Huawei wzmocnia pozycję marki Honor w Polsce i stąd też decyzja, aby cena flagowca była niższa. Wcześniej – 2 199 PLN. Teraz – 1 999 PLN. Nowa cena w połączeniu z bardzo dobrymi parametrami oraz unikatowym designem pozycjonuje smartfon Honor 9 wśród najatrakcyjniejszych flagowców na rynku m.in. do innego flagowca Xiaomi Mi 6.


Honor 9 wyposażony w pamięć 4 GB RAM i 64 GB oferuje najnowsze rozwiązania z powodzeniem stosowane także w najnowszych modelach Huawei. Przykładem jest podwójny aparat z funkcją zdjęć nocnych (tył – 20 MP i 12 MP, przód – 8 MP), technologia nagrywania wideo 4K, innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie wirtualnego dźwięku surround (Huawei Histen 3D Audio) oraz ośmiordzeniowy procesor Kirin 960, który w porównaniu z poprzednią generacją zapewnia większą wydajność. Autorskie oprogramowanie EMUI 5.1 – oparte o Android 7.0 Nougat – wykorzystuje z kolei koncepcję sztucznej inteligencji: na podstawie przyzwyczajeń swojego właściciela telefon może wyświetlać w konkretnym czasie i w konkretnym miejscu konkretne usługi, stając się jeszcze bardziej osobistym urządzeniem.


Równie mocną stroną flagowca marki Honor jest bateria 3 200 mAh. Wspierana przez technologię Smart Power 5.0 umożliwia pracę do 78 godz. na jednym ładowaniu, a w przypadku wyczerpania baterię można podładować do 40 proc. pojemności w ciągu 30 min. za sprawą funkcji szybkiego ładowania SuperCharge.


W porównaniu z niektórymi alternatywnymi modelami dostępnymi w podobnej cenie, Honor 9 oferuje ponadto dostęp do szybkiego internetu także poza dużymi aglomeracjami (LTE B20), slot na microSD oraz tradycyjny zestaw słuchawkowy. Całość zamknięta jest w metalowej ramie, która płynnie łączy się z zakrzywionym ekranem 2.5D (rozdzielczość 1920 x 1080).

Test Honor 9 – oszałamiające wzornictwo i technologia

W segmencie flagowców Honor 9 staje się jedną z bardziej atrakcyjnych ofert. Jednocześnie reprezentuje wszystko to, co w marce Honor najlepsze: bardzo dobre parametry, unikatowy design i przystępną cenę. Dzięki temu marka cieszy się na świecie coraz większą popularnością.

Wg Sino Market Research, w pierwszej połowie 2017 na chińskim rynku smartfonów Honor był najchętniej kupowaną marką przez Internet (ponad 26 mln egzemplarzy). Ale dynamicznie rozwija się także w Europie. W tym samym czasie w Niemczech i Włoszech dynamika sprzedaży Honor wyniosła odpowiednio 300 proc. i 350 proc., w Finlandii zaś ma już największe udziały w rynku. W Polsce na dobrą sprawę dopiero teraz większa uwaga na Honor. Wraz z rozbudową portfolio Honor powinien również sukcesywnie umacniać swoją pozycję.

źródło: Honor

Kan