REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-07-06 09:17 | Rynek | rynek | t-mobile
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 3429

Strajk włoski w T-Mobile?

To żart?

źródło: demotywatory.pl

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4.675 (głosy: 225)
Tagi: | rynek | t-mobile Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 3429
Komentarze: 3429 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

Anonimhl
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.05.06 22:05 Odpowiedz
oferta jest super prze 4 mce,potem to juz dno,29zl i tylko nielimitowane komorki i skromne 1gb neta,zupelnie niekonkurencyjna oferta w porownaniu do konkurencji, co z tego,ze bedzie tak fajnie przez 4 mce a potem? chodzi o to zeby pozyskac jak najwiecej jeleni na to, ciekaw jestem kto na to sie skusi,chyba ze ktos kto po 4 cyklach zrezygnuje.
Anonimheh
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.05.05 16:23 Odpowiedz
cytat:
Ale będzie piękna marża z oferty 10 zł na czas nieokreślony całe 8 zł, trzeba statystyki chyba poprawić z 16 mln zjechaliśmy do 11,8 mln jak zwykle nasze promocje ze skrajności w skrajność
Będzie 32 zł marży Firma wspaniałomyślnie policzy marże za pełne 4 miesiące Firma będzie cisnąć sprzedawców na sprzedawanie tej oferty a za chwilkę będą pretensje czemu cel marżowy nie zrobiony
Anonimnowytm
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.05.05 13:54 Odpowiedz
Jeszcze nie zmieniliście pracy? Dziwne :-)
Anonimera
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.05.05 08:47 Odpowiedz
Ale będzie piękna marża z oferty 10 zł na czas nieokreślony całe 8 zł, trzeba statystyki chyba poprawić z 16 mln zjechaliśmy do 11,8 mln jak zwykle nasze promocje ze skrajności w skrajność
Anonim7802
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.05.05 07:32 Odpowiedz
Ludzie nie rzucają pracy, tylko pracodawcę.
Anonimhahahah
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.05.02 18:26 Odpowiedz
http://demotywatory.pl/4647112/Ludzie-z-zarzadu-tacy-sa- sama prawda
Anonimsa
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.05.02 22:04
AnonimEra GSM
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.05.01 05:18 Odpowiedz
no i od dzisiaj pierwszy dzień "wolności" dla około 650 osób
AnonimWrr
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.29 23:34 Odpowiedz
Moi znajomi do mnie dzwonią... wiesz bo przędluzem umów przez internet... i jak ma być dobrze w SW ? Owszem klient przedłużył sam sobie umowę, konsultant nie dostał prowizji, klient zapłacił mniej za telefon niż w sklepie. ..i kto zyskał? Na piwko nie TM ... mniej dostał za telefon tańszy abonament i klient nic nie dokupil... a moi znajomi zawsze wychodzili z dosprzedaza. ..
Anonimputin
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.26 21:30 Odpowiedz
Jesli widza na www oferte o wiele lepsza dla nowych klientow niz my proponujemy to sie nie dziwie ze mamy 90k kontraktow mnp na miusie. Ilu klientow mi odeszlo przez te oferty to nie da sie tego zliczyc i bedzie pewine uciekalo jeszcze wiecej. ci klienci nie uciekaja od nas przedluzyc na www, bo juz zostali wczesniej odpowiednio 'zniecheceni' ;-) tylko do innej sieci
Anonimbessere Bezahlung in Frankfurt an der Od
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.26 00:19 Odpowiedz
To co piszesz droga "Ero", jest prawdą, ale niestety... managerom w T-Mobile nie zależy na prawdzie. Co z tego, że my, konsultanci wiemy w czym rzecz i co jest problemem? Powiesz to kierowi/kierowniczce, a on Ci odpowie "tak? i tak ja mam powiedzieć mojemu/mojej przełożonemu/przełożonej??!!" - i oczywiście nigdy tego nie powie. Jego i nasza opinia nie pójdzie do góry. Jeśli nawet pójdzie, to zostanie zablokowana piętro wyżej. Jak w ZSRR i PRL (Niemcy - czytajcie uważnie!!!!) "Co??!! - I Ty myślisz, że ja to powiem, mojemu przełożonemu w Warszawie??!!" BLOKADA PRAWDY - to zżera tą korporację i niedługo zeżre ją do cna... Sr....ją ze strachu przed utratą stanowisk i dlatego do góry idzie jedynie kłamstwo. Stąd wyolbrzymianie pomysłów z ładowaniem telefonów w sklepie. Jakby to miało coś dać... Nasz sklep w Szczecinie na przykład ładuje każdemu te telefony kto chce od zawsze. Pomysłodawco tego konceptu - walnij się porządnie w dekiel i wymyśl coś godnego Twojej wypłaty... #Lüge, Heuchelei, Mobbing, Angst, Polnisch T-Mobile, die Klage gegen das Unternehmen
AnonimSyla
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.26 22:37
No to ładujemy
AnonimEra
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.25 22:27 Odpowiedz
Pierwszy kwartał T-Mobile jesteśmy na minusie 90 tyś abonentów i kto za to weźmie odpowiedzualność, nie wierze iż Deutsche Telekom to działalność harytatywna, wiem że było Pdo okej ale teraz mamy rekrutacje na te same stanowiska czy może mi ktoś wyjaśnić politykę tej firmy, sory z pustego salomon nie naleję nawet biała tablica, cti, crm, milion raportów, smsów, baz znajomi i innych pseudo "pomysłów" nie zmieni rzeczywistości wiem że centrala na bieżąco monitoruje to forum dlatego mam pewne rozwiązanie i nie chce aby to było odebrane jako sarkazm, pracuje tu i chce zarabiać okej do brzegu w IQ straciliśmy 140 tyś abonentów przyjeliśmy jakieś 46 tyś klientów, moja inicjatywa jest taka skupmy się na aneksach zróbmy to jako najważniwjszy cel, oferta na kontynuacje powinna być być konkurencyjna( nie dla nowego klienta) walczmy o aneks z taką siłą jak obecnie o "nowe aktywacje" nie szanujemy naszego abonenta to jest pięta achillesa t-m, mogę sie mylić aczkolwiek słyszę co mówią nasi abonenci a nie mam narzędzi aby przekonać ich do pozostania bo co prawda jest taka mam cel w calidiusie to go realizuje za aneks mam 3 zł klient chce negocjować to rozwiązuje umowę i biorę następnego licząc na nową aktywację, gdyby był cel i narzędzia to bym powalczył
Anonimmisek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.23 06:54 Odpowiedz
No jak tam, ilu zamierzacie polecić znajomych do pracy? 500+ czas zacząć
Anonimula
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.22 20:57 Odpowiedz
A jakie to maja byc te zmiany w pensjach dla sprzedawcow? wszsytkich konsultantow na hl i w sklepie? od kiedy maja byc te zmiany? na czym beda polegac? czy to wogole jest prawda czy kolejna plotka?
AnonimZmiana
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.21 21:18 Odpowiedz
Projekt Transformacja - wyposażą nas w kabelki, bez zasilacza, aby klient mógł naładować telefon. Większego hitu poza Kotem dawno nie słyszałem. Chyba tam kogoś popieściło. I to, że mamy wykorzystać taką sytuację na dosprzedaż. U mnie ostatnio klient chciał podładować telefon jakieś 5 lat temu. Poza sąsiadem lub sąsiadką ze sklepu obok co zapomni naładować telefonu raz na rok nikt nie jest zainteresowany taką usługą. Gdzie można to zgłosić jako pomysł roku ? Chyba jest gdzieś taka instytucja ...
AnonimHahahaha
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.22 22:59
Pewnie pomysłodawca chce abyśmy wykorzystali to jako szansa sprzedażowa przecież klient z naładowanym telefonem kupi co mu tylko sprzedawca zaproponuje...
AnonimWrr
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.21 01:22 Odpowiedz
Pisz konkretnie albo nie siej zamętu. Jakie zmiany ??? Konsultanci też mają kres cierpliwości, już nie ma chętnych do pracy, a jak się jeszcze warunki pogorszą to znowu posypią się L4. Gdzie te dobre zmiany ? Prezesie ludzie nie będą pracować za biedronkowe pensje. Zostaną sami kiepscy sprzedawcy i wałkarze. Nie tędy droga do odzyskania lidera! Czy tam na górze nikt nie widzi zależności gorszego wynagrodzenia dla sprzedawców (niegdyś doradców) i wzrostu odejść klientów? Za nami kolejny kwartał z mega minusem bilansu klientów bijemy rekordy w odejściach. Zmniejszcie nam jeszcze wypłaty a TM na pewno będzie liderem!!! Dajecie plany z kosmosu, już 1 każdego miesiąca ludzie rezygnują bo i tak wiadomo że nie ma szans na realizację. Proponuje w maju dać ICCA do wykonania na poziomie 210. Po co dawać 185 jeszcze przez przypadek komus uda się zgarnąć premię.
AnonimAdr
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.20 09:34 Odpowiedz
No i nadchodzą zmiany dla sprzedawców. Zmiany warunków zatrudnienia. Oszczędności oszczędności
Anonimta
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.20 16:59
A konkretnie? Co ma się zmienić i kogo ma dotyczyć? Sprzedawców w sklepach czy na HL?
Anonimera
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.19 19:13 Odpowiedz
Bida w tym timobajlu śpieszmy się kochać klientów tak szybko odchodzą pseudo pomysły na poprawę sprzedaży to takie bardziej markowanie pracy nic konkretnego, szykują się zmiany w umowach o pracę sprzedawców...
Anonimadna
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.19 10:24 Odpowiedz
No to jedziemy z ulotkami na ulicy. Cti nie starcza. Co za pomysły.
AnonimFreeman
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.13 22:32 Odpowiedz
Cisza na tym forum ostatnio. Chyba wszyscy opuścili już teń T-onący sTaTek. Nie dziwię się. Szkoda że rządzący w tej firmie zniszczyli przez ostatnich pare lat to co wbrew pozorom było bardzo wartościowe dla korporacji - zespół zaangażowanych i zadowolonych pracowników. Niby najniższy szczebel ale to właśnie konsultanci zawsze budowali dobrą opinię i zaufanie do operatora. Ech koedyś to były czasy. Teraz jak słyszę od czasu do czasu od kogoś co tam się dzieję to nie żałuję odejścia choć zaglądam tu czasem z sentymentu do tych fajniejszych czasów.
AnonimByy Pracownik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.10 11:57 Odpowiedz
Szukam byłych pracowników (lub w trakcie wypowiedzenia po L4) którzy chcieli by zeznawać w Sądzie Pracy w Łodzi przeciwko T-Mobile, rozprawa w maju. Jeżeli znajdzie się duża grupa osób poszkodowanych przez T-Mobile, złożymy proces zbiorowy, mam dobrego prawnika. Adres do zgłoszeń przeciw.tm@o2.pl
Anonimszczecin
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.12 08:34
Szkoda ze Łodz ja ze Szczecina
Anonimzgwaci mnie m
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.09 00:20 Odpowiedz
Proszę dać sobie spokój z apelami do wolnych od mózgu. Robić swoje i pisać do service desk. Mieć podkładkę i na wszystko mieć wyj....e.Korpo będzie korpo a czubom i tak do rozsądku się nie przemówi. Lubmy swoją pracę a na resztę i tak nie mamy wpływu.
Anonimkijwoko
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.08 09:23 Odpowiedz
A ICCA dołuje przez to i uderza w konsultantów... ale jak to zwykle bywa, winni są oczywiście .. konsultanci
AnonimSystemy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.08 07:32 Odpowiedz
Dokładnie! Wymagacie jakości obsługi, wspaniałych wyników, ale wierzcie jak co chwile w każdy dzień wszystko się wiesza, wywala w orbitę, na nowo wprowadzanie i znów to samo, a do tego zdegustowani klienci przez te Wasze wspaniałe systemy co zarządzają nimi w Indiach,czy gdzie to tam, to już nas konsultantów Ku*wica chwyta taka, ze się po prostu nie da!!!! Jak przygłupy klientom mówimy w kółko to samo "przepraszam system się zawiesił,przepraszam nic nie działa" klienci idą bo czasu nie maja a do tego jak przyjdą załatwić to co mieli dwa trzy dni temu, to co słyszą ponownie? "Przepraszam system nie dziala" Masakra PARODIA ŚMIECHU WARTE I TYLKO SIĘ WKU.....
AnonimPytanie
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.05 22:18 Odpowiedz
Szanowna dyrekcjo tego całego bałaganu kiedy zacznie w końcu działać system tak aby można było normalnie pracować? Wymagacie od nas wyników i wyspkiej jakości obsługi ale przy takich warunkach pracy nie bedzie dobrze bo klient nie bedzie czekał godzinami aż coś załatwi!
AnonimEx zastpca
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.04 21:47 Odpowiedz
Czy ktos się orientuje czy jak juz czystki zostały zrobione czy wróci stanowisko zastępcy kierownika sklepu?
AnonimByy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.04 22:41
Zapytaj Pani dajrektor...
Anonimmazur
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.05 09:09
Czystki zrobione. Angaze pozmieniane od 01.04. Z-cy ma juz nie byc a kiero beda zarzadzali wiecej niz jednym sklepem. Zreszta co to za pytania sprzedawcy sa od sprzedawania a nie komentowania. A i nie jestem z centrali jestem juz poza organizacja. Gdybys pracowal w TMPL to wiedzialbys takie rzeczy. Pwodzenia
Anonimkazimierz79
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.02 16:06 Odpowiedz
Sprzedawcy to najgorszy sort - słabi w obsłudze a po pracy wchodzą na fora i jadą po swoim pracodawcy :-) Ja osobiście bym wszystkich wymienił ...
AnonimNomad
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.03.30 14:27 Odpowiedz
http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/prezes-t-mobile-dla-interii-zainwestujemy-5-mld-zl,2311343,4199 -Dlatego zaproponowaliśmy atrakcyjne warunki osobom, które nie widzą się w naszej organizacji i chcą rozwijać się poza nią. Buhahaha -niezadowoleni zostali -robią i nie mogą odeiść w tym programie bo są wyłączeni - myslałem że firma poszła w dobrym kierunku -ale sprzedawcy to gorszy sort
Anonimera
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.03.30 00:42 Odpowiedz
Co taka cisza
Anonimmazur
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.03.30 00:50
Wszystkich co chcieli cos zmienic juz wyrzucili. Zostali tylko BMW
Anonimgrafik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.03.23 10:26 Odpowiedz
cytat:
Komu znowu przeszkadzał poprzedni sysrem tworzenia grafików? Dlaczego musicie nam zycie utrudniać? To ma być realizacja motto, że zadowolony konsultant obsłuży zadowolonych klientów?
a co się stało z grafikiem?
Anonimktos
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.03.23 11:24
Każdy salon na wyposażeniu będzie miał karimaty
Anonimpan kruk
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.03.23 12:19
wiadomo jakie grupy odeszly w ramach PDO , workflow , kierownicy , analityc?
AnonimGggggg
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.03.24 09:53
Koniec z PTCW. Bo firma nie bedzie nam dawala dni wolnych. Jakie dawała? Przecież mielismy to wypracowane z godzin gdzie w danym dniu pracowałam dluzej niz 8h.
AnonimMaciek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.04.05 22:22
PIP trzeba powiadomić, że zmuszajà nas do brania urlopów bo komuś siè coś ubzdurało
AnonimPytam
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.03.23 08:34 Odpowiedz
Komu znowu przeszkadzał poprzedni sysrem tworzenia grafików? Dlaczego musicie nam zycie utrudniać? To ma być realizacja motto, że zadowolony konsultant obsłuży zadowolonych klientów?
+3429 komentarzy. Przeczytaj wszystkie na forum

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Evobox PVR - udany dekoder Cyfrowego Polsatu
Niedawno informowaliśmy o wprowadzeniu do oferty Cyfrowego Polsatu nowego dekodera do odbioru satelitarnej telewizji cyfrowej z funkcją nagrywania, oznaczonego symbolem EVOBOX PVR. Ze względu na duże zainteresowanie naszych czytelników tym modelem, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie i zaprezentowanie testu odbiornika, któremu towarzyszy też start serwisu Cyfrowy Polsat GO.
REKLAMA
Zaawansowane smartfony Cubot
Plantronics - słuchawki Bluetooth
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
361
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
278
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Podobne artykuły t-mobile
Ankieta
Czy jesteś za obowiązkiem rejestracji prepaid w Polsce?

Tak
Nie
Już mam zarejestrowany


WynikiAnkiety

Głosów 193
TAGI


Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)