REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-03-17 12:01 | Rynek | orange
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

IVR Orange Polska - prostszy i z nowym głosem

Pewnie nie raz, dzwoniąc w swojej sprawie na dedykowaną do kontaktu z firmą infolinię zdarzyło się Wam skorzystać z automatycznego menu telefonicznego w skrócie nazywanego – IVR. Naturalnie ta forma kontaktu ma swoich zwolenników, jak i sceptyków… jak to zwykle ze wszystkim w życiu bywa. Warto jednak, żebyście wiedzieli, że teraz IVR Orange Polska jest prostszy i z nowym głosem.

Co to jest w ogóle IVR? Najprościej rzecz ujmując, wielki komputerowy system, który łączy Klientów dzwoniących z konkretną potrzebą z doradcami o odpowiednich kompetencjach. A także umożliwia samoobsługę za pomocą telefonu. Zaprojektowany tak, aby odzwierciedlać najpilniejsze potrzeby, z którymi do nas dzwonicie. Z reguły znajdziecie tutaj krótkie informacje, kiedy szukacie podpowiedzi w danym temacie lub konkretne odpowiedzi na swoje pytania.

A co się zmieniło w IVR Orange Polska? Dla popularnych funkcji samoobsługowych IVR, takich jak zgłoszenie uszkodzenia lub kwota faktury zrobiono łatwiejszy dostęp. A te, z których korzystano mniej chętnie operator usunął. Zaś niektóre komunikaty IVR zopersonalizowano do wybranej grupy, aby trafić z nimi tylko do tych z Was, których sprawa naprawdę dotyczy.

Popracowano też nad językiem komunikatów – jak obiecuje Orange, teraz komunikaty są mówione językiem bezpośrednim, bez skomplikowanych zwrotów technologicznych, czy branżowych. -W wyborze najlepszych treści opieraliśmy się na wynikach badań, oceniających emocjonalną siłę przekazu. Całość okrasiliśmy nowym męskim głosem, który płynnie poprowadzi Was do szukanych informacji - podkreśla Orange Polska.

Oczywiście na końcu każdej ścieżki jest doradca, z którym można porozmawiać, jeśli potrzebujecie więcej szczegółów i specjalistycznych informacji. Ta złota reguła obowiązuje po to, żebyście nie czuli się pozostawieni samym sobie i wiedzieli, że zawsze i tak możecie porozmawiać z nami „ jak człowiek z człowiekiem”.

- Ten wielki system komputerowy nigdy „nie śpi”, jest dostępny i gotowy do współpracy przez całą dobę. Jak ważną i potrzebną robotę wykonuje niech świadczy fakt, że miesięcznie rejestruje ponad 2 mln połączeń obsługowych. Co ciekawe najchętniej kontaktujecie się z nami w poniedziałki, wówczas odnotowujemy o 11% więcej połączeń niż w pozostałe dni robocze. A co nie dziwi w weekendy lubicie odpoczywać więc kontaktujecie się z nami zdecydowanie rzadziej - dodaje Regina Jabczyńska z Orange Polska.

źródło: Orange

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | orange Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 19

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)