REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2014-01-02 12:23 | Rynek | voip | exatel | avaya | rynek
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 22

Exatel i Avaya dostarczą rozwiązania VoIP oraz Contact Center

Polski operator Exatel został partnerem Avaya, amerykańskiego dostawcy usług komunikacyjnych. Firmy będą oferować wspólne usługi contact center, telefonii IP oraz wideokonferencji.

Podpisanie umowy o partnerstwie pozwoli na dostarczenie Klientom dedykowanych rozwiązań zintegrowanej komunikacji i kolaboracji, miedzy innymi central i telefonów IP i wspomagających komunikację aplikacji na smartfony i komputery.

Partnerstwo z Avaya to kolejny krok w budowaniu nowego modelu biznesowego Exatel w ramach naszej strategii. Pozwala nam oferować rozwiązania cieszące się uznaniem rynku na bardzo korzystnych warunkach. Dla naszych Klientów oznacza to przede wszystkim obniżenie kosztów działalności i podniesienie funkcjonalności przez zaoferowanie bogatego pakietu usług ujednoliconej komunikacji. Dodatkowo, na raz uruchomionym systemie będzie można z czasem w prosty sposób dodawać nowe usługi, np. wideokonferencje czy narzędzia do pracy grupowej. Takie podejście umożliwia obniżenie kosztów utrzymania systemu nawet o 40% w stosunku do tradycyjnych rozwiązań” – mówi prezes Exatel, Wojciech Pomykała.

Współpraca z Exatel pozwoli odpowiedzieć na potrzeby klientów, którzy szukają kompleksowych rozwiązań optymalizujących współpracę wewnątrz organizacji i usprawniających komunikację ze światem zewnętrznym. Wspólnie zamierzamy skupić się na segmencie szybko rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw, szukających optymalnych kosztowo, elastycznych i skalowalnych rozwiązań, które można rozbudowywać wraz z rozwojem organizacji i dostosowywać do zmieniających się potrzeb firmy i jej Klientów” - powiedział prezes Avaya Poland, Wojciech Głażewski.

Umowa partnerska dotyczy również wspólnego działania w obszarach Data Networking oraz SME Communications.

źródło: Exatel

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | voip | exatel | avaya | rynek Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 22
Komentarze: 22 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimMagdajak
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.05.23 21:57 Odpowiedz
No tego to akurat nie wiem, bo korzystam indywidualnie, ale nie narzekam.
AnonimJustynka
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.28 15:20 Odpowiedz
A to różnie u mnie w pracy jest easycall, ale o tym drugim też słyszałam pozytywne komentarze.
AnonimJankes
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.10.31 00:28
Też uwazam akurat EasyCall za jeden z lepszych na rynku voip
AnonimWindu
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.11.25 12:59
EasyCALL jak dla mnie to na chwilę obecną jedyny wybór na tym rynku. Niby duża konkurencja, a firm mogących pochwalić się czymś konkretnym takich jak EC mało...
Piotr85Piotr85
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 6
Zarejestrowany:
2014-07-14 09:09:49
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.18 09:06 Odpowiedz
cytat:
No ten Spikon jest młodszy, ale ma jak dla mnie lepszą infrastrukturę i panel.
No i druga sprawa, że mamy u nich dość niskie ceny, bo o to chyba głównie też chodzi przy przejściu...
Piotr85Piotr85
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 6
Zarejestrowany:
2014-07-14 09:09:49
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.09.18 09:04 Odpowiedz
No ten Spikon jest młodszy, ale ma jak dla mnie lepszą infrastrukturę i panel.
AnonimZdzisawVOIP
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.20 17:46 Odpowiedz
To zależy kto co lubi obydwie firmy mają wiele do zaoferowania jeżeli chodzi o rynek telefonii voip
AnonimAldi
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.07 12:00 Odpowiedz
No Spikon jest o wiele lepszy...
Piotr85Piotr85
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 6
Zarejestrowany:
2014-07-14 09:09:49
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.08.01 14:18 Odpowiedz
My pracujemy na spikonie... bardzo wygodny w obsłudze
Anonimmachi
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.08 13:43 Odpowiedz
do call center tylko easycall działam pracuje na tym ..
AnonimTrenczi
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.31 12:58
Fajny ten easycall
Anonimrupiec
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.21 10:05 Odpowiedz
Jesli chodzi o aplikacje voip to easycall bardzo duzo dobrego słyszałem i kilka razy nawet z ich aplikacji korzystałem.
AnonimIRUS
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.07 19:04 Odpowiedz
Voip to dzwonie z aplikacji easycall czasem do cioci dobrze mi sie przez tą apke rozmawia wiec smiało moge polecic
Anonimmikis77
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.04.29 11:44 Odpowiedz
Z VoIP to ja tylko z easycalla nie narzekam jest oki Apka prosta i ładna
AnonimEdgar
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.04.21 09:25 Odpowiedz
Ja pracuje w call center to te aplikacje ktora mamy w firmie to tragedia skaplikowana i ciagle sie zawiesz itp korzystam z easycall do dzwonienia czasem to wogole inna rozmowa działa szybko nic sie nie zawiesz nie wiem dla czego nie poszukali sobie takich prostych aplikacji jesli chodzi o jakość rozmowy jest dosc dobra
AnonimOlaf
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.04.13 19:52 Odpowiedz
Jedynym teraz rozwiazaniem to EasyCall to jedyna aktualnie aplikacja z której korzystam na codzień jest łatwa w uzyciu i działa stabilnie.
Anonimbruce
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.10 22:16 Odpowiedz
EasyCall jest już długo na rynku najlepszy operator.
Anonimdagmara
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.03.05 19:14 Odpowiedz
EasyCall to moj ulubiony operator korzystam i nie mam problemów nigdy z nim i co jakiś czas maja Bardzo dobre promocje ! Na moim smartfonie też działa!!
AnonimBarneyo
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.28 11:37 Odpowiedz
Dla mnie to nie ważne, kto lepszy, ma nie być problemów z połączeniami i tyle.
AnonimFernii
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.27 18:45 Odpowiedz
Nie sądzę, by byli jacyś lepsi od EasyCall
AnonimDred
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.10 17:37 Odpowiedz
Jestem ciekaw czy będą tą usługę dostarczali równie dobrze co aktualni liderzy voip czyli np. easycall
Anonimukasz
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.01.13 20:44
Easycall to kompletnie inny operator o innym rozwinięciu technologicznym. Myślę, że nie ma co porównywać. Jakościowo kompletnie inna bajka

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 1

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)