REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2013-07-29 12:31 | Rynek | raport | swmartfon | awarie | reklamacje
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 4

Smartfonowców frustruje kiepska sieć i zawieszające się aplikacje

kan,/p>

Niemal połowa wszystkich problemów z działaniem smartfonów dotyczy przeglądania stron internetowych i mediów społecznościowych. Według użytkowników najbardziej frustrujące w korzystaniu ze smartfonów jest słabe i wolne połącznie internetowe oraz zawieszające się aplikacje.

Gdy pojawia się problem z działaniem smartfona, prawie 40% użytkowników odkłada telefon i zajmuje się czymś innym. Przy tym, winą za kiepskie działanie sprzętu obarczają w większości operatorów.

Firma Ericsson sprawdziła, które aplikacje powodują najwięcej problemów podczas korzystania ze smartfonów. Zdecydowanie najczęściej komplikacje dotyczą przeglądania stron internetowych i mediów społecznościowych (43%). Użytkownikom zdarzają się również problemy z przesyłaniem wiadomości, odtwarzaniem wideo i pobieraniem plików.


Ponad połowa wszystkich problemów ze smartfonami ma miejsce w domu, prawdopodobnie dlatego, że to właśnie tam najczęściej ich używamy. Co ciekawe, użytkownicy uważają, że problemy związane z działaniem smartfonów są nieistotne. Jednak gdy już występują, wówczas niemal 70% badanych uważa je za bardzo uciążliwe. Jeżeli problemy pojawiają się częściej niż raz w tygodniu, spada poziom satysfakcji z operatora i konsumenci stają się bardziej skłonni by zmienić dostawcę.

Zapytani o przyczynę problemów z działaniem sprzętu, użytkownicy najczęściej wymieniali: wolną sieć (52%), słaby zasięg poza domem (38%), błąd w aplikacji (31%). Gdy występuje problem, użytkownicy najczęściej czekają i próbują ponownie, robi tak prawie połowa z nas. Jednak aż 39% osób odkłada telefon i zajmuje się czymś innym.

Badanie Ericsson Consumer Lab dotyczące Customer Experience zostało przeprowadzone na grupie 3000 użytkowników smartfonów w Finlandii, Holandii i Szwajcarii.

źródło: Ericsson


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | raport | swmartfon | awarie | reklamacje Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 4
Komentarze: 4 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimMiami
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2013.07.29 19:36 Odpowiedz
Ja tam mam BB i nic mnie nie frustruje. Internet śmiga jak potrzeba, a w tablecie jest darmowy, aplikacje się nie zacinają
Anonimmartin
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2013.07.29 13:33 Odpowiedz
hipi ale co powiesz np. patrząc na Play gdzie lejek to 8kbit? Na tym nawet pogody nie sprawdzisz.. Nie zawsze wina leży po stronie opa to fakt jednak zmiana ROM-u to nie zawsze rozwiązanie. W Orange też co chwile są problemy z blokowaniem użytkowników.. Czasem pomaga ponowne inicjowanie połaczenia z netem. Ja mam myPhona A919 z najnowszym androidem oraz stary myPhone a320 next z androidem 1.6 i na obu jest to samo. Tak więc wszystko zależy od zasięgu, rodzaju połaczenia, miejsca w którym w danym momencie jesteśmy czy od pogody..
Anonimhipi
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2013.07.29 14:48
właśnie mam net z play - przy limicie 18GB/m-c [noc bez limitu] jeszcze do lejka nie doszedłem chociaż korzystam z torrentów i dzielę się limitem z żoną. w samsungu jest modem 3,6mbps, hula z pełną szybkością tylko czasem kiedy przejeżdzam przez las mam w samochodzie chwilę ciszy gdy bufor w ""xiia-live" zleci. przed wymianą ROMu każda utrata zasięgu wymagała restartu telefonu celem "obudzenia" transferu danych, teraz może leżeć godzinami czy to w samolotowym, czy online bez ruchu - gdy jest potrzebne coś z sieci klikam i mam
Anonimhipi
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2013.07.29 13:02 Odpowiedz
też wieszałem psy na operatorze z powodu nieustających zwisów sieci [samsung gts5300], a wystarczyło wgranie nowszego ROMu [od producenta] i jak ręką odjął

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
HMD Global - Twoim zdaniem kontynuuje tradycje marki Nokia?

Tak
Tak, ale tylko trochę
Nie
Nie znam telefonów tej firmy


WynikiAnkiety

Głosów 51

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)