REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-08-09 07:18 | Rynek | genesys | cloud | rynek
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Chmurowa platforma Genesys obsługuje już ponad 1 milion interakcji dziennie

Genesys obserwuje ogromne zainteresowanie klientów platformą Genesys PureCloud, chmurowym rozwiązaniu do budowania zaangażowania klienta i lepszej współpracy pomiędzy pracownikami.

Firma analityczna Frost & Sullivan przewiduje, że chmurowe i hostowane rozwiązania contact center zwiększą swój udział w rynku od 24 proc. w 2015 r. do 40 proc. do roku 2020.1 Firma Genesys przekroczyła już te analizy, zdobywając w ciągu ostatnich 12 miesięcy ponad 500 nowych użytkowników PureCloud — przy czym blisko połowa z nich jest spoza Ameryki Północnej. W pierwszej połowie 2017 r. liczba użytkowników zwiększyła się o 300 procent.

PureCloud jest także atrakcyjnym produktem dla kanału partnerskiego. Liczba partnerów rozwiązania wzrosła w 2017 r. o 43 proc., co przełożyło się do 72 proc. wzrostu liczby klientów pozyskanych przez partnerów.

Dynamiczny rozwój PureCloud zdobywa uznanie w branży. Główny analityk Frost & Sullivan, Nancy Jamison, zauważyła: „Rozwiązanie Genesys PureCloud zdobyło w 2016 r. naszą nagrodę Lidera Doskonałego Rozwoju w kategorii chmurowych aplikacji obsługi klienta. Potwierdza to niezwykły rozwój aplikacji, wysokie konkurencyjne i funkcjonalne możliwości oraz doskonały standard obsługi klienta.”

Rozwiązanie Genesys PureCloud obsługuje już ponad 1 milion interakcji we wszystkich kanałach kontaktu każdego dnia, wspierając klientów setek firm z całego świata, między innymi: Al Romansiah, Deakin University, Feros Care, Gestcom, Grupo Monge, MyBudget, Quicken Inc., Rose-Hulman Institute of Technology i Smollan. Nowe, uproszczone pakiety aplikacji pozwalają klientom dodawać do obsługi klienta kanały cyfrowe bez dodatkowych kosztów, co ułatwia rozwój firmy od kilkudziesięciu do kilkuset konsultantów.

PureCloud oferuje interfejsy użytkownika w 15 językach - więcej niż jakikolwiek inny dostawca usług obsługi klienta w chmurze. Co więcej, rozwiązania przetwarza ponad 63 milionów telefonów od klientów w interfejsie API miesięcznie, co pokazuje zainteresowanie partnerów i ekspertów IT migracją od rozwiązań SaaS do PaaS (platform-as-a-service).

Poza korzystaniem z funkcji dedykowanej obsłudze klienta, prawie jedna trzecia klientów decyduje się na dodanie opcji PureCloud Communicate, która w unikalny sposób łączy tradycyjne centrale IP PBX z narzędziami umożliwiającymi współpracę zespołową, takimi jak konferencje wideo, udostępnianie ekranu, dynamiczny czat zespołowy, szczegółowe profile pracowników i zarządzanie dokumentami.

PureCloud to najszybciej rozwijające się rozwiązanie dedykowane doświadczeniom klienta na świecie! Jego sukces rynkowy zdecydowanie przewyższył oczekiwania analityków z branży, a liczba aktywnych użytkowników osiągnęła ten sam poziom, co w naszym pierwszym rozwiązaniu chmurowym – w o połowę krótszym czasie”, skomentował Brian Bischoff, Starszy Wiceprezes Genesys PureCloud. „Usprawniliśmy model działania podwajając liczbę pracowników zespołu wsparcia i oferując całodobową pomoc, dzięki czemu nowe projekty realizowane są jeszcze szybciej, a średni okres wdrożenia trwa mniej niż 40 dni.”

Rozwój PureCloud obejmuje także wdrożenie nowych funkcjonalności. W zeszłym roku wprowadzono blisko 160 ulepszeń i rozszerzeń, takich jak:

  • Wspólne przeglądanie sieci z opcją udostępniania ekranu/okna czatu oraz funkcjami głosowymi i czatem w jednej, wielozadaniowej aplikacji, co umożliwia firmom wydajne zarządzanie cyfrową obsługą klienta omnichannel.
  • Monitoring jakości obsługi. Rozwiązanie oferuje funkcje analizy/raportowania danych, a także umożliwia bezpośrednie połączenia chmura-do-chmury, zapewniając łatwiejsze interakcje rozwiązania PureCloud z systemami CRM i innymi systemami administracyjnymi.
  • Podwyższenie rygorów bezpieczeństwa i zgodności: Traktując poufność, integralność, dostępność danych i prywatność jako kwestie absolutnie priorytetowe, rozwiązanie PureCloud spełnia wymogi najbardziej rygorystycznych przepisów certyfikacyjnych w branży, takich jak ustawa HIPAA oraz wymagania PCI DSS poziom 1. Genesys regularnie wprowadza udoskonalenia związane z zapewnieniem bezpieczeństwa, aby zagwarantować, że PureCloud to najbezpieczniejsze rozwiązanie chmurowe na rynku.

Obecne na rynku od 2015 r. rozwiązanie PureCloud to ujednolicone, wszechstronne narzędzie dedykowane zaangażowaniu klienta i współpracy pomiędzy pracownikami, które jest łatwe w użyciu i szybkie do wdrożenia. Dzięki innowacyjnej architekturze mikrousług rozwiązanie PureCloud jest elastyczne, otwarte i wszechstronne, zapewniając organizacjom z całego świata przyszłościowe i łatwe w skalowaniu rozwiązania, które umożliwiają szybkie powiększanie bazy ich klientów.

źródło: Genesys

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | genesys | cloud | rynek Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 9

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)