REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2012-03-01 10:21 | PDA & Navi | aplikacja | android | ios | blackberry | belle | bada
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Mondial Assistance: mechanik i laweta prosto ze samrtfona

Mondial Assistance udostępnił wszystkim użytkownikom smartphone’ów darmową aplikację służącą do szybkiego wzywania pomocy w razie wystąpienia problemu z pojazdem. Korzystanie z aplikacji nie wiąże się z wcześniejszym podpisywaniem jakiejkolwiek umowy – z usług fachowców Mondial Assistance można skorzystać bez posiadania polisy. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich popularnych w Polsce systemów operacyjnych dla smartphone’ów.

Mondial Assistance
Mondial Assistance

Korzystanie z aplikacji Mondial Assistance jest proste. Aby uzyskać połączenie z konsultantem, wystarczą dwa kliknięcia – otworzenie aplikacji i wybór ikony domu lub samochodu (zależnie, w którym przypadku potrzebujemy pomocy). Aplikacja dzięki wbudowanemu geolokalizatorowi skraca również czas oczekiwania na nadjeżdżających fachowców oraz samą rozmowę z konsultantem. Oznacza to, że klient nie musi już tłumaczyć, w którym miejscu się znajduje. Ta funkcjonalność jest przydatna szczególnie w przypadku kierowców, którzy dużo podróżują i mogą mieć problem z określeniem miejsca, w którym się znajduje.

Szerokie udostępnienie aplikacji Mondial Assistance jest kolejnym krokiem w wykorzystywaniu nowych technologii przy rozwijaniu usług assistance. Coraz więcej Polaków użytkuje smartphone’y, a dostępne dane wskazują, że odsetek ten będzie się stale zwiększać – mówi Agnieszka Walczak, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu oraz Członek Zarządu Mondial Assistance. – Tworzenie narzędzi takich jak aplikacje mobilne jest z jednej strony wyjściem naprzeciw stale powiększającej się grupie użytkowników smartphone’ów, a z drugiej tworzeniem nowych rozwiązań udoskonalających istniejące dotychczas produkty pomocowe – dodaje Agnieszka Walczak.

Z aplikacji Mondial Assistance mogą korzystać zarówno klienci, którzy już wykupili polisę, jak i osoby, które tego nie zrobiły. W tym drugim przypadku płatność dotyczy konkretnie wykonanej usługi pomocowej. Co ważne klient korzystający z usług Mondial Assistance nie musi mieć przy sobie pieniędzy, wystarczy karta płatnicza, gdyż rozliczenie odbywa się w systemie bezgotówkowym.

źródło: źródło: Mondial Assistance

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | aplikacja | android | ios | blackberry | belle | bada Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 3

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)