REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-09-26 14:00 | Taryfy | huawei | naprawy | reklamacje
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Serwis Huawei - stacjonarnie, mobilnie, a może napraw to sam?

Smartfon, tablet czy laptop to urządzenia, które od kilku lat stają się nieodłącznym elementem naszego codziennego życia. Co jednak, gdy ulegną awarii? Dostęp do szerokiej sieci punktów serwisowych jest w takiej sytuacji kluczowy.


Szybki dostęp do centrum serwisowego powinien być jednym z ważniejszych czynników, podczas wyboru urządzenia mobilnego. Współczesne smartfony, tablety czy komputery, kiedy ulegną awarii, powinny trafić do specjalistów, którzy ocenią, co jest potrzebne do naprawy urządzenia.

Szeroki dostęp

Huawei dysponuje siecią 17 lokalnych oraz 3 ogólnopolskich centrów serwisowych. Obok naprawy urządzenia, podczas wizyty możliwe jest spersonalizowanie swojego smartfona przez wygrawerowanie na jego obudowie dowolnego wzoru oraz wydrukowanie zdjęć, znajdujących się w galerii. Wszystko to popijając pyszną kawy.


Serwis… bez wychodzenia z domu

Co jednak, gdy czas nie pozwala na wizytę w serwisie? W przypadku wybranych modeli Huawei, wystarczy zamówić przez stronę internetową lub infolinię kuriera, który odbierze sprzęt, a po naprawie dostarczy go pod wybrany adres. Na terenie Warszawy możliwe jest również zamówienie Service Trucka, czyli Mobilnego Serwisu Huawei, który przyjedzie do Klienta i wykona większość napraw od ręki.


Napraw to sam

Zanim jednak zawieziemy urządzenie do serwisu lub oddamy w ręce kurierowi, warto sprawdzić, czy usterka – na przykład błąd oprogramowania – może zostać naprawiona samodzielnie. W każdym telefonie Huawei zainstalowana jest aplikacja HiCare, która jest pierwszy krokiem do naprawy smartfona. Za jej pomocą można pobrać instrukcje obsługi lub tutoriale, które pomogą w zdiagnozowaniu problemu.

Mobilny Serwis Huawei naprawi wam sprzęt

Bezpłatna infolinia Huawei czynna jest przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu: 800 811 110 (z wyłączeniem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). Na stronie http://consumer.huawei.com/pl/support/ klienci mogą sprawdzić status naprawy telefonu, zamówić wizytę w serwisie lub pobrać instrukcję obsługi.

Autor: Huawei


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | huawei | naprawy | reklamacje Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 14

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)