REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-07-06 09:17 | Rynek | rynek | t-mobile
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 894

Strajk włoski w T-Mobile?

To żart?

źródło: demotywatory.pl

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4.82 (głosy: 97)
Tagi: | rynek | t-mobile Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 894
Komentarze: 894 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimKaska
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.04.14 13:25 Odpowiedz
Kochani jak to jest bo kiero mnie straszy ze jak w tym msc nie wyrobie planu to bede musial podpisac plan naprawczy ... Czy jesli wtedy nie uda mi sie wyrobic planu to wylatuje z pracy?
Anonimoferta
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.04.11 08:27 Odpowiedz
nie narzekajmy na ofertę, tai tak jest bardzo tania, ile można schodzić w dół ? Dla mnie jest i tak za tanio a ludzi tylko to rozbestwiło. 39 zł bez limitu ? ale bez telefonu ?! wielkie oburzenie. Klienci przez to, że jest taka tanio są makabryczni. Najbardziej denerwuje strona internetowa, dlaczego jest taka różnica w cenach telefonów ? Mnóstwo osób przychodzi kupić bo widziało na stronie pyta a może coś jeszcze taniej tutaj a się okazuje że u nas 300zł droższy telefon !! Zawija się na pięcie i wogóle nie kupuje.
Anonimech
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.04.12 00:29
gdyby polacy zarabiali średnio 500% więcej jak np w niemczech to i ceny połączeń mogły by być i 2razy wyższe a ludzie byliby szczesliwsi.a ze zarabiamy tyle, ze ledwo na zycie starcza(nawet jezeli ktoś ma więcej to i tak po odliczeniu raty kredytu itp zostają grosze)to walczą o każdą złotówkę(łatwiej "szastac kasą" i się nie targować jezeli ma się solidne nadwyzki finansowe co miesiąc). A jako ciekawostka-w spółce matce t-mobile w 2007 był strajk bo chcieli im obniżyć czas pracy z 34 godzin(czyli nie pracowali nawet 8 dziennie)a pensja minimalna nowo przyjętego pracownika callcenter wynosiła wtedy 2900euro czyli blisko 12 000PLN!!!(wg doniesien prasy z tamtego okresu). i tyle w temacie dobrobytu w polsce-o ile rozumiem, ze panstwo nie ma kasy na podwyzki w budzetowce o tyle nie rozumiem czemu ta sama firma placi okolo 500%mniej w miejscu polozonym kilkaset km od jej siedziby.kto w tym kraju do tego dopuscił i czemu nikt nie protestuje??? "biedni" grecy gdy chciano im o kilka procent obnizyc swiadczenia zrobili taka rozpierduche, ze hej! u nas mowi sie, ze związki to zło-ale jakoś strajki w niemczech spowodowały wycofanie się firmy ze swoich planów.piszę jako osoba ktora pracuje w innej branży ale i tak we wszystkich"importowanych" korpo jest tak samo.
Anonimech
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.04.12 00:58
w poprzednim poscie mialo byc wydłużyc czas pracy...
Anonimksua
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.04.08 00:52 Odpowiedz
przy nowych umowach też już płatne smsy... i zjedziesz tylko 5 zł, nie 10
AnonimTjajko
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.04.06 12:12 Odpowiedz
Znów ciche podniesienie abonamentu dla obecnych, przy przedłużeniu bez limitu juz nie tylko stacjonarne płatne, ale smsy tez.... za to dla nowych nie... mało tego można zjechać nowemu różnica 10 zł przy abonamencie za 49,90 coby na to?, za to wskoczył plan na aneksy wartościowy
Anonimprofirma
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.04.05 13:33 Odpowiedz
a jak masz to oceniać ? Ty będziesz płacił\iła tę karę ? Nie! Więc się nie zastanawiaj tylko sprzedawaj
AnonimPoza T rwnie istnieje ycie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.04.05 22:49
Kolega jeszcze nie całkiem przeszedł na ciemną stronę mocy więc się zastanawia, moim zdaniem dobrze to o nim świadczy...
Anonimtimotej
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.04.03 23:18 Odpowiedz
A czy sprawdzaliście kary umowne w profirmie+ bo niektóre kary wynoszą nawet 77000 złotych, jak to oceniacie?
AnonimKrakw
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.30 11:51 Odpowiedz
cytat:
najlepszy pracodawca roku hah hah to jakaś kpina. Warszawka się bawi a konsultant w sklepie tyra. pn, wt, śr, .... bez wolnych weekendów, świat życie. Pani AK miesza w grafikach aż słąbo się robi. no tak trzeba zabłysnąć przed JF. smutne ale prawdziwe
Nie konsultant tylko sprzedawca zapamietajcie to sobie. Pozdrawiam były konsultant (już poza branżą)
Anonimnikt z TMobile
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.29 14:50 Odpowiedz
najlepszy pracodawca roku hah hah to jakaś kpina. Warszawka się bawi a konsultant w sklepie tyra. pn, wt, śr, .... bez wolnych weekendów, świat życie. Pani AK miesza w grafikach aż słąbo się robi. no tak trzeba zabłysnąć przed JF. smutne ale prawdziwe
AnonimIn
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.21 01:34 Odpowiedz
Szcepanowi w tmobile rynek bizesowy sie rozsypal , wlasciwie to szczepan ten rynek rozsypal, a teraz milczaco przytakuje. Szczepan wypieprzyl doradcow db teraz w czerwcu wypieprza szczepana . Ale rynku biznesoweo brak
AnonimTrajan
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.21 15:12
To zaledwie początek cyrku w biznesie. Zabawa dopiero się zaczyna. Trzeba być kompletnym idiotą, żeby zabrać firmy z DB i przekazać je ludziom pracującym na własnej działalności gospodarczej i żyjącym z prowizji, którzy nawet przez dwa lata mogą grosza nie zobaczyć za tę obsługę. Czyli krótko: etatowy pracownik zgarnął prowizję, a ten który nie dostaje żadnego stałego wynagrodzenia ma teraz przez dwa lata opiekować się klientem i zbierać wszystkie joby. Ponad 15 lat pracowałem w PTC/T i myślałem, że już wszystko widziałem. Jednak nie wszystko...
Anonimpolki
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.19 00:17 Odpowiedz
Co z tą PF+ ? Sraczka straszna.. sprzedajcie sposób na skuteczna sprzedaż tego g..
AnonimTfan
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.19 19:37
PF+ broni sie sama -przed klientami
AnonimSpamognik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.12 23:23 Odpowiedz
cytat:
My mamy kierownika mikro takiego jak wy mieliście. Maili 15 na dzień. Pomysłów 100 na h i ciągle źle. Mało, mało, szukaj rozwiązań a nie wymówek itd. Piszemy bzdurne raporty sami na siebie na podstawie fikcyjnego raportu aktywności. Blazenada!
kto jest chory?
AnonimCoriolanus
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.10 01:02 Odpowiedz
Jesteśmy najemnikami - wynajętymi po to by robili swoje. Przychodzimy wszyscy do pracy po pieniądze, dostajemy je za wykonywanie zadań. Czas konsultantów skończył się. Z nasyceniem rynku, przyszedł czas sprzedawców. Sprzedawcy nie zarabiają inaczej jak sprzedażą. Skoro główne zadanie to sprzedaż, to jego waga jest najwyższa. Skuteczna i efektywna sprzedaż nie wyklucza uczciwości, szacunku i godności, nie daj się zwieść tym, co twierdzą inaczej. Jednocześnie wszelkie rozkazy winny być wykonane z wystarczającą dbałością, stosownie do wagi - zarabiaj i nie zwracaj na siebie niczyjej uwagi. Przyjmij do wiadomości, że teren i zadania na których operujemy, co za tym idzie perspektywa, różnią się od tego co jest w Centrali. Nie zrozumiemy ich tak jak oni nie zrozumieją nas, operujemy innymi pojęciami ale cel mamy wspólny. Jeśli cenisz swoją indywidualność, i wyjątkowość, dobrze! Zachowaj ją na po pracy, niech będzie źródłem Twojego zdrowia i satysfakcji. Tutaj jesteś jednak tylko wierszem danych w excelu, rekordem pozbawionym formuły, którego wycięcie zmienia rezultat o tysięczną część (bo tyle nas mniej więcej jest) Jeśli potrzebujesz czułości i przytulenia to nie będzie to pracodawca. Szukaj bliskiej osoby lub opłać tych którym za to się płaci. Jesteśmy w sytuacji gdy kontrakt mogą zerwać obie strony - jeśli znajdziesz kogoś, kto zapłaci Ci więcej, nie powinieneś mieć skrupułów - w świecie liczb są tylko wnioski i decyzje. Nie pluj na tego, który Ci płaci, skoroś się u niego najął. Nie trać czasu na narzekanie, jeśli nie masz planu, który doprowadzi do zmiany sytuacji. Bądź uczciwy wobec siebie - to najpierw, po tym wobec innych , nie zginiesz. Trzymaj się Zespołu, mamy wynik do dowiezienia.
AnonimTrajan
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.10 15:47
Dobra wypowiedź. Z sensem. Jedna uwaga. Według najnowszych badań egipskie piramidy zbudowali wolni ludzie, a nie niewolnicy. Tyle, że większość zarządzających jeszcze o tym nie przeczytała.
AnonimSprzedawca
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.10 23:15
Wszystko jasne tylko trochę więcej zdrowego rozsądku ze strony pracodawcy by się przydało i będzie dobrze bo nieco wygórowane te wymagania nawet jak dla najemnika...
AnonimWSCHD
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.07 09:28 Odpowiedz
Wiecie coś Wam powiem. Pracowałem kiedyś z pewnym przełożonym, który po prostu nas szczuł. Dla niego byliśmy do dupy, jeśli miesiąc był słaby pod względem ruchu, mimo, że stawialiśmy na rzęsach, żeby plany wykonać i nikt ku..... z nas nie siedział i nie leciał w chu........ TYLKO PRACOWALIŚMY, DOCISKALIŚMY!!! Ale co mam zrobić, jeśli Klient nie chce i mówi, że NIE!!! Mam mu powiedzieć, bierz tu i teraz, bo Cię skopie, a jak nie stać Cię na opłaty abonamentu, to bierz kredyt i spłacaj tą umowę, bo ja tak Ci za******cie proponuję?! Kierownicy są świetni! Wezmą Cię na zaplecze i grają Klienta, a Ty masz mu sprzedać! OK. SPRZEDAJE. SUPER GADAM NAWIJAM, A KIEROWNIK JAKO KLIENT MÓWI, NIE DZIĘKUJĘ, NIE, ALE NIE NIE JEST MI TO POTRZEBNE... ALE JA NAPRAWDĘ DZIĘKUJĘ... NIE DZIĘKUJĘ... No to NIE SPRZEDAŁEM KIEROWNIKOWI - JESTEM DO *UPY !!! I mi gada, że planów nie robie, bo sprzedawać nie umiem! Czasem mam ochotę powiedzieć, to stań proszę, a ja obok Ciebie stanę i pokaż jak mam sprzedawać, skoro Taki ZA*BISTY JESTEŚ!!! Sprzedaj tej staruszce co ledwo słyszy tego super Pentagrama, a ona Ci powie: Panie, ja stara jestem, ja mam 700 zł emerytury, ja na leki nie mam! Sklep, sklepowi nie równy! Jakość Klienta w innych sklepach też różna. Ci, którzy pracują po kilka, kilkanaście lat SĄ SUPER SPRZEDAWCAMI, oczywiście są wyjątki, że jedni mają to, gdzieś i tylko siedzą i czekają na koniec pracy, bo myślą, że pracują, ale większość z nas staje na rzęsach, żeby sprzedać i umie to doskonale robić, ale teraz niestety musisz mieć SZCZĘŚCIE W TYCH CZASACH, DOBRY DZIEŃ, albo tak sprzedawać nie mówić o wszystkim, że fajnie - sprzedasz, ale potem Klient będzie do Ciebie wracał z pretensjami! Wracając do mojego poprzedniego przełożonego. Tak szczuł nas, mieliśmy dosyć. Jazdy były jakich mało... Pisał non stop maile, że coś nie tak, że wytłumacz się dlaczego Cyfry nie zrobiłeś?! Brał na dywanik itd... DEMOTYWOWAŁ NAS takim ciągłym naciskiem. Ja to rozumiem, że to taka rola, ale bez przesady. Kierownik poleciał, dostał wypowiedzenie. Dostaliśmy nowego, też wymagającego kierownika! ALE WIECIE CO?! Nie było już takich rozmów, nie było takich maili ze z*ebą! Były zebrania rano i mówił. Słuchajcie! Jesteśmy grupą, musimy się wspierać i pomagać! Były maile pochwalne jak coś się sprzedało! Były super rywalizacje, podzielone grupy. Która grupa sprzeda więcej, to coś "wygrywa". Była mobilizacja, był uśmiech, aż się pracować chciało. WAŻNE, ŻEBY KONSULTANT WIEDZIAŁ JAKIE MA CELE I ŻEBY NA KONIEC MIESIĄCA JE ZREALIZOWAŁ, A NIE NAGONKA CODZIENNIE. Raz w tygodniu podsumowania. Jak komuś szło źle, to na spokojnej rozmowie omawianie co do poprawy, jak to widzisz, jak Ci pomóc, czy może kogoś chcesz poprosić o pomoc. Czuło się wsparcie i to było mega MOTYWUJĄCE! Sklep robił plany, Konsultanci robili plany! I popatrzcie jak zmiana kierownika TYRANA na NORMALNEGO DZIAŁA NA NAS, JAK BEZ TAKIEJ NAGONKI, NERWÓWKI KONSULTANT PODCHODZI DO PRACY, NIE CZUJĄC, AŻ TAKIEJ PRESJI. DEMOTYWOWANIE DZIAŁA TAK, ŻE STARASZ SIĘ SPRZEDAWAĆ, ALE SPRZEDAJESZ BEZ PRZYJEMNOŚCI! Pozdrawiam.
LesHLesH
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 3147
Zarejestrowany:
2008-04-27 21:37:25
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.07 10:20
Kobylasty elaborat, niestrawny. Masz rację, proś szefa o błysk pokazu własnej sztuki sprzedaży, niech wykaże Twój błąd, ale... Po przeczytaniu 1/5 słowotoku odstawiłem go na bok. Trzeba być emerytem i mieć czas na czytanie takich smędzeń. Może tu tkwi Twój błąd? W tym, że nawijasz klientom długie 'kazania'?... Zamiast prowadzić rozmowę w stylu konwersacyjnym, zadawać krótkie, przemyślane pytania, wysłuchać odpowiedzi i reagować trafną riposta z ciekawą propozycją lub krótkim, stosownym przykładem?
Anonimzachd
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.08 11:54
My mamy kierownika mikro takiego jak wy mieliście. Maili 15 na dzień. Pomysłów 100 na h i ciągle źle. Mało, mało, szukaj rozwiązań a nie wymówek itd. Piszemy bzdurne raporty sami na siebie na podstawie fikcyjnego raportu aktywności. Blazenada!
AnonimElektra
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.04 01:31 Odpowiedz
Otrzymaliśmy ranking sklepów za luty , ogólnie realizacja w większości poniżej normy. O czym to świadczy.......kiepska oferta ,Apacze i niski/mały ruch w sklepach. Komentarz do rankingu ( z góry)- są sklepy które potrafią . Postępowanie dla kierowników - zrobić porządek. Realizacja- monitoring. Oczywiście są równi i...........inni. Zawsze znajdzie się jakiś cup za który monitoring jest , mimo wykonania planu za poprzedni miesiąc na 100%.Zostało powiedziane " liczy się tylko wykonany , ostatni miesiąc" a analizują rok wstecz po to by wręczenie karteczki było słuszne/bo cos tam kiedyś też nie poszło /.Różnice minimalne a jednak bardzo ważne. Smutne i głupie bo żadnej stabilizacji nie ma. Pocieszający jest fakt że i kierownicy i kierownicy kierowników tez wkrótce odejdą i będzie ich to bardziej bolało niż nas. Niestety bez naszej pracy nie istnieją :/
AnonimKres
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.07 01:46
Sytuacja podobna ,pytanie kto i kiedy wymyślił monitoring. Czy to tylko jest wymysł poszczególnych kierowników czy tez może mamy na to dodatkową procedurę. Zmiana regulaminu pracy czy też wynagradzania...........hyym, do podpisu nic nowego nie mam . Państwo w państwie ? A to tylko korporacja, cele owszem są ale każdy z nas wie co ma robić bez dodatkowej spiny. Priorytet jest ten sam co zawsze 100/100/100............. No nie wiem , pisać do Prezesa czy do HR ? A jak u Was ???
AnonimKat zach
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.12 23:12
Kat zach
AnonimKrzy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.24 16:34 Odpowiedz
Jeszcze chwilę i się konsultanci posypią. Na początku roku po nowym systemie motywacyjnym była sprzedaż , po ostatnich zmianach personalnych na szczeblach kierowniczych zrobiła się taka nagonka , że ludzie wolą brać zwolnienia bo nie jest człowiek w stanie robić 30 wskaźników na raz. Ostatnio w Salonie wspólnie policzyliśmy , że plany + nasycenie są nie realne , ba nigdy nie było takich wyników jakich się teraz oczekuję więc skąd. Straszenie i ciągłe groźby ze strony kierowników mikro o zwolnieniach to codzienność , tylko jestem ciekaw co wtedy jak zwolni doświadczonego sprzedawce i zatrudnią młodego , który po miesiącu wymięknie . Na dłuższą metę niestety firma robi sobie strzał w kolano. Nam pozostało tylko pracować i wyciągać kasę tak długo jak to możliwe i zagryzać zęby. Rozumiem wymagania , normalna sprawa biznesowa - zysk musi być ale to co jest teraz z wymaganiami korporacji nie ma nic wspólnego. Taki obóz tylko płatny, do czasu.
AnonimDustin
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.25 14:06
Twardym trzeba byc , nie mientkim
AnonimKto
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.21 19:27 Odpowiedz
Nie rozumiem tego "marudzenia" jeśli jest tak źle to przecież można zmienić pracodawcę. Zawsze jest lepiej tak gdzie nas nie ma - sprawdźcie!
AnonimNiePodamImienia
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.21 17:17 Odpowiedz
Nie polecam pracy w tej ZLODZIEJSKIEJ firmie. Obiecuja wysokie prowizje . Jak juz Czlowiek zrobi plan i podpisze duzo umow to pewien dzial ci te umowy odrzuci bo zabraklo byle pierdoly. Co najsmieszniejsze pracownicy tego dzialu dostaja prowizje od ilosci niezaliczonych umow ! Nie szanuja naszej ciezkiej pracy szkoda slow ...
LesHLesH
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 3147
Zarejestrowany:
2008-04-27 21:37:25
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.21 18:34
To chore, ale w korporacjach dość często bywają chore zasady. Może warto rozejrzeć się za pracą gdzie indziej? Gdyby korporacje miały problem z pracownikami - inaczej by postępowały...
AnonimGrosik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.20 14:02 Odpowiedz
Moim zdaniem powinny wrocic laptopy allbo niech cos wymysla bo te tablety juz sie klientom przejadają powoli .. Kazdy ma ... Pozatym jak zmienili ofertę to mala wartosc z tego jest .... Ilością nie nadrobimy ..
AnonimApeesek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.15 20:50 Odpowiedz
O jakim szmalu Ty mówisz ? Janbym coś miał ale on to grosze.
AnonimApeesek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.15 12:43 Odpowiedz
Po raz kolejny jak bumerang wraca sprawa dosprzedaży. Kiedyś były to głupie dwunasteczki gdzie do dzisiaj spotykam klientów którzy twierdzą, że maja dwa numery .... A na koncie widzę trzy teraz obrano na celownik tablety - no tak, wartość większa. Pytanie co następnym razem ? Abo 200 w górę z telewizorem jako dosprzedaż ?? I po raz kolejny wraca sytuacja, że dwoisz i troisz się,żeby ten koient tylko ten tablet kupił i co ? No nie chce. Ok więc ja nie chce z Panem/Panią podpisać aneksu bo mi przecież procent dosprzedaży spada. Inna znajoma ma 16 aneksów do zrobienia na firmę i klient bo dziesiątkach telefonów no NIE CHCE kupić tabletów, no co zrobisz ot taki uparty typ i twierdzi,że ten cud techniki chińskiej nie potrzebny. Więc znowu kuriozalna sytuacja, zrobie tyle aneksów i nie dosprzedam przecież % będzie szalał i dostanę monitoring i wylęce no ale klient przecież by płacił i dochód dla firmy jak najbardziej ale kogo to interesuje jak tylko tablety się liczą ? I o to proszę Państwa mamy abstrakcyjną sytuację z której nie ma wyjścia.
AnonimTrajan
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.15 16:07
Jest wyjście. Dogadaj się z adb. Oni mają teraz megaciśnienie na aneksy, Tobie wskaźniki nie spadną, a jemu wzrosną. Szmalem się podzielicie. W ekonomii nazywa się to teorią przewag komparatywnych... :-)
AnonimAPS
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.12 13:52 Odpowiedz
Sytuacja w APS'ach jest tragiczna. Ruch w salonach jest znikomy, plany nierealne. W tym momencie większość APS'ów jest nierntowna.
Anonimworker
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.12 00:21 Odpowiedz
A ja kocham swoja pracę! Kocham być kołczowany, wypełniać tabelki i wciskać emerytom ten chiński szajs. W końcu za to utrzymuję rodzinę.
Anonimex
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.12 11:29
He He He ,ale cię wykołczowali !!! Dobrrreeee!!!
Anonimera
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.11 18:51 Odpowiedz
ech i kolejne badanie satysfakcji za nami..."anonimowe" HAHA a jaka frekwencja! kierownicy co pol godziny latali żeby sprawdzić kto nie wypełnił niech zrobią "papierową" to się dowiedzą co naprawdę pracownicy myślą...cały czas dokręcanie śruby a pensje 5-6 razy niższe niż na adekwatnych stanowiskach w spolce matce jedynie kilkaset km stąd.niemiec za takie normy i ciśnienie (nawet za wyższe pieniądze) by ich wyśmiał! inna sprawa, ze kiedyś jak chcieli obniżyć w DT pensje o kilka % to związki zrobiły taki strajk, ze się z tego wycofali-a chodziło o pracowników call center gdzie srednia pensja pracownika na słuchawce to było około 14 000pln po prezeliczeniu i to jakies 6 lat temu! a u nas ani zwiazkow, ani nikt nie podniesie glowy a ceny mamy prawie jak u nich.ech te młode słoiki wychowane na micie półek pełnych octu nie maja jaj jak ich ojcowie którzy zmienili ustroj(inna sprawa, ze jakby wiedzieli jak to będzie wygladac to pewnie by go nie obalili)...
Anonimkrakw
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.22 10:15 Odpowiedz
Strone nową zrobili za to. Miała być intuicyjna itd. K...a nic nie znajdziesz odrazu. Ale odrazu możeksz kupić jakiś abonament. Pazerne szkopy
Anonimjest ok
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.26 20:38
Strona jest super. Im bardziej zamotana tym lepiej dla konsultantów w sklepach. Tak trzymać.
AnonimTrajan
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.21 18:10 Odpowiedz
Szczepaniak przeszedł z całą kamarylą z rynku prywatnego do biznesowego i ... pociągnął za sobą wszystkie możliwe patologie. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki w miarę sprawnie działający dotąd mechanizm zaczął się zacinać. Przeniesienie na poziom centrali decyzyjności w sprawach kompletnych pierdół i dupereli sparaliżowało pracę ludzi, których zadaniem jest sprzedaż. To co lokalnie załatwiało się w godziny, teraz trwa kilka dni. Sieci dilerskie są ustawiane pod ścianą metodą faktów dokonanych, ich wqrwienie sięga zenitu. Do tej pory byli w miarę autonomiczni, teraz nie mają żadnego wpływu na politykę dotyczącą ich ludzi, zostali zamienieni w przekaźnik maili z centrali. Bezwład informacyjny sięgnął nieba, zamieniając się w czeskie nikt nic nie wie. Słowem, wszystko wygląda dokładnie jak, dajmy na to, rok temu w rynku prywatnym. Miałem okazję pracować w jednym i drugim, mam porównanie. Ten wątek na telixie powstał przez słynne 25%. To Szczepaniak jest autorem załącznika nr 5 (system premiowy), który doprowadził do tej chryi. Teraz przyszedł czas na Biznes. Powodzenia...
AnonimZasieg dramat
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.21 00:41 Odpowiedz
Od kilku miesiecy zasieg dramat , tylko przy oknie w domu. Wczesniej bez problemu a dzis brak slow. Napisali sms mi ze moga wystpic problemy bo siec jest modernizowana , teraz zakonczyli i poinformowali o sukcesie jakim jest lepszy zasieg . I kibel . Niech te*****y wrescie cos zrobia bo jakis dramat. Albo niech nic nie robia ..... Poczekam do maja i pozegnam . Na infolini traktuja mnie jak debila , ze nikt nie zglaszal ze slysza pierwszy raz , Pierwszy i ostatni wiecej nie zadzownie .
AnonimZasieg dramat
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.21 00:46
Te zakrpokowane slowo to. F.i,u-t.y
Anonimkrakw
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.21 09:02
do:Zasieg dramat Nie na temat, idź wylewaj żale na grupy wsparcia
AnonimLust
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.21 19:10
Po modernizacji często sieć jest optymalizowana, także sama wymiana nadajników to jeszcze nie koniec
AnonimKrakw
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.19 13:58 Odpowiedz
cytat:
Przydalaby sie jeszcze jakas roczna premia dla dobrych pracownikow
Roczną premią jest możlwość startu w kolejnych 12-tu miesiecznych zawodach sprzedażowych. Dobrze to już było. Widać, że koleżanka jakaś nowa
AnonimKonsultant
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.19 18:50
Temat powstał bo zabierali nie dawali... A otrzymać to można jedynie okres naprawczy.
AnonimMisia
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.18 02:02 Odpowiedz
Przydalaby sie jeszcze jakas roczna premia dla dobrych pracownikow
AnonimKrakw
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.13 16:14 Odpowiedz
cytat:
. Chyba każdy tak to odczuł tylko ja mam odwagę napisać coś na plus ?
Nie masz odwagi napisać coś na minus. Jedna jaskółka wiosny nie czyni, wyjątek potwierdza regułę. Albo "Chodzi o to aby te plusy nie przysłoniły wam minusów"
AnonimPracownik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.10 11:27 Odpowiedz
Wszystko można mówić i pisać ale ostatnie zmiany na plus. Zabranie wkońcu tych bezsensownych cli typu tt czy mnp. Fikcja tak to określam. Aneks ? Bardzo dobrze już dawno to powinno być. Chyba każdy tak to odczuł tylko ja mam odwagę napisać coś na plus ?
+894 komentarzy. Przeczytaj wszystkie na forum


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Podobne artykuły t-mobile
Ankieta
Twój stosunek do SMS-ów jest?

Wysyłam dużo wiadomości
Nie mogę się bez nich obejść
Wysyłam je w razie konieczności i odpowiadam
Prawie nigdy je nie wysyłam
Nie zwracam na nie uwagi
Najwyżej czytam te, które dostaję
Tylko dzwonię
Inne


WynikiAnkiety

Głosów 844
TAGI


Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)