REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2015-05-15 08:34 | Rynek | prestigio | awarie | rynek
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Nowe Centrum Serwisowe Prestigio i Canyon

Firma Asbis, w trosce o jeszcze lepszą obsługę posprzedażową klientów, którzy zakupili urządzenia marek własnych Prestigio oraz Canyon otwiera nowe centrum serwisowe zlokalizowane tuż obok siedziby firmy przy ulicy Szyszkowej 43 w Warszawie.


Zadaniem nowego centrum serwisowego jest obsługa klientów, którzy chcą zgłosić problemy techniczne ze sprzętem z logo Prestigio lub Canyon, korzystając z warunków gwarancji. Użytkownicy mogą także zlecić naprawę pogwarancyjną lub wycenić usługę naprawczą, której nie obejmuje gwarancja na dany produkt. Wykwalifikowany personel serwisu w godzinach 11.00 – 19.00 w dni robocze przyjmuje zgłoszenia o problemach technicznych i ewentualnych usterkach pod warszawskim numerem telefonu 22 33 71 571.

- Wszystkie zgłoszenia będą indywidualnie rozpatrywane w oparciu o warunki gwarancji przewidziane dla danej grupy produktowej. Jeśli pracownik serwisu nie dopatrzy się spełnienia tych warunków przez rodzaj usterki, wówczas zaproponuje wycenę naprawy na koszt klienta. Kolejnym z możliwych rozwiązań jest wymiana sprzętu na nowy model o zbliżonej lub wyższej cenie rynkowej, w przypadku gdy nie będzie możliwa naprawa uszkodzonego produktu – tłumaczy procedury serwisowe Grzegorz Kiszka, Warranty Manager w Asbis.

- Nie każda techniczna przypadłość sprzętu jest automatycznie usterką serwisową, dlatego zachęcamy do skorzystania z infolinii 00800-491-1662 przed osobistą wizytą w punkcie serwisowym. Niekiedy bowiem rzeczowa rozmowa z konsultantem pozwoli zdalnie przywrócić pełną funkcjonalność danemu urządzeniu – dodaje Sylwia Koza, Western Europe Marketing & PR Manager Prestigio.

Nowopowstałe centrum serwisowe marek własnych Asbisu działa od maja. Zgłoszenia problemów technicznych rozpatrywane są wyłącznie w odniesieniu do produktów marek Prestigio i Canyon, które należą do spółki.

źródło: Prestigio

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | prestigio | awarie | rynek Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 791

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)