Mondial Assistance udostępnił wszystkim użytkownikom smartphone’ów darmową aplikację służącą do szybkiego wzywania pomocy w razie wystąpienia problemu z pojazdem. Korzystanie z aplikacji nie wiąże się z wcześniejszym podpisywaniem jakiejkolwiek umowy – z usług fachowców Mondial Assistance można skorzystać bez posiadania polisy. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich popularnych w Polsce systemów operacyjnych dla smartphone’ów.

Mondial Assistance
Mondial Assistance

Korzystanie z aplikacji Mondial Assistance jest proste. Aby uzyskać połączenie z konsultantem, wystarczą dwa kliknięcia – otworzenie aplikacji i wybór ikony domu lub samochodu (zależnie, w którym przypadku potrzebujemy pomocy). Aplikacja dzięki wbudowanemu geolokalizatorowi skraca również czas oczekiwania na nadjeżdżających fachowców oraz samą rozmowę z konsultantem. Oznacza to, że klient nie musi już tłumaczyć, w którym miejscu się znajduje. Ta funkcjonalność jest przydatna szczególnie
w przypadku kierowców, którzy dużo podróżują i mogą mieć problem z określeniem miejsca, w którym się znajduje.

Szerokie udostępnienie aplikacji Mondial Assistance jest kolejnym krokiem w wykorzystywaniu nowych technologii przy rozwijaniu usług assistance. Coraz więcej Polaków użytkuje smartphone’y, a dostępne dane wskazują, że odsetek ten będzie się stale zwiększać – mówi Agnieszka Walczak, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu oraz Członek Zarządu Mondial Assistance. – Tworzenie narzędzi takich jak aplikacje mobilne jest z jednej strony wyjściem naprzeciw stale powiększającej się grupie użytkowników smartphone’ów,
a z drugiej tworzeniem nowych rozwiązań udoskonalających istniejące dotychczas produkty pomocowe
– dodaje Agnieszka Walczak.

Z aplikacji Mondial Assistance mogą korzystać zarówno klienci, którzy już wykupili polisę, jak i osoby, które tego nie zrobiły. W tym drugim przypadku płatność dotyczy konkretnie wykonanej usługi pomocowej. Co ważne klient korzystający z usług Mondial Assistance nie musi mieć przy sobie pieniędzy, wystarczy karta płatnicza, gdyż rozliczenie odbywa się w systemie bezgotówkowym.

źródło: źródło: Mondial Assistance

Kan