmiczne plany jak to jeden taki lubi to słowo powtarzać bo innych chyba nie zna połowa ludzi w sklepach warszawskich na L4 się wybiera i bądą mieli menagery pozamiatane...
AnonimSzczytglupoty
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.02 08:50
Mając tak wspaniałe narzędzie jak CTI w sklepie wymyślone przez jeszcze bardzej wspaniałego i pomysłowego "Dobromira" plany w sierpniu zrobimy na 200% przecież
AnonimSrrrruuu
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.03 21:29
Prosiaczek to się chyba ze słuchawką wychował tak sie podnieca tym telemarketingiem w sklepach ale chyba nie wie jak wygląda praca w sklepie?
AnonimPieszy wojak
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.31 18:42 Odpowiedz
Pewnie niektórzy z Was widzieli wywiad Prezesa dla Rzeczpospolitej, w którym prezes stwierdził że od września zaczynamy wprowadzać zmiany i jedną z ważniejszych będzie podejście do klienta, bo badania pokazały że nie troszczymy się o Nich a My jako T-Mobile chcemy pokazać nową twarz. Super sprawa tylko czy Prezes w Swojej mądrości zdaje sobie sprawę że aby konsultant podchodził do klienta z uśmiechem i sympatią to nie wystarczy go zastraszyć, nakazać mu, grozić zwolnieniem co robią kierownicy makroregionalni, tylko trzeba spowodować że konsultant znów będzie z uśmiechem przychodził do pracy co przełoży się na obsługę, a będzie przychodził bo nikt go nie będzie straszył każdego dnia, nie będzie kazał pisać co chwile wyjaśnień dla czego nie wyrobił swoich nierealnych planów, nie będzie kazał dzwonić o 21:00 z wyjaśnieniami bo to jest zwyczajny mobing i zastraszanie. Oferty w sklepach i na Internecie będzie taka sama, klienci znów wrócą do sklepów a nie tylko serwis, realizacja bezpiecznych telefonów i wyjaśnianie faktur a to teraz 80% klientów. Plany zaczną być realne do realizacji i będą za to uczciwe pieniądze to konsultanci będą uśmiechnięci co przełoży się na obsługę. Nie chcę być złym prorokiem ale mam wrażenie że jak zawsze ostatnimi czasy skończy się jeszcze gorszym syfem, bo co zmiana to jest jeszcze gorzej. Wydaje mi się że gorzej być nie może ale pewnie do dna jeszcze daleko w T-Mobile
AnonimHehe
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.31 23:32
Bo pesymista powie : juz gorzej być nie może, a optymista na to : oj może może.
Anonimfarsaaaaa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.30 22:28 Odpowiedz
Czy ktoś już zauważył i Pani B.K. dając zgody BIZ dla PRIV nie uściśliła, że można tylko umowy na 24 m-ce sprzedawać nowym abonentom? Czyżby zapomniała, że jakiś rok temu zmieniło się prawo w UE zabraniające umów na 36 m-cy dla osób prywatnych? Jeżeli Klienci to czytacie a podpisaliście umowę na 3 lata jako nowy abonent to proponuję przestać płacić, bo taka umowa jest na straconej pozycji w sądzie. Miłego dnia.
AnonimBizn dla priv
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.30 22:57
Odnosnie bizn dla priv. Ostatnio rozlozyl mnie email z instrukcja, jak maja byc zrobione takie umowy, tzn ze musza byc na formularzu priv, a nie bizn. Trzeba sie bawic z poprawieniem i przedrukowaniem umowy z kot, zeby kase za to dostac, bo bedzie bledna. Ciekawe, ze dopiero pod koniec miesiaca dali takie info. Po co? Jak to? Oczywiscie po to, zeby firma miala kase z umowy, klient mial usluge itd, a my jako pracownicy ktorzy to sprzedali - wielkie i smierdzace zero, zero za to, ze to sprzedalismy, zero za nasz wysilek i prace. Ladnie nas znow zrobili...
AnonimSprzedawca
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.30 23:33
Mi kiero powiedział, że takie umowy będą zaliczone więc poczekajmy z oceną
AnonimPytanie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.01 09:16
Ja z innym pytaniem ? :} A czy płacą wam za zrobienie umowy priv dla biz ;} - bo mi sie zdaje ze wpada tylko marza - ale kasy z tego nie macie - przeczytajcie sobie dokładnie ;}}}}}}}}}}}}}}
Anonimsprostowanie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.08.01 09:28
SPROSTOWANIE BIZ DLA PRIV
AnonimStrza w kolanko
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.30 21:59 Odpowiedz
W zeszłym roku podniesienie abonamentu pak o 5 zł.W tym roku wezwania do zapłaty za nie używane karty płatnicze.Kalzali robić...a jak .Biedni tylko pracownicy bankowi.Konta bankowe ?Nadal nikt tego nie chce a Ci co dostają to na tej samej zasadzie co rok temu tylko bez karty.Czekamy na wprowadzenie spłaty rat za urządzenie przez T-Mobile Bankowe.To będzie jazda jak sie klient mylnie raz,kolejni klienci do rezygnacji z T.A tak ogólnie to nadmiar obowiązków ,plany,CTI,Crm ,Mcds itp itd.Zapomniałem o serwisie 5h dziennie obsługa serwisu W tym Bu ze wsi i okolic bo tylko w salonie i sklepie. Smaczek serwisy specjalne wap nadal naliczane (oczywiście klient sam włączy), nie wyłączanie sie usług po aneksie ,brak kompresji danych(wystarczało 2gb netu a teraz 5 za mało)-po co a po to żeby sie kolejna paczka włączyła bo nie ma blokad.Service Desk zapomniał o zgłoszeniach pracownikow,.Simo sprzedawać,nie sprzedawać,sprzedawać wszystkim,nie sprzedawać wszystkim.Infolinia?Czy ta sieć ma jeszcze taki dział ,bo odnoszę wrażenie ze telefony konsultantom z HL odłączyli (no tak zabrali by dać konsultantom w sklepachCzy Pan Prezes nie potrafi zrobic porządku z menadżerami ,którzy nie wiedza co zrobic by zwiekszyć słupki,prześcigają sie w farsowych pomysłach Pocałujcie MISIA w du..pę.Tragi Komedia z dodatkiem farsy.
Anonimabc
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.30 21:42 Odpowiedz
1234
Anonimmikro kat
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.25 22:28 Odpowiedz
Jaka sprawa w mikro kat, rozwińcie temat bo ciekawy jestem
AnonimNieporozumienie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.27 23:26
Na CTI z Wojtkiem dzwonią i czasu nie mają takie efekty przynoszą...
AnonimCentralny
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.27 23:33
Wojtek to równy gość bardzo lubi telixa przy każdej okazji o nim wspomina
AnonimMobbing
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.25 20:28 Odpowiedz
Prezes buja sie po TVN i gada o horyzontach bo na to są pieniądze..... Krew zalewa a syf sie szerzy pozdrawiam mikro katowice Mikro i Regio oby sprawe przegrali!!!!
Anonimtmobilecbapl
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.25 20:05 Odpowiedz
Też chciałbym wiedzieć dlaczego adres forum t-mobile.cba.pl jest wciąż kasowany? Czy jest to niezgodne z waszym regulaminem? Dla tych co zdążą przeczytać. Przekażcie dalej adres forum.
Anonimkonsultant
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.25 19:25 Odpowiedz
o co chodzi z tym kasowaniem adresu do dedykowanego forum dla pracownikow? prosze o glos moderatora
AnonimKaramba
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.24 23:42 Odpowiedz
Pan prezes to na rybach go ani go widu ani słychu znaczy, że pogodzony z sytuacją...
AnonimGBJP
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.25 07:14
We Wrocławiu filmy ogląda, a T lata od sklepu do sklepu i pilnuje żeby malować trawę na zielono i żeby udając zadowolonych, zakłamanie aż strach
Anonimaaa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.24 13:51 Odpowiedz
cytat:
A co powiecie na nowy system wynagrodzeń? Prosty i przejrzysty? Aby wyliczyć premię miesięczną trzeba mieć doktorat z matematyki. Wszystko po to, abyśmy nadal byli w ch.ja robieni. Tu odetną 25%, tam zabiorą ratę i robisz za podstawę z oddechem na plecach, że ciągle za mało sprzedajesz!

Anonimaaa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.24 16:13
trzeba brać nogi za pas i uciekać, takiego burdelu nigdy w tej firmie nie było a lepiej też nie będzie, lepsze jutro było wczoraj
Anonimprezesowa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.23 17:40 Odpowiedz
cytat:
a będzie jeszcze ciekawiej jak zatrudnią na hl tych z Adecco .Za wieksza kasę niż ma mł konsultant po 4 latach pracy. Dopiero będzie poprawianie i prostowanie .A ile będzie reklamacji i wciskania kitów. Na dzień dobry 2200 i 500 premii za dyspozycyjnoiść 400 od kierownika i do 1300 sprzedażowej
Jeszcze szybciej uciekną jak przyszli. Wystarczy jak im dadzą cele sprzedażowe i badziewiastą ofertę A z planowanych nowości od września obniżka podstawy dla starszych specjalistów i podwyżka dla młodszych konsultantów. Mają też zlikwidować premię za IFa i wila. Brawo menadżerowie Obstawiam, że liczą się wtedy z kolejnymi L4. Ze zmianami czekają do września aby w tym czasie przeszkolić nowych. I Ci nowi będą pewnie zastępować starych wyjadaczy, którzy się zwolnią albo uciekną na L4.... A że znowu to negatywnie wpłynie na satysfakcję Klienta....co tam....ważne, że parę złotych zaoszczędzą.
Anonimprezes
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.23 17:34 Odpowiedz
cytat:
Od września mają wrócić zwolnienia na hl .Przeczekali jak urlopy się skończą i zaczna wywalać za brak celów .Jak zrobić cel jak codziennie pieprzy się system samoczynnie resetują statystyki .Nie działa nipiarka itp. Kolejki po 50 minut. A jeszcze błednie kierowane sa rozmowy na ivr jak klient wybiera karte i czekał 40 min po czym dowiaduje się że to nie ta info i przełączam i kolejne 40 min
To chyba będą musieli znowu zrobić zwolnienia grupowe bo celu na tą chwilę to nie robi pewnie z 90% HL
AnonimMoz ju byy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.23 14:43 Odpowiedz
Od września mają wrócić zwolnienia na hl .Przeczekali jak urlopy się skończą i zaczna wywalać za brak celów .Jak zrobić cel jak codziennie pieprzy się system samoczynnie resetują statystyki .Nie działa nipiarka itp. Kolejki po 50 minut. A jeszcze błednie kierowane sa rozmowy na ivr jak klient wybiera karte i czekał 40 min po czym dowiaduje się że to nie ta info i przełączam i kolejne 40 min
Anonimblebla
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.23 17:01
Ciekawe czy te zwolnienia na HL to z wcześniejszym planem naprawczym czy tak od razu... ?
AnonimSuk
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.23 08:23 Odpowiedz
Klient migr do simo do 62 dni po rezygnacji z umowy to chalo churn bo niektórzy nie wiedza.Pisanie mieli ,ze omijały celowo vbi itp.HL,Suk ,sklepy walczą o swoją realizacje planu wiec nie na miejscu był wczorajszy meil ,pomimo,ze tez macie kiepska syt ale dzwoniąc bezpośrednio z suk klient ma na dzień dobry rabaty a sklepy bezpośrednio w punkcie czy na CTI produkują sie ze standardowa oferta,wiec sory każdy orze jak może.Firma wprowadziła syt ,ze konsultanci najeżdżają sami na siebie i swoje działy -taka firma.I porażka kolejny "Ryba psuje sie od głowy" a słupki excelowskie czyli my szaraczki zjadamy sobie ogony.Obwinianie jest nie na miejscu bo to nie konsultanci z wszystkich działów zawalili.Ciekawe gdzie prezes w tym wszystkim....
AnonimHH
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.23 14:29
a będzie jeszcze ciekawiej jak zatrudnią na hl tych z Adecco .Za wieksza kasę niż ma mł konsultant po 4 latach pracy. Dopiero będzie poprawianie i prostowanie .A ile będzie reklamacji i wciskania kitów. Na dzień dobry 2200 i 500 premii za dyspozycyjnoiść 400 od kierownika i do 1300 sprzedażowej
+2379 komentarzy. Przeczytaj wszystkie na forum

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Honor 4C - solidnie wykonany smartfon
Marka Honor, która obecna jest na rynku od ponad sześciu miesięcy, powiększyła ostatnio swoją rodzinę produktów dostępnych w Polsce o 5 calowy smartfon Honor 4C. Smartfon przyciąga klientów oryginalnym wyglądem - złotym wykończeniem wokół obiektywu aparatu i logotypu Honor oraz unikalną strukturą z tyłu urządzenia. Czy tylko elegancki wygląd może zachęcić do jego kupna?
REKLAMA
Plantronics - słuchawki Bluetooth
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
392
Samsung GT-S5620 Monte
360
Samsung GT-C3530
280
Samsung GALAXY Y GT-S5360
277
Samsung Star II (S5260)
245
Więcej telefonów

Podobne artykuły t-mobile
Ankieta
Jak oceniasz ofertę nową ofertę Plusa?

Bardzo atrakcyjna
Raczej atrakcyjna
Taka sobie
Raczej nieatrakcyjna
Zdecydowanie nieatrakcyjna
Trudno powiedzieć


WynikiAnkiety

Głosów 478
TAGI


Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)