REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-07-06 09:17 | Rynek | rynek | t-mobile
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1034

Strajk włoski w T-Mobile?

To żart?

źródło: demotywatory.pl

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4.82 (głosy: 106)
Tagi: | rynek | t-mobile Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1034
Komentarze: 1034 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimTAnonymous
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.15 13:51 Odpowiedz
cytat:
Pracuje 9 lat z żadnym z dyrektorow regionalnych nie gadalem bo za nisko jestem. Z PP rozmawiam co miesiac jest ok inna inszość. Sprzedalem mu dzisiaj laptopa bo tak prosil a nie żądal to różnica. Ale nie powiem na poczatku mnie rozjechal i dobrze mi to zrobilo. Sprzedajcie gamonie a nie poszcie głupoty.
Faktycznie, PP jest chyba najmniej denerwujacy, irytujacy, w porownaniu z tymi, co wczesniej byli (przed nim). Mi osobiscie jakos bardzo nie przeszkadza, ale czasami mejle, ktore potrafi napisac potrafia dobic. Poza tym, taki swiety i 100% fair to tez jednak nie jest - rozne tematy ma na sumieniu (zalezy czy sprzedajesz, czy nie, itd.). Za "male bc" (raczej?) nikomu nic nie zrobia - dlatego jest sraczka na nie, zeby za wszelka cene plan data zrobic. Tylko nikt nie przemyslal jednej sprawy we "wspanialosci tego" pomyslu: za 15zl jest 1gb - to jednak jest zbedny syf (malo i drogo), a skoro za 20zl jest simo 3gb lub 6gb - to wiadomo... Coraz ciekawiej to wyglada.
AnonimDenzel
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.14 16:57 Odpowiedz
Marmolada w głowie tez masz marmolade. Płaca kasę to sprzedaj.
AnonimMarmolada
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.13 21:13 Odpowiedz
Jasne a maile "ze już nikt będzie prosił" to co??? Jest różnica miedzy forma a forma czy nie ma? Sprzedaje te stikersy bo chce mieć spokój, ale to jak mi sie każe nie podoba mi sie. Buc to buc, Zreszta rodzina innego buca. A prawda ze kazio to był tez piękny Kazimierz
Anonimlubie to
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.13 22:05
i teksy, że dopóki bierzecie za to pieniądze, to będziecie wykonywać polecenia służbowe, czyli sprzedawać stiki, to takie gadanie miłego kierownika i straszenie tłumaczeniem się przed górą. Skończcie te strachy na lachy, jeszcze nikogo nie zwolniliście za brak realizacji planu, a za stiki chcecie zwalniać , żarty sobie robicie. Dzieci w piaskownicy straszcie tymi mailami.
AnonimDenzel
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.13 14:46 Odpowiedz
Pracuje 9 lat z żadnym z dyrektorow regionalnych nie gadalem bo za nisko jestem. Z PP rozmawiam co miesiac jest ok inna inszość. Sprzedalem mu dzisiaj laptopa bo tak prosil a nie żądal to różnica. Ale nie powiem na poczatku mnie rozjechal i dobrze mi to zrobilo. Sprzedajcie gamonie a nie poszcie głupoty.
AnonimKonsultant
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.13 12:30 Odpowiedz
To jest jeden z najlepszych kierowniko jacy byli w tej firmie. Fakt jes to fajter wymaga bez litości ale kuma ludzi i sprzedaż jak nikt inny. Jak robisz cyferki i to co chce jestes utrzciwy to masz prace do smierci. Dużo sprzedawcow jest za nim przynjmniej ze wschodu.
AnonimWyjania cza
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.12 21:07 Odpowiedz
Koledzy nadszedł czas WYJASNIEŃ. Pan Pączek najpierw nakazał pisać wyjaśnienia za Stiki, zwał jak zwał, teraz już doszło do wyjaśnień o braku sprzedaży laptopa. Od poniedziałku będziemy się tłumaczyć z braku sprzedaży karty pamięci, pokrowca i etui dla biegaczy. Praca w tej korporacji daje nam tyle powodów do śmiechu, że po pracy już nawet nie chce się oglądać kabaretów. Czekam na więcej. Wyjaśnień cdn.
AnonimAndzia
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.11 10:36 Odpowiedz
Drodzy klienci jesli podpisywaliscie umowe przez internet to wasze reklamacje tez skladajcie przez internet a nie przychodzcie do salonu i to samo z telefonami do serwisu .
AnonimTAnonymous
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.11 14:02
W sklepie jest drozej - placi sie za obsluge, za sklep, za pracownika i jego wiedze itd, a w WWW / HL jest tanio - nie placi sie za obsluge i trzeba samemu sobie radzic, więc...? Wiec taki klient nie powinien byc obslugiwany w sklepie, bo nie zaplacil za ta obsluge. Ja tak robie i bede tak robil, bo inaczej nie ma to sensu. Kupione u mnie lub u mnie w sklepie, to ok, a jak nie - nie znam sie, nie potrafie, nie, nie, nie. Nie dosc, ze ciezko cos sprzedac na miejscu "tu i teraz", to jeszcze mam za darmo rozwiazwyc problemy "tych z WWW / HL"? Skoro ktos inny zgarnia prowizje za sprzedaz (firma oczywiscie tez ma z tego zysk), a ja guzik z tego mam, to dlaczego mam pozniej poprawiac, wyjasniac, tlumaczyc, cudze bledy itd? Cos tu nie gra. Firma sama sobie kopie dolek takimi praktykami, ze biedny konsultant w sklepie ma byc tylko od CS i krowa dojna, ktora najlepiej zeby za darmo klientow naganiala - oczywiscie bez zysku za swoja prace. Jedynie 0-1 podejscie daje teraz mozliwosc zarobku i dobrej wyplaty, bo w innym wypadku to nie ma sensu. Ps: Ciekawe kiedy centrala zda sobie sprawe, ze bez nas, bez konsultantow w sklepach ta firma nie bedzie istniec i nawet "za darmo przez WWW / HL" nic tu nie pomoze?
AnonimZamknijzasobadrzwi
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.12 16:40
Dokładnie tak robi większość sprzedawców. Kupiłeś na drzewie to tam się udaj z problemami...
AnonimNieznajoma
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.11 10:19 Odpowiedz
Kazą nam sprzedawac oferte up w ktorej za za 49 ( z bezpiecznym) taki szajs jak acer z4 jest za 130 zl a nie wzpomnie o cenach reszty smartfonow ... Robia z nas idiotow i tyle ... Z reklamacjami tez cudawianki wysylaja jakies szkolenie ktorego nawet nie zdazylam zrobic bo byla kolejka w sklepie a ja na pewno nie zamierzam po godzinach zostawac .. Kaza nam sprzedawac bc bo kierownicy maja konkurs i kase z tego a konsultanci dostana ochlapy bo plany indywidualne sa nierealne ... Zal
Anonimkatastrofa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.09 22:57 Odpowiedz
Uważam, że nasza firma nie docenia roli konsultantów. Jesteśmy na pierwszej linii ognia, bierzemy na klatę wszelkie problemy klientów, reklamację ludzi roszczeniowych, odkręcamy błędy kolegów z infolinii i tak na prawdę stanowimy o wizerunku firmy. Dziwię się, że jesteśmy traktowani jako zło konieczne. Zwiększanie planów do nierealnych rozmiarów i śrubowanie CUPów, wprowadzanie niższych cen telefonów przez www jest tego idealnym przykładem. Liczę, że nowy prezes będzie miał więcej oleju w głowie i nie będzie tak skutecznie wyganiał klientów ze sklepów jak obecny. Może wprowadzi ofertę dedykowaną tylko dla sklepów, tak by zachęcić ich do wizyty. Wiadomo, że jak już klient pojawi się w sklepie to jest szansa na jakąś dosprzedaż...nawet głupi futerał. A przez infolinię klient sam nic sobie nie dosprzeda. Oby nowy prezes nie miał inną wizję bo ten sam sobie strzelał w kolano. Z niewolnika nie zrobisz pracownika. A jak już nas, zwykłych i niedocenianych konsultantów zabraknie to głowy w centrali też polecą. Pamiętajcie, nie dajcie się traktować jak niewolnicy. Na T-mobile się świat nie kończy, jest wielu pracodawców szanujących swoich pracowników. I oby ktoś w centrali zdobył się na chwilę refleksjii, bo jeżeli tak wiele osób zgłasza ten problem to musi coś być na rzeczy. Pozdrawiam.
AnonimTAnonymous
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.10 23:40
Dzisiaj zaszaleli z nowym pomyslem na sprzedaz - "lubie to". Ciekawe, co z tego wyjdzie?
Anonimehhh
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.08 22:49 Odpowiedz
jakimś cudem znalazła się klientka która chciała podpisac umowe w sklepie a nie w internecie-młoda dziewczyna 21 lat zaświadczenie o zatrunieniu-odpowiedź z adn-brak zgody-karta kredytowa lub legitymacja studencka-absurd-rzeczywiście lepsze dokumenty potwierdzające wiarygodnośc płatnicza niz zaswiadczenie o pracy...
AnonimTkupa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.09 20:29
Czasami odnoszę wrażenie, że pracują tam odrealnieni ludzie, którzy chyba złośliwie odmawiają podpisania umowy bez kaucji i zachowują się jak urzędasy za komuny-nie i koniec bo tak. Nie wspomnę o czasie obsługi zgłoszeń no ale może oni również muszą dzwonić i wciskać nasze usługi dlatego nie ma kiedy...
AnonimKaskaa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.07 08:16 Odpowiedz
Plany z kosmosu codziennie wypelnianie setki tabelek dodatakowo trzeba wysylac maile na koniec dnia i tlumaczyc sie ... Obłęd.Oferty up priv są tak beznadziejne ze wstyd to proponować ludziom no i każą wciskać te tablety i internet gdzie juz kazdy klient to ma i nie potrzebuje 10 - tego tableta i tu nie chodzi o cene ... ... Pracownicy maja codziennie poczucie ze zaraz za coś ich zwolnią a dobrą kase ciezko zarobić bo plany b. Wysokie a po drugie klienci podpisuą umowy w necie ... Pracownicy powoli prZegladają oferty pracy nawet ci nowo przyjeci ...
AnonimPaluszek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.03 22:57 Odpowiedz
...Pani B chyba na urlopie, bo cisza....
cytat:
Nazywajcie rzeczy po imieniu to Pani B. na zachodzie tak rozmawia z ludźmi, mobbing, wymuszanie, słownictwo prosto z rynsztoka. Sprzedajcie gamonie albo się zwolnijcie, szukajcie sobie nowej roboty jak nie sprzedacie 3 tabletów, super motywacja. Całe szczęście, że mamy już parę nagrań tej Pani. Jej popychacze kier mikro też nie są lepsi my na zachodzie mamy dosyć. Ciągle nas porównuje do wschodu o ni mają lepszego UP, mają coś tam cos tam o 1% lepiej to jest chore, jak ma się kompleks słabszego to powinno się w domy siedzieć a nie ludzi tym katować i na nich wyżywać. Nie wszyscy są jednak „deblami z centrali” ale faktycznie jak już ktoś trafi do centrali ze sklepu to w głowie mu się przewraca nagle jest najmądrzejszy kiedyś był kolegą a teraz nie odbiera telefonów od szarych kierowników. Puknijcie się w głowy młotkiem najlepiej.

AnonimFu
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.03 23:59
Jak tam plany koledzy zrobicie czy nawet do nich nie podchodzicie?
Anonimklientokonsultant
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.03 22:52 Odpowiedz
Kurdę! Takie ceny w necie, że sam zrobiłem aneks przez neta zamiast u siebie w sklepie! W zasadzie po co my tam siedzimy? Call center niech zrobią ze sklepów... bo punkt serwisowy już zrobili...
Anonimehhh
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.02 23:59 Odpowiedz
na pierwszej stronie na www zasłonięte zdjęcie salonu z napisem w internecie taniej,obniżamy wszystkie ceny telefonów tylko online...i co sie dziwić że w sklepach pustki...powinny sie teraz nazywać punkt T-Mobile do przyjmowania reklamacji sprzętowych i fakturowych
Anonimjoker
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.03 19:40
he he Poproszę jeszcze taką naklejkę na drzwiach wejściowych do sklepu i aneks do umowy - konsultant ds obsługi reklamacji
AnonimOlek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.03 23:24
Jacek możesz coś zrobić w temacie a nie tylko wymagać? My naprawdę nie mamy czarodziejskiej różdżki co by nią czarować i plany robić... Nie może być sprawiedliwie w każdym kanale sprzedaży? Realizacja przez stronę też kosztuje. Ktoś musi to przetworzyć, kurier dowieść. Wielu klientów najpierw sprawdza na www i przychodzi do sklepu a tu kicha wieć wychodzi a mógł...
AnonimKonsultant
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.03 23:34
Jacku pomóż nam a my pomożemy tobie! Przecież duża liczba klientów realizując ofetę przez www rezygnuje w ciągo 10 dni a to firmę kosztuje.
Anonimno
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.31 21:46 Odpowiedz
No to nowy miesiąc czas zacząć. Oczywiście żeby nie było kolorowo, cele zostały tak wyśrubowane, żeby czasem konsultant nie dogonił marchewki zawieszonej na bardzo długim kiju, tylko żeby kierownik mógł się nad nim pastwić cały miesiąc, że za mało sprzedaje. Że się nie stara i mu nie zależy. Dodam, że nastąpiła przepowiedziana podwyżka o 5 zł w UPach a przybyło ich o 200% w celach. I oczywiście wyrąbali nam SUPERZESTAWY z taryfą JUMP S, żeby DATA też przestała się sprzedawać! Cudownie, nic tylko sprzedawać! BRAWO CENTRALO. Cele podnosicie i równocześnie macie nadzieję, że ich nie zrealizujemy! Zmieniacie zasady gry w trakcie meczu, a to już jest przegięcie!
Anonimdt
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.28 08:51 Odpowiedz
Już jedna gruba sprawa o mobbing była w T-Mobile (o reszcie nie wiem, ale o tym co piszę, wiem na pewno), hehe, więc dlaczego nie ma być następnej, albo następnych?! "Kto z kierownikiem wojuje, ten od kierownika ginie.." ale po krótkim czasie ten kierownik zginął, bo już za dużo się nazbierało niewygodnych faktów
Anonimbyemiro
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.25 18:37 Odpowiedz
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-wkracza-do-rumunii,2,3,31287.html i już wiemy, gdzie wyślą prezia, aby szerzył dobre, magentowe słowo....
Anonimajaja
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.22 19:34 Odpowiedz
za to lewandowska ja zarobila :-)
AnonimKierownik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.23 22:49
Nazywajcie rzeczy po imieniu to Pani B. na zachodzie tak rozmawia z ludźmi, mobbing, wymuszanie, słownictwo prosto z rynsztoka. Sprzedajcie gamonie albo się zwolnijcie, szukajcie sobie nowej roboty jak nie sprzedacie 3 tabletów, super motywacja. Całe szczęście, że mamy już parę nagrań tej Pani. Jej popychacze kier mikro też nie są lepsi my na zachodzie mamy dosyć. Ciągle nas porównuje do wschodu o ni mają lepszego UP, mają coś tam cos tam o 1% lepiej to jest chore, jak ma się kompleks słabszego to powinno się w domy siedzieć a nie ludzi tym katować i na nich wyżywać. Nie wszyscy są jednak „deblami z centrali” ale faktycznie jak już ktoś trafi do centrali ze sklepu to w głowie mu się przewraca nagle jest najmądrzejszy kiedyś był kolegą a teraz nie odbiera telefonów od szarych kierowników. Puknijcie się w głowy młotkiem najlepiej.
AnonimW temacie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.23 23:18
To co teraz piszesz to dla gory znak ze ci manageowie, managerki sie sprawdzaja. Oni tego oczekuja - trzymanie jak psa na smyczy krotko i mocno. To co dla nas mobbing dla nich dobra managerka.
AnonimDebilka z centali
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.22 12:48 Odpowiedz
Cześć wszystkim Chyba sie nudzicie w pracy, a może wolicie lepsze określenie: w robocie. Jeżeli chcecie, aby wasze wpisy, głosy ktoś - czyli np. debile z centrali, topmanagement - traktował poważnie, to może piszcie o naprawdę poważnych sprawach? Formę też warto byłoby zmienić. A tak... moje wrażenie jest jedno: sami nie wiedzą czego chcą, wulgarni, prości, bez szacunku dla siebie i innego człowieka. Najgorzej, że wybrali pracę z ludźmi. Proponuję zmienić zawód. Agresja rodzi agresję...
AnonimKonsultant
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.22 20:49
A jaka jest Twoja forma określając się "debilką z centrali"Miałem okazję posłuchać telekonferencję topmanager ,którzy pracowników mają za roboli a ich słownictwo pozostawia wiele do życzenia.Ale uważam,że nie wszyscy tacy są ani przełożeni i również konsultanci.Twój wywód wygląda,że ktoś najwidoczniej uraził Twoją osobę więc może Ty powinnaś pomyśleć o zmianie pracy ,skoro konsultanci tak Cię rażą .
Anonimgfg
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.21 20:34 Odpowiedz
Za telepolis.pl: Czarne chmury nad Miroslavem Rakowskim Deutsche Telekom jest niezadowolone z wyników polskiego T-Mobile. Polska to dla DT drugi najważniejszy rynek w Europie - pisze gazeta Handelsblatt dodając, że ważą się losy prezesa Miroslava Rakowskiego, którego umiejętności zarządzania są kwestionowane. (...) Rakowski jest prezesem polskiego T-Mobile od stycznia 2011 roku. Za 4 miesiące kończy mu się 4-letni kontrakt.
AnonimOjejku
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.21 22:56
Anonim1001
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.21 23:29
No to czas na redukcje kadry zarzadzajacej. Jakies zmiany w terenie
Anonim1000
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.20 23:39 Odpowiedz
Mam zaszczyt napisać 1000 komentarz. T-Mobile nie idź tą drogą!
AnonimCiekawe
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.20 20:40 Odpowiedz
Ciekawe o ile wzrosną plany we wrześniu? Bo qwa w sierpniu wzrosły o 100% do ch. ja Pana.
AnonimBzdety
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.20 07:41 Odpowiedz
Firma której zadaniem jest zarobek i sprzedaż?dlaczego muszę prosić o zgodę na podpisanie aneksu regon bez up bo nasycenie spada.Kto wymyśla chorą rywalizację wschód-zachód.Co mam powiedzieć klientowi przepraszam ale mojemu przełożonemu % źle wychodzą i nie zrobię tego aneksu?O zgodę mam prosić ,żeby klienta utrzymać.Czy Wam się w głowach poprzewracało lekko ujmując?
AnonimDebilizmy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.20 21:04
Wymyśla to ten co wymyślił tez debilny podział na extra klasę, pierwszą i druga ligę sprzedawców i wysyła zbędne rankingi nasycenia. Pytam po co. Po co też tak się napalacie i pisze ten spam na forum ze sprzedaliscie Patyka. Tańczycie jak Wam zagrają.
AnonimDebilizmy1
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.20 21:48
Nie wszyscy piszą,co nie którzy sprzedają dobrze ale mają honor i zdrowe podejeście.Pamiętajmy na czym nasza praca polega,na sprzedaży itp,nie na spamie.Zawalona poczta i tyle i delete .Na czym polega praca kierownika sklepu ? Coś mnie ominęło ?na przychodzeniu do pracy na otwarcie sklepu i nie obsługiwaniu -jaka to siara dla punktu i opinia t-Mobile .Klient chce z kier rozmawiać a kierownik ani bee ani mee ,szuka "jaka to melodia"bo już tylko meile o patykach forwardują.No cóż managerowie pojęcie względne.
Anonimcenywd
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.19 23:04 Odpowiedz
A wokoło jest wesoło: http://www.telix.pl/artykul/play-nowy-internet-formula-4-unlimited-od-29-99-zl-3,62975.html Zjemy Was! Tmobile do piachu!!! Nie dość, że rozwalacie się od środka to i z zewnątrz. OrangeToDziadostwo pisze: 2014-08-19 03:59 no to pobawię się dalej we wróżbitę i spróbuję dalej przepowiedzieć przyszłość na tym dziwnym rynku telekomunikacyjnym. Obawiam że się rozwój sytuacji na rynku data będzie następujący... T-Mobile będzie sobie spał smacznie dalej ze swoimi BlueConnectami ufając że może coś się samo zrobi, najbliższe 1-2 miesiące, wiedząc dodatkowo że dyrekcja od finansów nowej oferty nie klepnie bo cyferki w cenniku się nie będą podobać a firma i owa dyrekcja będzie strzec swoich finansów i tabelek z danymi jak ksiądz proboszcz wejścia do kościoła. Obudzą się dopiero jak sam Prezes Rakovski dojdzie do wniosku że coś tu nie gra, że za bardzo odstajemy od rynku i pokiwa paluchem i wyda rozkaz (dzieje się tak w każdej firmie, w której rządzi "główny księgowy")...
AnonimWrbita
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.19 23:08
A może taj Jumpa podnieść o 5zł? No i te pakiety netu trochę za "duże". Zróbcie jakąś podwyżkę w Jumpach, proszę!
AnonimZwizek zawodowy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.13 21:07 Odpowiedz
2 lata temu związek zawodowy ok,teraz? Wiemy,że bywa raz lepiej a raz gorzej.Róbmy to co do nas należy na ile jesteśmy wstanie i nie zatruwajmy życia sobie T-Mobile .Czy tylko to w Waszym życiu jest .Pracuje 10 lat i bywam poirytowany ale sami sobie jesteśmy już wrogami,nakręcaniami się na to na tamto.Kolejna sprawa mamy sezon urlopowy i moje pytanie brzmi czy raz dziennie telefon od przełożonego z kompletną bzdetą jest potrzebny? Urlop to urlop,szacunek dla drugiej osoby poproszę.I poza tematem do wyższego szczebla- jaki macie sens wyliczania nasycenia simo do całej reszty skoro upgrade 5 zł,walczymy o utrzymanie to jeszcze źle ,że chcemy zatrzymać klientów.O co Pani chodzi Pani?
AnonimZwizek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.13 09:38 Odpowiedz
Może wreszcie ktoś zrobi porządek i założy Związek Zawodowy. Wtedy będziemy partnerem a nie chłopcami i dziewczętami do bicia i wyzysku!
Anonimkrakw
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.13 20:16
Za ciency jesteście na związek. Mówię to ja, w 2012 próbowaliśmy w Krakowie i Katowicach. Wymiekli wszyscy. Bali sie podpisać deklaracji członkowskich. Sami jesteście wszyscy sobie winni. Nie żal mi Was. Zapiepszajcie bez zająkniecia spłacając raty kredytu hipotecznego. Pozdrawiam z Krakowa
Anonimuhaha
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.12 22:04 Odpowiedz
na jednym z ubiegłorocznych spotkań Raku stwierdził aby rozmawiać na trudne tematy, a nie pisać na telixie... Prezes nie wie co się dzieje w sklepach, mam wrażenie że nie wie że sklepy ogóle istnieją. Są bo są. Firma przynosi w***** zysków, a jedyne zyski jakie są widoczne w PL to te na wypłaty dla pracowników... cała kasa jest wypompowywana na zachód. A my możemy się oczywiście cieszyć że ogóle mamy prace, bo przecież na moje miejsce jest 100 chętnych... tyle że turków czy rumunów. Przychodzę do roboty ( tak... do roboty - nie do pracy ) tak aby jak najwięcej wyciągnąć kasy od niemca, dopóki się da... ale na każde zapytanie "czy pomożecie?" wystawiam środkowego palca co zarządu... skoro oni maja nas w dupie, ja mam ich jeszcze głębiej. Mam sie starać aby jakiś "5złotnik" został i nie składał rezygnacji? hehehe... masz facet tutaj kartke i spierdalaj... nastepny! w czym mogę ci dzsiaj niepomóc... Panowie... to fabryka niemocy. Cała firma została pocieta, rozłożona na łopatki... ciecia etatów w imie zysków na zachód. Pomoc od IT? Jakiego IT... tam już tylko świerszcze cykają. Dział reklamacji? No przecież teraz konsultanci maja na miejscu zajmować sie reklamacjami. I jeszcze stać przed sklepem i zapraszać przechodniów... żenada. Firma z klasą... hyhy.
AnonimMurzyn
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.12 22:54
Smutne, że to dopiero początek poczynań rakotwórczego i jego klakierów
AnonimSzczery
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.12 23:13
Polityka jest taka ze wszyscy od kiero w gore sa "zastraszani" - takie pan "wladca" ma sposoby motywacji kiero - "trzymanie twarda reka" w rozmowach z dolem. To taka managerka wyzszego szczebla. Nikt nie pisnie ani slowa - po prostu ma sie sprzedawac. Jak pan x sprzedaje to czemu ty, twoj zespol nie sprzedaje? Jak nie sprzedajesz to dlaczego a jak sprzedajesz to czemu tak malo. Dolu nikt nie bedzie sluchal bo to wyrobnicy - T to bezduszna korporacja. Maja trzepac ile wlezie - trybyki zawsze mozna wymienic. Nowy zawsze bedzie mniej narzekal niz stary.
AnonimTojestjuzkoniec
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.12 21:11 Odpowiedz
Była firma Era. Przez chwilę T-Mobile (za Hartmanna) a teraz jest Krzak czyli niewiarygody twór w oczach klienta i pracownika!
Anonimpracownik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.12 19:26 Odpowiedz
Nie ma wytlumaczenia podniesienia az tak tych planow, wiadomo ze dla 3/4 placowek sa one nie realne. Jedyna logiczna odpowiedz to ujeb...c pracownikom premie. Obecne stawki tzn. roznice cenowe tel pomiedzy www, a sklepem sa tak olbrzymie i nie wytlumaczalne, ze glowa boli. Nie mam nic przeciwko jakies roznicy, ale ta jakas to do 50zl, dla zachety i tyle !!! inaczej niech sami sobie sprzedaja za te ceny co sklepowe, jak 2 miesiace powstrzymamy sie od wiekszych sprzedazy to raz dwa wyrownaja, aby dupe ratowac !
AnonimAppa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.12 08:52 Odpowiedz
Firma okrada pracownikow i tyle. Nie moze byc tak ze klient ktorego prawie namowiles na podpisanie umowy wraca nazajutrz albo za godzine. i informuje ze zrobi ta umowe przez internet, i jeszcze te smsy.. Plany nie wiadomo z jakiego powodu podniesione ...wiecie co to juz jest beszczelnosc ... A firma zawsze broni sie tym ze ktos tam juz zrobil plan wiec czemu wy nie mozecie ? No jasne wystarczy miec szczescie albo naklepac fraudow .. Jak bedzie tak dalej to wale ta robote ..nie bede tylko osoba od przyjmowania reklamacji i wysluchiwania gorzkich zalow klientow. To ze firma ma jakis spadek zyskow gowno mnie obchodzi.
+1034 komentarzy. Przeczytaj wszystkie na forum

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?





Podobne artykuły t-mobile
Ankieta
Który rodzaj spamu w komórkach najbardziej Cię denerwuje ?

Powiadomienia z aplikacji
Niechciane reklamy w aplikacjach
Rozmowa telefoniczna z ofertą
SMS reklamowy
e-mail
Inne


WynikiAnkiety

Głosów 789
TAGI


Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)