REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 

Duże rachunki za połączenia z internetem przez smartfona winny ?  Liczba głosów: 910

26.59% (242)
Operator

31.21% (284)
Użytkownik

18.90% (172)
Brak informacji o transferach danych

21.21% (193)
Nieznajomość specyfikacji telefonu

2.09% (19)
Inne



+ Zobacz inne ankiety
Komentarze
Komentarze: 29 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze

Anonimserbon
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.07.07 23:58 Odpowiedz
Resultat rzeczywiście dziwi! Rozstrzygnęły przestudiować języka chińskiego? Poza wątpliwością, jeden wasz cel jest dostojny szacunku, przecież to jedna z dawnych i bardziej skomplikowanych mów. Moje osobiste doświadczenie to kompania Preply-studiowanie języka metodą callana.Organizacja Metody Callana opracowała metodę, która skraca 4-krotnie czas studiowania języka. Szybkie tempo nauki pozwala pokonać nudę i dekoncentrację, a starannie opracowany system powtórek pomaga w trwałym zapamiętaniu materiału. W Preply zawsze jest możliwość studiowania języka na Skype z native speakerem. Również ogromny i najszerszy wybór korepetycji dla dzieci i firm. Na przykład nawet skomplikowany język jak chiński łatwo możecie przestudiować przez skype.Ogromny wybór, możliwość korepetycji z języka chińskiego online z nośnikami mowy "native speaker". Zajęcia są na Skypa, jest to bardzo wygodnie i korzystnie. W Preply bywają różne rabaty, można otrzymać lekcje nawet za darmo! Wykwalifikowani wykładowcy ! Indywidualne podejście.http://preply.com/pl/chiński-przez-skype Jestem świeżo upieczoną entuzjastką nauki języka przez skype
Anonimpaszyski
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.06.10 19:41 Odpowiedz
Mam nową taryfę mix i pobiera mi internet x kata kto wie jak go zlikwidować pisać pod numer tel 691334586
Anonimtreneros
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.06.20 16:36
W mojej xperi korzystam ze swjego wifi transmisja danych wyłączona i zapier...a mi kasę za sprawdzenie pogody z wigetu czy to wina xperii czy operatora, a morze gprs mam wyłączyć co za złodziejstwo. Czy to plus tak ma ?
Anonimdonis
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2015.04.27 15:06 Odpowiedz
Wszystko ok ale mi juz na windows phone na karte z plusa 3 razy zjadło z karty na UWAGA -23zł Minus...sprawdzam stan kąta a tam minus 23 złote i tak już 3 raz
Anonimgery
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.07.25 17:04 Odpowiedz
to prawda nabijają sobie kasę
Anonimrak
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.06.15 11:19 Odpowiedz
Byłam w galerii i nie wyciągałam smartfona z torebki nabiło mi w tym czasie na 510,00zł
Anonimmatii331
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.02.10 01:25 Odpowiedz
w instrukcji nie ma wzmianki ze aplikacje same sie aktualizuja (sony xperia mini pro) nawet przy wylaczeniu transferu danych zniklo mi wszystko z konta czyli ponad 200zl i po rozmowie z biurem obslugi klijeta dostalem informacje ze pobralem w ciagu ostatniego tygodnia 200 mb. a sprawa dotyczy tylko jednego dnia wtedy dostalem sms o niskim stanie konta
Anonim0023
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2013.03.07 13:31 Odpowiedz
To nie jest wina klientów. Otóż wyobraźcie sobie, że na telefonie pokazuje , że korzystam z własnego internetu, własnej wifi domowej - nazwa mojej sieci, ptaszek w okienku wifi przy tej nazwie itp. a potem się okazuje, że T-mobile sobie nalicza opłaty za internet z resztą duże. I nie - nie wszystkie telefony maja opcję, że informują użytkownika o pobieraniu danych. Wręcz właśnie te smartfony z niższej półki tego powiadamiania nie nie mają. Obecnie czuję się bezpiecznie tylko ze smartfonem na kartę, abonament nie wchodzi w grę. I nie jestem laikiem - telefonu w tej sieci używałam od 2001 roku ale dopiero z abonamentem zaczęły się problemy. Powinno być tak, że klient sam świadomie włącza sobie internet od operatora a nie dostaje telefon z już z nastawionymi na przymusowe łączenie się z internetem opcjami, pakietami,aktualizacjami. Sprawę komplikuje, że jednocześnie nie można się zalogować do iboa a nie można - ludzie cały czas piszą o tym na FB. Także kontrola rachunku jest mocno utrudniona. Zwłaszcza, że opłaty za gprs są naliczane z opóźnieniem. Biorąc ten telefon na abonament liczyłam się z tym, że mogą mnie chcieć naciągnąć - jednak zanim udało mi się wyłączyć niechciany internet naliczyło mi przez 1 dzień 200zł. Dodam, że pierwszą czynnością jaką wykonałam było upewnienie się co do tego, że mój telefon jest połączony z domowym wi-fi a drugą próba sprawdzenia stanu rachunku na iboa na wszelki wypadek. Miałam nosa. Także myślę, że inni mogą otrzymywać rachunki na sumy zawrotne wręcz. Tylko wyjęcie karty chroni przed nabijaniem rachunku za internet operatorowi w przypadku abonamentu- takie jest moje doświadczenie.
patryk123patryk123
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 831
Zarejestrowany:
2012-06-08 15:36:33
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2012.07.31 14:29 Odpowiedz
jasne że opek Ja mam zablokowane u siebie wszeklkie aktualizacje i laczenie z netem. A tu mi nabiło poza 130 zł. I ide do nich a ci nie wiedzą czemu bo mam zablokowane. W moim przypadku opek i teraz ich monitoruje żeby mi nei wkrecali nic.
Kris20
Zarejestrowany użytkownik


Posty:
Zarejestrowany:

Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.12.04 13:36 Odpowiedz
Zazwyczaj wina leży po stronie użytkownika .
mumin79mumin79
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 490
Zarejestrowany:
2010-08-23 14:57:59
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.10.01 10:28 Odpowiedz
Wystarczy zainstalować oprogramowanie które wyłącza transmisje danych i po sprawie a jak chcemy mieć pogode, poczte i inne wiadomości online no to albo taryfa z no limit internet lub wysokie rachunki, wybór należy do użytkownika.
AnonimGaroz
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.09.19 12:29 Odpowiedz
Nie wiem jak w przypadku innych operatorów, ale mnie w T, od razu zasugerowano, że do telefonu z androidem, który sobie upatrzyłem, że najlepsza będzie albo taryfa multimedialna albo wykupienie oddzielnie pakietu na transmisje danych...
Anonimlubricat
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.09.14 16:14 Odpowiedz
Oczywiście bezdyskusyjnie wina operatora, a co do tych akwizytorów co tutaj się wypowiadają że ktoś bierze telefon "na pokaz" - a co nie może polaczku zawistny ??? g... ci do tego DLACZEGO ktoś bierze telefon, ważne jest żeby operator (poprzez akwizytora inaczej zwanego konsultantem) poinformował wyraźnie że ten telefon BEZ WIEDZY NIEZORIENTOWANEGO KLIENTA, sam łączy się z internetem i jak to wyłączyć, bądź jaki pakiet wziąć żeby nie ponosić NIESPODZIEWANYCH kosztów... w przypadku kiedy konsument nie został wyraźnie poinformowany o tym powinien absolutnie nie płacić wyłudzonych przez operatora pieniędzy, a niech sobie operator sprawę kieruje do sądu, myślę że by nie wygrał, jak by tak musili operatorzy kilkadziesięt tysięcy tego typu spraw kierować do sądu, to by może przestali wyłudzać pieniądze i skonstrułowali oferty w UCZCIWY sposób!
Anonimfaktura
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.09.11 14:49 Odpowiedz
Jeśli ktoś nie ma czasu na to by iść do salonu przedłużyć umowę to również napewno nie wybrał jeszcze modelu (pomijając gadżeciarzy oczywiście), więc wtedy dobrze wyszkolona kadra pracownicza (już bez znaczenia jakiej sieci) doradzi taki telefon z którego klient będzie bardzo zadowolony po kilku dniach, a jeszcze bardziej sieć kasując klienta na prawie 2000,00 zł za dane pakietowe (internet). Nikt nie udziela informacji, że smartfony żrą internet tylko faktura dopiero uświadamia człowieka. Nie prościej uświadomić klienta o tym fakcie. Odpowiedz sieci na reklamację......podpisał pan umowę zapoznał się Pan z regulaminami i cennikami więc o co chodzi. To dlaczego do androida nie ma instrukcji obsługi każdy bo mówi bo to system operacyjny....skoro nie ma instrukcji to uprzedzić klienta o ustawieniach aparatu, że w tle bez wiedzy urzytkownika łaczy się z internetem.......Dla mnie to jest ewidentne nabijanie klienta jesli do salonu poszłaby emerytka i wcisneliby jej taki telefon to co wtedy? Moja faktura to prawie 2000 zł i nawet nie wiem do tej pory za co bo telefon sam sobie, a minęło już prawie dwa miesiące. Pozdrawiam
Anonimbry
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.09.02 20:42 Odpowiedz
często jest tak że klienci kupują telefony na pokaz i nie interesując się funkcjami czy właściwościami np. system android który bardzo lubi internet. A potem zdziwienie, że duże rachunki, że nikt nie powiedział. Albo głupia gadka że sąsiad ma taki sam telefon i za internet nie płaci.
AnonimDK
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.25 23:05 Odpowiedz
Ja jestem raczej za winą producenta telefonu bo częstym przypadkiem jest transfer danych mimo włączonej blokady
AnonimKrlik
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2014.05.17 13:14
Właśnie tak. Np. We wspaniałym samsungu S4 mini nabija rachunki za dane, pomimo wyłączenia transmisji danych przez 3G.
Bita-poBita-po
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 1077
Zarejestrowany:
2009-06-28 20:28:35
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.20 22:39 Odpowiedz
Wybiore odpowiedz która u mnie zaistniała i miała wpływ na rachunek, czyli brak info o transferze (koniec pakietu)
Bita-poBita-po
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 1077
Zarejestrowany:
2009-06-28 20:28:35
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.20 22:38 Odpowiedz
No właśnie , każda z tych odpowiedzi jest w pewnym sensie prawidłowa.
GinkoGinko
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 111
Zarejestrowany:
2011-02-04 22:15:08
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.18 20:00 Odpowiedz
Pytanie powinno brzmieć "Za duże rachunki za połączenia z internetem przez smartfona winny ?"
Anonimdlsauron
Niezarejestrowany




Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.18 15:55 Odpowiedz
mam ustawioną informację u operatora (play), jak jestem poza swoim abonamentowym pakietem to wiem, że wchodzę w dodatkowe koszty, może ini operatorzy nie podają takiej informacji?
robbinhoodrobbinhood
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 26
Zarejestrowany:
2006-01-24 20:07:58
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.17 22:53 Odpowiedz
uzytkownik, ktory kupuje telefon bo konsultant bardzo zachwalal jakis konkretny model za 1zl np w abo 99zl/msc bez wlaczania pakietu danych. ma super telefon ktorym szpanuje a glupiej transmisji danych (via GPRS/3G etc) nie umie wylaczyc. pozdrawiam wszystkich, ktorzy nie maja wlasnego zdania co do wyboru telefonu i zdaja sie na konsultantow, ktorzy chca sprzedac jak najwiecej i jak najdrozej
NieujawnionyNieujawniony
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 104
Zarejestrowany:
2011-08-17 19:40:10
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.17 20:08 Odpowiedz
Winę w tym przypadku ponoszą klienci, że sobie nie spawdzą co mają za telefon, ani nie wezmą pakietu z lejkiem. Z drugiej strony operator powinien poinformować klienta o skończonym pakiecie oraz, że od teraz będą naliczane koszty wg cennika. Ale to ostatnie ma się podobno zmienić i będą sms z tą informacją.
PollPoll
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 1907
Zarejestrowany:
2010-08-18 19:20:42
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.18 08:58
NIc takie sms nie da bo wielu odrzuca smsy od operatora jako spam.
johnny-18johnny-18
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 1142
Zarejestrowany:
2008-08-10 13:14:19
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.18 22:50
Poll ale wtedy operator nie będzie miał sobie nic do zarzucenia.
PollPoll
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 1907
Zarejestrowany:
2010-08-18 19:20:42
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.18 23:49
A co teraz ma sobie do zarzucenia? Klient bierze telefon z pakietem, wie ile może smerfować i w jego interesie jest tego pilnować.
Bita-poBita-po
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 1077
Zarejestrowany:
2009-06-28 20:28:35
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.20 23:32
Mozna to porównac do rozmów , czy ktos dostaje info ze wykorzystał juz minut z abonamentu i sprawdza to w trakcie rozmowy ?
Marc90Marc90
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 220
Zarejestrowany:
2011-08-02 10:08:48
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.17 17:56 Odpowiedz
Według mnie te odpowiedzi sie pokrywają. Czy nieznajomość specyfikacji telefonu (tudzież instrukcji) nie jest winą uzytkownika?
johnny-18johnny-18
Zarejestrowany użytkownik


Posty: 1142
Zarejestrowany:
2008-08-10 13:14:19
Zgłoś naruszenie
Wysłano: 2011.08.17 15:51 Odpowiedz
Tutaj nie da się jednoznacznie odpowiedzieć. Każda odpowiedź jest właściwa - zależnie od sytuacji. Najczęściej jest to wina samego użytkownika - czyli nieznajomość warunków umowy, regulaminów, specyfikacji telefonu lub zwykła ignorancja.

Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?




Test Hykker myTab 10 - telefon i internet 3G w jednym, czyli tablet z Biedronki
W opinii ekspertów o tabletach pojawia się całe mnóstwo głosów, że tablety się kończą, rynek kurczy, a hybrydy 2 w 1 i duże smartfony zabierają im klientów. Wszystko to jest prawdą. Sporo użytkowników jednak zostanie przy tabletach – to typowi konsumenci treści internetowej. To, co wyróżnia Hykker myTab 10 na tle konkurencji, to dwa wejścia na kartę SIM. Oznacza to, że możemy wyposażyć go w Internet, a także w funkcję telefonu.
Samsung S5570 Galaxy Mini
703
LG GT540 Swift
440
Samsung Ch@t 335
393
SonyEricsson Xperia neo V
393
Samsung GT-S5620 Monte
362
Samsung GT-C3530
281
Samsung GALAXY Y GT-S5360
279
Samsung Star II (S5260)
247
Więcej telefonów



Nowości

Ankieta
Duże rachunki za połączenia z internetem przez smartfona winny ?
Operator
Użytkownik
Brak informacji o transferach danych
Nieznajomość specyfikacji telefonu
Inne


WynikiAnkiety

Głosów 910
Ostatnio na forum
Polsat właścicielem kanałów telewizyjnych Grupy ZPR Media
Też mi się podobają te działania Cyfrowego Polsatu - przejęcia, zakupy, a w efekcie oferta się niesa...
Virgin Mobile - zima z dodatkowym 10 GB za 9 zł
Kod aktywował się natychmiast i z 10GB już korzystam, mogliby tylko bardziej się z tą informacją pro...
Virgin Mobile - Bombkowe 3 GB dla wszystkich na święta
Kod z Virgin zadziałał, przyszło od razu potwierdzenie sms, że dodatkowego GB zostały do konta dolic...
Plus - darmowa nerka w prezencie za doładowanie konta prepaid lub mix
Nie wiem, czemu to się nazywa nerka, przecież to jest saszetka biodrowa... A swoją drogą to też zauw...
Plus - Mikołajkowy upominek, czyli 50 proc. do doładowania
Też zauważyłam, że u Plusa teraz tak dużo jest tych bonusów, że ciężko się nie załapać. Aż sobie wzi...
Plus dostawcą energii elektrycznej dla Uniwersytetu w Białymstoku
Parę razy doładowywałem w Plusie, to dostałem kupon na pizzę, więc kolega prochu nie wymyślił. I nie...
Plus - odzyskasz niezarejestrowany numer do 8 stycznia 2018
Zastój? Pierwsi zrobili sieć lte z prawdziwego zdarzenia, a teraz myślą o 5G i jak znam Plusa, to wł...
IPLA - ponad 90 kanałów, nowe stacje i treści w pakietach na święta
Dobry serwis internetowy, zaglądam, korzystam. Każdy sobie jakiś pakiecik albo i więcej znajdzie dla...
Virgin Mobile - jaki był 2017r, a jaki będzie 2018r. w branży telekomunikacyjnej
Szkoda tylko, że dziewica blokuje LTE dla starch taryf...
Ostatnio wgrane Fotki

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne