REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-02-02 15:53 | Rynek | manta | reklamacje
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 3

Manta wprowadza usługę serwisową door-to-door

W związku z dynamicznym rozwojem, Zarząd firmy Manta od 1 lutego br. zdecydował się uruchomić usługę door-to-door dla wybranych produktów z kategorii elektroniki użytkowej oraz AGD. Usługa gwarancyjna Manta door-to-door aktualnie jest dostępna dla właścicieli modeli telewizorów o przekątnych od 32 do 55 cali, wszystkich modeli deskorolek elektrycznych, lodówek MM518/519/520 oraz głośników Power Audio*.


Door-to-door oferowana przez firmę Manta jest dostosowana do szybkiego trybu życia i potrzeb nowoczesnego konsumenta, a klienci mogą liczyć na profesjonalne wsparcie techniczne przez Internet lub infolinię. Cały mechanizm jest niezwykle prosty. Po zgłoszeniu usterki poprzez dedykowaną infolinię (online lub telefonicznie), Manta wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu do Klienta. Gdy produkt objęty door-to-door jest naprawiony, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla Klienta bezpłatny w obie strony.


"Wprowadzenie dodatkowej usługi door-to-door to odpowiedź na oczekiwania naszych Klientów, których ku naszej uciesze wciąż przybywa. Nasz klient to wyjątkowo mądry konsument, który kupuje z głową i nie przepłaca, a oszczędności inwestuje w rodzinę. Dlatego musimy nieustannie dbać o każdego z nich nie tylko na etapie zakupu, ale też otoczyć opieką posprzedażową. Działamy w myśl powiedzenia "Manta rozwija się, bo słucha ludzi..." - powiedział Prezes Manta Bogdan Wiciński.


Dla jeszcze większej wygody obecnych i potencjalnych Klientów została stworzona Infolinia, dzięki której wyszkolony personel udzieli wsparcia technicznego, doradzi w zakresie obsługi sprzętu oraz przyjmie urządzenie do zlecenia naprawy w przypadku awarii. Proces reklamacyjny jest niezwykle prosty do zgłoszenia, a wszystkie instrukcje dotyczące wsparcia technicznego znajdują się w dedykowanej zakładce strony Manta: http://www.manta.com.pl/pl/content/173-obsluga-klienta. A dzięki systemowi on-line, w każdym momencie można śledzić status naprawy.

*lista głośników Manta objęta usługą door-to-door:
SPK5003/5004/5008/95008/5009/5010/5011/5012/5013/5014/5015/5016/5017/5018/5019/95019/5021/5022/5023/5024/5025/5026/207/9207

źródło: Manta

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 5 (głosy: 1)
Tagi: | manta | reklamacje Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 3
Komentarze: 3 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

Anonimalbercik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.02.19 17:19 Odpowiedz
wooow, Manta idzie z duchem czasu Taka opcja to duza wygoda.
Anonimmekkos
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.02.10 16:51 Odpowiedz
No i dobrze. To na pewno ułatwi sprawę w przypadku problemów ze sprzętem.
AnonimFabian
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.02.05 17:48 Odpowiedz
co prawda mam nadzieje, ze moj telewizor z manty psuć sie nie bedzie, ale dobrze wiedziec o takiej opcji naprawy

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 792

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)