REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-04-26 11:28 | Telefony | netia | internet | reklama
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1

Netia Światłowód - kampanie lokalne w 17 miastach

W kwietniu Netia rozpoczęła nową kampanię promocyjną, pod hasłem: "Światłowód Netii jest już w Twoim mieście". Zgodnie ze strategią, polegającą na możliwie najbliższej, bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, sięgnięto wyłącznie po lokalne nośniki reklamowe i media.


- Chcemy dotrzeć do potencjalnych Klientów z informacją o dostępności w danej lokalizacji usług w najnowocześniejszym standardzie światłowodowym, zapewniających transfer do 900 Mb/s, dlatego w kampanii położyliśmy nacisk na outdoor i akcje promocyjne w terenie - mówi Paweł Masiukiewicz, odpowiedzialny za marketing B2C w Netii. - Średnio na każde z 17 miast objętych kampanią przypada aż 57 różnych formatów reklamowych, w tym m.in: wielkoformatowe siatki reklamowe, billboardy, silverboardy, ekrany LED i ekrany w komunikacji miejskiej – dodaje Paweł Masiukiewicz.

W ramach akcji prowadzonych przez zespoły promocyjne na osiedlach, objętych zasięgiem zmodernizowanych sieci, pojawiło się 69 000 kolorowych balonów na autach. Rozdanych zostało także 69 000 zawieszek zapachowych, 45 000 kaw oraz 35 000 sztuk waty cukrowej.

W lokalnych stacjach radiowych wyemitowanych zostało ponad 2,5 tys. spotów reklamowych. Do wzmocnienia działań została wykorzystana także prasa i serwisy regionalne.

Kampania podzielona została na dwa etapy. W pierwszym, który wystartował na początku miesiąca, jej zasięgiem objęte zostały: Białystok, Elbląg, Głogów, Opole, Ostrowiec Świętokrzyski, Rybnik, Szczecin, Zabrze, Chorzów, Ruda Śląska, Lublin, Bielsko-Biała, Tychy, Grudziądz, Krotoszyn, Legnica oraz Zielona Góra.

W drugim etapie (majowym), kampania będzie kontynuowana we wszystkich dotychczasowych miastach, a także pojawi się w kolejnych, m.in. w Łodzi, we Wrocławiu oraz w Krakowie.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brasil, natomiast za zakup mediów Dentsu Aegis Network Polska.

źródło: Netia

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 3 (głosy: 1)
Tagi: | netia | internet | reklama Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1
Komentarze: 1 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimJurek
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.05.05 14:21 Odpowiedz
ostatnio miałem dyskusje na temat skutecznosci roznych dostepow do internetow i zdecydowanie uwazam ze swiatlowod jest najabrdziej niezawodny, przynajmniej w moim przypadku, przy byle wichurce zrywalo polaczenie, a na szczescie na swiatlowod nie wplywa pogoda, wiec mysle ze jest t swietny ruch, by uswiadomic ludziom o co chodzi w swiatlowodzie

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 792

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)