REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2011-06-16 10:22 | Rynek | bank | internet | android | inteligo
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 2

Serwis mobilny i nowe narzędzia autoryzacji operacji w iPKO

PKO Bank Polski uruchomił kolejne funkcjonalności ułatwiające korzystanie z usług bankowości elektronicznej iPKO: serwis mobilny iPKO oraz nowe narzędzia autoryzacji operacji – kody SMS i token.

Innowacje związane z bankowością mobilną startują również w Inteligo, które uruchamia serwis mobilny dostosowany do potrzeb posiadaczy iPhone’ów i telefonów z systemem Android.

Serwis mobilny iPKO to przeznaczona na telefony komórkowe wersja serwisu transakcyjnego iPKO. Logowanie do serwisu mobilnego jest możliwe po wejściu na stronę m.ipko.pl lub po wpisaniu w przeglądarce telefonu adresu www.ipko.pl. W celu zalogowania się do serwisu mobilnego iPKO należy w odpowiednie pola wprowadzić numer klienta i hasło. Hasło do serwisu internetowego i mobilnego jest wspólne. Za pośrednictwem serwisu mobilnego możliwa jest obecnie realizacja przelewów predefiniowanych oraz przeglądanie listy i szczegółów rachunków, ich historii rachunków, a także listy transakcji odrzuconych.

W kolejnych miesiącach klientom korzystającym z bankowości mobilnej zostanie umożliwione m.in. złożenie zapytania o produkty Banku, dokonanie przelewu między własnymi rachunkami i wykonanie predefiniowanych doładowań do telefonu. Docelowa funkcjonalność bankowości mobilnej w PKO Banku Polskim zakłada obsługę wszystkich podstawowych produktów i usług, możliwość konfiguracji wyglądu kanału mobilnego w kanale www, przegląd zleceń stałych oraz poleceń zapłaty, rejestrację i przegląd zleceń na rachunkach maklerskich, sprawdzanie kursów walut i wyszukiwanie placówek i bankomatów.

Równolegle z bankowością mobilną do dyspozycji klientów oddane zostają nowe metody autoryzacji w iPKO. Od 15 czerwca oprócz kart kodów jednorazowych klienci przy autoryzacji będą mogli skorzystać z kodów SMS i tokena. Klienci PKO Banku Polskiego będą mogli wybrać najwygodniejszy dla siebie sposób potwierdzania transakcji w serwisie internetowym lub u konsultanta serwisu telefonicznego.

Jednorazowe kody SMS są przesyłane na telefon komórkowy i służą do potwierdzania operacji dokonywanych za pośrednictwem serwisu internetowego i telefonicznego. Natomiast Token iPKO to specjalna aplikacja pobierana na telefon komórkowy, która umożliwia generowanie unikalnych kodów do potwierdzenia transakcji jednorazowych. Token wzmacnia również bezpieczeństwo logowania do serwisu internetowego iPKO. Korzystając z tego narzędzia, przy logowaniu do serwisu internetowego należy wypełnić dodatkowe pole: Hasło z tokena. Każdy kod wygenerowany przez token jest unikalny i powiązany tylko z jedną zleconą transakcją. Dodatkowo dostęp do aplikacji chroniony jest indywidualnym kodem PIN, który jest znany tylko użytkownikowi.

Udogodnienia związane z mobilnym dostępem do usług bankowych startują również w Inteligo. Mobilny serwis Inteligo dostępny pod adresem m.inteligo.pl został dostosowany do potrzeb posiadaczy iPhone’ów i telefonów z systemem Android. Z punktu widzenia użytkownika kluczową korzyścią jest to, że nie musi on pamiętać kilku różnych adresów. Po wywołaniu m.inteligo.pl ze swojej komórki zostanie wyświetlona właściwa dla używanego modelu telefonu wersja serwisu.

Korzystanie z m.inteligo.pl jest intuicyjne i nie wymaga instalowania żadnych aplikacji. To duża wygoda dla klientów, którzy zyskują w swoich komórkach dostęp do ważnych informacji i funkcjonalności konta. W części informacyjnej dostępne są między innymi wszystkie aktualności i promocje dotyczące użytkowników oraz wyszukiwarka bezpłatnych najbliżej położonych bankomatów. Z kolei serwis transakcyjny pozwala zarządzać rachunkiem bankowym, w szczególności realizować przelewy (w tym korzystać z usługi SMSMoney oraz EmailMoney), doładować telefon komórkowy, przeglądać historię transakcji, sprawdzić saldo transakcji, złożyć wniosek o debet czy wysłać potwierdzenie zrealizowanego przelewu na numer faksu.

źródło: PKO Bank Polski

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4 (głosy: 1)
Tagi: | bank | internet | android | inteligo Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 2
Komentarze: 2 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

johnny-18johnny-18
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 1116
Zarejestrowany:
2008-08-10 13:14:19
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.06.16 13:11 Odpowiedz
Wreszcie! Jak zmienić sposób autoryzacji? Kan - lepiej by pasowała miniatura z logiem PKO BP
KanKan
Administrator


Posty: 2216
Zarejestrowany:
2008-04-01 19:27:29
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.06.16 13:13
Zaraz poszukam i dodam. Andrzej


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test HTC Desire 816: efektowny phablet ze średniej półki
Na myśl o HTC Desire każdy fan nowych technologii wspomni o bardzo udanym modelu z 2010 roku, który w tamtym czasie istotnie stał się obiektem pożądania. Tajwański producent postanowił wykorzystać znaną markę i stworzyć kolejne smartfony z linii Desire, a jednym z nich jest nowy phablet Desire 816. Czy duży ekran za rozsądne pieniądze to przepis na sukces?
REKLAMA
Plantronics - słuchawki Bluetooth
Samsung S5570 Galaxy Mini
694
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
390
SonyEricsson Xperia neo V
389
Samsung GT-S5620 Monte
357
Samsung GT-C3530
276
Samsung GALAXY Y GT-S5360
255
Samsung Star II (S5260)
244
Więcej telefonów

Podobne artykuły android
Ankieta
Który rodzaj spamu w komórkach najbardziej Cię denerwuje ?

Powiadomienia z aplikacji
Niechciane reklamy w aplikacjach
Rozmowa telefoniczna z ofertą
SMS reklamowy
e-mail
Inne


WynikiAnkiety

Głosów 172
TAGI


Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)