REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2016-11-25 12:32 | Telefony | rynek | promocje | komentarz
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1

Black Friday wyzwaniem dla sklepów internetowych

Już dziś Black Friday, amerykańskie święto konsumpcji. Dane pokazują, że Polacy coraz chętniej decydują się na zakupy w tym dniu, korzystając ze specjalnych okazji przygotowanych przez sklepy internetowe i stacjonarne. Jak wynika z raportu agencji badawczej Megapanel PBI/Gemius, w roku 2015, w okolicach „Czarnego piątku” ruch w e-sklepach wzrósł z 13,7 mln (początek listopada) do 14,7 mln (początek grudnia). Jest to również związane z początkiem przedświątecznego szczytu zakupowego. Ruch w polskich sklepach online tradycyjnie już rośnie w IV kwartale roku. Zgodnie z szacunkami firmy Criteo, zajmującej się opracowywaniem kampanii efektywnościowych, w szczycie zakupowym internauci dokonują nawet o 90% więcej transakcji niż zwykle.

Wykorzystanie globalnych trendów marketingowych pozwala na dodatkową sprzedaż własnych produktów. Część klientów czeka z zakupami właśnie na dni typu Black Friday, aby stać się właścicielem wymarzonej rzeczy. Choć jest to wydarzenie jednodniowe, to przygotowania wielu e-sklepów trwały już od dawna. Obsłużenie tak dużego ruchu w krótkim okresie czasu wymaga odpowiedniej infrastruktury IT. Najlepiej skalowalnej i rozliczanej w modelu godzinowym lub miesięcznym, aby ponoszone koszty dotyczyły tylko faktycznego zużycia.

Odpowiedzią na potrzeby sklepów internetowych są usługi cloud computing, dające nieograniczone możliwości w zakresie mocy obliczeniowej, a tym samym niezawodnej obsługi klientów. Technologia działająca w oparciu o chmurę oferuje możliwość dzierżawy i konfiguracji odpowiedniego rozwiązania pod konkretne wyzwania i potrzeby. Oznacza to, że w ciągu zaledwie kilku minut możemy uruchomić dodatkowe zasoby, które pozwolą na sprawną obsługę zapytań wysyłanych przez komputery kupujących.

Komentarz Roberta Paszkiewicza, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, OVH.


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | rynek | promocje | komentarz Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 1
Komentarze: 1 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>

AnonimGenka
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2016.11.25 22:55 Odpowiedz
Nie jest wyzwaniem, bo u nas obniżki są iluzoryczne. Praktycznie w sklepach oprócz czarnych balonów w cenach nie widać święta zakupów

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 12

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)