REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-07-06 09:17 | Rynek | rynek | t-mobile
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1061

Strajk włoski w T-Mobile?

To żart?

źródło: demotywatory.pl

Kan

iPhone6

Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4.82 (głosy: 107)
Tagi: | rynek | t-mobile Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1061
Komentarze: 1061 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

Anonimkoniec firmy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.01 22:28 Odpowiedz
Gratulacje za kolejny poraniony pomysł skrócenia możliwości zrobienia aneksu d 3 miesięcy wszystkim oprócz www i zabrania możliwości robienia umów up pomimo zostawienia ich w planach. Dorzućcie może jeszcze np dsli wlr a potem wyrzućcie wszystkie promocje bo dlaczego nie. Kazać coś sprzedawać w planach a potem zabrać wszelkie możliwości realizacji tych celów. Napiszcie wprost że sklep ma być punktem serwisowym aby konsultanci mieli czas albo na to przystać albo się zwolnić i pójść w swoją stronę do innej firmy i dalej być sprzedawcą zgodnie z nazwą naszego stanowiska. Gratulacje po raz kolejny. Co dalej?
AnonimBunio
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.30 08:44 Odpowiedz
Proponuje umieścić kilka postów po angielsku/ niemiecku i podlinkować do ludzi W DT, konsultantów/ dyrektorów itp.
Anonimkoniec firmy
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.29 21:59 Odpowiedz
ślepaki z zarządu i cała warszafka się bawi, a firma krwawi. Co mamy sprzedawać? Zrozumcie że to konsultanci są twarzą tej firmy. A my tej twarzy już nie mamy, dość mam świecenia oczami przed ludźmi że drogie telefony, że nie ma żadnej alternatywy na drogie telefony w porównaniu do konkurencji, że znikają rabaty na internet. Brak telefonów na magazynach. Klienci mają dość, my mamy dość. Czara goryczy za chwilę się przeleje. Zabraliście nam wszystko a dostaliśmy większe plany i po batoniku. W dupie mam te dni wartości, zasad i innych pierdół. Magenty -srenty. Dla kogo to jest ? Tylko dla was w centrali, a ludzie zapierdalają w sklepach tylko na serwisie telefonów. Kto wogóle odpowiada za strategię tej firmy. Deutche Telekom wydoi tylko Polaczków i na was też przyjdzie pora drodzy prezesi. Mówię pewnie za większość - DAJCIE NAM SZANSĘ ODBUDOWAĆ ZAUFANIE KLIENTÓW!!!!!!! Czy widzicie inne takie jazdy w necie na innych operatorów? To forum będzie żyło jeszcze wiele lat przy takiej polityce firmy. Najlepsi sprzedawcy odejdą do konkurencji bo mają dość traktowania jak idiotów. Atmosfera w sklepach jest tragiczna. Dość!!!!!!!!!!!!
Anonimdosy tego
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.29 09:27 Odpowiedz
Dzień Wartości Firmowych - kupują nam karton słodyczy i myślą, że to coś zmieni. Centrala robi wszystko, żeby zlikwidować sklepy, wyciąć pracowników i najlepiej winę za brak sprzedaży przenieść na konsultantów. Podnosicie Nam co chwilę ceny telefonów i usług, zabieracie superzestawy w taryfach S i XS, zabieracie z cenników telefon, który jako jedyny sprzedawał się w taryfie S (Acer Z4). Zakazujecie rabatować aktywacji. Wprowadzacie opłatę za aktywację aneksu w BIZ 29zł netto, toż to jawne bandyctwo, a nie dzień wartości firmowych! Jak MY mamy tych klientów przekonać do czegokolwiek, jak oni już NAM wcale nie ufają. A no i podwyżka 5 zł abonamentu, ta akcja będzie się jeszcze przez 2 lata odbijała Wam czkawką, ludzie nie zapominają takiego świństwa! Po malutku zrezygnują i nawet przez zajefajną stronę t-mobile z dużymi rabatami nic nie kupią, tylko odejdą do konkurencji. Nasz Zarząd i dyrektorzy działają z perspektywą 2 m-cy do przodu, ma być "tu i teraz" wynik, a co będzie za rok, czy dwa, to niech się martwią następcy. Brawo, uczcijmy dzień wartości firmowych - BATONEM.
Anonimkrakw
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.29 20:17
To dobrze, że słodyczy. Ze 2 lata temu kupili ciastka, chyba w chinach - potem przyszedł mail aby odesłać spowrotem do warszawki.
AnonimAcer
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.29 07:47 Odpowiedz
Gdzie jest Acer Liquid Z4? Dlaczego zniknął z cennika skoro na magazynie leży po 20 szt. Zabierzcie nam wszystkie smartfony , wtedy na pewno planów nie zrobimy.
AnonimTAnonymous
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.28 23:55 Odpowiedz
cytat:
Ja się zastanawiam do czego to wszystko zmierza. Wiem, gdzie pracuje, jakie są moje obowiązki, czego firma ode mnie oczekuje. Nie rozumiem tylko dlaczego ktoś chce zrobić ze sklepu serwis i punkt reklamacyjny. Nie raz były takie czy inne wytyczne, takie czy inne głupoty przełożonych czy ich przełożonych, ale zawsze było czym walczyć. Teraz zostało to wszystko odebrane. Brak jakichkolwiek zniżek, ceny telefonów na www tańsze nawet o 600zł...I co jest smutne i przykre że kierownicy nadal maja SWOJE i to nas cisną bo przecież można. I nikt nie wstawi się, że tak nie że może być, że coś tu nie gra!!U nas w punkcie sprzedaż aneksów spadła o ok 40-50% i jak mamy cokolwiek z tym zrobić skoro ceny telefonów coraz droższe i nie ma czego ludziom proponować. Jeszcze niedawno weszło JUMP fajna oferta i dobrze się sprzedawało...ale to było kiedyś teraz wszędzie oferta podobna a u nas ceny z kosmosu. Czym sklepy i ich sprzedawcy sobie na to zasłużyli?!! Czemu nikt nie walczy o nas skoro tylu kierowników mamy.
My sprzedawcy, jestesmy traktowani przez firme jak (zacytuje, bo to naprawde swietne okreslenie) "zlo konieczne", ktore musi byc - ale byloby lepiej, jakby nas nie bylo. Chodzi o pieniadze, ktore trzeba nam zaplacic. Zostalo to wyjasnione w jednym z moich poprzednich postow, wiec nie ma sensu znow tego pisac. Nic innego nie przychodzi mi na mysl, bo nie ma innego racjonalnego wytlumaczenia na ta sytuacje. Wymaga sie od nas wiele (ambitne plany), a narzedzia do ich realizacji, sa nam odbierane (wcale ich nie mamy, tak naprawde). Zero rabatow na aktywacje, telefony, a "wiadomo gdzie" wszystko tanio i bez doplat. Wiec nasowa sie jedno pytanie: jak mamy te plany zrobic?
AnonimTAnonymous
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.28 23:37 Odpowiedz
cytat:
Jedni płaczą, że muszą wypełniać tabele, inni że muszą sprzedawać, ktoś się żali, ze CS za darmo robi... Kiedy czytam, od czasu do czasu, to "forum", odnoszę wrażenie, że nie szanujemy ani Klienta, ani Firmy, ani, co najbardziej, siebie. Jakaś część tych naszych "podstaw" bierze się ze składek abonamentowych KAŻDEGO Klienta i tego który kupił w lokalizacji, i tego od dealera, wreszcie z telesprzedaży. To dzięki tej Firmie, jak by nie była zarządzana, macie na bułkę z masłem, a robiąc uczciwie np. rachunki możecie zarobić tyle ile znaczna cześć obywateli naszego pięknego kraju w ciągu całego miesiąca. I wreszcie nie szanujecie siebie najbardziej. Praca jest trudna i wymagająca i faktycznie bardzo często to o nasze klaty rozbijają się różne problemy. Ale skoro aż tak tu źle, to co można zrobić by zmienić sytuację? Jaki jest plan? Pieprzenie po internetach i pokazywanie ludziom jak cieknie żółć z naszych poranionych duszyczek? Korporacja jest ślepym tworem, który jest w stanie zmacać tylko .xls, i nikt z nas nie jest tu wyjątkowym zjawiskiem, wszyscy jesteśmy tylko rekordami i tylko tym. Trzeba to zaakceptować i robić swoje. A tak przy okazji, poza sprzedawcami T-Mobile jest na świecie jeszcze sporo ludzi, którzy tu zaglądają, popatrzcie przez ich pryzmat na laurkę jaka jest tu stawiana i Firmie i sobie samym. I chociaż zaraz poleci wiadro hejtowin, piszę w te słowa, bo wierzę, że może wrócić dobre, ale cholernie zależy to od nas.
Nie wiem kim jestes, ale twoja wypowiedz sugeruje takie wyjscie: siedz i pracuj, albo zwolnij sie jak sie nie podoba. Typowe podejscie osoby, ktora jest wyrwana z rzeczywistosci, tzn moze nie masz kredytu, rodziny do utrzymania itd, albo jestes szyszka z centrali i trzeba cisnac konsultanta w sklepie. Prawda jest taka, ze praca jest trudna, wymagajaca, irytujaca, ale daje mozliwosc zarobienia (jeszcze) dobrych pieniedzy. Caly system wynagrodzenia, prowizji jest tak skonstrowany, aby dawal nadzieje i mozliwosci, ale coraz czesciej "jest marchewka na kiju przed nasym nosem". Z tego powodu, ciezko jest zostawic w diably ta prace i szukac czegos nowego. Mam na mysli to, ze teraz jest slabo na rynku pracy, a obecna marchewka, caly czas kusi... Moze to tez dziwnie zabrzmi, ale na swoj pokrecony sposob, to lubie ta prace i to nawet pomimo tego, co sie teraz wyprawia. Ps. Zadaniem tego forum, tematu, jest to, ze moze ktos w koncu "nas wyslucha". Nie chodzi o narzekanie, zeby narzekac, tylko o to, ze to nie sa wymyslone bzdury, a wiekszosc z nas chce pracowac w firmie, a nie brac pieniadze za lezenie (co jak ktos tu czasami sugeruje).
Anonimblack2
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.27 19:22 Odpowiedz
wszystko potrafię zrozumieć po za jednym, jak już firma chce jak najwięcej punktów zlikwidować aby przerzucić sprzedaż na www ok, tylko niech nie zapomną ze sobą zabrać serwisu, jak klient kupuje zdalnie to niech serwis załatwia również zdalnie przez magazyn centralny ... i znajdzie się czas by powalczyć z każdym klientem na dosprzedaż
AnonimBlack
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.27 08:55 Odpowiedz
Kolego ale zawsze sa w mikro sklepy, ktore robią 100%. Wiec zawsze bedzie koronny argument dla wyższego naczalstwa , ze inne zespoły potrafią, wiec dlaczego wy nie ? Macie złe zarządzanie ( w domyśle kierownicy za mało was cisną ) lub nie macie swoich patentów sprzedazowych i umiejętności sprzedaży. I polemizuj tutaj z takimi argumentami.
Anonimkonsultantka
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.26 23:20 Odpowiedz
Ja się zastanawiam do czego to wszystko zmierza. Wiem, gdzie pracuje, jakie są moje obowiązki, czego firma ode mnie oczekuje. Nie rozumiem tylko dlaczego ktoś chce zrobić ze sklepu serwis i punkt reklamacyjny. Nie raz były takie czy inne wytyczne, takie czy inne głupoty przełożonych czy ich przełożonych, ale zawsze było czym walczyć. Teraz zostało to wszystko odebrane. Brak jakichkolwiek zniżek, ceny telefonów na www tańsze nawet o 600zł...I co jest smutne i przykre że kierownicy nadal maja SWOJE i to nas cisną bo przecież można. I nikt nie wstawi się, że tak nie że może być, że coś tu nie gra!!U nas w punkcie sprzedaż aneksów spadła o ok 40-50% i jak mamy cokolwiek z tym zrobić skoro ceny telefonów coraz droższe i nie ma czego ludziom proponować. Jeszcze niedawno weszło JUMP fajna oferta i dobrze się sprzedawało...ale to było kiedyś teraz wszędzie oferta podobna a u nas ceny z kosmosu. Czym sklepy i ich sprzedawcy sobie na to zasłużyli?!! Czemu nikt nie walczy o nas skoro tylu kierowników mamy.
Anonimenada
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.26 22:50 Odpowiedz
Huj dupa i kamieni kupa z tej firmy zostanie
Anonimbanzaiii
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.26 21:44 Odpowiedz
A ja dzisiaj miałem bardzo przykrą sytuację... i dla mnie i chyba dla klienta jeszcze bardziej... Mój klient, znany już od kilku lat i obsługiwany przeze mnie kilka dni podpisał umowę + BU. Dzisiaj przyszedł do mnie z ogromnym żalem - sprawdził warunki umowy na naszej stronie. Podziękował mi za kilka lat współpracy, za to że go okłamałem. Pretensje miał głównie o to, że nie powiedziałem mu że za przez net telefon będzie miał dużo tańszy. Kilka dni temu zastanawiał się jeszcze nad tabletem... teraz na pewno eis zastanawiać nie będzie. A ja jestem przekonany że widziałem go w sklepie ostatni raz. Szkoda, bo jest osobą która przyprowadziła za sobą do t-mobila całą rodzinę i kilku znajomych. Fajna taka Polityka...
Anonimah
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.24 22:05 Odpowiedz
Włączyć się do tematu muszę a to dlatego, że prawdą jest jak ktoś pisał, że ton wypowiedz naszych szefów jest nie do zaakceptowania. Rodzona matka na mnie nie krzyczy a jakiś przyjeżdżający człowiek będzie ? Prawdą niestety jest, że firma jawnie drugi miesiąc kopie pod nami dołki. Znam wyniki z dużego obszaru, są naprawdę marnę. Nie wspomnę o podniesionych o dziesiąt % planach we wrześniu ?! Z jakiegusz powodu ? Bo sporo ludzi wypłukała się z kasy wysyłając dzieci do szkoły i dlatego mamy plan większy, że niby coś będą akurat w tym miesiącu kupowali ? No i nie szczęsne WWW, masa ale to masa klientów wychodzi, ze sklepu nie podpisując umowy i wiecie co ? Idę w zakład, że duża część tych klientów nie podpisze jej nigdy w T. Przenosi numer, chce nowy po to przychodzi do sklepu wcześniej sprawdzając www, że chce porozmawiać z miłym Panem/Panią któr wyjaśni jakie będą koszty, opowie o telefonie pokaże jak działa itd itp ale jakio jest szok na miejscu, że ten telefon jest 400 !!!! zł droższy w sklepie, klient jest zmieszany, Ty oczywiście zaczynasz proponować inny w mega kozackiej cenie ale gołem okiem widzi, że wciskasz gorszy model i ? no i wychodzi i kupi gdzie indziej albo przedłuży u obecnego operatora mimo, że za coś go wkurzył albo ma 100zł drożej ale wolę dopłacić tę stówę i kupić u człowieka a nie na www tym bardziej nową umowę … przecież nie będę czytać 8 stron umowy i 12 regulaminu … bo to chore. Klient nie kupił na www, nie kupił w sklepie i taki o to biznes. Często kupują na www i odsyłają bo przecież na dzień dobry zaczeli włączać granie na czekanie, prenumeraty itd i sobie myśli a co mi za miesiąc włączą ? rezygnuję. Skad różnica 400 zł ceny telefonu ? 50 zł to ogarniam, prowizja sprzedawcy ? gdzie reszta ?
Anonimehhh
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.22 22:40 Odpowiedz
wszystko jest jasne...masz taka prace,trudna,placa ci za to co miesiac ok...ale dajcie nam w sklepach rowne szanse z innymi kanalami sprzedazy- www, hl-klienci wchodza,pytaja o oferte ktora widzieli na stronie i odwracaja sie na piecie i wychodza...czym my mamy ich przekonac zeby wzieli oferte od nas?droższym telefonem?
Anonimdawno temu
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.23 23:28
Kilka uwag jako były pracownik (3 lata) 1. Nie macie pojęcia czym jest prawdziwa korporacja, używacie sloganu, którego nie rozumiecie. Jedyne co T robi żeby być korpo to poza, jakaś impreza od czasu do czasu i propaganda (tak było za moich czasów). W żadnej szanującej się międzynarodowej korporacji taka komunikacja jaką ja dostawałem swojego czasu i poziom tej jaką Wy teraz otrzymujecie (wnioskując po wypowiedziach) nie przeszłoby bez dyscyplinarek dla osób nie szanujących współpracowników. Jesteście bardzo daleko od korporacji jako takiej. Nazwałbym to jedynie dużą firmą i to wbrew pozorom co najwyżej lokalną. 2. Dla wszystkich tych, którzy plujecie na to że mało Wam płacą, że stosują mobbing, że cisną etc. Skoro Wam to przeszkadza to zamiast jęczeć zmieńcie pracę - jednym to zajmie miesiąc innym pół roku ale da się. W moim mieście jest praca, wystarczy coś umieć, znać język, potrafić liczyć i zacząć wysyłać CV a nie zastanawiać się. Póki jeszcze macie kasę zamówcie sobie dobre CV, wyślijcie ich dwieście i zróbcie pierwszy krok. Polska to kraj centrów usług wspólnych, praca jest wszędzie bo brakuje ludzi znających chociażby komunikatywny angielski. A jak nie umiecie to się zapiszcie na kurs. Zamiast jęczeć weźcie się za siebie, a nie plujcie na tych, którzy nie szanują Waszej pracy, bo skoro sobie na to pozwalacie to sami jesteście sobie winni. 3. A dla wszystkich tych, którzy mówią że im dobrze. Rozumiem, chcecie zarabiać kasę i jesteście skuteczni, może Wam dobrze idzie bo jesteście nowi może doświadczeni, gratuluję. Ale są pewne rzeczy, których się nie toleruje, zachowania, teksty, ton. Jeśli to robicie to jest tylko kwestią czasu aż dobra koniunktura się skończy i zmienicie zdanie.
AnonimCoriolanus
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.22 00:45 Odpowiedz
Ach, a już na pewno żadnej firmie ani jej pracownikom nie posłuzy odsłanianie wewnętrznych, było nie było spraw, przed "swiatem zewnętrznym"
AnonimCoriolanus
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.22 00:41 Odpowiedz
Eh, Panie Analityk, żadna to analiza a tylko gorzkie spostrzeżenie na temat tego, co tutaj jest pisane, w oczywisty sposób oczywiste, zdałoby się. No właśnie zdałoby się... Jeśli miałoby być jak Pan piszesz, to ostatecznie każdy musiałby stać się takim kanibalem. I owszem, jest tu sporo spostrzeżeń, które każdy z nas widzi, ba! można jeszcze naprawdę sporo dodać, a i potencjał na "gorsze" też jeszcze spory jest. Tylko po co sie pod to podłączać? Rzecz idzie o godność bo alternatywy są dwie: rób swoje, albo odejdź tam gdzie będzie lepiej. Rzewny płacz nic nie zmieni, bo żadna ze stron nie wsłuchuje się w ten głos tak by wyszło z tego coś dobrego
AnonimCoriolanus
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.20 00:02 Odpowiedz
Jedni płaczą, że muszą wypełniać tabele, inni że muszą sprzedawać, ktoś się żali, ze CS za darmo robi... Kiedy czytam, od czasu do czasu, to "forum", odnoszę wrażenie, że nie szanujemy ani Klienta, ani Firmy, ani, co najbardziej, siebie. Jakaś część tych naszych "podstaw" bierze się ze składek abonamentowych KAŻDEGO Klienta i tego który kupił w lokalizacji, i tego od dealera, wreszcie z telesprzedaży. To dzięki tej Firmie, jak by nie była zarządzana, macie na bułkę z masłem, a robiąc uczciwie np. rachunki możecie zarobić tyle ile znaczna cześć obywateli naszego pięknego kraju w ciągu całego miesiąca. I wreszcie nie szanujecie siebie najbardziej. Praca jest trudna i wymagająca i faktycznie bardzo często to o nasze klaty rozbijają się różne problemy. Ale skoro aż tak tu źle, to co można zrobić by zmienić sytuację? Jaki jest plan? Pieprzenie po internetach i pokazywanie ludziom jak cieknie żółć z naszych poranionych duszyczek? Korporacja jest ślepym tworem, który jest w stanie zmacać tylko .xls, i nikt z nas nie jest tu wyjątkowym zjawiskiem, wszyscy jesteśmy tylko rekordami i tylko tym. Trzeba to zaakceptować i robić swoje. A tak przy okazji, poza sprzedawcami T-Mobile jest na świecie jeszcze sporo ludzi, którzy tu zaglądają, popatrzcie przez ich pryzmat na laurkę jaka jest tu stawiana i Firmie i sobie samym. I chociaż zaraz poleci wiadro hejtowin, piszę w te słowa, bo wierzę, że może wrócić dobre, ale cholernie zależy to od nas.
Anonimanalityk
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.21 10:10
To co pisze Corlionanus to oczywista oczywistość. Trafność oceny godna praktykanta z HR-ów. Problem w tym, że ryba psuje się od głowy. Ta firma najpierw przestała szanować klientów, potem potem przestała szanować pracowników, następnie pracownicy przestali szanować firmę, potem przestali szanować klientów aż wreszcie przestali szanować siebie wzajemnie. Tak to jest, jak kulturę korporacji budują kanibale a wiodącym trendem jest kaniblizm.
AnonimWiecej
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.18 23:40 Odpowiedz
cytat:
O prosze, przez www mamy aktywację za 1 zł. A w salonach zakaz wszelkich rabatów.
Przeciez firma zwieksza przychody z klienta - to dlatego przez WWW i HL jest taniej? My w sklepie nie mamy prawa niczego rabatowac, a tam mozna... Sami sobie zaprzeczaja, bzdura, skoro stac ich na takie rozdawnictwo.
AnonimPo co
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.18 20:16 Odpowiedz
Po jakiego grzyba mamy na siłę uszczęśliwiać ludzi i im wydawać nowe karty sim? Przecież w telefonach jakie sprzedajemy w sklepach Ci biedni klienci i tak nie poczują różnicy w prędkości netu. Jeszcze Pani A. K. nie ma nic lepszego do roboty w Centrali i czyta i analizuje bzdurne wyjaśnienia, dlaczego nie wydałeś klientowi karty LTE. To już jest szczyt szczytów.
Anonimksua
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.18 12:59 Odpowiedz
O prosze, przez www mamy aktywację za 1 zł. A w salonach zakaz wszelkich rabatów.
AnonimRacja
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.17 10:51 Odpowiedz
cytat:
Mnie tam motywyje kasa i nic innego. Ale mojego kolege obok to motywuje chyba skladka zus bo przychodzi do roboty za karę. Kto wymyslil sprzedaz malego bc dajcie mi go.......
+1. Wiekszosc ludzi w "naszej firmie" trzymaja tylko pieniedze, a dzien wyplaty to gwiazdka.
AnonimEtam
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.17 07:28 Odpowiedz
Mnie tam motywyje kasa i nic innego. Ale mojego kolege obok to motywuje chyba skladka zus bo przychodzi do roboty za karę. Kto wymyslil sprzedaz malego bc dajcie mi go.......
AnonimTAnonymous
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.15 13:51 Odpowiedz
cytat:
Pracuje 9 lat z żadnym z dyrektorow regionalnych nie gadalem bo za nisko jestem. Z PP rozmawiam co miesiac jest ok inna inszość. Sprzedalem mu dzisiaj laptopa bo tak prosil a nie żądal to różnica. Ale nie powiem na poczatku mnie rozjechal i dobrze mi to zrobilo. Sprzedajcie gamonie a nie poszcie głupoty.
Faktycznie, PP jest chyba najmniej denerwujacy, irytujacy, w porownaniu z tymi, co wczesniej byli (przed nim). Mi osobiscie jakos bardzo nie przeszkadza, ale czasami mejle, ktore potrafi napisac potrafia dobic. Poza tym, taki swiety i 100% fair to tez jednak nie jest - rozne tematy ma na sumieniu (zalezy czy sprzedajesz, czy nie, itd.). Za "male bc" (raczej?) nikomu nic nie zrobia - dlatego jest sraczka na nie, zeby za wszelka cene plan data zrobic. Tylko nikt nie przemyslal jednej sprawy we "wspanialosci tego" pomyslu: za 15zl jest 1gb - to jednak jest zbedny syf (malo i drogo), a skoro za 20zl jest simo 3gb lub 6gb - to wiadomo... Coraz ciekawiej to wyglada.
AnonimNiestraszbosiezesrasz
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.17 00:17
Ciekawa z niego postać co zastrasza argumentami niczym bohater z kreskówki no ale jacy menagerowie taki wizerunek i odbiór...
AnonimDenzel
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.14 16:57 Odpowiedz
Marmolada w głowie tez masz marmolade. Płaca kasę to sprzedaj.
AnonimMarmolada
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.13 21:13 Odpowiedz
Jasne a maile "ze już nikt będzie prosił" to co??? Jest różnica miedzy forma a forma czy nie ma? Sprzedaje te stikersy bo chce mieć spokój, ale to jak mi sie każe nie podoba mi sie. Buc to buc, Zreszta rodzina innego buca. A prawda ze kazio to był tez piękny Kazimierz
Anonimlubie to
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.13 22:05
i teksy, że dopóki bierzecie za to pieniądze, to będziecie wykonywać polecenia służbowe, czyli sprzedawać stiki, to takie gadanie miłego kierownika i straszenie tłumaczeniem się przed górą. Skończcie te strachy na lachy, jeszcze nikogo nie zwolniliście za brak realizacji planu, a za stiki chcecie zwalniać , żarty sobie robicie. Dzieci w piaskownicy straszcie tymi mailami.
AnonimDenzel
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.13 14:46 Odpowiedz
Pracuje 9 lat z żadnym z dyrektorow regionalnych nie gadalem bo za nisko jestem. Z PP rozmawiam co miesiac jest ok inna inszość. Sprzedalem mu dzisiaj laptopa bo tak prosil a nie żądal to różnica. Ale nie powiem na poczatku mnie rozjechal i dobrze mi to zrobilo. Sprzedajcie gamonie a nie poszcie głupoty.
AnonimKonsultant
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.13 12:30 Odpowiedz
To jest jeden z najlepszych kierowniko jacy byli w tej firmie. Fakt jes to fajter wymaga bez litości ale kuma ludzi i sprzedaż jak nikt inny. Jak robisz cyferki i to co chce jestes utrzciwy to masz prace do smierci. Dużo sprzedawcow jest za nim przynjmniej ze wschodu.
AnonimWyjania cza
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.12 21:07 Odpowiedz
Koledzy nadszedł czas WYJASNIEŃ. Pan Pączek najpierw nakazał pisać wyjaśnienia za Stiki, zwał jak zwał, teraz już doszło do wyjaśnień o braku sprzedaży laptopa. Od poniedziałku będziemy się tłumaczyć z braku sprzedaży karty pamięci, pokrowca i etui dla biegaczy. Praca w tej korporacji daje nam tyle powodów do śmiechu, że po pracy już nawet nie chce się oglądać kabaretów. Czekam na więcej. Wyjaśnień cdn.
AnonimAndzia
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.11 10:36 Odpowiedz
Drodzy klienci jesli podpisywaliscie umowe przez internet to wasze reklamacje tez skladajcie przez internet a nie przychodzcie do salonu i to samo z telefonami do serwisu .
AnonimTAnonymous
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.11 14:02
W sklepie jest drozej - placi sie za obsluge, za sklep, za pracownika i jego wiedze itd, a w WWW / HL jest tanio - nie placi sie za obsluge i trzeba samemu sobie radzic, więc...? Wiec taki klient nie powinien byc obslugiwany w sklepie, bo nie zaplacil za ta obsluge. Ja tak robie i bede tak robil, bo inaczej nie ma to sensu. Kupione u mnie lub u mnie w sklepie, to ok, a jak nie - nie znam sie, nie potrafie, nie, nie, nie. Nie dosc, ze ciezko cos sprzedac na miejscu "tu i teraz", to jeszcze mam za darmo rozwiazwyc problemy "tych z WWW / HL"? Skoro ktos inny zgarnia prowizje za sprzedaz (firma oczywiscie tez ma z tego zysk), a ja guzik z tego mam, to dlaczego mam pozniej poprawiac, wyjasniac, tlumaczyc, cudze bledy itd? Cos tu nie gra. Firma sama sobie kopie dolek takimi praktykami, ze biedny konsultant w sklepie ma byc tylko od CS i krowa dojna, ktora najlepiej zeby za darmo klientow naganiala - oczywiscie bez zysku za swoja prace. Jedynie 0-1 podejscie daje teraz mozliwosc zarobku i dobrej wyplaty, bo w innym wypadku to nie ma sensu. Ps: Ciekawe kiedy centrala zda sobie sprawe, ze bez nas, bez konsultantow w sklepach ta firma nie bedzie istniec i nawet "za darmo przez WWW / HL" nic tu nie pomoze?
AnonimZamknijzasobadrzwi
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.12 16:40
Dokładnie tak robi większość sprzedawców. Kupiłeś na drzewie to tam się udaj z problemami...
AnonimJohn
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.19 17:15
A za co bierzesz co miesiąc pensję ? Właśnie za to, żeby jechać z CS em jak trzeba.
AnonimNieznajoma
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.11 10:19 Odpowiedz
Kazą nam sprzedawac oferte up w ktorej za za 49 ( z bezpiecznym) taki szajs jak acer z4 jest za 130 zl a nie wzpomnie o cenach reszty smartfonow ... Robia z nas idiotow i tyle ... Z reklamacjami tez cudawianki wysylaja jakies szkolenie ktorego nawet nie zdazylam zrobic bo byla kolejka w sklepie a ja na pewno nie zamierzam po godzinach zostawac .. Kaza nam sprzedawac bc bo kierownicy maja konkurs i kase z tego a konsultanci dostana ochlapy bo plany indywidualne sa nierealne ... Zal
+1061 komentarzy. Przeczytaj wszystkie na forum

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?





Podobne artykuły t-mobile
Ankieta
Który rodzaj spamu w komórkach najbardziej Cię denerwuje ?

Powiadomienia z aplikacji
Niechciane reklamy w aplikacjach
Rozmowa telefoniczna z ofertą
SMS reklamowy
e-mail
Inne


WynikiAnkiety

Głosów 923
TAGI


Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)