REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-08-09 13:34 | Rynek | lenovo | rynek
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Alex Moore dołączył do Lenovo Mobile Business Group w EMEA

Lenovo mobile Business Group ogłosiło wybór Alexa Moora na stanowisko Dyrektora Marketingu w regionie EMEA. Wcześniej pełnił on funkcje Senior Adviser dla rynku produktów konsumenckich w wiodącej firmie zajmującej się doradztwem strategicznym w zakresie zarządzania.

Alex Moore, Dyrektor Marketingu Lenovo dla regionu EMEA
Alex Moore, Dyrektor Marketingu Lenovo dla regionu EMEA

Alex Moore posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie na rynku konsumenckim. Swoją karierę zawodową rozpoczął w firmie Procter & Gamble gdzie spędził 13 lat na pracując na różnych międzynarodowych rynkach w sprzedaży, marketingu, a także zarządzając marką.

Nowy dyrektor będzie raportował do Olivera Ebela, który obecnie obejmuje stanowisko Vice President & General Manager w Lenovo Mobile Business Group, EMEA i będzie odpowiedzialny za budowanie marki Motorola, rozwijanie portfolio produktów oraz firmy w Europie na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

"W Lenovo skupiamy się na dostarczaniu prawdziwych innowacji, produktach i doświadczeniach cennych dla konsumentów, jak i dalszym rozwoju. Pasja, talent i bogate doświadczenie na rynku konsumenckim tak innowacyjnego marketingowca, jak Alex, pozwolą nam skierować nasze działania na jeszcze lepszy kurs w regionie EMEA,” powiedział Oliver Ebel, Vice President & General Manager, EMEA Mobile Business Group.

"To niezwykły moment na to, by dołączyć do Lenovo Mobile Business Group w EMEA. Możliwości firmy w tworzeniu innowacji, przekraczaniu granic i przewyższaniu oczekiwań konsumentów jest realną zmianą na rynku smartfonów. Nie mogę się doczekać współpracy z zespołem, by przyczynić się dalszego rozwoju na jeszcze większym obszarze.” powiedział Alex Moore

Alex jest absolwentem University of Manchester na wydziale Engineering, Manufacturing & Management.

źródło: Lenovo

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | lenovo | rynek Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów


Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 9

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)