Maxcom, jeden z czołowych producentów i dystrybutorów telefonów komórkowych w Europie, bierze udział w jednych z największych targach nowych technologii i elektroniki użytkowej.

W dniach 1-6 września br. w stolicy Niemiec odbywają się jedne z największych i posiadających najdłuższą historię targów elektroniki użytkowej – IFA czyli Internationale Funkausstellung. Podczas targów wystawcy z całego świata mają okazje zaprezentować swoje produkty i najnowsze rozwiązania.


Wśród wystawców znajduje się spółka Maxcom, która zaprezentuje swoje najnowsze telefony komórkowe. Na stoisku polskiego producenta można zobaczyć m.in. Maxcom Classic MM330 3G – klasyczny LTE – wydajny smartfon w 5,5” obudowie z czytnikiem linii papilarnych oraz Maxcom Smart MS459 LTE – smartfon z fizycznymi klawiszami w obudowie dedykowany seniorom.


To już nasze kolejne wystąpienie na targach IFA w Berlinie. Udział w tej imprezie, to już dla nas tradycja. Targi co roku cieszą się dużym zainteresowaniem odwiedzających. Jako wystawca mamy okazje zaprezentować się potencjalnym klientom – przedstawicielom operatorów telekomunikacyjnych i sieci handlowych – mówi Arkadiusz Wilusz, Prezes Zarządu Maxcom – Podczas targów mamy zaplanowane spotkania z kluczowymi kontrahentami reprezentującymi najważniejszych i największych operatorów telekomunikacyjnych oraz sieci handlowe. – dodaje.

IFA to targi użytkowego sprzętu elektronicznego, organizowane cyklicznie od 1926 roku.
W roku 1995 na targach zaczęła się nowa era – Międzynarodowa Wystawa Radiowa przekształciła się w prawdziwe targi multimedialne. Wydarzenie to oferuje obszerny przegląd rynku międzynarodowego i przyciąga uwagę turystów z ponad 100 krajów. Targi IFA potwierdzają swoją rolę jako główna wizytówka światowego przemysłu technologicznego. W tym roku na 159 000 metrów kwadratowych będzie można spotkać się aż z 1805 wystawcami.
Maxcom nie poprzestaje na Europie. Już za miesiąc spółka będzie prezentowała swoje produkty telekomunikacyjne na największych bliskowschodnich targach GITEX w Dubaju – skupiających kontrahentów nie tylko z bliskiego wschodu i Afryki.

źródło: Maxcom

Kan