REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2011-11-24 14:12 | Telefony | dialog | reklama | taryfy
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Nowa kampania: DIALOG promuje ofertę dla małych firm

W internecie rozpoczęła się kampania DIALOGu skierowana do małych firm. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy usług telekomunikacyjnych dla małego biznesu. Sercem kampanii jest nowy, specjalnie uruchomiony serwis internetowy twojafirma.dialog.pl.

Tegoroczną kampanię produktową DIALOGu dla małych firm wyróżnia oryginalna kreacja przygotowana w oparciu o animacje rysunkowe typu 2D. Została ona zbudowana na zasadzie: komunikat + rozrywka + zaskoczenie. – I jak to bywa w takich historiach, dzieją się tu bardzo nieoczekiwane sytuacje. Owe zaskoczenie to klasyczny dowcip typu slapstick. Styl ten charakteryzuje się dużą ilością ruchu, postaci są mocno przerysowane i przeżywają groteskowo niebezpieczne przygody. To estetyka mocnego zaskoczenia, dzięki któremu możemy porwać widza i przykuć jego uwagę – mówi Ewa Hełpa, kierownik Działu Komunikacji Marketingowej DIALOGu.

Nowa kampania operatora trwa do 11 grudnia br. i obejmuje przede wszystkim internet: reklamy i mailingi w ogólnopolskich portalach oraz w sieciach afiliacyjnych, a także materiały video, BTL i POS. Z myślą o skutecznej komunikacji z małymi firmami DIALOG uruchomił też dedykowany serwis internetowy twojafirma.dialog.pl

Dla DIALOGu każda firma, nawet ta najmniejsza, to bardzo ważny klient – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu DIALOGu.– Z myślą o małych przedsiębiorcach uruchomiliśmy portal internetowy skierowany specjalnie do nich. Nasza komunikacja opiera się bowiem na założeniu, że właściciel małej firmy to „ktoś, kogo znamy, ktoś, kogo problemy i oczekiwania są nam bliskie”. Potwierdzają to wyniki naszych ostatnich badań - aż 94% małych firm jest zadowolonych ze współpracy z nami, a 89% – poleciłoby usługi DIALOGu innym*. Dlatego w nowym serwisie bardzo łatwo można zidentyfikować swoje potrzeby telekomunikacyjne, zapoznać się z ofertą i wybrać interesujący produkt – dodaje.

Portal twojafirma.dialog.pl w sposób bardzo przejrzysty prezentuje szczegółowe informacje na temat internetu, telefonii komórkowej i stacjonarnej oraz oferty pakietowej, czyli produktów DIALOGu przygotowanych specjalnie dla małych firm. Użytkownicy mają tu także możliwość łatwego kontaktu z operatorem i zapisu do subskrypcji newslettera, z którego będą mogli na bieżąco dowiadywać się o nowościach w ofercie DIALOGu.

Koncept kreatywny kampanii i formaty do kampanii online przygotowała wrocławska agencja Acztery. Za budowę i wdrożenie nowego serwisu internetowego DIALOGu dla małych firm odpowiadała agencja hyperCREW, a media zaplanował domy mediowy Media Contacts.

* Badanie segmentacyjne klientów biznesowych Telefonii DIALOG S.A., Grupa IQS, wrzesień 2011.

źródło: Telefonia Dialog

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 4 (głosy: 4)
Tagi: | dialog | reklama | taryfy Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 784

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)