REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2014-05-29 10:55 | Rynek | lovo | rynek | finanse
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Grupa LoVo: wyniki finansowe za 2013 rok, perspektywy na rok 2014.

Grupa LoVo z roku na rok generuje coraz wyższy przychód ze sprzedaży swoich usług. Inwestowanie w innowacje, wdrażanie nowych rozwiązań i rozszerzanie oferty, stanowią skuteczną drogę do utrzymania dynamiki wzrostu sprzedaży w 2014 roku.

Świadcząca usługi telekomunikacyjne na rynku B2B, Grupa LoVo wypracowała w 2013 roku ponad 28 mln zł skonsolidowanego przychodu, co daje 23 proc. dynamikę wzrostu w stosunku do roku poprzedniego, a także – w świetle poczynionych inwestycji – optymistyczną perspektywę na rok 2014.

- Celem Grupy jest utrzymanie tendencji wzrostowej na zbliżonym poziomie. Prognozowany wzrost skonsolidowanego przychodu na rok 2014, wynosi blisko 18 proc., tj. 33 mln zł wobec 28 mln zł z roku ubiegłego. Zgodnie z danymi za I kwartał roku bieżącego obrót Grupy LoVo wyniósł 8,1 mln zł, co stanowi przeszło 17 proc. wzrost względem I kwartału roku 2013. Ponadto zysk brutto na rok bieżący oszacowany został na 8,18 mln zł. – podsumowuje Mateusz Skonieczny, Dyrektor Finansowy Grupy LoVo.

Wzrost zatrudnienia

Efektem rozwoju Grupy jest zwiększone zapotrzebowanie na wykwalifikowaną kadrę, zarówno odpowiedzialną za generowanie przychodu (takich jak sprzedaż, badania i rozwój), jak również odpowiedzialną za obsługę techniczną i administracyjną. Liczba pracowników zatrudnionych w Grupie LoVo w 2014 roku może zwiększyć się o ponad 30 proc. Zatem wobec 45 osób zatrudnionych w roku 2013, może wynieść nawet 60 pracowników.

Inwestycje współfinansowane z UE

Znaczną część zasobów finansowych LoVo inwestuje w innowacyjne technologie. Miniony rok rozpoczął się od wdrażania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, takich jak platforma B2B Centrum, dzięki której zautomatyzowano komunikację biznesową z partnerami usług hurtowych oraz nowatorski projekt ePASO – wirtualna numeracja do pomiaru skuteczności serwisów ogłoszeniowych i reklamy online i offline.

Źródło: Grupa LoVo

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 5 (głosy: 1)
Tagi: | lovo | rynek | finanse Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 780

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)