REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-10-23 10:31 | Rynek | rynek | raport
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Polskie firmy zdominowały tegoroczny Stevie Award

W sobotę, 21 października 2017, w świątecznej atmosferze panującej w Hotelu W w Barcelonie, zwycięzcy 14 edycji rozdania nagród International Business Awards zaprezentowali otrzymane złote, srebrne oraz brązowe nagrody Stevie Awards. Wysokiej rangi przedstawiciele z ponad 130 nagrodzonych firm i organizacji z całego świata odebrali swoje nagrody na scenie.


The International Business Awards (IBAs) to jedyny taki światowy, wszechstronny program nagradzający w dziedzinie biznesu. Wiele organizacji oraz osób prywatnych znajduje się wśród wyróżnionych w bieżącym roku. Jedną z najbardziej docenionych firm w tej edycji jest hiszpańska agencja PR Llorente & Cuenca, która zdobyła 7 nagród złotych, w tym 7 złotych Stevie Awards, 15 nagród srebrnych oraz 11 brązowych. Firma ta otrzymała również specjalną nagrodę Grand Stevie Award dla najbardziej nagrodzonej Agencji PR. Agencja marketingowa Hanaroadcom z Korei Południowej, Agencja ASDA'A Burson Marsteller z Dubaju, Cisco Systems ze Stanów Zjednoczonych oraz Indii, Ooredoo Group z Malediwów i PT Petrokimia Gresik z Indonezji także zostały docenione i uhonorowane Grand Stevie Award.

W tegorocznym Międzynarodowym Konkursie Biznesu 6 firm z Polski zdobyło nagrody w międzynarodowym benchmarkingu. Łącznie zdobyły one 13 nagród: pięć złotych, cztery srebrne i cztery brązowe nagrody Stevie Awards. Te nagrody dowodzą wspaniałych osiągnięć polskich firm.

Od razu dwie złote nagrody Stevie Awards zdobyła agencja marketingowa WebTalk z Warszawy, w kategoriach Marketing Campaign of the Year – Retail i Marketing Campaign of the Year - Agricultural / Industrial / Building. Ponadto WebTalk zdobył srebrną nagrodę Stevie Awards w kategorii Re-Branding / Brand Renovation of the Year.

Rownież dwa złota zdobyła firma farmaceutyczna Polpharma Biuro Handlowe z Warszawy, w kategoriach Communications or PR Campaign of the Year - Marketing - Consumer Products oraz New Product Launch.

Agencja Garden of Words z Polski, z siedzibą w Warszawie, wzięła udział w ceremonii by odebrać w Barcelonie przyznane nagrody. Agencja marketingowa wygrała brązową nagrodę Stevie Award w kategorii Kampania marketingowa roku – sprzedaż detaliczna.

Co roku udział w Międzynarodowym Konkursie Biznesu mogą brać wszystkie firmy z całego świata. Zarówno organizacje jak i firmy jednoosobowe są uprawnione do udziału w międzynarodowej rywalizacji i wysyłania zgłoszeń w licznych kategoriach, np. w zakresie zarządzania, marketingu, PR, obsługa klienta, HR, nowe produkty, technologie informatyczne, strony internetowe i wiele innych.

Zwycięzcy Międzynarodowego Konkursu Biznesu zostali wyłonieni spośród ponad 3.900 zgłoszeń firm z 60 krajów. Ponad 150 osób należących do kadry kierowniczej wzięło udział w pracach jury, żeby wyłonić zwycięzców.

"Otrzymaliśmy rekordową liczbę nominacji w konkursie IBAs w tym roku”, powiedział Michael Gallagher, założyciel i prezes konkursu przyznającego nagrody Stevie Awards. „Wspaniale było powitać laureatów Stevie Awards i obserwować ich odbierających nagrody z dumą i radością. Atmosfera była po prostu znakomita.”

Więcej informacji o konkursie International Business Awards 2017 oraz o kalendarzu na rok 2018 dostępnych jest na stronie www.stevieawards.com/iba.

źródło: Stevie Awards

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | rynek | raport Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 23

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)