REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2014-08-14 10:06 | Rynek | mPay | rynek | finanse
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

mPay wykazał zysk netto w kwocie 154 tys. zł. za II kwartał 2014r.

Zarząd mPay przedstawił pozytywne wyniki za kolejny kwartał b.r. Dotychczas wykonane przychody netto ze sprzedaży wyniosły 1,8 mln zł, EBITDA osiągnęła wynik 574 tys zł, a dotychczasowy zysk netto wyniósł 308 tys zł.

mPay S.A. w 2014 r. spodziewa się kontynuacji dynamicznego wzrostu, który towarzyszy jej od początku roku. Najważniejszym czynnikiem wpływającym na rezultaty jest systematyczne wdrażanie strategii poszerzania sieci akceptacji płatności telefonem komórkowym w kolejnych miastach. Sprzedaż biletów komunikacji miejskiej jest dostępna w 15 miastach: Warszawa, Lublin, Białystok, Kraków, Inowrocław, Włocławek, Ostrołęka, Radom, Poznań, Przemyśl, Kraśnik, Łódź, Rzeszów, Głogów, Zduńska Wola oraz u przewoźnika kolejowego - w Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Płatności za parkowanie dostępne są w 15 miastach: Łódź, Bydgoszcz, Częstochowa, Grudziądz, Kielce, Krosno, Nysa, Ostrów Wielkopolski, Poznań, Głogów, Słupsk, Wałbrzych, Ostrołęka, Wrocław, Pabianice.

Spółka, oprócz systemu płatności mobilnych mPay, kontynuuje współpracę w ramach inicjatywy MasterCard Mobile, której celem jest zbudowanie paneuropejskiej platformy akceptacji mobilnych płatności, realizowanych przy użyciu telefonu komórkowego bezpośrednio z karty płatniczej użytkownika.

Dalszy wzrost przychodów Spółka opiera na rozwijaniu usług na rynkach zagranicznych, zwłaszcza na rynkach na których mPay posiada patenty lub zgłoszenia patentowe. W ramach powyższej inicjatywy nawiązano już kontakty z potencjalnymi partnerami.

Nasza strategia zakłada dalszą koncentrację na sprzedaży usług integracyjnych w obszarze systemów płatności mobilnych, optymalizacji kosztów i procesów biznesowych. Od początku 2014 pokazujemy nieustannie pozytywne wyniki i nie zamierzamy zwalniać. Nasz cel to koncentracja na obszarach, w których możemy wypracować wartość dodaną, zwiększać generowane marże i przynosić inwestorom stale rosnący zysk.” – dodaje Jacek Bykowski, prezes mPay S.A.

źródło: mPay

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | mPay | rynek | finanse Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 15

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)