REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-11-14 10:57 | Rynek | rynek | reklama | statystyki | raport | telekomunikacja
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1

Plus i Orange - najwięksi reklamodawcy w październiku 2017

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w październiku 2017 roku w wybranych branżach, w tym w branży Telekomunikacyjnej. W raporcie można znaleźć informacje o największych reklamodawcach, najczęściej reklamowanych markach oraz kategoriach produktów.

Wydatki reklamowe w podziale na branże

W październiku największy budżet na reklamę przeznaczyła branża farmaceutyczna – jej wydatki reklamowe stanowiły 40% wszystkich nakładów na reklamę w branżach zbadanych przez IMM. Na drugim miejscu znalazła się branża handlowa, na trzecim – finansowa.


Wydatki reklamowe w podziale na media

Wszystkie branże zainwestowały najwięcej środków w reklamę telewizyjną, w branżach farmaceutycznej i finansowej było to ponad 30% budżetu reklamowego. W branży motoryzacyjnej budżet lokowany był proporcjonalnie we wszystkich mediach.


Najwięksi reklamodawcy: branża telekomunikacyjna

Plus i Orange to najwięksi reklamodawcy z branży telekomunikacyjnej w październiku – z budżetami ponad 20 mln zł każdy. Trzecie miejsce należy do T-mobile.


Typy reklamowanych produktów: telekomunikacja

Branża telekomunikacyjna w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty na abonament, internetu, a także oferty łączonej (telewizji, internetu i telefonii w jednym pakiecie).



O badaniu

Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 października 2017r.

Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji.

Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.

źródło: IMM

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | rynek | reklama | statystyki | raport | telekomunikacja Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1
Komentarze: 1 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimLaser
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.11.15 20:10 Odpowiedz
Nie dziwi mnie to, bo Plus ma w sumie bardzo dobrą ofertę, tylko są problemy, żeby dotrzeć z informacją o niej do jak najszerszego grona potencjalnych klientów. A reklama wiadomo że ma służyć właśnie pozyskiwaniu klientów.

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
mObywatel - z jakim prawdopodobieństwem zainstalujecie aplikację

100 %
75 %
50 %
25 %
0 %
A co to jest?


WynikiAnkiety

Głosów 289

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)