REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-03-02 10:36 | Telefony | inea | promocja | reklama | taryfy
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1

INEA - Gdyby Kazimierz Wielki znał internet...

Mieszko I, Kazimierz Wielki i Mikołaj Kopernik z dostępem do najszybszego internetu w Polsce?

INEA, jeden z największych operatorów multimedialnych w Polsce, startuje z kampanią reklamową wspierającą nową ofertę.


INEA uruchamia wiosenną kampanię reklamową nowej oferty, w której stawia na pierwszym miejscu internet. Łącze oferowane przez operatora to obecnie najszybszy Internet w kraju, co potwierdzają wyniki comiesięcznego rankingu Speedtest.pl.


Jak dostęp do szybkiego internetu INEA zmieniłby bieg historii Polski? Na to pytanie operator odpowiada, wykorzystując wizerunek trzech historycznych postaci, które miały przełomowe znaczenie dla dziejów Polski: Mieszka I, Kazimierza Wielkiego oraz Mikołaja Kopernika.


Chcemy pokazać klientom, że oprócz najlepszej rozrywki i telewizji, dajemy im także najszybsze łącze w Polsce. Szybki internet to przy postępującej cyfryzacji kluczowe narzędzie zarówno w pracy, jak i w domu, stąd też zajmuje strategiczne miejsce również w naszej nowej ofercie – mówi, Natalia Stroiwąs, Specjalista ds. Public Relations INEA.

Kampania wspiera nową ofertę INEA, w której wprowadzono zdecydowane zmiany – internet na pierwszy miejscu, nowe i przejrzyste pakiety, rozwinięta oferta mobilna i specjalne warunki dla seniorów. Operator proponuje zamiast dotychczasowych 4, wybór spośród 3 pakietów Internetu w zoptymalizowanych cenach, gdzie przykładowo najniższy z nich, w porównaniu z poprzednią ofertą, zapewni podwójne przyspieszenie – w cenie 49,90 zł/mc klienci otrzymają prędkość łącza 50Mb/10Mb. Dla klientów zainteresowanych pakietem Internet + Telewizja, INEA oferuje łącze o szybkości 150Mb/15Mb oraz 3 pakiety telewizyjne: „Pakiet Komfort”, „Pakiet Ekstra”, „Pakiet Ekskluzywny”.

W ramach kampanii zaplanowano zintegrowane działania mediowe: outdoor z efektem day&light, spoty reklamowe w lokalnej telewizji, spoty radiowe w 11 lokalnych rozgłośniach, internet, działania w mediach społecznościowych, owned media, blogger relations oraz kampanijne materiały POS we wszystkich salonach obsługi klienta INEA. Kampania potrwa do końca kwietnia br.

INEA to operator usług multimedialnych i telekomunikacyjnych w Wielkopolsce i jedna z czterech największych sieci kablowych w kraju.

źródło: INEA

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 5 (głosy: 1)
Tagi: | inea | promocja | reklama | taryfy Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1
Komentarze: 1 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimFani1916
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2017.03.02 16:15 Odpowiedz
każdy kolejna kampania zawsze odchodzi do lamusa i to onlajnowe spojrzenie, pitu pitu, ciekawe jaka pewność, że ten net śmiga tak, jak obiecują.. ja najmłodszy nie jestem dlatego wierny neti z kabla jestem, pozdrwiam ineofani

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 775

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)