REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-08-01 07:00 | PDA & Navi | acer | serwis | gwarancja
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Acer - nasi klienci zadowoloni z poziomu usług serwisowych

90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych. 94,5% przeprowadzonych napraw gwarancyjnych zostało wykonanych w mniej niż 5 dni roboczych.

Podsumowanie:

  • badanie serwisu przeprowadzone w czerwcu 2017 roku pokazuje, że 94,5% napraw sprzętów zostało wykonanych w ciągu mniej niż pięciu dni roboczych,
  • w skali 1-100, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 90%,
  • AQT (średni czas oczekiwania na połączenie) wyniósł 59 sekund,
  • 81,4% klientów było zadowolonych z czasu, w jakim została przeprowadzona naprawa,
  • 80,5% klientów doceniło ilość informacji na temat bieżącego statusu naprawy.

Przeprowadzane co miesiąc wśród klientów serwisu Acer badanie ma za zadanie monitorować poziom satysfakcji z wykonywanej usługi. Dla pełnej wiarygodności, jest ono przeprowadzane przez zewnętrzną firmę. W trakcie badania sprawdzany jest między innymi czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.

Serwis nie zwalnia tempa

Dane z czerwca wskazują, że w minionym miesiącu serwis 94,5% napraw wykonał w czasie krótszym niż 5 dni roboczych. Dla porównania, w maju było to 95%. Z czerwcowych usług serwisu zadowolonych było 90% klientów, co w porównaniu do poprzednich pomiarów wskazuje wzrost zadowolenia o 0,8%. W tej kategorii oceniano m.in. łatwość kontaktu, wiedzę oraz uprzejmość konsultanta, poziom usług kurierskich oraz samą jakość przeprowadzonej naprawy serwisowej.

Krótki czas oczekiwania na połączenie

Prowadzone badania monitorują również czas, jaki klienci poświęcają na nawiązanie połączenia z konsultantem. Ten współczynnik od kilku miesięcy utrzymuje się na stałym poziomie - zgłaszający usterkę swojego sprzętu spędzili w oczekiwaniu na połączenie z serwisem niecałą minutę. Średni czas oczekiwania na rozmowę z pracownikiem serwisu (AQT) wyniósł w minionym miesiącu 59 sekund.

źródło: Acer

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Aktualna ocena: 1 (głosy: 1)
Tagi: | acer | serwis | gwarancja Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 766

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)