REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-07-06 09:17 | Rynek | rynek | t-mobile
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1201

Strajk włoski w T-Mobile?

To żart?

źródło: demotywatory.pl

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4.82 (głosy: 111)
Tagi: | rynek | t-mobile Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1201
Komentarze: 1201 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

Anonimpytanie byy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.17 00:22 Odpowiedz
Czy jest ktoś jeszcze, kto miał już sprawy sądowe o ugodę?
AnonimOdpowiedz
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.17 12:17
Ja, ale jak widze, jak sami sie traktujemy, zachowam dla siebie co bylo, jak bylo. Jak zwykle ostatecznie sprawdza sie tylko jedno - jak umiesz liczyc, licz na siebie. To Twoja czy moja decyzja i to ja czy Ty musimy sie liczyc z jej skutkami, a nie wszystkowiedzace "madrale
Anonimmama
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.16 21:32 Odpowiedz
a ja mam pytanie z innej beczki, świąteczne jak tam prezenty dla Waszych dzieci z ZFSS ? nie dosyc ze ucinają nam pensje to jeszcze ucinają naszym dzieciom pomine fakt że paczki są średnio o połowe mniej warte, ale to że moja córka dostała ten sam zestaw lego friends co rok temu to juz lekko przesada jak to zobaczylam to nie wierzylam wlasnym oczom i dlaczego różne są prezenty, dlaczego córka mojej koleżanki dostała inny nowy zestaw a moja ten sam, kto ma synów tez były rózne paczki i teraz slepy los kto jaki worek dostanie, z nowym prezentem czy zeszłorocznym. niby darowanemu koniowi nie zaglada sie w zęby...ale niesmak został
AnonimNowa tozsamosc
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.17 00:52
Ja mam kota i paczki nie dostalem. Ciesz sie, ze wogole dostajesz paczki, karte przedplacona a nie tylko narzekanie juz tego sluchac sie nie da.
AnonimTak dla kotw
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.19 19:50
Popieram - miłośnicy kotów łączmy się! Pakt równości już nie obowiązuje?
Anonimsciema
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.16 21:26 Odpowiedz
ch*jowy sędzia co nie zna prawa? Chociaż wyczuwam na odległość ściemę z centralki... już kilka razy ktoś pisał, że podobny argument centrali leży i kwiczy... ale do pustaków z w-ki to nie trafia. Dalej robicie tak dla niemieckiego pana...
AnonimJudge
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.17 10:14
Żaden trzeźwy sędzia przed rozpoczęciem przewodu słowem nie skomentuje zasadności powództwa. Wyglada na to, ze jakiś początkujący aplikant radcowski z nadzieja na karierę w korporacji próbuje sie wykazać i lansuje na forum opcje ugody :-)
Anonimkrakw
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.15 19:36 Odpowiedz
już nie, od października zeszłego roku.
AnonimJa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.16 12:30
Ściema? Też mi się tak wydawało, dopóki nie weszliśmy na salę sądową, a tam sędzia do mnie prosto z mostu, że czemu ja się dziwię, że tak to już jest na świecie, że jak sie dostaje coś nie swojego to trzeba oddać i nie ma sie co dziwić, a jak mi się nie podoba i nie chcę się z firmą dogadać, to mogę siadać i czekać na wyrok, ale tam już będą i dodatkowe koszty i odsetki za kilka lat... Już nic nie wiem...
AnonimZainteresowana
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.11 12:31 Odpowiedz
mam pytanie dostał ktoś w ostatnim czasie wezwanie sądowne ws ugody dot. Premii które to podobno nam zle naliczyli ja rat nie płaciłem wiec szanowna firma wysłała mi taki prezent na święta proszę o info czy ktoś jest lub był w podobnej sytuacji i jak to wyglada
Anonimkrakw
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.11 18:39
Ja maiałem propozycje ugody. Była juz druga rozprawa. Ale nie idę na ugodę, mam nadzieję, że wezwanie do zapłaty zostanie odrzucone.
AnonimUgoda to sciema
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.12 15:27
Nie idźcie na żadne ugody, jeżeli mieliby szanse wygrać w Sądzie już dawno odbyłyby się rozprawy, a komornik ściągnąłby te pieniądze. Próba ugodowa tylko przerywa bieg przedawnienia, za 2,5 roku znowu będą o ugodę wnioskować, ale wtedy będą musieli udowodnić, że zrobili wszystko żeby do tej ugody doszło. Poczytajcie: http://www.infor.pl/prawo/w-sadzie/postepowanie-sadowe/696768,Zawezwanie-do-proby-ugodowej-nie-przerywa-biegu-przedawnienia.html
Anonimjeszcze pracownik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.14 16:29
a jestes jeszcze pracownikiem T ? pytam z ciekawości...
AnonimJeszczeklient
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.03 23:42 Odpowiedz
AnonimHihi
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.03 23:47
Jak to co? Będą udawać greka
AnonimMarcin
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.12.04 00:04
Może Mirek maczał w tym ręce jak go potraktowali a może poprostu T-Mobile nie zależy już na polskim rynku? Przykładem mogą być ich oferty rodem ze średniowiecza.
Anonimzmotywowany
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.30 23:18 Odpowiedz
Czyli eldorado sie skonczylo wszsystkich nie zlikwiduja
Anonimjaja
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.30 23:02 Odpowiedz
Czyli co? Likwidują firmówki?
AnonimNowe
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.30 22:59 Odpowiedz
Igor szefem rynku prywatnego z ostatniej chwili
Anonimzmotywowany
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.30 19:23 Odpowiedz
Plus daje 2 tablety lg pad z internetem LTE a My co mamy na święta ??? Zoom Me a tak zpomnialem ;P hahah Dobra rada dla wszystkich. Robcie swoje i tyle, firma ma was gdzies to i wy miejcie firme gdzies.
Anonimza klasykiem
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.29 15:35 Odpowiedz
ch... d... i kamieni kupa
AnonimPrzyszo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.28 22:06 Odpowiedz
A jak oceniacie nowe cyfry na grudzień i +4,99 za BU? Udupiają nas.
Anonimyyee
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.29 02:28
jakie 4,99 za BU? o co chodzi? bo jestem na urlopie
Anonimexe
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.29 11:47
@yyee podwyższają oplate za bezpiecznika o 5zł we wszystkich taryfach..
AnonimGIT
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.29 16:26
No i dobrze powinni dodac jeszcze ramke do CUP na konsultanta przynajmniej 10 sztuk - do tego opaske LG dla dziecka w ilosci 15 na konsultanta i wprowadzic ponownie REGONi PESEL nie mniejszy niz 60% do tego zakazac robienia umow SIMO - jak ktos zrobi to wartusc simo odejmowana od realizacj planu w nowych umowach i jak ktos zrealizuje wszystko na 160% to premia 500%. ... a bylabym zapomniala - no i konkurs na obdzwonke z PF a w nagrode dyplom.
AnonimSzatan
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.27 12:04 Odpowiedz
Do Micru: Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz. To nie są zwykłe usługi i zwykli sprzedawcy. Zwykła usługa to pralnia chemiczna czy zdjęcia do paszportu. Nasze usługi są o wiele bardziej skomplikowane i cięższe do sprzedania. Najpierw wytłumacz zabieganej, zmęczonej osobie (albo starszej, z problemami z koncentracją) o co chodzi w totalnie spakietowanej, skomplikowanej ofercie, a potem jeszcze nakłoń do kupna. To jest sztuka! Dlatego sprzedawcy tego typu usług (telekomunikacyjnych, bankowych itp.) zawsze powinni zarabiać więcej. Jak chcesz sprzedawać coś zwyczajnego, to zapraszam na plac targowy do sprzedaży ziemniaków.
AnonimMicru
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.27 12:58
Jeśli ma Ci to poprawić nastrój to tłumacz to sobie tak dalej, sprzedawco
AnonimDo Micru
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.27 22:19
Co sie tak czepiasz ludzi ,którzy wzięli kredyty.Normalna rzecz,czy ktoś tu narzeka ,ze ma kredyt?Nie masz to sie nie wypowiadaj,jeżeli masz to zachowaj dla siebie.
AnonimVendetta
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 23:02 Odpowiedz
Jeżeli chodzi o narzekanie to najwięcej narzekaja kierownicy mikro. A to że za mało, a to że LG kity sie nie sprzedaja... nie czytam już maili, reguły w outlooku porobione na wszelkie tabelki, raporty itd. Sprzedaje - robie na złość tym którzy nie chcą mi płacić... i rabatuje klientom co sie da i jak sie da... good willem. Nie ma rabatu na aktywacje? Jak nie ma jak jest? I tak, jestem msciwy. Są sposoby żeby sie w swój sposób zemscic na firmie za takie traktowanie... pomyślcie jak, znajdzcie sposób i to robcie. Mrówcza robota daje rade.
AnonimVendetta
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 23:03
a jeszcze w nawiązaniu do poprzednika... pamietaj człowieku, że nasze pobory to w sumie i twoje. Jak nie my to ty też za dużo nie dostaniesz.
AnonimLE
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.27 01:08
po jaki uj to piszesz?! dzięki Tobie, pamietaj dzieki Tobie juz koniec takich dobroci!!!!!! pochwalil sie totalny **up dziekujemy Tobie ze za chwilke nic nie bedzie!
AnonimMicru
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.27 19:16
Dobrze wiedzieć, hehe
Anonimkokosek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 09:55 Odpowiedz
wspolczuje tylko tym wszystkim ktorzy maja kredyty na mieszkanie ….
AnonimMicru
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 22:17
Umiecie tylko narzekać... Każda zdrowo myśląca osoba powinna była zdawać sobie sprzedawcę, że zwykły SPRZEDAWCA zwykłych usług - w końcu zacznie zarabiać tak jak inni sprzedawcy - grosze. Pomalutku odzwyczajajcie się od kilkutysięcznych przelewów, moja dobra rada. NIC NIE TRWA WIECZNIE. I o tym trzeba było pamiętać biorąc kredyty mieszkaniowe.
AnonimKAJA
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 09:53 Odpowiedz
PYTANIE ILU Z WAS DOSTALO JUZ PLANY NAPRAWCZE ??
Anonimds
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 01:25 Odpowiedz
Totalne dno się zrobiła=niczym firma krzak
Anonimalilove
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:46 Odpowiedz
czas na kolejny strajk wloski w t-mobile to jak traktowani sa pracownicy to skandal
Anonimplan
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:58
Raczej malo mozliwe, bo zawsze ktos sie wylamie i nic z tego nie bedzie. Jedyna opcja, jaka mialaby sens, to zebysmy wszyscy sie zmowili i nie sprzedawali np przez miesiac. Jest jednak spory problem, bo bedzie zero ekstra pieniedzy, a mnie i sporo innych osob nie stac na taki numer. Sama juz nie wiem, co robic z tym?
AnonimLipa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 01:09
Nic nie zrobisz. Kiero sa za ciency w uszach a jak nawet dyskutuja z mikro to mikro sa za slabi aby to dac dalej lub po prostu sie boja. Na gorze sa osoby co czytaja to forum i jest kilka takich co ciesza sie jak tutaj sa narzekania jak to dol jest cisniety i jak to narzeka ze zamordyzm jest. Prawda jest taka ze lokalnie nastroje sa straszne. Ludzie nie maja kompletnie pomyslow co robi, malo tego nie ma klientow w punktach a liczniki wejsc moga sobie wsadzic w dupe bo prawda jest taka ze w tej chwili wiekszoszc to CS. To forum czyta tez dzial HR ale co oni moga... ... a moze moga? ... a z drugiej strony byla ostatnio ankieta satysfakci z pracy, marki. Zrobiliscie? Tak tutaj piszecie jak to jest zle (nie neguje tego) ale ilu z was wylao zale w ankiecie?
AnonimDo lipa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 11:46
W zeszłym roku ankietę wypełniłem negatywnie i w tym roku też nie na wszystko ale tak jak sie dzieje i co zawsze wychodzą wspaniałe nawet w 2012 po rekalkulacji tez wyszło ze jesteśmy zadowoleni.Nie ma sensu wypełniać ankiety ,która jest o dupę roztrzaść.W tym roku nawet nie gonił Pan P do uzupełnienia.Tak wogóle niech tylko bedą plany naprawcze lub fantastyczny meil o przegranych za brak realizacji laptopa a przy realizacji cupów.Nie radzę...proszę o więcej mieli ,dowodów jest mnóstwo z kilku lat .
AnonimSmutny
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:45 Odpowiedz
... i najgorsze jest to ze kiero i mikro cisna i kaza na wlasna reke szukac klientow. To jest dramat. Klienci z punktow uciekaja na WWW a my mamy robic za Call Center.
Anonimkkk
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:17 Odpowiedz
cytat:
Szkolenia robia codziennie kierownicy w przerwie miedzy surfowaniem po internecie i przerwa na obiad.
Wiesz ile kierownicy zarabiają, więc co się dziwisz że im się nic nie chce...
AnonimWiem
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:38
Ja akurat wiem i dlatego nieogarniam, ze spora czesc kierownkow jakos ciagnie te kolejne miesiace. Tzn mam na mysli sytuacje tych kierownikow sklepow, w ktorych nie bylo robione minimum 90%. Sama podstawa to troche za malo, jak za to, ze musza tyle znosic. Naprawde, nieogarniam.
AnonimMoj
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 15:15
Moj chyba duzo zarabia bo nie narzeka na prace.
AnonimCocococo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 23:32 Odpowiedz
Racja, tez tak mysle. Niech w koncu ktos z gory powie wprost, jaka jest strategia, jaki jest plan, co chca zrobic? Wtedy byloby jasne i kazdy wiedzialby, na czym stoji, a nie trzebaby wylewac swoje zale na tym forum i ze moze ktos to zobaczy, czy cos? Paranoja, bladzenie we mgle jest teraz.
AnonimDo ZniszczycKonsultantow
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:07
ZniszczycKonsultantow - kwintesencja. Ja bym jeszcze dodal plage serwisowa + wymiane kart SIM
Anonimwww
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:14
Strategia jest jasna, co Wy opowiadacie. Wystarczy zajrzeć do callidusa i zobaczyć jaka szykuje się kasa za ten miesiąc...Ja tak dzisiaj zrobiłem i to był błąd- odechciało się wszystkiego. Wygląda to tak: zabić sprzedaż w sklepach, przenieść wszystko na www, zmusić ludzi do odejścia z pracy, zaoszczędzić na pensjach dla nich ( chociaż to nie są takie duże pieniądze dla takiej firmy przecież?) itp. Szkoda, bo ciężko się przyznać, ale większość z nas lubi tą pracę, a raczej lubiła...Zabito w Nas to. Ktoś doszedł do wniosku, że za dużo zarabiamy i pora to zmienić. Najłatwiej zabrać tym na dole. Cała tajemnica.
Anonimech
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 22:04 Odpowiedz
kiedyś przychodziłem chętnie do tej pracy, ale to co się dzieje jest porażką. praca fajna, ludzie super, ale strategia tragiczna, która prowadzi do klęski, albo tego, że sami się pozwalniamy, albo nas zwolnią, a zatrudnią młodych, którzy już nie zbudują takich zespołów jak my, chcących pracować, promować firmę z jak najlepszej strony, mających wiedzę i tego, że klienci mają o nas dobre zdanie! katastrofa, centralo, przełożeni zróbcie coś z tym, bo naprawdę szkoda nas, was! wprowadzcie jakieś inne cele, normalne, realne, a nie np UPy, którzy jak klienci słyszą uciekają, zmiencie ceny telefonow, mamy z du**** wziętą ofertę, konkurencje mają lepsza, co się dzieje? chcemy robić plany, chcemy robić na 100% ponad 100%, ale tak się nie da. chcemy wartość robić, ale jak zrobić jak oferta jest kiepska, dlaczego nie mamy jakiś tańszych 10cali tabletów, tak jak kiedyś ASUSe ? notbooki gdzie są, niech wrocą takie oferty jak kiedyś! wtedy dało się robić wszystko, a teraz do czego dążycie? odpowiedźcie wprost.
AnonimZniszczycKonsultantow
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 23:23
Do czego daza? Do tego, zeby jak najmniej nam placic. Jak to osiagnac? Wysrubowane plany, modyfikacje stawek prowizji, wymyslanie "nowych i fajnych rzeczy", lepsze ceny i oferty w innych kanalach. Dzieki temu, ludzie ktorzy sa dobrymi pracownikami i sprzedawcami (w sklepach oczywiscie, bo HL to dno) beda mieli dwa wyjscia: 1) beda sie dwoic i troic, kombinowac zeby cos sprzedac, jakos zrobic te mityczne 100%, zeby nadal jakos zarobic - a jak zabraknie 0,000001% do 100% to wspaniale bedzie dla firmy, bo nie trzeba bedzie wyplacic "tzw pelnej prowizji", tylko jakies ochlapy 2) olac to i sie zwolnic - firma tez zadowolona, bo lepiej przyjac nowego pracownika za minimum, ktory nic nie potrafi, nie zna starych czasow i starych prowizji, ale zawsze cos tam sprzeda i cos tam zarobi dla firmy, a planu nie zrobi (bo nie potrafi tak sprzedawac itd jak starzy wyjadacze), wiec nie trzeba mu placic "tzw pelnej prowizji". Od dawna slyszy sie, ze sklepy maja tylko byc od CS, a sprzedaz ma byc przez *** (wiadomo co), bo jest to tansze rozwiazanie. Posadzic jednego robota, bedzie klikal "dalej" w komputerze w centrali i interesik sie kreci. Ps. Czy do was tez przychodza ludzie z kompletnymi bzdurami, bo nie moga sie na HL dodzwonic? U nas jest to plaga i z tego co wiem, w innych sklepach to samo jest. Juz tak mnie to wkur*ia, ze na drzewo ich wysylam, jak co chwile ktos o pare zl z fv przychodzi, czy jakies debilne pakiety mu na HL wlaczyli, albo kupil przez HL i go oszukali.
AnonimJeeeest
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 21:53 Odpowiedz
Teraz nowa promocja przez WWW - oprocz niebotycznych obnizek cen aparatow dodatkowo 2x wiecej internetu w kazdej taryfie. Dziekujemy!
AnonimPozamiatane
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 22:41
No brak słów. Dziękuję za uwagę.
AnonimRama
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 00:42 Odpowiedz
Jak dostane 200 zł za ramke to będę to sprzedawał inaczej nie da rady. Za 20 zł nie będe klientom ściemniał bo sie wstydzę tego. Kto to kupił za darmo to rozdajcie na ulicy może ktoś to weźmie. Podobie branzoletki dzisiaj klient mi powiedział mi zebym sobie to w d..... Wsadził i się sam w aplikacji ogładał a nie jego dziecko obrażał. Co sie dzieje z ta firmą kto dobiera ceny produkty na kim my sie koncentrujemy A tak na ramkach teraz.
AnonimMIS
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 09:26
Tutaj przegiales - chcesz 200 zl premi za sprzedaz ramki? Spasuj. Fakt 20 zl to smieszna kwota ale przynajmniej cos. Widac ze to cos sie nie sprzedaje. Warto to sprzedawac za 20 zl bo za chwile bedzie to cos w CUP'ach i placic beda za to cos 5 zl.
AnonimCUPy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 13:52
CUPy = czyli gówna, których nikt nie chce. Są w PS, żeby przypadkiem ich nie zrobić, bo po co konsultant ma dostać więcej PLN, skoro może nie dostać - każdy powód jest dobry, żeby sprzedawać dużo, a zarabiać mało. Jest to wbrew ekonomii i ogólnej logice, ale nie wymagajmy za dużo "od mózgów z centrali" - banda darmozjadów o wątpliwym poziomie wiedzy (tej podstawowej też), na których trzeba robić. Ich jedyna rola w firmie to wysyłanie co chwile durnych e-maili z zestawieniami że mało tego, mało tamtego, wymyślanie nowych bzdur itp.
AnonimApel
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 00:09 Odpowiedz
Zlikwidujcie plany PQT. Wprowadźcie wspolną wartość dla aneksow i nowych umów. Uprośćcie cele CUP. Nie każcie nam olewać klientów aneksowych, bo liczy się tylko nowa aktywacja. Zrównajcie ceny w sklepach i na www. Niech T-Mobile znowu będzie Top pracodawcą.
AnonimPpek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.23 19:08 Odpowiedz
Dawniej w tej firmie grunt to było doradztwo i przekonanie klienta do zakupu przez stymulację jego potrzeb. Dziś wymaga się od nas oszukiwania, okłamywania i wciskania.grunt to wcisnąć klientowi, który przyszedł podpisać aneks na bc-pakiet, tak żeby noe był świadomy i wyszedł z trzema.
AnonimNie wiem kto
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.23 22:18
Dawniej na stanowisku sprzedawcy trzeba bylo dysponowac odpowiednia wiedza. Teraz firma zatrudnia ludzi nie reprezentujacych zadnej wiedzy ale jak maja sposob na to aby opierdzielac tablety, laptopy to sa najlepsi. ... ale to jest krotka droga - na zachodzie wyglada juz to zupelnie inaczej ale na razie doimy polakow. Taka prawda liczy sie tylko kasa
AnonimNie wiem kto
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.23 22:19
.... a i jeszcze jedno - kto z was byl ostatnio na jakimkolwiek szkoleniu? Czy firma organizuje jakiekolwiek szkolenia? Czy wszystko jest zarezerwowane dla centrali lacznie z poczestunkami: "zejdzcie na dol mamy prezentacje + poczestunek".
AnonimSzkolona
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.24 09:49
Szkolenia robia codziennie kierownicy w przerwie miedzy surfowaniem po internecie i przerwa na obiad.
Anonimkkkk
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.23 11:00 Odpowiedz
ludzie po to podpisują umowę na abonament żeby jakis fajny telefon wziac do 100 zl a nie doplacac po 400 poj… was z tymi cenami , a przez neta tez nie kazdy lubi zamawiac … chore chcieliscie zaoszczedzic i dorobic sie kasy ale cos jednak nie wyszlo ..bo ludzie zawijają kiecke i podpisuja szybko umowe u konkurencji
Anonimmmm
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.21 22:59 Odpowiedz
najgorsze sa te zalosne oferty up … i cenki za aparaty klienci jak to uslysza to wychodza i nie interesuje ich nic wiecej i tego samego dnia podpisuja umowe u konkurencji w salonie ...
AnonimTtodno
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.22 00:36
I bardzo dobrze! Niech wszyscy klienci przejdą, skoro "centralce" na tym nie zależy, to tym bardziej nam "szarym myszkom" nie powinno zależeć. Jeśli nie potrafią dobrze zarządzać firmą, to może w końcu ktoś to zauważy i podejmie stosowne decyzję na jeszcze wyższym szczeblu!!! Naprawdę lubiłem te pracę, ale przez to co się dzieje przez te parę ostatnich miesięcy, to jest nie do zniesienia. Ciągle tylko mało i mało. Tabelka goni tabelkę, a z tabelki można wyczytać, że osoba która ma realizację planu na 100% i tak jest słaba bo nie ma odpowiedniego nasycenia tymi przereklamowanymi laptopami i tabletami, ofertami UP i innymi pierdołami. Kiedyś liczyła się jakość i sprzedaż, a teraz.... wszyscy łącznie z "górą" mają gdzieś jakość!!! Sprzedaż, przez oszukiwanie i okłamywanie klientów nie jest chyba tym, czego firma oczekuje od swoich pracowników przytaczając "Kodeks Etyki Biznesu"- Kodeks sobie, a menagerowie sobie ;-) Mam nadzieję, że ktoś to w końcu zrozumie i podejmie odpowiednie kroki ku temu by ta firma stanęła na nogi. Tak naprawdę jako T jesteśmy na dnie, więc mamy nie wiele do stracenia.
AnonimPytanie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 17:40 Odpowiedz
Czy uważacie że oklamywanie klientów że dostają tu i teraz 50 zł rabatu na laptopa bo on niby kosztuje 160-170zl na miesiąc a dzisiaj dla Pana Pani tylko 109 jest etyczne. Takie techniki sprzedaży narzuca nam kierownik mikro, jako najlepsze praktyki z jednego z marketów na śląsku. Może wreszcie czas zmienić promocje na nowe, niż kłamać w żywe oczy, że klient oszczędza kupując dzisiaj, skoro robimy go w wała. Kiedyś szkolili nas ze mamy być doradcami, autorytetem w oczach klientów a teraz ze mamy im tu i teraz wcisnąć cokolwiek. To już jest niesmaczne. Ror też jest przecież obowiązkowy i Bezpieczny telefon też w pakiecie. Wszystko w cenie i za darmo. Tere fere.
AnonimtAKA PRAWDA
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 18:05
Nie mozesz oczekiwac od tych ludzi wyuzdanych technik sprzedazowych. Oni nie maja pomyslu na sprzedaz. Kaza szukac klientow w panoramach, w google. Sprzedawac pakietowo, na promocje, na nalezy sie panu, dochodzi wlasnie do tego ze oszukujemy klientow. Oni sa slabi - nie maja pomyslow na sprzedaz a ze firma wymaga od nich aby cisneli dol to robia to w taki a nie inny sposob.
AnonimPytanie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 11:47 Odpowiedz
... a mnie od zawsze zastanawialo pytanie czy pracodawca czyt. kierownik lub jego guru moze nas zmusic do wydzwaniania po klientach z Panoramy Firmy i pseudo"pozyskiwaniu ich". Czy my mamy cos takiego w zakresie obowiazkow? Czy zajmujemy sie tylko obsluga klientow w sklepie i obdzwonka bazy z centrali. Czy u was tez trwa akcja Panorama firm lub inne debilne zrodlo? Debilizm na potege. U nas nikt nie dzwoni a daja namiary na obecnych klientow ktorych znaja - bo przeciez dzwoniac z takiej panoramy to nikt nie chce rozmawiac i albo sie rozlacza, albo mowi ze nei ma czasu albo ze nie jest zainteresowany. Najwiekszy ubaw jest jak potem takie maile sa wysylane jako przyklad skutecznosci - ubaw w zespole jest na prawde duzy ale tak to dziala - nie skupiasz sie na swojej pracy tylko robisz co ci kaza aby sie odepierd..olili.
+1201 komentarzy. Przeczytaj wszystkie na forum

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Bruksela: wspólne standardy dla wyszukiwarek Internetowych i chmury. Co dalej z Google?
Parlament Europejski wezwał kraje członkowskie UE i Komisję Europejską do zniesienia barier dla rozwoju jednolitego rynku cyfrowego w UE, w rezolucji przyjętej w czwartek. Posłowie podkreślili również konieczność zapobiegania nadużywaniu dominującej pozycji przez firmy internetowe poprzez egzekwowanie unijnych reguł konkurencji i rozdzielenie wyszukiwarek od innych usług komercyjnych.
REKLAMA
Plantronics - słuchawki Bluetooth
Samsung S5570 Galaxy Mini
698
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
391
SonyEricsson Xperia neo V
389
Samsung GT-S5620 Monte
359
Samsung GT-C3530
280
Samsung GALAXY Y GT-S5360
271
Samsung Star II (S5260)
245
Więcej telefonów

Podobne artykuły t-mobile
Ankieta
Który Operator na koniec roku 2014 ma najlepszą ofertę post-paid?

Grupa Polsat (Plus)
Orange Polska
P4, Play
T-Mobile Polska
VOiP
Inni
Nie mam zdania


WynikiAnkiety

Głosów 13
TAGI


Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)