REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-08-08 07:36 | Rynek | iko | bank | nfc | rynek
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

IKO - ponad 1,5 miliona aktywnych aplikacji

Aplikacja IKO PKO Banku Polskiego zbiera bardzo dobre oceny nie tylko od ekspertów z branży, ale przede wszystkim od jej użytkowników – klientów PKO Banku Polskiego i Inteligo. Najcenniejsze opinie o IKO wystawiają jej użytkownicy – klienci korzystający z IKO ocenili je ponad 100 tysięcy razy, z czego 85 proc. to opinie co najmniej pozytywne lub neutralne - PKO Bank Polski utrzymuje pozycję lidera bankowości mobilnej w Polsce.


Aplikacja IKO nie schodzi z podium wśród najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji w bankowych aplikacjach mobilnych – jest na pierwszym miejscu w trzech głównych sklepach z aplikacjami: Google Play, App Store oraz Windows Phone Store. Od prawie 2 lat liczba gwiazdek dla IKO nie spada poniżej 4,5 na 5 możliwych, a w ostatnich miesiącach sięga pułapu 4,6 gwiazdek w Play Google, 4,5 w App Store oraz 4,6 w Windows Phone Store. Bardzo dobra ocena aplikacji jest tym bardziej wymierna, iż jest to średnia z ponad 100 000 opinii różnych klientów z całej Polski.


- To nie jest przypadek, że IKO jest najlepiej ocenianą aplikacją bankowości mobilnej w Polsce. Każdego dnia pracujemy nad tym, aby IKO było jeszcze lepsze - dodajemy kolejne, oczekiwane przez klientów funkcje, poprawiamy ergonomię aplikacji, śledzimy i reagujemy na komentarze i zgłoszenia naszych klientów. Ta znakomita jakość IKO to efekt wielu nieustannie, systematycznie wykonywanych przez nas małych kroków. Jesteśmy znakomitym przykładem na to, że duża skala działania może iść w parze z jakością – podkreśla Michał Macierzyński, zastępca dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.

Opinie o aplikacji dostępne w sekcji z komentarzami są jednoznaczne: klienci chwalą ją nie tylko za wygląd, ale i za prostotę obsługi i zakres dostępnych funkcji. 3/4 opinii wydają mężczyźni, przy czym są oni bardziej krytyczni w swojej ocenie. Niemniej jednak tylko niecałe 15 proc. w przypadku mężczyzn i 9 proc. w przypadku kobiet wypowiada się negatywne o IKO. 85 proc. użytkowników wydaje opinie co najmniej neutralne lub pozytywne.

IKO staje się jednym z głównych narzędzi do zarządzania kontem w PKO Banku Polskim. Klienci logują się do IKO obecnie średnio 7 razy tygodniowo, a najczęściej wykonywanymi przez nich operacjami są przelewy (57 proc.) i operacje internetowe przy użyciu kodu lub czeku BLIK (28 proc.). Kolejne według popularności to wypłaty z bankomatu (7 proc.), spłata karty kredytowej (3 proc.) oraz przelew na telefon (2 proc.).

źródło: PKO Bank Polski

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | iko | bank | nfc | rynek Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 769

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)