REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-07-06 09:17 | Rynek | rynek | t-mobile
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1166

Strajk włoski w T-Mobile?

To żart?

źródło: demotywatory.pl

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4.82 (głosy: 110)
Tagi: | rynek | t-mobile Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1166
Komentarze: 1166 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

Anonimkokosek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 09:55 Odpowiedz
wspolczuje tylko tym wszystkim ktorzy maja kredyty na mieszkanie ….
AnonimKAJA
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 09:53 Odpowiedz
PYTANIE ILU Z WAS DOSTALO JUZ PLANY NAPRAWCZE ??
Anonimds
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 01:25 Odpowiedz
Totalne dno się zrobiła=niczym firma krzak
Anonimalilove
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:46 Odpowiedz
czas na kolejny strajk wloski w t-mobile to jak traktowani sa pracownicy to skandal
Anonimplan
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:58
Raczej malo mozliwe, bo zawsze ktos sie wylamie i nic z tego nie bedzie. Jedyna opcja, jaka mialaby sens, to zebysmy wszyscy sie zmowili i nie sprzedawali np przez miesiac. Jest jednak spory problem, bo bedzie zero ekstra pieniedzy, a mnie i sporo innych osob nie stac na taki numer. Sama juz nie wiem, co robic z tym?
AnonimLipa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 01:09
Nic nie zrobisz. Kiero sa za ciency w uszach a jak nawet dyskutuja z mikro to mikro sa za slabi aby to dac dalej lub po prostu sie boja. Na gorze sa osoby co czytaja to forum i jest kilka takich co ciesza sie jak tutaj sa narzekania jak to dol jest cisniety i jak to narzeka ze zamordyzm jest. Prawda jest taka ze lokalnie nastroje sa straszne. Ludzie nie maja kompletnie pomyslow co robi, malo tego nie ma klientow w punktach a liczniki wejsc moga sobie wsadzic w dupe bo prawda jest taka ze w tej chwili wiekszoszc to CS. To forum czyta tez dzial HR ale co oni moga... ... a moze moga? ... a z drugiej strony byla ostatnio ankieta satysfakci z pracy, marki. Zrobiliscie? Tak tutaj piszecie jak to jest zle (nie neguje tego) ale ilu z was wylao zale w ankiecie?
AnonimDo lipa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 11:46
W zeszłym roku ankietę wypełniłem negatywnie i w tym roku też nie na wszystko ale tak jak sie dzieje i co zawsze wychodzą wspaniałe nawet w 2012 po rekalkulacji tez wyszło ze jesteśmy zadowoleni.Nie ma sensu wypełniać ankiety ,która jest o dupę roztrzaść.W tym roku nawet nie gonił Pan P do uzupełnienia.Tak wogóle niech tylko bedą plany naprawcze lub fantastyczny meil o przegranych za brak realizacji laptopa a przy realizacji cupów.Nie radzę...proszę o więcej mieli ,dowodów jest mnóstwo z kilku lat .
AnonimSmutny
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:45 Odpowiedz
... i najgorsze jest to ze kiero i mikro cisna i kaza na wlasna reke szukac klientow. To jest dramat. Klienci z punktow uciekaja na WWW a my mamy robic za Call Center.
Anonimkkk
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:17 Odpowiedz
cytat:
Szkolenia robia codziennie kierownicy w przerwie miedzy surfowaniem po internecie i przerwa na obiad.
Wiesz ile kierownicy zarabiają, więc co się dziwisz że im się nic nie chce...
AnonimWiem
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:38
Ja akurat wiem i dlatego nieogarniam, ze spora czesc kierownkow jakos ciagnie te kolejne miesiace. Tzn mam na mysli sytuacje tych kierownikow sklepow, w ktorych nie bylo robione minimum 90%. Sama podstawa to troche za malo, jak za to, ze musza tyle znosic. Naprawde, nieogarniam.
AnonimMoj
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 15:15
Moj chyba duzo zarabia bo nie narzeka na prace.
AnonimCocococo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 23:32 Odpowiedz
Racja, tez tak mysle. Niech w koncu ktos z gory powie wprost, jaka jest strategia, jaki jest plan, co chca zrobic? Wtedy byloby jasne i kazdy wiedzialby, na czym stoji, a nie trzebaby wylewac swoje zale na tym forum i ze moze ktos to zobaczy, czy cos? Paranoja, bladzenie we mgle jest teraz.
AnonimDo ZniszczycKonsultantow
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:07
ZniszczycKonsultantow - kwintesencja. Ja bym jeszcze dodal plage serwisowa + wymiane kart SIM
Anonimwww
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.26 00:14
Strategia jest jasna, co Wy opowiadacie. Wystarczy zajrzeć do callidusa i zobaczyć jaka szykuje się kasa za ten miesiąc...Ja tak dzisiaj zrobiłem i to był błąd- odechciało się wszystkiego. Wygląda to tak: zabić sprzedaż w sklepach, przenieść wszystko na www, zmusić ludzi do odejścia z pracy, zaoszczędzić na pensjach dla nich ( chociaż to nie są takie duże pieniądze dla takiej firmy przecież?) itp. Szkoda, bo ciężko się przyznać, ale większość z nas lubi tą pracę, a raczej lubiła...Zabito w Nas to. Ktoś doszedł do wniosku, że za dużo zarabiamy i pora to zmienić. Najłatwiej zabrać tym na dole. Cała tajemnica.
Anonimech
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 22:04 Odpowiedz
kiedyś przychodziłem chętnie do tej pracy, ale to co się dzieje jest porażką. praca fajna, ludzie super, ale strategia tragiczna, która prowadzi do klęski, albo tego, że sami się pozwalniamy, albo nas zwolnią, a zatrudnią młodych, którzy już nie zbudują takich zespołów jak my, chcących pracować, promować firmę z jak najlepszej strony, mających wiedzę i tego, że klienci mają o nas dobre zdanie! katastrofa, centralo, przełożeni zróbcie coś z tym, bo naprawdę szkoda nas, was! wprowadzcie jakieś inne cele, normalne, realne, a nie np UPy, którzy jak klienci słyszą uciekają, zmiencie ceny telefonow, mamy z du**** wziętą ofertę, konkurencje mają lepsza, co się dzieje? chcemy robić plany, chcemy robić na 100% ponad 100%, ale tak się nie da. chcemy wartość robić, ale jak zrobić jak oferta jest kiepska, dlaczego nie mamy jakiś tańszych 10cali tabletów, tak jak kiedyś ASUSe ? notbooki gdzie są, niech wrocą takie oferty jak kiedyś! wtedy dało się robić wszystko, a teraz do czego dążycie? odpowiedźcie wprost.
AnonimZniszczycKonsultantow
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 23:23
Do czego daza? Do tego, zeby jak najmniej nam placic. Jak to osiagnac? Wysrubowane plany, modyfikacje stawek prowizji, wymyslanie "nowych i fajnych rzeczy", lepsze ceny i oferty w innych kanalach. Dzieki temu, ludzie ktorzy sa dobrymi pracownikami i sprzedawcami (w sklepach oczywiscie, bo HL to dno) beda mieli dwa wyjscia: 1) beda sie dwoic i troic, kombinowac zeby cos sprzedac, jakos zrobic te mityczne 100%, zeby nadal jakos zarobic - a jak zabraknie 0,000001% do 100% to wspaniale bedzie dla firmy, bo nie trzeba bedzie wyplacic "tzw pelnej prowizji", tylko jakies ochlapy 2) olac to i sie zwolnic - firma tez zadowolona, bo lepiej przyjac nowego pracownika za minimum, ktory nic nie potrafi, nie zna starych czasow i starych prowizji, ale zawsze cos tam sprzeda i cos tam zarobi dla firmy, a planu nie zrobi (bo nie potrafi tak sprzedawac itd jak starzy wyjadacze), wiec nie trzeba mu placic "tzw pelnej prowizji". Od dawna slyszy sie, ze sklepy maja tylko byc od CS, a sprzedaz ma byc przez *** (wiadomo co), bo jest to tansze rozwiazanie. Posadzic jednego robota, bedzie klikal "dalej" w komputerze w centrali i interesik sie kreci. Ps. Czy do was tez przychodza ludzie z kompletnymi bzdurami, bo nie moga sie na HL dodzwonic? U nas jest to plaga i z tego co wiem, w innych sklepach to samo jest. Juz tak mnie to wkur*ia, ze na drzewo ich wysylam, jak co chwile ktos o pare zl z fv przychodzi, czy jakies debilne pakiety mu na HL wlaczyli, albo kupil przez HL i go oszukali.
AnonimJeeeest
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 21:53 Odpowiedz
Teraz nowa promocja przez WWW - oprocz niebotycznych obnizek cen aparatow dodatkowo 2x wiecej internetu w kazdej taryfie. Dziekujemy!
AnonimPozamiatane
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 22:41
No brak słów. Dziękuję za uwagę.
AnonimRama
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 00:42 Odpowiedz
Jak dostane 200 zł za ramke to będę to sprzedawał inaczej nie da rady. Za 20 zł nie będe klientom ściemniał bo sie wstydzę tego. Kto to kupił za darmo to rozdajcie na ulicy może ktoś to weźmie. Podobie branzoletki dzisiaj klient mi powiedział mi zebym sobie to w d..... Wsadził i się sam w aplikacji ogładał a nie jego dziecko obrażał. Co sie dzieje z ta firmą kto dobiera ceny produkty na kim my sie koncentrujemy A tak na ramkach teraz.
AnonimMIS
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 09:26
Tutaj przegiales - chcesz 200 zl premi za sprzedaz ramki? Spasuj. Fakt 20 zl to smieszna kwota ale przynajmniej cos. Widac ze to cos sie nie sprzedaje. Warto to sprzedawac za 20 zl bo za chwile bedzie to cos w CUP'ach i placic beda za to cos 5 zl.
AnonimCUPy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 13:52
CUPy = czyli gówna, których nikt nie chce. Są w PS, żeby przypadkiem ich nie zrobić, bo po co konsultant ma dostać więcej PLN, skoro może nie dostać - każdy powód jest dobry, żeby sprzedawać dużo, a zarabiać mało. Jest to wbrew ekonomii i ogólnej logice, ale nie wymagajmy za dużo "od mózgów z centrali" - banda darmozjadów o wątpliwym poziomie wiedzy (tej podstawowej też), na których trzeba robić. Ich jedyna rola w firmie to wysyłanie co chwile durnych e-maili z zestawieniami że mało tego, mało tamtego, wymyślanie nowych bzdur itp.
AnonimApel
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 00:09 Odpowiedz
Zlikwidujcie plany PQT. Wprowadźcie wspolną wartość dla aneksow i nowych umów. Uprośćcie cele CUP. Nie każcie nam olewać klientów aneksowych, bo liczy się tylko nowa aktywacja. Zrównajcie ceny w sklepach i na www. Niech T-Mobile znowu będzie Top pracodawcą.
AnonimPpek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.23 19:08 Odpowiedz
Dawniej w tej firmie grunt to było doradztwo i przekonanie klienta do zakupu przez stymulację jego potrzeb. Dziś wymaga się od nas oszukiwania, okłamywania i wciskania.grunt to wcisnąć klientowi, który przyszedł podpisać aneks na bc-pakiet, tak żeby noe był świadomy i wyszedł z trzema.
AnonimNie wiem kto
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.23 22:18
Dawniej na stanowisku sprzedawcy trzeba bylo dysponowac odpowiednia wiedza. Teraz firma zatrudnia ludzi nie reprezentujacych zadnej wiedzy ale jak maja sposob na to aby opierdzielac tablety, laptopy to sa najlepsi. ... ale to jest krotka droga - na zachodzie wyglada juz to zupelnie inaczej ale na razie doimy polakow. Taka prawda liczy sie tylko kasa
AnonimNie wiem kto
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.23 22:19
.... a i jeszcze jedno - kto z was byl ostatnio na jakimkolwiek szkoleniu? Czy firma organizuje jakiekolwiek szkolenia? Czy wszystko jest zarezerwowane dla centrali lacznie z poczestunkami: "zejdzcie na dol mamy prezentacje + poczestunek".
AnonimSzkolona
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.24 09:49
Szkolenia robia codziennie kierownicy w przerwie miedzy surfowaniem po internecie i przerwa na obiad.
Anonimkkkk
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.23 11:00 Odpowiedz
ludzie po to podpisują umowę na abonament żeby jakis fajny telefon wziac do 100 zl a nie doplacac po 400 poj… was z tymi cenami , a przez neta tez nie kazdy lubi zamawiac … chore chcieliscie zaoszczedzic i dorobic sie kasy ale cos jednak nie wyszlo ..bo ludzie zawijają kiecke i podpisuja szybko umowe u konkurencji
Anonimmmm
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.21 22:59 Odpowiedz
najgorsze sa te zalosne oferty up … i cenki za aparaty klienci jak to uslysza to wychodza i nie interesuje ich nic wiecej i tego samego dnia podpisuja umowe u konkurencji w salonie ...
AnonimTtodno
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.22 00:36
I bardzo dobrze! Niech wszyscy klienci przejdą, skoro "centralce" na tym nie zależy, to tym bardziej nam "szarym myszkom" nie powinno zależeć. Jeśli nie potrafią dobrze zarządzać firmą, to może w końcu ktoś to zauważy i podejmie stosowne decyzję na jeszcze wyższym szczeblu!!! Naprawdę lubiłem te pracę, ale przez to co się dzieje przez te parę ostatnich miesięcy, to jest nie do zniesienia. Ciągle tylko mało i mało. Tabelka goni tabelkę, a z tabelki można wyczytać, że osoba która ma realizację planu na 100% i tak jest słaba bo nie ma odpowiedniego nasycenia tymi przereklamowanymi laptopami i tabletami, ofertami UP i innymi pierdołami. Kiedyś liczyła się jakość i sprzedaż, a teraz.... wszyscy łącznie z "górą" mają gdzieś jakość!!! Sprzedaż, przez oszukiwanie i okłamywanie klientów nie jest chyba tym, czego firma oczekuje od swoich pracowników przytaczając "Kodeks Etyki Biznesu"- Kodeks sobie, a menagerowie sobie ;-) Mam nadzieję, że ktoś to w końcu zrozumie i podejmie odpowiednie kroki ku temu by ta firma stanęła na nogi. Tak naprawdę jako T jesteśmy na dnie, więc mamy nie wiele do stracenia.
AnonimPytanie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 17:40 Odpowiedz
Czy uważacie że oklamywanie klientów że dostają tu i teraz 50 zł rabatu na laptopa bo on niby kosztuje 160-170zl na miesiąc a dzisiaj dla Pana Pani tylko 109 jest etyczne. Takie techniki sprzedaży narzuca nam kierownik mikro, jako najlepsze praktyki z jednego z marketów na śląsku. Może wreszcie czas zmienić promocje na nowe, niż kłamać w żywe oczy, że klient oszczędza kupując dzisiaj, skoro robimy go w wała. Kiedyś szkolili nas ze mamy być doradcami, autorytetem w oczach klientów a teraz ze mamy im tu i teraz wcisnąć cokolwiek. To już jest niesmaczne. Ror też jest przecież obowiązkowy i Bezpieczny telefon też w pakiecie. Wszystko w cenie i za darmo. Tere fere.
AnonimtAKA PRAWDA
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 18:05
Nie mozesz oczekiwac od tych ludzi wyuzdanych technik sprzedazowych. Oni nie maja pomyslu na sprzedaz. Kaza szukac klientow w panoramach, w google. Sprzedawac pakietowo, na promocje, na nalezy sie panu, dochodzi wlasnie do tego ze oszukujemy klientow. Oni sa slabi - nie maja pomyslow na sprzedaz a ze firma wymaga od nich aby cisneli dol to robia to w taki a nie inny sposob.
AnonimPytanie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 11:47 Odpowiedz
... a mnie od zawsze zastanawialo pytanie czy pracodawca czyt. kierownik lub jego guru moze nas zmusic do wydzwaniania po klientach z Panoramy Firmy i pseudo"pozyskiwaniu ich". Czy my mamy cos takiego w zakresie obowiazkow? Czy zajmujemy sie tylko obsluga klientow w sklepie i obdzwonka bazy z centrali. Czy u was tez trwa akcja Panorama firm lub inne debilne zrodlo? Debilizm na potege. U nas nikt nie dzwoni a daja namiary na obecnych klientow ktorych znaja - bo przeciez dzwoniac z takiej panoramy to nikt nie chce rozmawiac i albo sie rozlacza, albo mowi ze nei ma czasu albo ze nie jest zainteresowany. Najwiekszy ubaw jest jak potem takie maile sa wysylane jako przyklad skutecznosci - ubaw w zespole jest na prawde duzy ale tak to dziala - nie skupiasz sie na swojej pracy tylko robisz co ci kaza aby sie odepierd..olili.
Anonimmobbing
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 11:44 Odpowiedz
Jak czujesz się mobbingowany to polecam iść od razu do PIP, zgłaszanie to do "góry" w naszej firmie nie ma sensu, usłyszysz że masz za małe argumenty... wiem z doświadczenia...
AnonimT
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.21 12:47
PIP ma cie w Pipie tyle ci napisze......... Przypomniałem sobie rekalkulacje i wizyte w Pip. To jest Polska będzie tylko gorzej!!!
AnonimRanking MCDS
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.19 23:02 Odpowiedz
Oto fragmenty Kodeksu Pracy obowiązujące od początku 2004 roku, dotyczące mobbingu (Dz. U. 2003 nr 213, poz. 2081): „Art. 943. § 1. Pracodawca jest obowiązany przeciwdziałać mobbingowi. § 2. Mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników. http://www.mobbing.most.orpl/porada_prawna.htm http://www.pip.gov.pl/pl/f/v/97338/12%20mobbing%20pracown.pdf Zostałam przypisana do przegranych i moje kierownictwo nie chce ze mną pracować, SMUTNE. CHYBA SIĘ POWIESZĘ! Pisane było do Was wiele razy o tym jak istotne jest by koncentrować uwagę na sprzedaży dużych urządzeń . Pisałem maile CO NALEŻY ZROBIĆ pisałem maile JAK NALEŻY ZROBIĆ Pisałem jak bardzo sprzedaż laptopów wpływa na wynik Wasz ale i mój !!! Minęło 17 dni listopada i każdy z Was pokazał się w tym obszarze z jak najgorszej strony grupowej rywalizacji i wali o wspólny cel … Tym samym wpadacie do grupy „ PRZEGRANYCH” Od dzisiaj na bieżąco będziecie otrzymywać maila ode mnie z aktualizacją tej tabeli. Dzisiaj piszę do WAS wszystkich, natomiast jeśli ktoś z Was sprzeda w końcu te urządzenie pisze do całej grupy, a ja przepinam jego osobę do „DW”…. I wpada do grupy wygranych…. To inny mail i inna lepsza „BAJKA” W tym mailu nie oczekujcie poklasku i ukłonów w Waszą stronę, handlowiec który nie potrafi sprzedać nawet jednej sztuki to handlowiec z którym chyba nie chcę pracować. Nakładam na Was minimalny plan w postaci 2 sztuk laptopów do końca miesiąca, brak realizacji tego celu będzie maił kolejne konsekwencje, ale nie będę teraz o tym pisał, bo naprawdę wierzę w to, że złapiecie BYKA za ROGI. Zaczynamy od teraz…. Czekam na każdego maila od Was w ramach tej grupy dyskusyjnej ( nie wysyłajcie tego maila do wszystkich, bo to nie jest informacja dla osób która sprzedaje laptopy ). Poruszamy się tylko w ramach tego maila do końca miesiąca.
AnonimNikt
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 00:08
Znam ten ton mikro Katowice
AnonimHEHE
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 10:30
Znam doskonale tego spamera z mikro Katowice. Na całe szczęście nie pracuję już w tej firmie i wreszcie moje życie jest spokojne. Wam współczuję takiego kierownika mikro.
AnonimSpamerka
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 11:29
Spamer czy spamerka - oto jest pytanie.
AnonimNikt
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 11:41
Mobber 😜
AnonimLaptop
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 17:43
A Ci WYGRANI to są tacy extra bo 1 szt. sprzedali toż to niesamowity wyczyn. Widać że promocja sama się sprzedaje.
Anonimlaptop
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 20:12
... a propo laptopow - Orange ma super reklame w TV - nie nachalna, informacyjna odnosnie laptopa i uslug dodatkowych. Bardzo mi sie podoba - dlaczego nasza firma nie potrafi robic ntakich reklam?
AnonimNikt
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.20 22:16
Bo w niej pracują ludzie pokroju RP
Anonim102014
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.19 01:54 Odpowiedz
Jak P. P obiecał to tak bedzie jego jedynego mozna skuchać z calej paplaniny jaka do nas płynie. Fakakt sprzedaży nie ma jak mam zrobic UP i BU skoro jeśli nawet do każdego aneksu sprzedam UP to nie mam tylu aneksów aby cel zrobić to samo z BU. Kier mikro rozlicza nas z cyfry dnia od początku miesiąca tak wysokiej że jak to śledziliśmy to tylko 4 razy zrobil ja w tym roku a on chce ją robic dzień w dzień. Powodzenia wszyscy położyli na to laskę przeciez to jest niemożliwe. Oni nadal nas walą za sprzedaż. Czy ktos nad tym panuje przeciez sa jacyś dyrektorzy jeszcze chyba nie pozbyli sie wszystkich.
AnonimCRM
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.19 00:09 Odpowiedz
Obdzwaniajcie, dzwońcie, czary mary i plan się zrobi! Durnia od CRM w pysk trzeba lać. Skoro jest taki mądry, to niech sam dzwoni i jednocześnie usiłuje coś sprzedać i serwis zrobić i konto doładować i pakiet w TT wyłączyć (bo ktoś z HL bez zgody klienta włączył) i jeszcze jęczenia klienta wysłuchiwać (bo ktoś na HL mu bzdur naobiecywał). Jak szaleć, to szaleć!
Anonimoferta
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.18 20:28 Odpowiedz
sytuacja jest tragiczna! mamy najgorsza oferte w sklepach T na rynku! awarie?! przeciez sa one robione specjalnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tyle w temacie! aa i wazne! juz nawet nie przejmuje sie planami, gdyz to co sie dzieje obecnie jest kpiną!
Anonimjjjj
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.18 10:18 Odpowiedz
jestem waszym stalym klientem ale jak usyszalem jaka macie dla mnie oferte w punkcie to dziekuje wam przenosze sie do innej sieci
AnonimWWWTMOBILEPL
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.18 15:00
WEJDZ NA WWW.T-MOBILE.PL - TAM NALEZY ZAWIERAC ANEKSY/UMOWY. PUNKTY NIE MAJA NIC DO ZAOFEROWANIA. MAJA ZAKAZ JAKICHKOLWIEK RABATOW NIE MOWIAC JUZ O OFERCIE KTORA JEST DROZSZA.
Anonimkoniec firmy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.16 23:13 Odpowiedz
A temat awarii systemu z października już w warszafce (tfu) upadł. Prawie 10 dni awarii i co. My nie możemy pracować ale sprzedawać trzeba. Ja się pytam jak? Ale to i tak wina sprzedawców że firma nam nie daje narzędzi do wykonywania naszej pracy. Oferta świąteczna to rzeczywiście porażka. Opaski dla dzieci spoko tyle że promocja od 14 .10 a do tej pory w Elacie nie działa no bo po co? Konsultant zaproponuje klient powie fajnie a na koniec wie Pan co nie zrobimy bo mi system nie znajduje. Żenada. Nie wspomnę że znowu przez pół dnia w sobotę system nie działa.
AnonimZnajacy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.16 23:44
... a wiesz ile przez te awarie firma zarobila (czyt. nie stracila) przez to ze w punktach nie zrobili aneksu, nie wlaczyli BU, nie sprzedali tableta? Rachunek jest prosty - to ze w punktach sie nie sprzeda to dla firmy duzy plus. Klient pojdzie do APS lub zrobi to przez WWW - a jak juz wejdzie na WWW to na pewno nie wroci do punktu . Najlepiej dla nich aby to zrobic przez WWW lub w APS. Przez WWW nie wyplacaja prowizji a w APS tez nie doplacaja konsultantom. Suma sumarum wszelkie podbicia, premie ZUS'y w skali kraju to gigantyczne pieniadze.
AnonimAwaria102014
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.18 23:53
Pamiętam jak dziś, jak P.P wysłał email (jeszcze w październiku) o tym, że "będziemy mieli obniżone, zrekalkulowane plany z października z powodu awarii itd". Miesiąc minął, zaraz będzie grudzień i prowizja, a tu zero info, czy nawet "przepraszam za obiecanki i pomyliłem się". Porażka - bo jak inaczej można to wytłumaczyć, że słowo, w tym wypadku email, od człowieka odpowiedzialnego za 1/2 sprzedaży w kraju jest nic nie wart? Teraz też jest wesoło np. z PF+, umowa generuje się wieki, a próbnego wydruku oczywiście nie ma - bo po co? Lepiej ręcznie j3bać się i pisać (przecież XXI wiek mamy), a gnidy w centrali już tylko czekają, kartkują i liczą kropki, żeby znaleźć błąd na umowie - firma zarobi, klient ma, a ty nie masz nic.
Anonimprac
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.16 18:59 Odpowiedz
Panie p.o. prezesa moja wina, moja wina moja bardzo wielka wina............. Wcześniej się samo sprzedawało a teraz już się dorobiłem i mi się nie chce.. Czy tą firmą to ktoś zarządza, czy tylko chce wycisnąć ile się da a potem na sprzedaż!?
AnonimHe He He
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.16 01:06 Odpowiedz
Mam żonę i dwie córeczki, obecnie ja w Orange, żona w Mix Plus a dziewczyny na kartę: Formuła rodzina 4.0+ w Play to dla 4 osób koszt 139,99zł a routerem 149,99zł i mamy do podziału 25GB bo dziewczyny chcą YouTuba. Poszedłem, zapytałem i się uśmiałem (dlatego o tym piszę): Nielimitowane w Polsce wraz ze stacjonarnymi, SMS, MMS oraz porównywalnie 24GB do podziału to w TM 296zł na miesiąc a jeśli chciałbym z telefonami (Core Plus w Play za 1zł w abo 50zł) to tylko z ubezpieczeniem w abonamencie 50zł za jedyne 339zł za sztuke!!! O co chodzi? Zapytałem co będzie na święta bo w Pley kuszą Xboxem a w Plusie i Orange telewizorami więc otrzymałem informację, że jak dopłacę do abonamentu 10zł na m-c to dostanę ramkę do zdjęć… Super to ja sobie dopłacę i kupię sobie prezent. Powariowali. No ale żarty żartami – pokazuję ulotkę Orange – abonament 70zł na 2 lata, aktywacja 29zł i Samsung Tab 4 10.1 za 149zł z nielimitowanym LTE na 2 lata! Riposta T-Mobile: abonament 105zł na 3 lata, aktywacja 50zł i Samsung Tab 4 10.1 za 249zł z limitowanym LTE na 3 lata 10GB na m-c! Czyście oszaleli? I tu znowu jakiś pakiet ubezpieczeniowy?! Przecież jak nie przyszedłem do PZU! Powodzenia! Pa! Pa!
AnonimZnajacy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.16 23:37
Zobacz na promocje przez WWW - nikt normalny nie kupuje w punkcie. Przez WWW asz nawet umowy na 12 -m-cy no limit za 29 zl.
AnonimMam do
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.15 01:41 Odpowiedz
Dzwonimy, dzwonimy dzwonimy. Klient jest wszędzie. Nie dzwonisz nie zależy ci na sprzedaży.
Anonimmniejnizero
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.14 00:42 Odpowiedz
Klient jest tylko sprzętu brak (IPady,IPhone) ale to wina konsultanta, że się nie sprzedaje przecież...Biedronka jest lepiej zarządzana bo przynajmniej asortymentu nie brakuje
AnonimBlaBlaBla
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.13 22:38 Odpowiedz
Te ramki to rzeczywiście dopiero pójdą jak wejdą do CUPów i znowu trzeba będzie coś sprzedawać w pakiecie tak, aby klient się nie zorientował i znowu okłamywanie i okradanie. Jakość marna, aplikacja się zawiesza, ramka się sama wyłącza, nie włącza się jak powinna i po kilku restartach jakoś działa. Natomiast ostatnim gadżetem pobili te babeczki z pleśnią co kiedyś były - bierzesz takie chińskie cudo i rozpier... rozwala się w rękach na drobne części. Czy ktoś to w ogóle sprawdzał przed zakupem. Nawet jeśli ktoś to dał za darmo to przecież wstyd dawać klientowi. Ja tam wyrzuciłem wszystkie do kosza - żal mi, naprawdę żal. A co do opasek dla dzieci to rzeczywiście mogą być użyteczne, ciekawe tylko czy ten abonament za 4,99 to UP? Fajnie by było, bo słyszałem, że w grudniu najtańszy telefon w UPie będzie za 299zł tak abyśmy nie dostawali tyle prowizji za CUPy.
Anonimxxx
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.13 20:43 Odpowiedz
te zegarki dla dzieci moga byc strzalem w 10, moze cos sie ruszy
AnonimTralala
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.15 18:34
Będą się elegancko nadawały do zamontowania w aucie. Masz wtedy namierzanie fury. Za grosze :-)
AnonimMisiu
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.11 20:37 Odpowiedz
Z innej beczki. Jak sprzedaja wam sie ramki na zdjecia? Reklama w TV juz leci a w punktach? U nas sprzedaz 0. Czy tego oczekuje klient na swieta? Chyba nie. Jakie sa wasze zdania. Pzdr.
AnonimDo Misia
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.12 09:27
Kolejne 0 dodam.Nikt nie pyta.Tak czy tak 70% sprzedanych umów to zaproponowane przez konsultanta,od tyle aż umiemy nikt nie pyta o umowy voice ,metka drogich telefonów przypięta na dobre,więc nawet jak się ktoś trafi to bez zoom.me.Na reklamie to jeszcze wygląda ta ramka a rzeczywistość-o zgrozo
AnonimDo Misia i Od Misia
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.12 09:49
No to jak sie nie sprzedaje to pewnie zaraz do planu wpadnie
+1166 komentarzy. Przeczytaj wszystkie na forum

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?





Podobne artykuły t-mobile
Ankieta
Jaki rozmiar ekranu Smartfona jest Twoim zdaniem najwygodniejszy?

do 3,5 cali
od 3,5 do 4 cali
od 4 do 4,7 cali
od 4,7 do 5 cali
od 5 do 5,5 cali
powyżej 5,5 cali


WynikiAnkiety

Głosów 844
TAGI


Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)