Mocne krajowe marki wspierają polską gospodarkę.
– Play czwartą najcenniejszą marką w Polsce w 2016 – wartość wg Rzeczpospolitej 2 mld 677 mln. Jest satysfakcja – mówi Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu w Play i członek zarządu P4. – Nagroda od @rzeczpospolita Bardzo dziękujemy – dodaje Marcin Gruszka, rzecznik Play.
Pierwsze miejsce w kategorii firm telekomunikacyjnych czwarty rok z rzędu należy do Play. Moc marki komórkowej sieci rośnie, podobnie jak jej pozycja w branży.
Już po raz 13. „Rzeczpospolita” przy współpracy firmy doradczej Acropolis Advisory ocenia 330 krajowych znaków towarowych pod względem ich wartości oraz siły i mocy rynkowej.
źródło: Rzeczpospolita, Play
Kan
Niezłych bajeczek ten plej komuś naopowiadał, że takie bzdury poszły w świat…
Wystarczyło, że plus rzucił się na rynek z LTE bez limitu. W którym limit był tak znaczny że po jakimś czasie z internetu nie dało się korzystać i poleciała fala pozwów i rozwiązań umów.
Też mi się jakoś to nie widzi. Plus to zdecydowanie lepszy operator, jak chodzi o rozwiązania abonamentowe. A druga rzecz. To Plus ma 20 lat stażu na polskim rynku, a to zdecydowanie najważniejsza wartość. To znak, że temu operatorowi można ufać.
Powiem tak, odkąd miałem telefon byłem związany z Plusem – na początku karta, później abonement. Raz jeden jedyny dałem się skusić i przeszedłem do Playa… I skończyło się to tak, że odliczałem dni do końca umowy – wieczne problemy z zasięgiem itp. Wróciłem do plusa i już się nigdzie nie ruszam choćby nie wiem co za przeniesienie numeru proponowali.
U mnie to podobnie wygląda. Od 15 lat w Plusie i najmniejszych powodów na to, żeby cokolwiek zmienić. Bardzo dobry i tani operator.
Nie rozśmieszać ludzi play i najcenniejsza marka chyba od końca ,
Niezgadzać się z tym totalnie to jest tani operator i tyle ,
Reszta be komentarza …