REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2016-08-31 15:12 | Telefony | multimedia-polska | telewizja | software
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1

Multimedia Polska wzbogaci swoją ofertę o usługę CatchUp TV

Multimedia Polska, ogólnopolski dostawca usług multimedialnych po raz kolejny łączy siły z ADB – światowym ekspertem w dziedzinie dostarczania nowoczesnych rozwiązań dla operatorów telewizji cyfrowej. Wieloletnia i udana współpraca obu firm owocuje kolejnym wspólnym projektem.

Tym razem Multimedia Polska wzbogaci swoją ofertę o rozwiązanie Personal TV firmy ADB. Już wkrótce Multimedia Polska, dzięki wdrożeniu oprogramowania ADB, uatrakcyjni i ułatwi odbiorcom korzystanie z telewizyjnej rozrywki.

Operator planuje zaoferować swoim klientom między innymi usługę CatchUp TV, która pozwala na oglądanie wybranych programów wyemitowanych wcześniej przez stacje telewizyjne oraz dostęp do usługi PVR, czyli możliwość nagrywania treści wybranych przez abonenta. Pozycje te będą dostępne przez okres kilku dni od ich pierwotnej emisji, a odbiorca będzie mógł je obejrzeć w dowolnej chwili. Dodatkowo użytkownicy będą mogli skorzystać z bardzo wygodnych funkcji: Timeshift, która umożliwia zatrzymywanie, wznawianie i przewijanie oglądanego kanału oraz Start Over, która pozwala obejrzeć od początku trwający program, na który użytkownik właśnie się przełączył.

To, co na pewno spodoba się odbiorcom to przejrzysty, intuicyjny i nowoczesny interfejs użytkownika, który doskonale odpowiada panującym trendom oraz system spersonalizowanych rekomendacji, który rozpoznaje preferencje użytkownika i proponuje treści odpowiadające jego potrzebom. Dzięki temu odbiorca będzie mógł szybko wybrać najlepsze dla siebie pozycje programowe zgodne ze swoimi zainteresowaniami, nie tracąc czasu na analizę oferty. Rozwiązania systemowe ADB klasy back-office (w tym platforma dostarczania usług) zostaną w istotnym zakresie zmodernizowane i unowocześnione, dzięki czemu platforma Multimedia Polska pozostanie jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie i bogatą w nowe funkcjonalności platform video na polskim rynku, co pozwoli abonentom między innymi na sprawne korzystanie z telewizji, dobieranie ulubionych kanałów i programów, w szybki i intuicyjny sposób.

Cieszymy się bardzo, że Multimedia Polska po raz kolejny wybrała rozwiązanie ADB przygotowując nową ofertę dla swoich klientów. Potwierdza to, że jesteśmy nie tylko zaufanym partnerem, ale również ekspertem w zakresie innowacyjnych rozwiązań dla rynku operatorow tv cyfrowej. Wdrażanie nowych, zaawansowanych rozwiązań to zawsze wielkie wyzwanie. Jednakże, wiedza i wieloletnie doświadczenie ADB w połączeniu z technologią umożliwia realizację wymagań postawionych przez operatora i w efekcie dostarczenie odbiorcom atrakcyjnej oferty, której podstawa są nowoczesne i pożądane przez widzów funkcjonalności” – powiedział Jacek Galik, wiceprezes ds. sprzedaży.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości wzbogacenia naszej oferty o nowe funkcjonalności zaprojektowane przez ADB. Przygotowywany dla nas i naszych abonentów software umożliwi korzystanie z bardzo ciekawych i innowacyjnych usług telewizji cyfrowej, które pokażą naszym abonentom najnowsze możliwości telewizji cyfrowej i wręcz zmienią sposób oglądania telewizji jaki znamy” – dodaje Bartłomiej Kasiński, dyr. pionu Strategii i Rozwoju Multimedia Polska.

Początki współpracy Multimedia Polska i ADB sięgają roku 2007, kiedy firmy podpisały umowę na dostawę zaawansowanych dekoderów do odbioru kablowej telewizji cyfrowej w rozdzielczości High Definition oraz systemu do zarządzania dekoderami, dzięki czemu Multimedia Polska jako pierwszy operator kablowy w Polsce (drugi w Europie) wdrożył telewizję HD z usługą VOD. Od tego czasu spółki przeprowadziły wiele wspólnych projektów i wdrożeń, gdzie oprócz usługi VOD uruchomiono aplikacje interaktywne pozwalające na uczestniczenie widzów w programach poprzez głosowanie oraz bezkartowy system zabezpieczenia sygnału.

Mamy nadzieję, że ten oraz przyszłe wspólne projekty spełnią oczekiwania coraz bardziej wymagającego widza, a dzięki atrakcyjnym rozwiązaniom i bogatej ofercie operator zyska nowych użytkowników oraz zwiększy zadowolenie swoich obecnych klientów” - dodał Jacek Galik.

źródło: Multimedia Polska

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | multimedia-polska | telewizja | software Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1
Komentarze: 1 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimGery
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.08.31 21:06 Odpowiedz
Coś dla mnie

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 793

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)