REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2015-12-16 16:35 | Rynek | plantronics | avaya | rynek | technologia
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Avaya i Plantronics zacieśniają współpracę w celu ułatwienia pracy contact centre

Avaya i Plantronics zapowiedziały nową inicjatywę, której wdrożenie ma na celu usprawnienie pracy ośrodków typu contact centre, a także zadań prowadzonych w środowisku Unified Communications. Pierwszym etapem tej długofalowej współpracy jest wypracowanie kompatybilności i integracji pomiędzy wyselekcjonowanymi modelami słuchawek Plantronics oraz aplikacjami do contact centre Avaya bazującymi na środowisku Chrome, między innymi Avaya Agent for Chrome oraz Customer Engagement on Avaya – Google Cloud Platform.


- Plantronics dołożył starań, aby jego biznesowe rozwiązania były łatwo adaptowalne do potrzeb klienta końcowego – powiedziała Nancy Jamison, główny analityk, grupa Customer Contact Centre, Frost & Sullivan. – Zacieśnienie partnerstwa z Avaya, która ma podobną misję, pomogło zdobyć większe zaangażowanie klienta końcowego.

Według ostatniego badania przeprowadzonego przez International Customer Management Institute (ICMI) , 71% liderów contact centre uważa, że problemy z systemem oraz niedogodności sprzętowe są głównymi przyczynami stresu pracowników. Twórcy raportu podkreślają również, że pracownicy, którzy są wyposażeni w odpowiednie do rodzaju swojej pracy narzędzia, są bardziej wydajni i osiągają lepsze wyniki.


- Wymogiem numer jeden definiowanym przez naszych klientów jest prostota i łatwość użytkowania – ocenia Mark Monday, wiceprezes i dyrektor generalny zespołu Engagement Solutions w Avaya. - Coraz więcej osób pyta nas w jaki sposób Plantronics i Avaya będą współpracować w celu stworzenia lepszego poczucia więzi z klientem. Poprzez to partnerstwo Plantronics i Avaya integrują możliwości wielokanałowej komunikacji i współpracy z procesami biznesowymi i aplikacjami dla poprawy doświadczeń klientów.

- Zarówno Avaya jak i Plantronics podzielają wizję dostarczania poprawionych rozwiązań komunikacyjnych, które jak wierzymy stanowią wartość dla naszych klientów – powiedział Joe Burton, wiceprezes wykonawczy, Plantronics. – Wspólnie rozwijane rozwiązania zapewnią lepszy dostęp do wielokanałowej komunikacji, czyniąc ją bardziej naturalnym i intuicyjnym doświadczeniem dla ludzi, którzy mogą spędzić dzień przy biurku lub poza nim. Nasze długofalowe partnerstwo, oparte na najlepszych rozwiązaniach obu firm, dostarczy klientom Avaya unikalnych i różnorodnych możliwości, tak aby ich praca była bardziej wydajna i skuteczna.


Avaya i Plantronics współpracują ze sobą od dziesięcioleci. W tym czasie obie firmy wypracowały głęboki stopień technologicznej integracji, która była dla biznesu i contact centre źródłem innowacji w zakresie rozwoju rozwiązań audiowizualnych. Ostatnio, w obrębie projektu Avaya Engagement Assistant, firmy wdrożyły udogodnienie umożliwiające posiadaczom wyposażonej w czujniki słuchawki Voyager Legend UC płynne przeniesienie rozmowy z telefonu komórkowego na komunikator wideo Avaya Scopia na pulpicie komputera bez utraty dźwięku. Rozwiązanie to wykorzystuje kompatybilność Plantronics API z platformą Avaya Engagement Development (EDP) i jest przykładem na to, jak w ciągu zaledwie minut inżynierowie potrafią zintegrować dwie usługi.

- Jako wczesny użytkownik platformy Customer Engagement OnAvaya—Google Cloud, postrzegamy współpracę Plantronics z Avaya jako wygraną dla naszej firmy – podkreśla Susan DeFazio, dyrektor ds. rozwoju w firmie Summertime Potato Company. – W małym biznesie, takim jak nasz podstawą są relacje międzyludzkie, a przecież członkowie zespołu są bardzo różnorodni. Przeniesienie zadań do środowiska chmurowego umożliwia nam elastyczność i zaawansowany multitasking w trakcie obsługi klienta lub kontaktu z dostawcami.

źródło: Plantronics

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | plantronics | avaya | rynek | technologia Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
HMD Global - Twoim zdaniem kontynuuje tradycje marki Nokia?

Tak
Tak, ale tylko trochę
Nie
Nie znam telefonów tej firmy


WynikiAnkiety

Głosów 48

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)