REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-04-03 13:20 | PDA & Navi | panasonic | gwarancja
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 2

Panasonic rozszerza gwarancje na wyświetlacze

Panasonic poinformował o wprowadzeniu nowego programu gwarancyjnego dla profesjonalnych wyświetlaczy. Pozwoli on na wymianę uszkodzonych urządzeń i obejmie wszystkie modele wprowadzone do sprzedaży od lutego 2017 roku.


We współpracy z autoryzowanym partnerem serwisowym Panasonic będzie oferował rozszerzoną gwarancję na profesjonalne wyświetlacze, zapewniającą wymianę uszkodzonych modeli. Do tej pory urządzenia objęte były standardową 3-letnią gwarancją (z możliwością przedłużenia do 5 lat) pozwalającą między innymi na wymianę części oraz naprawę.

Nowa, rozszerzona gwarancja zakłada zastąpienie uszkodzonego urządzenia nowym. Klient w ciągu 2 dni otrzyma wyświetlacz, który na stałe zastąpi wadliwą jednostkę. W ten sposób użytkownicy unikną przestojów wynikających z oczekiwania na naprawę sprzętu. Nowa gwarancja dotyczy wszystkich wyświetlaczy Panasonic, które weszły do sprzedaży od lutego 2017 roku.

- Aby uzyskać pomoc techniczną, należy zarejestrować produkt oraz wysłać zgłoszenie serwisowe przez stronę internetową, telefonicznie lub drogą mailową – mówi Donald Maidment, Head of Service w Panasonic. - Docelowo rozszerzony program ma stać się częścią gwarancji domyślnej, pozostawiając jednak klientowi prawo do wyboru opcji podstawowej.

Więcej informacji na temat rozszerzonej gwarancji dla profesjonalnych wyświetlaczy Panasonic można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.eu/displays/swap-warranty

źródło: Panasonic

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | panasonic | gwarancja Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 2
Komentarze: 2 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimElon
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.04.03 19:33 Odpowiedz
Widzę, że coraz lepiej dbają o klienta. Tu rozszerzanie gwarancji, przy aparatach też wgrywanie aktualnego firmware i to szybciej niż kiedyś. Brawo.
Anonimarlen
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.04.03 16:27 Odpowiedz
W UK i USA dawali gwarancję 10 lat, a u nas nabywców swoich LCD mają w tyłku - niejednorodności świecenia matrycy nie ma szans wymienić nawet na gwarancji - mówią że to norma - tylko nikt tej normy nie potrafi pokazać, bo taka norma, że nie które egzemplarze mają wadę a inne nie. Niech sobie sami wyprodukowany bubel trzymają - będą szczęśliwsi

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
HMD Global - Twoim zdaniem kontynuuje tradycje marki Nokia?

Tak
Tak, ale tylko trochę
Nie
Nie znam telefonów tej firmy


WynikiAnkiety

Głosów 52

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)