REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-07-20 06:56 | Rynek | rynek | gry
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Kolporter wprowadza doładowania do platformy Origin

Kolporter poszerzył w swojej sieci ofertę produktów dla miłośników gier i wprowadza doładowania do platformy Origin.

Origin to internetowe centrum dystrybucji jednego z największych na świecie producentów gier – firmy Electronic Arts. Na tej platformie, będącej jednocześnie sklepem z grami w wersji cyfrowej, użytkownicy mogą znaleźć m.in. takie hity jak „Battlefield”, „FIFA”, „Need for Speed”, „Star Wars” czy „Sims”. Na całym świecie z platformy korzysta ok. 50 mln graczy.

W salonikach Kolportera dostępne są doładowania do Origin w czterech nominałach – 50, 60, 100 i 120 zł. Dzięki nim gracze mogą doładowywać swoje konta na platformie i kupować wybrane tytuły.

Doładowania Origin to kolejny produkt w sieci Kolportera, przeznaczony specjalnie dla miłośników gier. W salonikach od połowy maja są także dostępne doładowania do platformy Steam – najpopularniejszego na świecie serwisu cyfrowej dystrybucji gier, z ofertą ponad 6 tys. tytułów. W punktach sprzedaży Kolportera można kupować doładowania do Steam w czterech nominałach: 22 zł (równowartość 5 euro), 44 zł (równowartość 10 euro), 88 zł (równowartość 20 euro) i 110 zł (równowartość 25 euro).

Oprócz tego gracze mogą kupować doładowania do Battle.net – platformy do gry wieloosobowej firmy Blizzard Entertainment, producenta takich hitów jak m.in. „World of Warcraft”, „StarCraft” czy „Diablo”.

Popularność szeroko rozumianych produktów gamingowych zdecydowanie rośnie, staramy się więc aby nasza oferta dla graczy była maksymalnie szeroka. Poza doładowaniami do platform cyfrowej dystrybucji gier wprowadzamy też produkty związane z poszczególnymi tytułami – np. doładowania do gry „League of Legends”. W ofercie naszych saloników mamy również doładowania do konsol Xbox i Playstation, czy wykorzystywane również przez graczy karty przedpłacone Paysafecard i Google Play – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Zainteresowanie tą częścią naszej oferty jest spore, rynek szeroko rozumianych gier komputerowych ma imponującą dynamikę rozwoju. Na pewno będziemy starali się wprowadzać kolejne produkty, poszukiwane i wykorzystywane przez graczy.

źródło: Kolporter

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | rynek | gry Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 770

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)