REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-10-23 09:10 | Rozrywka | vod | facebook | rynek | raport
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Jak serwisy VoD angażują na Facebooku

Na fanpage serwisów VoD królem są treści z promowanych filmów i seriali. Im lepsze filmy, tym większe organiczne zaangażowanie fanów. W Polsce na co dzień najbardziej angażuje Netflix, ale największy potencjał ma mimo wszystko polski content. Rodzinka.pl potrafi bardziej zaangażować niż Game of Thrones, Stranger Things i Narcos.


Agencja IRCenter przyjrzała się temu, jak funkcjonują fanpage serwisów VoD w Polsce – Netflixa, HBO GO, VoD.TVP.PL, Ipli, Player.pl, VoD.pl i mniejszych i porównał je pod względem efektywnego angażowania.

Od lipca do października 2017 najbardziej angażującym postem na Facebooku była śmieszna scena z Rodzinki.pl. Drugim najbardziej angażującym postem (największa liczba like’ów) było pytanie Pablo Escobara – Plata o Plomo?, a kolejnym (drugi pod względem liczby share’ów) – post o nowym sezonie Stranger Things.


Polski fanpage Netflixa wywołuje zdecydowanie więcej interakcji niż wszystkie pozostałe fanpage VoD w Polsce. Udaje mu się to przede wszystkim przez publikację treści video – związanych z premierami swoich seriali i dedykowanych postów graficznych, z precyzyjnie dobraną formą. Na tej stronie panuje ciągłe odwoływanie się do i starych i nowych treści.

TVP VOD oprócz tego, że angażuje sprawdzonymi treściami, to również multiscreeningowo wspiera content emitowany w tradycyjnych antenach i stacjach telewizyjnych. Dużo angażujących video publikują też HBO Polska i TVP VoD.pl, najczęściej odnosząc się do sezonów, odcinków i programów.

HBO Polska oczywiście najbardziej angażowała ostatnią serią Gry o Tron – początkiem sezonu i Edem Sheeranem.

Showmax – z czwartym pod względem angażowania fanpage VoD – publikuje najwięcej zdjęć, najczęściej bezpośrednio komunikuje premiery (podobnie do VoD.pl). Ipla najbardziej wyróżnia się postami o transmisjach i dostępie do meczy, a także – reklamy.


Oprócz Netflixa fanpage pozostałych serwisów VoD ma bardzo lojalne widownie wśród osób aktywnych na tych stronach – dane osoby są aktywne albo na fanpage swojego serwisu VoD albo na fanpage Netflixa.

źródło: IRCenter

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | vod | facebook | rynek | raport Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
mObywatel - z jakim prawdopodobieństwem zainstalujecie aplikację

100 %
75 %
50 %
25 %
0 %
A co to jest?


WynikiAnkiety

Głosów 213

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)